quote:
Op donderdag 2 december 2010 18:57 schreef Boudibou het volgende:[..]
Tjah,,dat het HBO een ongeregelde bende is, is helaas al langer duidelijk..kan je helaas niets aan doen.
Zou inderdaad dan voor een interne opleiding gaan. Maar je hebt een brede basis, zei je? Wat zou je allemaal kunnen/willen doen?
Inderdaad, HBO is eigenlijk overal hetzelfde, een grote bende.
Ik heb niet zozeer een brede basis, maar wel een brede interesse. Ik heb dit jaar een CTC-test gedaan en daar kwamen wel wat interessante dingen uit.
Het sociale aspect ligt me wel, logisch, gezien m'n vorige opleiding.
Opticien/Audicien lijkt me heel erg interessant, maar waar ik me ook in wil gaan verdiepen is psychologie. Maatschappelijk werker is dan misschien ook interessant.
Mensen vinden me ook een type voor de zorg. Dat vind ik ook interessant, alleen wil ik absoluut niet de verpleging in.
Anderzijds lijkt de administratieve sector me ook interessant. Ik heb daar alleen geen ervaring in. Ik ben nu aan het kijken naar een praktijkcursus boekhouden, een van de meest gevraagde diploma's op dit moment.
In die richtingen ben ik dan ook aan het kijken. Vandaag nog een afwijzing gekregen vanwege een sollicitatie bij Pearle, die een verkoopmedewerker vroegen. Geen ervaring, dus afgewezen.
Bij Beter Horen heb ik ook gesolliciteerd (interne opleiding), daar was het argument dat ik geen commerciėle ervaring had, dus ook afgewezen.
Op dit moment mag ik gewoon geen eisen stellen, dus alles wat er aan werk in deze sectoren voor te vinden is, zal ik aanpakken.