MissMSX en ik gaan 'm volgende week zien!quote:
Happy kitty, sleepy kitty, pur pur purquote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef Mr.Myst het volgende:
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur...
Happy kitty, sleepy kitty, purr purr purrquote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef Mr.Myst het volgende:
Soft kitty, warm kitty, little ball of furr...
Als ik haar voor me zou hebben, zou ik van het script afstappen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, joh! Dat staat niet in het script!
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Happy kitty, sleepy kitty, pur pur pur
We passen zo in OUD als de perfecte ouders zijndequote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zullen jullie kinderen een heertjes en dametjes zijn
Aardig, maar wel erg standaardquote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Hah, toevallig gister Venus gedownload
Gaaf hoor! Klinkt heel erg goed.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MissMSX en ik gaan 'm volgende week zien!
Is dat goed of niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef Evie het volgende:
Ik moet denken aan de muziek bij de bbc serie over Jane Eyre...
Ja, maar jijquote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ik haar voor me zou hebben, zou ik van het script afstappen.
Thnx is wel ok hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat goed of niet?
Die serie ken ik niet. Google zegt dat de muziek daarvoor is gecomponeerd door Rob Lane.
Ik ga mij steeds meer afvragen of je echt lacht als je die smiley gebruikt.quote:
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mij steeds meer afvragen of je echt lacht als je die smiley gebruikt.
Vond iedereen mij maar zo grappig. Kon ik cabaretier worden en bergen geld verdienen.quote:
Tranen met tuiten zo te zienquote:
Ik lach gewoon veel....quote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vond iedereen mij maar zo grappig. Kon ik cabaretier worden en bergen geld verdienen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vond iedereen mij maar zo grappig. Kon ik cabaretier worden en bergen geld verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |