MissMSX en ik gaan 'm volgende week zien!quote:
Happy kitty, sleepy kitty, pur pur purquote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef Mr.Myst het volgende:
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur...
Happy kitty, sleepy kitty, purr purr purrquote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef Mr.Myst het volgende:
Soft kitty, warm kitty, little ball of furr...
Als ik haar voor me zou hebben, zou ik van het script afstappen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, joh! Dat staat niet in het script!
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Happy kitty, sleepy kitty, pur pur pur
We passen zo in OUD als de perfecte ouders zijndequote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zullen jullie kinderen een heertjes en dametjes zijn
Aardig, maar wel erg standaardquote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Hah, toevallig gister Venus gedownload
Gaaf hoor! Klinkt heel erg goed.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MissMSX en ik gaan 'm volgende week zien!
Is dat goed of niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef Evie het volgende:
Ik moet denken aan de muziek bij de bbc serie over Jane Eyre...
Ja, maar jijquote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ik haar voor me zou hebben, zou ik van het script afstappen.
Thnx is wel ok hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat goed of niet?
Die serie ken ik niet. Google zegt dat de muziek daarvoor is gecomponeerd door Rob Lane.
Ik ga mij steeds meer afvragen of je echt lacht als je die smiley gebruikt.quote:
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mij steeds meer afvragen of je echt lacht als je die smiley gebruikt.
Vond iedereen mij maar zo grappig. Kon ik cabaretier worden en bergen geld verdienen.quote:
Tranen met tuiten zo te zienquote:
Ik lach gewoon veel....quote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vond iedereen mij maar zo grappig. Kon ik cabaretier worden en bergen geld verdienen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vond iedereen mij maar zo grappig. Kon ik cabaretier worden en bergen geld verdienen.
quote:
I wish I was specialquote:
Railroad man isquote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ik had ook railroad man geluisterd, maar toen besloot ik het maar bij standaard te houden
En jou de stuipen op het lijf jagen als clown?quote:
* MissMSX opmerking insliktquote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jou de stuipen op het lijf jagen als clown?
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:33 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
* Mr.Myst geeft Yuki een deken en een knuffel
Help, je vent doet eng! * missbehavin duikt achter MissMSX wegquote:
Ik moet er ook weinig van hebben.quote:
Dat heb ik heul vaakquote:Op donderdag 2 december 2010 20:34 schreef After_Dark het volgende:
Er is een fout opgetreden met code 0.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef JoeBravo het volgende:
Fijn, mag weer ned1 kijken :,)
Ik wil een eigen stehehek!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is twee keer zo groot als ikquote:Op donderdag 2 december 2010 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Help, je vent doet eng! * missbehavin duikt achter MissMSX weg
??? Heb je niet je eigen stekkie?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef After_Dark het volgende:
Er zijn engere clowns dan pennywiseHuuuuuuu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Een eigen TV zou al heel wat zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef JoeBravo het volgende:
Arme JBquote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:36 schreef After_Dark het volgende:
Er zijn engere clowns dan pennywiseWhaha ik zag dr vandaag nog... en ze was de hele tijd dr armen zo aan het bewegen alsof ze graag wou dat dr borsten zouden groeien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp bill ineens stukken beter!dus
woon noodgedwongen alweer ruim een jaar bij m'n ouders.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Whaha ik zag dr vandaag nog... en ze was de hele tijd dr armen zo aan het bewegen alsof ze graag wou dat dr borsten zouden groeien..
Ik begrijp bill ineens stukken beter!
Hoe lief.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
lieve collega's die me eerder naar huis sturen omdat t sneeuwt. Weekend
Ajquote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
woon noodgedwongen alweer ruim een jaar bij m'n ouders.![]()
Jij gaat roos kweken zodat je altijd eerder naar huis mag?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij gaat roos kweken zodat je altijd eerder naar huis mag?
Jij ook al weekend?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef Yuki het volgende:
Wie komt mij warm knuffelen?
De kou is nu echt niet grappig meer
koffie wordt beneden gedronken.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een eigen TV zou al heel wat zijn
Hoe staat het met het jobhunten?
tegen het einde doet ze het hier ook een beetje.. kut kan het fragment even niet vindenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:38 schreef After_Dark het volgende:
[..]
, die armbeweging ken ik niet
Is wel heel verleidelijk, Utrecht is niet eens zo verquote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef Yuki het volgende:
Blegh, balenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
koffie wordt beneden gedronken.
Nog altijd geen resultaat en december is een rustige maand.
Volgende week wel een gesprek hier in d'chem.
Weekend heb je alleen als je de rest van de tijd andere dingen te doen hebtquote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Myraela het volgende:
Ik heb altijd weekend. Dat is pas fijn.Niet echt eigenlijk.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Gaat koffie pakken*
Hahaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef Gasol het volgende:
[..]
Is wel heel verleidelijk, Utrecht is niet eens zo ver
ja yayquote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jij ook al weekend?
Ik werd net gebeld door een lief klasgenootje die kwam vertellen dat een docent ziek is en er morgen geen les is... iedereen heeft dus weekend, maar ik heb op vrijdag andere verplichtingen
Ja, ja ik zag het. alsof ze steeds even aanwijst hoe groot ze moeten wordenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef Evie het volgende:
[..]
tegen het einde doet ze het hier ook een beetje.. kut kan het fragment even niet vinden
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef Yuki het volgende:
Wanna be my lover for the weekend?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Myraela het volgende:
iddquote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ja, ja ik zag het. alsof ze steeds even aanwijst hoe groot ze moeten worden
Ga eens werk zoeken luie donderquote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb je veel vrijdagen deze week?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja yaymn stagebegeleidster n mailtje gestuurd of ik deze week alle vrijdagen vrij mag zijn voor huiswerk en het was ok
yay voor vroeg weekend
en arme, arme jij
Ik kan je vertellen dat je me eerst flink warm moet krijgen, m'n nagels zijn al blauwquote:
Nou. Doordeweeks doe ik geen flikker, weekends probeer ik toffe dingen te doen. Dat is ook een soort weekend. Hoewel, dit weekend doe ik ook geen flikker.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weekend heb je alleen als je de rest van de tijd andere dingen te doen hebt
Oew, draai die ff wil je?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanna be my lover for the weekend?
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En heb je veel vrijdagen deze week?
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanna be my lover for the weekend?
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, draai die ff wil je?
Love love in a woman's heart
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, draai die ff wil je?
Love love in a woman's heart
Ja, die van mij ook als je me een potje verf geeftquote:Op donderdag 2 december 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je me eerst flink warm moet krijgen, m'n nagels zijn al blauw
Ja, zeg datquote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zong m ook al in mijn hoofd. Jerney in d'r geile blauwe pakje
Asociaalquote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja yaymn stagebegeleidster n mailtje gestuurd of ik deze week alle vrijdagen vrij mag zijn voor huiswerk en het was ok
yay voor vroeg weekend
en arme, arme jij
Whut?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, die van mij ook als je me een potje verf geeft
Ik heb toch een lekkere chocolademelk gemaakt pas. oeioeioei. En zo makkelijk, gewoon pure chocola smelten, melk derbij. Geen gedonder met die poedershit, neen!quote:
Laat ik daar nu eens heul goed in zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je me eerst flink warm moet krijgen, m'n nagels zijn al blauw
keiveulquote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En heb je veel vrijdagen deze week?
quote:
Ik stel voor dat we het simpel houden. Bad en bed, meer plaatsen komen we niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |