Ik vind haar niet leuk. Dan kan ze wel naar lentebloesem smaken of weetikveel, maar DIT IS NIET LEUK!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"You are being very serious now. I do not like serious. I have to go now." And there she went
Ik vind dat minder erg dan vriendinnen hebben waar je wel mee zou willen, maar die not that into you zijn...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja.Maar je realiseren dat je bijna niemand hebt naast je ouders is ook erg
kan ik me iets bij voorstellen als je gewoon ff plezier wilt hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"You are being very serious now. I do not like serious. I have to go now." And there she went
Zoals het hoort!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
het vorige deel ging weer ouderwets snel
Nooit doen. Die kan je toch nooit plezierenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk... Ik heb het wel gevraagd ja. Vond het ook wel opvallend dat een 25 jarig meisje mij vertelde hoe ik moest zoenen. En ben er ook wel blij mee eigenlijk. Dus nu ben ik weer verliefd. Wat is mn leven toch simpel
.
Gelukkig dat ik niet naar mn vriendin luister op sexgebied.
Zei ik toch, pupkequote:
Goed, net terug van vakantie, vandaag nog drukke dag gehad en nu eindelijk rustig op de bankquote:
meisjes plagen,quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon gemeen ben.![]()
Maar meisjes plaag ik niet, of meestal niet. Eigenlijk alleen als ze zeuren...
quote:
druk druk druk.. over 4 weken pas vakantie pfff... maar voor de rest wel ok..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed, net terug van vakantie, vandaag nog drukke dag gehad en nu eindelijk rustig op de bank
en daar?
Sinds ik geen zin had om tvp te posten!quote:
Dat weet ik toch, zo werkt dat bij mij ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:39 schreef rival het volgende:
[..]
het overgrote deel van mijn liefde is lust
ze is wel eerlijk, fucking eerlijk! daar hou ik van!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind haar niet leuk. Dan kan ze wel naar lentebloesem smaken of weetikveel, maar DIT IS NIET LEUK!
nicequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
druk druk druk.. over 4 weken pas vakantie pfff... maar voor de rest wel ok..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |