Ik vind haar niet leuk. Dan kan ze wel naar lentebloesem smaken of weetikveel, maar DIT IS NIET LEUK!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"You are being very serious now. I do not like serious. I have to go now." And there she went
Ik vind dat minder erg dan vriendinnen hebben waar je wel mee zou willen, maar die not that into you zijn...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja.Maar je realiseren dat je bijna niemand hebt naast je ouders is ook erg
kan ik me iets bij voorstellen als je gewoon ff plezier wilt hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"You are being very serious now. I do not like serious. I have to go now." And there she went
Zoals het hoort!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
het vorige deel ging weer ouderwets snel
Nooit doen. Die kan je toch nooit plezierenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk... Ik heb het wel gevraagd ja. Vond het ook wel opvallend dat een 25 jarig meisje mij vertelde hoe ik moest zoenen. En ben er ook wel blij mee eigenlijk. Dus nu ben ik weer verliefd. Wat is mn leven toch simpel
.
Gelukkig dat ik niet naar mn vriendin luister op sexgebied.
Zei ik toch, pupkequote:
Goed, net terug van vakantie, vandaag nog drukke dag gehad en nu eindelijk rustig op de bankquote:
meisjes plagen,quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon gemeen ben.![]()
Maar meisjes plaag ik niet, of meestal niet. Eigenlijk alleen als ze zeuren...
quote:
druk druk druk.. over 4 weken pas vakantie pfff... maar voor de rest wel ok..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed, net terug van vakantie, vandaag nog drukke dag gehad en nu eindelijk rustig op de bank
en daar?
Sinds ik geen zin had om tvp te posten!quote:
Dat weet ik toch, zo werkt dat bij mij ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:39 schreef rival het volgende:
[..]
het overgrote deel van mijn liefde is lust
ze is wel eerlijk, fucking eerlijk! daar hou ik van!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind haar niet leuk. Dan kan ze wel naar lentebloesem smaken of weetikveel, maar DIT IS NIET LEUK!
nicequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
druk druk druk.. over 4 weken pas vakantie pfff... maar voor de rest wel ok..
Mwa had wel iets rustiger gemogen. Kon amper meelezen..quote:
Ach, tis tenminste duidelijk nu....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind haar niet leuk. Dan kan ze wel naar lentebloesem smaken of weetikveel, maar DIT IS NIET LEUK!
Ow... ja zeg dat dan gelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds ik geen zin had om tvp te posten!
Stiekem ben jij dus echt hartstikke liefquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zei ik toch, pupke
Als je een keer zielig wilt zijn ben ik er voor je
Eentje waarmee ik de laatste tijd nauwelijk contact meer heb. Ik heb eigenlijk geen echte vrienden. En met mijn ouders kan ik ook niet echt goed overweg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat minder erg dan vriendinnen hebben waar je wel mee zou willen, maar die not that into you zijn...
Je hebt toch genoeg echte vrienden om je heen dan? Als we zo gaan doen dan heb ik er maar 1, en m'n broertje..
Dit topic gaat stormlopenquote:
Het topic was vol.quote:
wordt een keertje tijdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, zo werkt dat bij mij ook
Dat zou je dus niet verklappenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef rival het volgende:
[..]
Stiekem ben jij dus echt hartstikke lief
Heb 't goed kunnen volgen, tegen m'n verwachtingen in.. Volgensmij gaat het doorgaands NOG sneller..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa had wel iets rustiger gemogen. Kon amper meelezen..
Ik kwam niet door de naamtopicquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit topic gaat stormlopen
Cue!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lang geleden naamtopics, toch wel jaar of 4 denk ik.
Topic in uurtje moet kunnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb 't goed kunnen volgen, tegen m'n verwachtingen in.. Volgensmij gaat het doorgaands NOG sneller..
Dit bedoel ik... JoeyT in de naam en de leuke mensen komen weer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef Thisbe het volgende:
Bestaat deze reeks nog steeds? Ik moet hier gepost hebben!
Ik heb met mijn beste maatje ook weinig contact meestal, maar als het nodig is zijn we er voor elkaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eentje waarmee ik de laatste tijd nauwelijk contact meer heb. Ik heb eigenlijk geen echte vrienden. En met mijn ouders kan ik ook niet echt goed overweg.
niet zo boos kijken, onthou dat maar gewoon voor als ik vastgebonden ligquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zou je dus niet verklappen
Dat zuigt....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eentje waarmee ik de laatste tijd nauwelijk contact meer heb. Ik heb eigenlijk geen echte vrienden. En met mijn ouders kan ik ook niet echt goed overweg.
dat ga je nu dus echt niet meer overlevenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef rival het volgende:
[..]
niet zo boos kijken, onthou dat maar gewoon voor als ik vastgebonden lig
Sneller ook wel volgensmij..quote:
Ja weet ik veel ik raak in de war en krijg nooit meer PM. Wanneer krijg ik weer PM?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kwam niet door de naamtopic
En waarom hoor ik maar niks over onze date!
Ik heb een muggen-BBQquote:
quote:
Nu wel ja. Na 3 dates ofzo? Grmbl.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, tis tenminste duidelijk nu....
Laxeermiddel werkt ook.. maar duurt evenquote:
iets om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ga je nu dus echt niet meer overleven
Dat moet je die mensen vragen die jouw pmén.. niet mij!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik raak in de war en krijg nooit meer PM. Wanneer krijg ik weer PM?![]()
Nu je het zegt. Morgen heb ik een date met een FOK!ster...
4 dates. Oh well, shit happens....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nu wel ja. Na 3 dates ofzo? Grmbl.
Val je nog meer van afquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Vorige week ook gedaan.. toen kotste ik bloed
Ik hou van mannen die weten hoe ze echt moeten zoenen....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef JoeyT het volgende:
I knowww... Mn vriendin is van het zachtjes zoenen. Ik vond het altijd maar boring. Blijkbaar ben ik niet de enige.
Les: Als je vreemd gaat nooit de stijl van je vriendin gebruiken!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar je hebt gister geneukt? Een FOK!ker?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Laxeermiddel werkt ook.. maar duurt even![]()
een hotdog eten bij IKEA werkt hetzelfde
Is dat lekker? Of bedoel je zo'n electrisch killer geval?quote:
quote:
Auwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hij heeft mij in het verleden wel gesteund en zou dat nu ook doen. Andersom weet ik niet of ik dat echt zou kunnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb met mijn beste maatje ook weinig contact meestal, maar als het nodig is zijn we er voor elkaar
Zekers helaas lukt het mij niet om uit die situatie te komenquote:
Electric killerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat lekker? Of bedoel je zo'n electrisch killer geval?
Om je jaloers te maken natuurlijk. Wanneer gaan wij dan daten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat moet je die mensen vragen die jouw pmén.. niet mij!![]()
En waarom vertel je mij dat!?
Nee. Die zit zover ik weet niet op FOKquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je hebt gister geneukt? Een FOK!ker?
Ik haal jou en Lotuss altijd door mekaar. Weet nou niet meer wie degene is die mij niet zo mag...
staat wel stoer zo op een forumquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou van mannen die weten hoe ze echt moeten zoenen....
niet met van die slappe lipjes, totaal in control.. enzo....maar de meeste lijken net dolgedraaide wasmachines
... ja dan hoeft het van mij niet meer zo nodig
Hmm, werkt nog niet echtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:47 schreef JoeyT het volgende:
Om je jaloers te maken natuurlijk. Wanneer gaan wij dan daten?
Daten is trws zo'n vies woord. Wanneer gaan we afspreken?
De baas heeft er ook eentje, hij stuurde m'n pa er vanmiddag mee achter een vlieg aan, hilarisch om te zienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Electric killerMaar wel in het ROZE
Wasmachinesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet met van die slappe lipjes, totaal in control.. enzo....maar de meeste lijken net dolgedraaide wasmachines
Ik wil ook die!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Electric killerMaar wel in het ROZE
True that , veel mannen hangen die lap erin en gaan draaien alsof hun leven er vanaf hangt. Een beetje subtiliteit is gewenst tijdens het zoenen. Zoenen is echt een kunst die veel mensen niet beheersen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik raak in de war en krijg nooit meer PM. Wanneer krijg ik weer PM?![]()
Nu je het zegt. Morgen heb ik een date met een FOK!ster...
Dan nog is bloed kotsen niet goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
ging even niet goed.. teveel aan mn kop
Zo snel? Alhoewel zou kunnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sneller ook wel volgensmij..
Record stond op 3 in een uur ofzo? Ooit?
En ik doe de naam nog steeds eer aan! Kan niet mooier.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef Thisbe het volgende:
Ik kwam inderdaad op de naam Joey af, en waarempel hij is er ook nog eens!
Joey, ouwe schuinsmarcheerder van me!
Ik ken meisjes tussen de 17 en 21, tuurlijk ken ik hetquote:
Nou, ik heb een keer met een vrouw gezoend en die dacht ook dat ze met haar tong een helicopter na moest doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
True that , veel mannen hangen die lap erin en gaan draaien alsof hun leven er vanaf hangt. Een beetje subtiliteit is gewenst tijdens het zoenen. Zoenen is echt een kunst die veel mensen niet beheersen.
Weet je hoe lang geleden..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
True that , veel mannen hangen die lap erin en gaan draaien alsof hun leven er vanaf hangt. Een beetje subtiliteit is gewenst tijdens het zoenen. Zoenen is echt een kunst die veel mensen niet beheersen.
ben het s'nachts nog naar de ehbo geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog is bloed kotsen niet goed.
Ik krijg ook bijna nooit PM. maar het hoeft voor mij ook niet. Meestal is het meer een last dan een lust, merk ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wil je zo graag een PM dan......
Leer je mij zoenen, leer ik jou neuken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sja. Maar zoenen kan je nog aanlerenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik heb een keer met een vrouw gezoend en die dacht ook dat ze met haar tong een helicopter na moest doen.
echt niet!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg ook bijna nooit PM. maar het hoeft voor mij ook niet. Meestal is het meer een last dan een lust, merk ik.
er zijn ook vrouwen die dat doen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, want er zijn mensen die ervan genieten als hun mond als centrifuge wordt gebruikt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Cue_ het volgende:
Iedereen beheerst het zoenen, alleen wat de 1 lekker vindt past niet bij de ander.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ik ken meisjes tussen de 17 en 21, tuurlijk ken ik het.
En ik maar bittergarnituur vreten voor hun neus. huhu
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, want er zijn mensen die ervan genieten als hun mond als centrifuge wordt gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |