en ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie elkaar in het echt wel aardig vinden hoor! Want ik vind jullie allebei ook aardig!
Wie zijn er nog over van dat lijstje uit de OP dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil overigens nog best gaan zaterdag hoor.
Elk weekend. Het is nu niet weekend. Ik ben niet in Nederlandquote:
nadat M-M dat deed ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zichzelf uigenodigd
Ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En jij bent wel god's gift to women?
Dat klinkt niet vol vertrouwenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elk weekend. Het is nu niet weekend. Ik ben niet in Nederland
Vanaf kerst wel twee weken. En dan nog maar 2~3 weken in januari ALS ALLES GOED GAAT
ach die gezelligheid wisselt een beetje. dan haken er weer mensen af door het gezeik en komen er weer nieuwe bij. zo gaat dat.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Meer de gezelligheid die er vanaf spatWe hoeven echt niet de hele tijd koetsjiekoetsjiekoe met elkaar te doen, maar irritante posts of users waar je niet zo veel mee hebt kan je toch gewoon overslaan? Dat probleem lijkt me zo groot als je het zelf maakt, eigenlijk
Maargoed, ik zal dan wel zo'n kutnewb zijn die nergens wat van af weet, ik mocht me er net al niet mee bemoeien dus ik vind het dan ook wel best verder. Kom wel terug als de gezelligheid is wedergekeerd
Dat is het ook... Al moet ik zeggen dat ik het best vermakelijk vind om mensen er zo over te zien jankenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Meer de gezelligheid die er vanaf spatWe hoeven echt niet de hele tijd koetsjiekoetsjiekoe met elkaar te doen, maar irritante posts of users waar je niet zo veel mee hebt kan je toch gewoon overslaan? Dat probleem lijkt me zo groot als je het zelf maakt, eigenlijk
nee, ik geef geen dingen aan vrouwenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En jij bent wel god's gift to women?
Volgens mij sowieso: engel, ang3l, hw, q, samzz, sting en ikquote:Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wie zijn er nog over van dat lijstje uit de OP dan?
+ikquote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij sowieso: engel, ang3l, hw, q, samzz, sting en ik
Heus wel! Ongevraagd zelfsquote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik geef geen dingen aan vrouwen.
Ow, dan kom ik denk ik wel gewoonquote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
8 man/vrouw. Da's niet veelquote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Like I said, ik denk niet dat het een match is, maar ik ben ook geen 14, dus als jullie denken dat dat keigezellig is, dan wil ik het best proberen. Maar ik garandeer niks, want als ik iemand gewoon echt niet aardig blijk te vinden, dan merk je dat wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie elkaar in het echt wel aardig vinden hoor! Want ik vind jullie allebei ook aardig!
Neequote:
Dudequote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik geef geen dingen aan vrouwen.
nouja ik had net gepost dat ik sowieso wel langs kom aangezien t geen minuut omreizen is voor mijquote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, ok. Ik zat even naar het zeker lijstje te kijken
Ik zou jou niet durven meeten hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Like I said, ik denk niet dat het een match is, maar ik ben ook geen 14, dus als jullie denken dat dat keigezellig is, dan wil ik het best proberen. Maar ik garandeer niks, want als ik iemand gewoon echt niet aardig blijk te vinden, dan merk je dat wel.
Overigens weet ik nog wel dat murm mij vorig jaar een aandachtshoer vond en op de meet hebben we gewoon heel gezellig geklept, dus zo kunnen dingen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |