Zie, ik mag je echt heel erg boel veelquote:Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die poll hoef je niet in te vullen om te stellen dat die man in kwestie natuurlijk gewoon een ontzettende kneus is.
Maar ik kan het heel goed verbergenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Krea is wel echt de lekkerste Tukker die ik ken hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zie, ik mag je echt heel erg boel veel
Dat was de stelling niet,Kluts. Het ging er om of wie gek was, niet wie een kneus was.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die poll hoef je niet in te vullen om te stellen dat die man in kwestie natuurlijk gewoon een ontzettende kneus is.
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik kan het heel goed verbergenCueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Zo ging het!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, heel volwassenEn niet helemaal een weergave van de realiteit.. maar dat terzijde.
quote:
Zegt dat wat over Krea of over de Tukkers in zijn algemeenheid?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar Krea is wel echt de lekkerste Tukker die ik ken hoor.
Ja.. ik kan hier ook gewoon even de hele conversatie neergooien natuurlijk ter nuanceringquote:
Nee dat dacht ik ook! Maar ik was dus wel op mijn pik getrapt. Dat dan weer wel, dat geef ik toe. Iemand heeft Krea gepownt.quote:
Ik zou 'm doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zegt dat wat over Krea of over de Tukkers in zijn algemeenheid?
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik ook! Maar ik was dus wel op mijn pik getrapt. Dat dan weer wel, dat geef ik toe. Iemand heeft Krea gepownt.
Aan de andere kant postte je eerder nog dat je geen smaak had. /wegrent...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:43 schreef Kluts het volgende:
Ik zou 'm doen.
Hypothetisch gesteld he.
Toch opvallend. Krea heeft het erover dat hij op z'n pik getrapt is en jij komt het topic binnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:44 schreef JoeBravo het volgende:
ik word gelijkgesteld aan Krea
Hoe kan iemand jou nou niet willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
zelfs nadat ze me ontmoet heeft! 2x!!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kan iemand jou nou niet willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |