Ik wilde niet met Krea neuken omdat ik em te lelijk vind... en toen werd ie boos... maar nu vindt ie me ineens weer lief... maar zegt wel dat ik gek ben... dus dat.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Waar gaat het eigenlijk over?
Ik kwam nl ff binnenvallen met HOI middenin een discussie geloof ik
Hou nou opquote:Op woensdag 15 december 2010 16:51 schreef missbehavin het volgende:
Er komt hier een kleine man binnenstormen: haar doen, deo'en, goeie schoenen aan
![]()
Er moet er ook een naar een kerstdiner van school.
Lees mijn LAPO nog even.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:53 schreef Spirit82 het volgende:
k wilde niet met Krea neuken omdat ik em te lelijk vind... en toen werd ie boos... maar nu vindt ie me ineens weer lief... maar zegt wel dat ik gek ben... dus dat.
Jij wilde meer foto's van mij, dus ik zei dat ik in return ook een foto van jou wilde. Na het zien van jouw foto meldde ik alleen even dat er niet geneukt ging wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar volgens mij begrijp je het nog steeds niet. Ik was gewoon aan het babbelen. En jij ging na een paar posts INEENS OUT OF THE BLUE mijn foto beoordelen en mij dumpen. Terwijl ik daar niet om vroeg. En toen vond ik het bitchy. En toen vond je mij raar..
ik blijf me verbazen dat dat werktquote:
Wilde ie met je neuken dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wilde niet met Krea neuken omdat ik em te lelijk vind... en toen werd ie boos... maar nu vindt ie me ineens weer lief... maar zegt wel dat ik gek ben... dus dat.
Och men, die Bol die kan 12 man tegelijk verslinden en dat 10 maal per minuut!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik blijf me verbazen dat dat werkt
Scherp.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach, aandachtshoererij, je moet er van houden, ik heb er niets mee.
Het is nog waar ookquote:Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
De inbox van spirit82 is vol
Ja kak, zo kan ik toch niet neuken vanavond?
HO! EEN BOL!
Next
Ja wie weet dat ze dan eens creatief gaan doenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef Kluts het volgende:
Op zich zit er wel wat in om een soort standaard reply in je pmbox te kunnen zetten voor alle "hoi neuken?" mailtjes die je als vrouw op Fok! krijgt. Daar zit wel een punt in.
Er is hier toch ooit eens een discussie/vragen/gesprek geweest over dat vrouwtje in je UI of niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach, aandachtshoererij, je moet er van houden, ik heb er niets mee.
Ja. En toen was ik op mijn pik getrapt. Met name omdat ik er niet om had gevraagd. "hoi, neuken?" is geen vraag om te neuken, maar dat dringt moeilijk door.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:54 schreef Spirit82 het volgende:
Na het zien van jouw foto meldde ik alleen even dat er niet geneukt ging worden
Een ander verkoos Krea boven mij omdat hij aardiger zou zijn, what gives....quote:Op woensdag 15 december 2010 16:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wilde niet met Krea neuken omdat ik em te lelijk vind... en toen werd ie boos... maar nu vindt ie me ineens weer lief... maar zegt wel dat ik gek ben... dus dat.
Ik hou er niet van om een 2e keus te zijn, dat weet je toch!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
De inbox van spirit82 is vol
Ja kak, zo kan ik toch niet neuken vanavond?
HO! EEN BOL!
Next
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |