sja.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Als ik wil zou ik zo naar Canada kunnen en voor het bedrijf van mijn neef werken.... maar ja.... vind het toch lastig soms.... want ja, ik heb hier natuurlijk wel de nodige dingen die ik dan weer achter moet laten....
Wat voor dingen bedoel je?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Als ik wil zou ik zo naar Canada kunnen en voor het bedrijf van mijn neef werken.... maar ja.... vind het toch lastig soms.... want ja, ik heb hier natuurlijk wel de nodige dingen die ik dan weer achter moet laten....
Ja, stelletje mongolen. Ga je dan in je spijkerbroek en gympies. Ik heb nog wel een handschoenen, sjaal en muts gekocht voor hem.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Tally het volgende:
[..]
JupDe mafkezen. Lekker verkouden worden in een open stadion
Kunst aanpakken is waardevermindering.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar ik denk niet aan mezelf. Ik erken dat het nodig is.
En beter dat ze de kunst en de ambtenarij aanpakken (minder agenten; goed idee), dan dat ze de waardevermeerdende dingen als ondernemers aanpakken.
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Is er niet een tekort aan docenten?
minniequote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, die wil ik nog eens zien, met je mickey mouse gezicht. Dan doe ik ook wel wat voor jou
En niet zo'n beetje ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kunst aanpakken is waardevermindering.
Ik heb vanmorgen van alles voor hem klaar gelegdquote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, stelletje mongolen. Ga je dan in je spijkerbroek en gympies. Ik heb nog wel een handschoenen, sjaal en muts gekocht voor hem.
Dat is natuurlijk lastig. Aan de andere kant is het wel een mooie kans...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
maar wacht. Over welke foto heb jij het dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, die wil ik nog eens zien, met je mickey mouse gezicht. Dan doe ik ook wel wat voor jou
Het is zeker nodig, maar ontzie dan het onderwijs en zorg. Lijkt me niet handig, weet je..quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar ik denk niet aan mezelf. Ik erken dat het nodig is.
En beter dat ze de kunst en de ambtenarij aanpakken (minder agenten; goed idee), dan dat ze de waardevermeerdende dingen als ondernemers aanpakken.
Ik blijf ook lekker binnen. We hebben al belachelijk vroeg gegeten, dsu nu warme choco en chocoladesoesjes.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen van alles voor hem klaar gelegd
Zijn motorondergoed, muts, handschoenen en sjaal. En wilde eerst naar de film. Harry Potter. In mijn uppie. Maar ik vind het zo koud buiten dat ik lekker binnen blijf
Ik moet eerst nog eten. Dan ga ik aan de warme chocolademelk en eens zoeken wat voor koekjes ik nog hebquote:
Dat je in een rokerige kamer op de tafel danstquote:Op donderdag 2 december 2010 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar wacht. Over welke foto heb jij het dan?
krijg je nietquote:Op donderdag 2 december 2010 18:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar ik wil jouw foto wel
Hebben!
Je wordt niet verkouden van de kou, maar van virussenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:02 schreef Tally het volgende:
[..]
JupDe mafkezen. Lekker verkouden worden in een open stadion
Hij wilde vroeg weg, at wel in de stad voor hij de bus in zou stappen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik blijf ook lekker binnen. We hebben al belachelijk vroeg gegeten, dsu nu warme choco en chocoladesoesjes.
Weet ik. Maar die viruslijers zitten om hem heenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wordt niet verkouden van de kou, maar van virussen
was ik zo dronken? Nee.. Ik was niet dronkenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat je in een rokerige kamer op de tafel danstzoiets..
Kan je niet eerst als assistent fungeren en vervolgens beetje blijven hangen, voor een permanent contract? Moet toch wel mogelijk zijn als ze schreeuwen om nieuwe leraren?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel studiegenoten van me ook moeilijk werk kunnen vinden. 't Is allemaal parttime, vooral hier in de buurt. Maar goed, ik heb niks op een school te zoeken zonder papiertje, misschien als conciėrge...![]()
Ik zou sowieso met dit weer niet vrijwillig naar buiten gaan, but that's mequote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik. Maar die viruslijers zitten om hem heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |