Ja dan kan ik mn touchscreen toch niet bedienenquote:
Van mij hoeft niemand weg, maar deze discussie loopt nu al zo lang en er verandert niks.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, anderen moeten van Yuki weg, ik ga een andere optie
Dan kan je beter professionele hulp zoeken.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ben wel zo verslaafd dat ik dat MOET posten
Ik speel het niet op de persoon, ik kom met praktijk voorbeelden.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Van mij hoeft niemand weg, maar deze discussie loopt nu al zo lang en er verandert niks.
Als het je niet bevalt, kan je ook weggaan ipv er maar zinloos over blijven zeveren.
Jij bent degene die het op de persoon gaat spelen, ik niet.
Dan zijn ze even warm en vochtig maar zodra je ze eruit haalt bevriezen ze helemaalquote:Op woensdag 15 december 2010 16:01 schreef Ang3l het volgende:
Kouwe vingers?
Stop ze in je hete huppelmuts!
Nee, op de dwerg! En dat neem ik je zwaar kwalijk babs! Waarom nou gelijk zo persoonlijk!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik speel het niet op de persoon, ik kom met praktijk voorbeelden.
Als ik zeg dat Kluts een kleine meid uit Apeldoorn is, speel ik toch ook niet op de man (m/v)?
In Z-K of zoiets hebben ze ontdekt dat je daar prima hot-dog-worstjes voor kunt gebruikenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan kan ik mn touchscreen toch niet bedienen
Hmm... Letterlijk voorbeeld dat ik weg moet uit singles vs (zinloos) feitje over kluts.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik speel het niet op de persoon, ik kom met praktijk voorbeelden.
Als ik zeg dat Kluts een kleine meid uit Apeldoorn is, speel ik toch ook niet op de man (m/v)?
VriendjesKliekjespolitiek.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Huppel what about missb dan? die in de rij bij de super moet posten dat iemand voor haar een aubergine koopt?
dat is dan natuurlijk geen twitter want dat is iemand waar je iets mee hebt
Hoe hypocriet allemaal
guiltyquote:Op woensdag 15 december 2010 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat vooral ergerlijk is is dat als het ergens over gaat er iemand hoi komt zeggen en dan even later gaat zitten jankmuilen omdat hij/zij geen hoi terug krijgt.
HALL ER IS EEN GESPREK GAANDE FLIKKER OP MET JE HOI
Letterlijk voorbeeld dat 80% van jouw posts losstaande opmerkingen gaan over dingen die je doet/ziet/hoort/meemaakt, zonder enige vorm van interactie.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hmm... Letterlijk voorbeeld dat ik weg moet uit singles vs (zinloos) feitje over kluts.
See the difference?
agreequote:Op woensdag 15 december 2010 16:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hmm... Letterlijk voorbeeld dat ik weg moet uit singles vs (zinloos) feitje over kluts.
See the difference?
Niet miepen kleintje, jij steunt me in deze, dus mag ik ook misbruik van je maken om een punt over te brengen!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, op de dwerg! En dat neem ik je zwaar kwalijk babs! Waarom nou gelijk zo persoonlijk!
Nee, gelukkig niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:04 schreef JoeBravo het volgende:
is er al "doe allemaal eens lief" gezegd?
nee, de hippiecommunity is net volledig afgefiktquote:Op woensdag 15 december 2010 16:04 schreef JoeBravo het volgende:
is er al "doe allemaal eens lief" gezegd?
iedereen doet dat hier, alleen de frequentie wisselt wat. En afhankelijk van wie er aanwezig is wordt daar wel of niet op gereageerd. Daar is echt geen pijl op te trekken.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Letterlijk voorbeeld dat 80% van jouw posts losstaande opmerkingen gaan over dingen die je doet/ziet/hoort/meemaakt, zonder enige vorm van interactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |