Ow, vandaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het zijn kunststof ballen gelukkig.... en boom + gekleurde lampjes + heel veel andere zooi heb ik van moeders gekregen. Gegeven paard niet in de bek kijken enzo
Ik ben geen achterlijke kut newbquote:Op woensdag 15 december 2010 16:12 schreef Godtje het volgende:
Waarom noemt elke achterlijke kut newb een discussie een rel.
nah point is,. ik snap niet waar jullie je druk om makenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat kon even niet![]()
Sorry maar 1 post over een actief onderwerp hier van MissB tegenover de 100den posts van OV gebruikers over alles in en rond het ov.
See the diff?
Dit is echt geen relquote:Op woensdag 15 december 2010 16:12 schreef Godtje het volgende:
oh nee he!!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Net zolang als dat er hier onnozel gebitch is
quote:
Omdat ze nog nooit een rel hebben meegemaakt. Bij een rel worden achter altijd tientallen mensen gebanned, wil iedereen daarna meedoen en meepraten. Dat is hier bij dit laffe droogneukkletsen niet het geval.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:12 schreef Godtje het volgende:
Omdat het hooligans zijn. ALLEMAAL.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:12 schreef Godtje het volgende:
Wel. En dat kan ik bewijzen, kutnewbie.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben geen achterlijke kut newb
Meuh, heb je geen chips?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:11 schreef Spezza19 het volgende:
Het is weer gezellig in singles
Relluh mensuh!!
* Spezza19 pakt de popcorn en deelt uit....
Datquote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en daardoor posten veel wél leuke mensen minder of niet, en dat vind ik wel jammer.
Maar verder zal het me eigenlijk ook wel weer aan mijn reet roesten.
Maak me niet drukquote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nah point is,. ik snap niet waar jullie je druk om maken
Die newbies zijn niks gewend joh.. Dat is kussie-kroel generatiequote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat ze nog nooit een rel hebben meegemaakt. Bij een rel worden achter altijd tientallen mensen gebanned, wil iedereen daarna meedoen en meepraten. Dat is hier bij dit laffe droogneukkletsen niet het geval.
Ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 16:14 schreef RealZeus het volgende:
Maar even wat anders: is er al bekend wie er al dan niet naar de meet gaan?
Soms is het jammer geen oldbie te zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat ze nog nooit een rel hebben meegemaakt. Bij een rel worden achter altijd tientallen mensen gebanned, wil iedereen daarna meedoen en meepraten. Dat is hier bij dit laffe droogneukkletsen niet het geval.
Dat idd.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
Ja, en daardoor posten veel wél leuke mensen minder of niet, en dat vind ik wel jammer.
Maar verder zal het me eigenlijk ook wel weer aan mijn reet roesten.
idd, het beperkt zich tot 1 topic, er is verder geen fokker die zich hier druk om kan maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ang3l gaat zeker weten wel naar de meet!!!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:14 schreef RealZeus het volgende:
Maar even wat anders: is er al bekend wie er al dan niet naar de meet gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |