we waren niet snel genoegquote:
Ik ga maar gelijk door voor morgen, vroeg beginnen kan ook helpenquote:
Niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, heb wel veel kant, maar geen kanten jurk
We gooien het weg als ware het een lege colafles. Fok is onze afvalbak, ons recyclingsbedrijf.quote:
Ja. bij een carnavalswinkel bijvoorbeeld, of het zelf in elkaar knutselen? ze was toch handig met de naaimachine?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet?Geen tips voor -Engel- waar te vinden?
En hoequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig niet helemaal.
Barbusse is er nog
Waar vang ik mn statiegeld dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We gooien het weg als ware het een lege colafles. Fok is onze afvalbak, ons recyclingsbedrijf.
te weinigquote:
Ik heb geen idee, ik denk dat jullie dat beter met elkaar kunnen bespreken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. bij een carnavalswinkel bijvoorbeeld, of het zelf in elkaar knutselen? ze was toch handig met de naaimachine?
of een mooi kanten truitje met een kanten rok.. ik heb beiden in zwart maar weet niet of ze mijn maat heeft?
Dat zijn de reacties op jouw postsquote:
dat was een vraag aan haarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik denk dat jullie dat beter met elkaar kunnen bespreken.
Tnxquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. bij een carnavalswinkel bijvoorbeeld, of het zelf in elkaar knutselen? ze was toch handig met de naaimachine?
of een mooi kanten truitje met een kanten rok.. ik heb beiden in zwart maar weet niet of ze mijn maat heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar koop ik geen eten voorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn de reacties op jouw posts
He?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz natuurlijk, dus zij verzint ook de titel.![]()
Komt er sex in voor Samzz? En veldslagen?
Dan had je het toch anders moeten formulerenquote:
Dat is ook nergens voor nodig. Ik kan leven van de wind, zon en liefdequote:
Niet?quote:
Geen honger dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is ook nergens voor nodig. Ik kan leven van de wind, zon en liefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |