+1quote:Op woensdag 15 december 2010 16:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het wel leuk, dat gebitch.
Je shirt ligt op de bovenste plank van je kledingkast aan de linkerkant, vergeet je plu niet die je naast de kachel hebt gezet en doe die ene conducteur met die snor de groeten!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:17 schreef Yuki het volgende:
What a shame, ik moet me nu toch echt klaar gaan maken voor mijn kerstborrel.
Douchen
Aankleden
Haar doen
En make-up niet te vergeten
Daag!![]()
Fat chancequote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Maarehm, seriously, als je zo binnen komt vallen is het écht onnozel gebitch over en weer, kunnen we niet gewoon met z'n allen weer gezellie gaan doen? Zijn we gewoon allemaal weer liev voor elkaar
Je vergeetquote:Op woensdag 15 december 2010 16:17 schreef Yuki het volgende:
Douchen
Aankleden
Haar doen
Daag!![]()
Jij.. in de stairwaysquote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Kreator het volgende:
Als Ang3l komt, kom ik ook!!!!!!!!!!
de kittenrelquote:Op woensdag 15 december 2010 16:17 schreef Kluts het volgende:
Een van de weinige rellen die ik me voor de geest kan halen was iets met kaartjes voor Decibel en Kasta.
Nee, ik heb zowaar weer gewerkt. Weer met bloemetjes weg, alleen voel ik me beroerd dus ik heb het er maar niet op gegokt om nog een rit naar Frankrijk te doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bent werkeloos, dus je hebt toch niks beters te doen
En als ik nou 'veel plezier' roep ben ik ook een idioot die zich er niet mee moet bemoeien ofzo?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:17 schreef Yuki het volgende:
Douchen
Aankleden
Haar doen
Daag!![]()
Ja, dat was mooi inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:17 schreef Kluts het volgende:
Een van de weinige rellen die ik me voor de geest kan halen was iets met kaartjes voor Decibel en Kasta.
En doodsverwensing meldenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je vergeet
Sterven
Doei
Ik ben ook liev!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En als ik nou 'veel plezier' roep ben ik ook een idioot die zich er niet mee moet bemoeien ofzo?
dat is fijn voor Ang3l, dan is het minder engquote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij gaat er echt niemand meer dus, zaterdag.
Dat soort pareltjes mis ik dan dus weerquote:Op woensdag 15 december 2010 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs de Alexxxx en zijn vriendin in de armen van een lelijkerd rel was nog een softe.
Leef je uit.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
En doodsverwensing melden
Daag!
Zit die nog op fok eigenlijk?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Elke post van Kastaklonen was een rel.
Ach, het is sowieso geen verwensing... dus bij voorbaat al kansloos...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leef je uit.
R&P FB: melding komt binnen
scanning...
Found: Singles
Delete melding
Jankerd.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
En doodsverwensing melden
Daag!
word jij weer bitch from hell zonder pille?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben ook liev!
Ok, 99% is chemisch, maar dan nog....
Zou het niet weten..... waarschijnlijk de eerste weken wel qua afkicken.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
word jij weer bitch from hell zonder pille?
Dat was te verwachten.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Yup. Hij post zelfs vrij actief in: Datingsite-ervaringen #83: waar flink gehosseld wordt
Ik zag 'm laatst in het datingsitetopic volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |