Singles is al enige tijd geleden een stille dood gestorven.....quote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef RealZeus het volgende:
Dat vind ik hier altijd wel kansloos. Stel kleuters. Iemand doet een doodsverwensing en gelijk:"Dat ga ik tegen ome Re zeggen."
Echt, dat geouwehoer wordt nog eens de ondergang van deze reeks.
Te weinig vers vlees?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Singles is al enige tijd geleden een stille dood gestorven.....
Dat denken alle kutnewbies. Fok overleeft alles.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef RealZeus het volgende:
Echt, dat geouwehoer wordt nog eens de ondergang van deze reeks.
Tuuluk wel!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meet met lotuss memo jou mij en yuki wordt niks dus?
Ja, dat blijft weg he? Met dat cliquejes geneuzel hier.... laat staan dat het hier nou niet echt vriendelijk is enzo.....quote:
Oh, ging Yuki ook mee?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meet met lotuss memo jou mij en yuki wordt niks dus?
Cursusje mediterenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zou het niet weten..... waarschijnlijk de eerste weken wel qua afkicken.
Ik flikker er gewoon wat oxa in bij beiden... heb toch zatquote:Op woensdag 15 december 2010 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kluts en yuki zie ik niet gebeuren
dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 15 december 2010 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo grappig, dat die er op een gegeven moment bij kwam, leek mij al niet een combiquote:
Ja, Krea, ook dat ken ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:25 schreef Kreator het volgende:
Zo was ik ooit de 'Enschede' reeks begonnen. Haske leuk kliekje, meetings, neuken, je kent het wel (of niet, RZ).
En 3 jaar later was daar niemand meer van over. Maar de reeks was er nog/weer. Met nieuwe mensen.
Oh, ik zou echt niet op voorhand al zeggen dat ik haar er echt niet bij wil hebben adhv haar twitterposts (sorry, die grap kon ik niet laten) hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Meer de gezelligheid die er vanaf spatquote:
Had ze zichzelf uitgenodigd? Of was ze uitgenodigd?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo grappig, dat die er op een gegeven moment bij kwam, leek mij al niet een combi
Ja, maar dan heb je toch juist weer vers vlees Krea. Ik snap het probleem niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:25 schreef Kreator het volgende:
Zo was ik ooit de 'Enschede' reeks begonnen. Haske leuk kliekje, meetings, neuken, je kent het wel (of niet, RZ).
En 3 jaar later was daar niemand meer van over. Maar de reeks was er nog/weer. Met nieuwe mensen.
Ik denk dat jullie elkaar in het echt wel aardig vinden hoor! Want ik vind jullie allebei ook aardig!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik zou echt niet op voorhand al zeggen dat ik haar er echt niet bij wil hebben adhv haar twitterposts (sorry, die grap kon ik niet laten) hier.
Of het een match is, dat durf ik dan weer niet echt te beweren. Maar ik ben geen 14.
Volgens mij heeft ze zichzelf uigenodigdquote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had ze zichzelf uitgenodigd? Of was ze uitgenodigd?
Vers vlees is niet erg, mits lkker en niet irritant.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je toch juist weer vers vlees Krea. Ik snap het probleem niet.
Ben je alweer in Nederland?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zichzelf uigenodigd
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vers vlees is niet erg, mits lkker en niet irritant.
en ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie elkaar in het echt wel aardig vinden hoor! Want ik vind jullie allebei ook aardig!
Wie zijn er nog over van dat lijstje uit de OP dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil overigens nog best gaan zaterdag hoor.
Elk weekend. Het is nu niet weekend. Ik ben niet in Nederlandquote:
nadat M-M dat deed ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zichzelf uigenodigd
Ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En jij bent wel god's gift to women?
Dat klinkt niet vol vertrouwenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elk weekend. Het is nu niet weekend. Ik ben niet in Nederland
Vanaf kerst wel twee weken. En dan nog maar 2~3 weken in januari ALS ALLES GOED GAAT
ach die gezelligheid wisselt een beetje. dan haken er weer mensen af door het gezeik en komen er weer nieuwe bij. zo gaat dat.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Meer de gezelligheid die er vanaf spatWe hoeven echt niet de hele tijd koetsjiekoetsjiekoe met elkaar te doen, maar irritante posts of users waar je niet zo veel mee hebt kan je toch gewoon overslaan? Dat probleem lijkt me zo groot als je het zelf maakt, eigenlijk
Maargoed, ik zal dan wel zo'n kutnewb zijn die nergens wat van af weet, ik mocht me er net al niet mee bemoeien dus ik vind het dan ook wel best verder. Kom wel terug als de gezelligheid is wedergekeerd
Dat is het ook... Al moet ik zeggen dat ik het best vermakelijk vind om mensen er zo over te zien jankenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Meer de gezelligheid die er vanaf spatWe hoeven echt niet de hele tijd koetsjiekoetsjiekoe met elkaar te doen, maar irritante posts of users waar je niet zo veel mee hebt kan je toch gewoon overslaan? Dat probleem lijkt me zo groot als je het zelf maakt, eigenlijk
nee, ik geef geen dingen aan vrouwenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En jij bent wel god's gift to women?
Volgens mij sowieso: engel, ang3l, hw, q, samzz, sting en ikquote:Op woensdag 15 december 2010 16:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wie zijn er nog over van dat lijstje uit de OP dan?
+ikquote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij sowieso: engel, ang3l, hw, q, samzz, sting en ik
Heus wel! Ongevraagd zelfsquote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik geef geen dingen aan vrouwen.
Ow, dan kom ik denk ik wel gewoonquote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
8 man/vrouw. Da's niet veelquote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Like I said, ik denk niet dat het een match is, maar ik ben ook geen 14, dus als jullie denken dat dat keigezellig is, dan wil ik het best proberen. Maar ik garandeer niks, want als ik iemand gewoon echt niet aardig blijk te vinden, dan merk je dat wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie elkaar in het echt wel aardig vinden hoor! Want ik vind jullie allebei ook aardig!
Neequote:
Dudequote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik geef geen dingen aan vrouwen.
nouja ik had net gepost dat ik sowieso wel langs kom aangezien t geen minuut omreizen is voor mijquote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, ok. Ik zat even naar het zeker lijstje te kijken
Ik zou jou niet durven meeten hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Like I said, ik denk niet dat het een match is, maar ik ben ook geen 14, dus als jullie denken dat dat keigezellig is, dan wil ik het best proberen. Maar ik garandeer niks, want als ik iemand gewoon echt niet aardig blijk te vinden, dan merk je dat wel.
Overigens weet ik nog wel dat murm mij vorig jaar een aandachtshoer vond en op de meet hebben we gewoon heel gezellig geklept, dus zo kunnen dingen gaan.
Dat is liefde.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Sinds wanneer? Laatst wenste je me nog dood
ja nog steeds, gek.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:30 schreef Spirit82 het volgende:
Sinds wanneer? Laatst wenste je me nog dood
Gelijk heb je, want ik ben een arrogant pleuriswijf, dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou jou niet durven meeten hoor
Jij bent echt te vreemdquote:Op woensdag 15 december 2010 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
ja nog steeds, gek.Maar aan de andere kant waardeer ik het wel, want ik ben net zo. Karma werkt altijd.
En dat had ik ook wel gezien, maar weer compleet vergeten toen ik naar het lijstje keekquote:Op woensdag 15 december 2010 16:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja ik had net gepost dat ik sowieso wel langs kom aangezien t geen minuut omreizen is voor mij
En jij vond mij ook totaal niet aardig in mijn Bitch From Hell periode geloof ik....quote:Op woensdag 15 december 2010 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Like I said, ik denk niet dat het een match is, maar ik ben ook geen 14, dus als jullie denken dat dat keigezellig is, dan wil ik het best proberen. Maar ik garandeer niks, want als ik iemand gewoon echt niet aardig blijk te vinden, dan merk je dat wel.
Overigens weet ik nog wel dat murm mij vorig jaar een aandachtshoer vond en op de meet hebben we gewoon heel gezellig geklept, dus zo kunnen dingen gaan.
Ja daaromquote:Op woensdag 15 december 2010 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelijk heb je, want ik ben een arrogant pleuriswijf, dat wil je niet weten.
Ooohh dan wil ik jou eigenlijk stiekem wel meetenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
haha, ja dat vind ik nog steeds een briljante wending! Volgens mij hadden we elkaar een week daarvoor nog uitgescholden in het topic en later op de meet niks aan de hand.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je zo lief lachtquote:
waarom niet dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou jou niet durven meeten hoor
Heb ik het ooit met jou aan de stok gehad dan? nee toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En jij vond mij ook totaal niet aardig in mijn Bitch From Hell periode geloof ik....
true, true. Ik ben dan ook heel erg liefquote:
Uitgetwitterd?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:33 schreef missbehavin het volgende:
Godverdomme, wat een koppijn en werd ik ook nog eens wakker gebeld door een vreselijk hardnekkige dude van Eneco. Wat denkt ie wel niet? Als ik nee zeg moet je optiefen.
Zodra mijn pijnstillers erin zittenquote:
Ja, want iedereen is net zoals jij dus je kunt jezelf meteen generaliseren naar de gehele wereldbevolkingquote:Op woensdag 15 december 2010 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, de wereld is gek en jij bent normaal. Dat dacht je laatst ook al.
Ik ben eng.quote:
Maar eigenlijk ben ik heel lief!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooohh dan wil ik jou eigenlijk stiekem wel meeten
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben eng.
[..]
Maar eigenlijk ben ik heel lief!
Het waren er zo veel dat ik niet eens meer weet wie wel en wie nietquote:Op woensdag 15 december 2010 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ik het ooit met jou aan de stok gehad dan? nee toch?
Ik gooi er even een stelling in hier in dit topic. Moment! Moet je wel even blijven hangen, ok?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:34 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, want iedereen is net zoals jij dus je kunt jezelf meteen generaliseren naar de gehele wereldbevolking
arrogantiequote:Op woensdag 15 december 2010 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want dat was om dat ik Ja hoi zeg als ik online kom. En dat vond jij aandachtshoerderig. Toen jij op die meet aankwam ik: Ja hoi.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha, ja dat vind ik nog steeds een briljante wending! Volgens mij hadden we elkaar een week daarvoor nog uitgescholden in het topic en later op de meet niks aan de hand.
dat vind ik dus ook grappig aan afentoe een meet, dat mensen dan anders zijn dan je dacht
Dat mag ik meestal wel en het botst zo lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben eng.
[..]
Maar eigenlijk ben ik heel lief!
Volgens mij niet namelijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het waren er zo veel dat ik niet eens meer weet wie wel en wie niet
Hmmm dan was jij de uitzondering op de regelquote:
Is soms een goeie eigenschap. Maar ik ben helemaal niet zo heel erg arrogant.quote:
vooral Nouk en djayzz en rival enzo toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het waren er zo veel dat ik niet eens meer weet wie wel en wie niet
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat mag ik meestal wel en het botst zo lekker
Ik bespeur idd ergens een discrepantiequote:
Djayzz niet hoor... die zie ik ook nog wel vrij regelmatigquote:Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vooral Nouk en djayzz en rival enzo toch?
Cuequote:Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef Cue_ het volgende:
Zeker leuk om te zien hoe het klikt met mensen die je online spreekt. Al blijkt bij mij vaak dat het juist dan niet (echt) klikt
Ik heb maar 1 meet meegemaakt,dus weinig ervaring ermee. Maar de meesten zijn irl een stuk relaxter dan op Fok. En met een drankje is het al snel gezellig lijkt mij.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
haha dat weet ik niet eens meer. wat zei ik daarop dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want dat was om dat ik Ja hoi zeg als ik online kom. En dat vond jij aandachtshoerderig. Toen jij op die meet aankwam ik: Ja hoi.Ik ben Kluts.
dat is geen arrogantie, dat was ehm ondankbaar ofzoquote:
weet ik. dat is met de meeste mensen die arrogant overkomen zo. daarom vind ik het een toffe eigenschap.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is soms een goeie eigenschap. Maar ik ben helemaal niet zo heel erg arrogant.
Ik denk idd dat ik wel meeval in het echt.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 meet meegemaakt,dus weinig ervaring ermee. Maar de meesten zijn irl een stuk relaxter dan op Fok. En met een drankje is het al snel gezellig lijkt mij.
het meisje, fo shizzlequote:Op woensdag 15 december 2010 16:38 schreef Kreator het volgende:
Okay, Singles. Komt ie:
Stel, een jongen stuurt een meisje een pm. Beide in Singles aanwezig.
hallo
hoi
blablalablalblabla
bla
bla
haha
bla.
Meisje: "hey maar ik zag net je foto. Ik moet je niet. Doei!"
Jonge: "Hahahahahahaha. Sterf gek, daar ging het helemaal niet over."
Meisje: "nee, jij bent gek!!!!!!!!!!"
Poll: Wie is gek?
• De jongen
• Het meisje
• Niemand
• Wie?
• Iedereen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, heel volwassenquote:
Die poll hoef je niet in te vullen om te stellen dat die man in kwestie natuurlijk gewoon een ontzettende kneus is.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:38 schreef Kreator het volgende:
Okay, Singles. Komt ie:
Stel, een jongen stuurt een meisje een pm. Beide in Singles aanwezig.
hallo
hoi
blablalablalblabla
bla
bla
haha
bla.
Meisje: "hey maar ik zag net je foto. Ik moet je niet. Doei!"
Jonge: "Hahahahahahaha. Sterf gek, daar ging het helemaal niet over."
Meisje: "nee, jij bent gek!!!!!!!!!!"
Poll: Wie is gek?
• De jongen
• Het meisje
• Niemand
• Wie?
• Iedereen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Zie, ik mag je echt heel erg boel veelquote:Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die poll hoef je niet in te vullen om te stellen dat die man in kwestie natuurlijk gewoon een ontzettende kneus is.
Maar ik kan het heel goed verbergenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Krea is wel echt de lekkerste Tukker die ik ken hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zie, ik mag je echt heel erg boel veel
Dat was de stelling niet,Kluts. Het ging er om of wie gek was, niet wie een kneus was.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die poll hoef je niet in te vullen om te stellen dat die man in kwestie natuurlijk gewoon een ontzettende kneus is.
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik kan het heel goed verbergenCueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Zo ging het!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, heel volwassenEn niet helemaal een weergave van de realiteit.. maar dat terzijde.
quote:
Zegt dat wat over Krea of over de Tukkers in zijn algemeenheid?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar Krea is wel echt de lekkerste Tukker die ik ken hoor.
Ja.. ik kan hier ook gewoon even de hele conversatie neergooien natuurlijk ter nuanceringquote:
Nee dat dacht ik ook! Maar ik was dus wel op mijn pik getrapt. Dat dan weer wel, dat geef ik toe. Iemand heeft Krea gepownt.quote:
Ik zou 'm doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zegt dat wat over Krea of over de Tukkers in zijn algemeenheid?
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik ook! Maar ik was dus wel op mijn pik getrapt. Dat dan weer wel, dat geef ik toe. Iemand heeft Krea gepownt.
Aan de andere kant postte je eerder nog dat je geen smaak had. /wegrent...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:43 schreef Kluts het volgende:
Ik zou 'm doen.
Hypothetisch gesteld he.
Toch opvallend. Krea heeft het erover dat hij op z'n pik getrapt is en jij komt het topic binnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:44 schreef JoeBravo het volgende:
ik word gelijkgesteld aan Krea
Hoe kan iemand jou nou niet willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
zelfs nadat ze me ontmoet heeft! 2x!!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kan iemand jou nou niet willen?
Ja, maar hij heeft natuurlijk een e-penis van 40 cm he.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Aan de andere kant postte je eerder nog dat je geen smaak had. /wegrent...
Harsh blowjobs...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou hem nooit op z'n pik trappen!
Trampling's not my style.
Doen!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja.. ik kan hier ook gewoon even de hele conversatie neergooien natuurlijk ter nuancering
Gag the Fagquote:
Ah ok, dit kleine zetje had ik net nodigquote:
Als het aan mij ligt niet. Maar toch, ik hou het ook anoniem. Er staat ook 'jongen' en 'meisje'. Niemand die weet over wie het gaat.quote:
uhuquote:Op woensdag 15 december 2010 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet. Maar toch, ik hou het ook anoniem. Er staat ook 'jongen' en 'meisje'. Niemand die weet over wie het gaat.
Ho kut, krijg ik nu een ban?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet. Maar toch, ik hou het ook anoniem. Er staat ook 'jongen' en 'meisje'. Niemand die weet over wie het gaat.
en dat geloof je zelf?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je vergeet mijn openingszin: "Hoi, neuken?"quote:Op woensdag 15 december 2010 16:48 schreef Spirit82 het volgende:
Ah ok, dit kleine zetje had ik net nodig![]()
Boh, jij gaat op 1 foto af, of er geneukt gaat worden? Misschien was ik de vorige keer daarom wel een bastard.
Op 21 november 2010 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb je foto eens grondig met mijn vakmansoog bekeken, maar moet je helaas toch teleurstellen dat neuken er niet in gaat zitten Mijn welgemeende excuses
Op 21 november 2010 13:17 schreef IEMAND het volgende:
[..]
Oh kut... ik had maar 1 berichtje gecopy pastequote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je vergeet mijn openingszin: "Hoi, neuken?"
Welnee, ik ben wel vrij menselijk, vredelievend en vergevingsgezind. Ook niet oppervlakkig. Dat scheelt enorm.quote:
Nee gag the fag. Dus dat je hem zo ongenadig hard facefucked dat ie moet kokhalzenquote:
Dat was toch precies wat Krea ook zei. Wat natuurlijk over een willekeurige jongen en meid ging.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh kut... ik had maar 1 berichtje gecopy pasteLeek me dat dat alle informatie bevatte die nodig was
In zn algemeenheid, want ik ken een Tukkerquote:Op woensdag 15 december 2010 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zegt dat wat over Krea of over de Tukkers in zijn algemeenheid?
nee, dan moet je echt alle berichten copypasten, de PMs citeren niet alles tot in het oneindige, helaasquote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh kut... ik had maar 1 berichtje gecopy pasteLeek me dat dat alle informatie bevatte die nodig was
Wel.. letterlijk wel ja.. maar hij insinueerde zeg ik je!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was toch precies wat Krea ook zei. Wat natuurlijk over een willekeurige jongen en meid ging.
Ja maar jijquote:Op woensdag 15 december 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Waar gaat het eigenlijk over?
Ik kwam nl ff binnenvallen met HOI middenin een discussie geloof ik
Dat wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Tukkers kunnen nog zo knap zijn, als ze beginnen te praten rent ieder normaal mens weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |