Singles is al enige tijd geleden een stille dood gestorven.....quote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef RealZeus het volgende:
Dat vind ik hier altijd wel kansloos. Stel kleuters. Iemand doet een doodsverwensing en gelijk:"Dat ga ik tegen ome Re zeggen."
Echt, dat geouwehoer wordt nog eens de ondergang van deze reeks.
Te weinig vers vlees?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Singles is al enige tijd geleden een stille dood gestorven.....
Dat denken alle kutnewbies. Fok overleeft alles.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef RealZeus het volgende:
Echt, dat geouwehoer wordt nog eens de ondergang van deze reeks.
Tuuluk wel!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meet met lotuss memo jou mij en yuki wordt niks dus?
Ja, dat blijft weg he? Met dat cliquejes geneuzel hier.... laat staan dat het hier nou niet echt vriendelijk is enzo.....quote:
Oh, ging Yuki ook mee?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meet met lotuss memo jou mij en yuki wordt niks dus?
Cursusje mediterenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zou het niet weten..... waarschijnlijk de eerste weken wel qua afkicken.
Ik flikker er gewoon wat oxa in bij beiden... heb toch zatquote:Op woensdag 15 december 2010 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kluts en yuki zie ik niet gebeuren
dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 15 december 2010 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo grappig, dat die er op een gegeven moment bij kwam, leek mij al niet een combiquote:
Ja, Krea, ook dat ken ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:25 schreef Kreator het volgende:
Zo was ik ooit de 'Enschede' reeks begonnen. Haske leuk kliekje, meetings, neuken, je kent het wel (of niet, RZ).
En 3 jaar later was daar niemand meer van over. Maar de reeks was er nog/weer. Met nieuwe mensen.
Oh, ik zou echt niet op voorhand al zeggen dat ik haar er echt niet bij wil hebben adhv haar twitterposts (sorry, die grap kon ik niet laten) hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Meer de gezelligheid die er vanaf spatquote:
Had ze zichzelf uitgenodigd? Of was ze uitgenodigd?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo grappig, dat die er op een gegeven moment bij kwam, leek mij al niet een combi
Ja, maar dan heb je toch juist weer vers vlees Krea. Ik snap het probleem niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:25 schreef Kreator het volgende:
Zo was ik ooit de 'Enschede' reeks begonnen. Haske leuk kliekje, meetings, neuken, je kent het wel (of niet, RZ).
En 3 jaar later was daar niemand meer van over. Maar de reeks was er nog/weer. Met nieuwe mensen.
Ik denk dat jullie elkaar in het echt wel aardig vinden hoor! Want ik vind jullie allebei ook aardig!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik zou echt niet op voorhand al zeggen dat ik haar er echt niet bij wil hebben adhv haar twitterposts (sorry, die grap kon ik niet laten) hier.
Of het een match is, dat durf ik dan weer niet echt te beweren. Maar ik ben geen 14.
Volgens mij heeft ze zichzelf uigenodigdquote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had ze zichzelf uitgenodigd? Of was ze uitgenodigd?
Vers vlees is niet erg, mits lkker en niet irritant.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je toch juist weer vers vlees Krea. Ik snap het probleem niet.
Ben je alweer in Nederland?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zichzelf uigenodigd
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vers vlees is niet erg, mits lkker en niet irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |