Nee. Die zit zover ik weet niet op FOKquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je hebt gister geneukt? Een FOK!ker?
Ik haal jou en Lotuss altijd door mekaar. Weet nou niet meer wie degene is die mij niet zo mag...
staat wel stoer zo op een forumquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou van mannen die weten hoe ze echt moeten zoenen....
niet met van die slappe lipjes, totaal in control.. enzo....maar de meeste lijken net dolgedraaide wasmachines
... ja dan hoeft het van mij niet meer zo nodig
Hmm, werkt nog niet echtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:47 schreef JoeyT het volgende:
Om je jaloers te maken natuurlijk. Wanneer gaan wij dan daten?
Daten is trws zo'n vies woord. Wanneer gaan we afspreken?
De baas heeft er ook eentje, hij stuurde m'n pa er vanmiddag mee achter een vlieg aan, hilarisch om te zienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Electric killerMaar wel in het ROZE
Wasmachinesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet met van die slappe lipjes, totaal in control.. enzo....maar de meeste lijken net dolgedraaide wasmachines
Ik wil ook die!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Electric killerMaar wel in het ROZE
True that , veel mannen hangen die lap erin en gaan draaien alsof hun leven er vanaf hangt. Een beetje subtiliteit is gewenst tijdens het zoenen. Zoenen is echt een kunst die veel mensen niet beheersen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik raak in de war en krijg nooit meer PM. Wanneer krijg ik weer PM?![]()
Nu je het zegt. Morgen heb ik een date met een FOK!ster...
Dan nog is bloed kotsen niet goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
ging even niet goed.. teveel aan mn kop
Zo snel? Alhoewel zou kunnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sneller ook wel volgensmij..
Record stond op 3 in een uur ofzo? Ooit?
En ik doe de naam nog steeds eer aan! Kan niet mooier.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef Thisbe het volgende:
Ik kwam inderdaad op de naam Joey af, en waarempel hij is er ook nog eens!
Joey, ouwe schuinsmarcheerder van me!
Ik ken meisjes tussen de 17 en 21, tuurlijk ken ik hetquote:
Nou, ik heb een keer met een vrouw gezoend en die dacht ook dat ze met haar tong een helicopter na moest doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
True that , veel mannen hangen die lap erin en gaan draaien alsof hun leven er vanaf hangt. Een beetje subtiliteit is gewenst tijdens het zoenen. Zoenen is echt een kunst die veel mensen niet beheersen.
Weet je hoe lang geleden..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
True that , veel mannen hangen die lap erin en gaan draaien alsof hun leven er vanaf hangt. Een beetje subtiliteit is gewenst tijdens het zoenen. Zoenen is echt een kunst die veel mensen niet beheersen.
ben het s'nachts nog naar de ehbo geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog is bloed kotsen niet goed.
Ik krijg ook bijna nooit PM. maar het hoeft voor mij ook niet. Meestal is het meer een last dan een lust, merk ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wil je zo graag een PM dan......
Leer je mij zoenen, leer ik jou neuken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sja. Maar zoenen kan je nog aanlerenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik heb een keer met een vrouw gezoend en die dacht ook dat ze met haar tong een helicopter na moest doen.
echt niet!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg ook bijna nooit PM. maar het hoeft voor mij ook niet. Meestal is het meer een last dan een lust, merk ik.
er zijn ook vrouwen die dat doen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, want er zijn mensen die ervan genieten als hun mond als centrifuge wordt gebruikt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Cue_ het volgende:
Iedereen beheerst het zoenen, alleen wat de 1 lekker vindt past niet bij de ander.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ik ken meisjes tussen de 17 en 21, tuurlijk ken ik het.
En ik maar bittergarnituur vreten voor hun neus. huhu
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, want er zijn mensen die ervan genieten als hun mond als centrifuge wordt gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |