Whutquote:
Ja, lees ff de vorige topics door. Tussen de twitterposts staat wel het eea.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:14 schreef RealZeus het volgende:
Maar even wat anders: is er al bekend wie er al dan niet naar de meet gaan?
Dat valt moeilijk letterlijk of figuurlijk te nemen.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Als je het letterlijk neemt wel.
TAALNAZI!
Ja nu wil ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ang3l gaat zeker weten wel naar de meet!!!!!
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Whut
Maarehm, seriously, als je zo binnen komt vallen is het écht onnozel gebitch over en weer, kunnen we niet gewoon met z'n allen weer gezellie gaan doen? Zijn we gewoon allemaal weer liev voor elkaar
Dit dus.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Whut
Maarehm, seriously, als je zo binnen komt vallen is het écht onnozel gebitch over en weer, kunnen we niet gewoon met z'n allen weer gezellie gaan doen? Zijn we gewoon allemaal weer liev voor elkaar
Je hoeft maar 30% van de posts te negeren, valt toch best mee. En anders bok je maar op uit het topic! Ja toch, niet dan!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, lees ff de vorige topics door. Tussen de twitterposts staat wel het eea.
Nee.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef Bartholomeus het volgende:
kunnen we niet gewoon met z'n allen weer gezellie gaan doen? Zijn we gewoon allemaal weer liev voor elkaar
Waar bemoei jij je mee.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Whut
Dát zijn idd rellen. De laatste goede rel die ik 'meegemaakt' heb was de VBL-rel. Zo zouden er meer moeten zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat ze nog nooit een rel hebben meegemaakt. Bij een rel worden achter altijd tientallen mensen gebanned, wil iedereen daarna meedoen en meepraten. Dat is hier bij dit laffe droogneukkletsen niet het geval.
Jawel, om te rellen, ik neem mijn hele posse mee!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij gaat er echt niemand meer dus, zaterdag.
Ff teruglezen?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, lees ff de vorige topics door. Tussen de twitterposts staat wel het eea.
Q gaat, dus ik ga, want Q.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef HeatWave het volgende:
doe jij eens niet die zeiksmiley tegen mijquote:
ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 16:14 schreef RealZeus het volgende:
Maar even wat anders: is er al bekend wie er al dan niet naar de meet gaan?
noem eens een voorbeeld? ik mis zulke rellen blijkbaar altijdquote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat ze nog nooit een rel hebben meegemaakt. Bij een rel worden achter altijd tientallen mensen gebanned, wil iedereen daarna meedoen en meepraten. Dat is hier bij dit laffe droogneukkletsen niet het geval.
Naturel?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb ik ook....Welke smaak wil je?
Nou, da's fijn dat ik dat nu al hoor, en daar niet zaterdag in de Stairway achterkom.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Zelfs de Alexxxx en zijn vriendin in de armen van een lelijkerd rel was nog een softe.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dát zijn idd rellen. De laatste goede rel die ik 'meegemaakt' heb was de VBL-rel. Zo zouden er meer moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |