Ik zag hem op Facebook en ik vraag me af hoeveel ballen er nog in hangen.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar mijn kerstboom is wel mooi he?
ik vermaak me ook primaquote:Op woensdag 15 december 2010 16:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het wel leuk, dat gebitch.
Fijn dat je mijn punt gelijk kan bevestigen. Jammer dat je het verschil niet ziet tussen een vraag en interactie en de berichten die we bedoelen.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarom vraag je dat hier? daar is PM voor
Ongeveer net zo vaak als ik die blondie-allstars.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je die boom nog posten
Je zou bijna denken dat ze er trots op isquote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ach. Maar het is de laatste tijd wel echt heel erg met sommige kutnewbies hier. Dat het écht nergens meer over gaat.quote:
Tuurlijk snap ik datquote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is waar en het was ook sarcastisch, dat moet je toch weten inmiddels babs.
verkapte ik jheb mn kerstboom opgetuigd twitterpostquote:Op woensdag 15 december 2010 16:06 schreef Lotusss het volgende:
EN NU ALLEMAAL LIEF DOEN EN LIEF ROND DE KERSTBOOM ZITTEN!!!![]()
[ afbeelding ]
En dawg met zijn sleevequote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ongeveer net zo vaak als ik die blondie-allstars.
Mwoah, de ene single wat meer dan de andere.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef Techno het volgende:
[..]
En je hebt het gemist, geef het maar toe.
Net zolang als dat er hier onnozel gebitch isquote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat kon even nietquote:Op woensdag 15 december 2010 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat kan niet wachten tot ze thuis is? nee verslaaaaafd,. moet meteen opfok gepost worden, same diff als anderen
Om dat lelijke gedrocht zeker?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:06 schreef Lotusss het volgende:
EN NU ALLEMAAL LIEF DOEN EN LIEF ROND DE KERSTBOOM ZITTEN!!!![]()
[ afbeelding ]
Welke blondie-allstarsquote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ongeveer net zo vaak als ik die blondie-allstars.
Het zijn kunststof ballen gelukkig.... en boom + gekleurde lampjes + heel veel andere zooi heb ik van moeders gekregen. Gegeven paard niet in de bek kijken enzoquote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zag hem op Facebook en ik vraag me af hoeveel ballen er nog in hangen.
En gekleurde lampjes vind ik net wat teveel van het goede.
Pleurt die boom dan maar in de OPquote:Op woensdag 15 december 2010 16:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Net zolang als dat er hier onnozel gebitch is
Ja, en daardoor posten veel wél leuke mensen minder of niet, en dat vind ik wel jammer.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ach. Maar het is de laatste tijd wel echt heel erg met sommige kutnewbies hier. Dat het écht nergens meer over gaat.
Ik vind je wel liev hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |