Dat valt wel mee hoorquote:
Er komt toch geen sex voor in mijn naam? Veldslagen ook nietquote:
ik deed het deze keer niet expresquote:
Tuurlijk johquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik deed het deze keer niet expres
Huuuh, verkeerd begrepen.... In de Griekse Tragedietm die jouw confrontatie met een zak chips was waar jij een Griekse Tragedietm over gaat schrijven en waar jij dan ook de titel van verzint, komen daar seks en veldslagen in voor?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er komt toch geen sex voor in mijn naam? Veldslagen ook niet
Naaiertquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huuuh, verkeerd begrepen.... In de Griekse Tragedietm die jouw confrontatie met een zak chips was waar jij een Griekse Tragedietm over gaat schrijven en waar jij dan ook de titel van verzint, komen daar seks en veldslagen in voor?
Springert, wat heb ik gedaan?quote:
tnx GvE.... die site had ik al bekeken.... levertijd >>>5 a 7 werkdagen.... dus dat wordt het niet...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
http://www.feestshopper.n(...)P1r6MCFZs1DgodHQ4T4g
Naast deze webwinkel en onze hoofdvestiging in Helmond hebben we nog enkele filialen.
Deze filialen zijn gevestigd in: Amstenrade, Breda, Budel, Horst, Tilburg, Veldhoven en Venray.
Voor meer informatie over onze filialen kunt u kijken bij het winkeloverzicht.
Doordat we meerdere filialen beheren hebben we een grote voorraad artikelen zodat we in staat zijn grote aantallen te leveren in een korte tijd.
Gaaf zeg.... deed het zetten pijn????quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oh Yuki,
hier zie je mn ijzer wat beter![]()
[ link | afbeelding ]
ja. tis een kutfoto. maar dit was hoe ik het er het beste opkreeg
Tof!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oh Yuki,
hier zie je mn ijzer wat beter![]()
[ link | afbeelding ]
ja. tis een kutfoto. maar dit was hoe ik het er het beste opkreeg
Gewoon proberen, nee heb je.. Maar wat je ook kan doen is gewoon de c&a of h&m ofzo inlopen en zoeken naar een goedkope kanten jurk die je wat dieper kan uitsnijden/korter maken aan de voorkantquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tnx GvE.... die site had ik al bekeken.... levertijd >>>5 a 7 werkdagen.... dus dat wordt het niet...
Morgen ff vragen aan pa en ma of die nog iets hebben
tnx....
hoerenjurk idd....zal ik anders ff langs het Bordeel in Laren gaan?
Ooooh! Uiteraard! In een Griekse tragedietm horen seks en veldslagen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huuuh, verkeerd begrepen.... In de Griekse Tragedietm die jouw confrontatie met een zak chips was waar jij een Griekse Tragedietm over gaat schrijven en waar jij dan ook de titel van verzint, komen daar seks en veldslagen in voor?
deze deed meer pijn dan deel 1, maar ze kreeg hem er niet zo goed doorheenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gaaf zeg.... deed het zetten pijn????
Meer qua perspectief ook. Ik sta altijd geweldig op foto'squote:
De hollywood generatiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh! Uiteraard! In een Griekse tragedietm horen seks en veldslagen!
*insert anticlimax-postquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
Please, don't get me started.![]()
![]()
Niks joh
Niets arrogants aan als het klopt, maar volgens mij meen je het niet echt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Meer qua perspectief ook. Ik sta altijd geweldig op foto's
[/arrogantie]
Jij hebt nog nooit een echte Griekse Tragedie gelezen?quote:
Wel ok met mij, alleen een tijd niet gesprongen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*insert anticlimax-post![]()
Hoest kerel?
Bring it on!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh! Uiteraard! In een Griekse tragedietm horen seks en veldslagen!
er zijn idd genoeg verschrikkelijke foto's van me te vindenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:20 schreef RaXz het volgende:
[..]
Niets arrogants aan als het klopt, maar volgens mij meen je het niet echt.
Nee, maar dan lees ik liever iets van Socrates e.d.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een echte Griekse Tragedie gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |