Ik vind haar niet leuk. Dan kan ze wel naar lentebloesem smaken of weetikveel, maar DIT IS NIET LEUK!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"You are being very serious now. I do not like serious. I have to go now." And there she went
Ik vind dat minder erg dan vriendinnen hebben waar je wel mee zou willen, maar die not that into you zijn...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja.Maar je realiseren dat je bijna niemand hebt naast je ouders is ook erg
kan ik me iets bij voorstellen als je gewoon ff plezier wilt hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"You are being very serious now. I do not like serious. I have to go now." And there she went
Zoals het hoort!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
het vorige deel ging weer ouderwets snel
Nooit doen. Die kan je toch nooit plezierenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk... Ik heb het wel gevraagd ja. Vond het ook wel opvallend dat een 25 jarig meisje mij vertelde hoe ik moest zoenen. En ben er ook wel blij mee eigenlijk. Dus nu ben ik weer verliefd. Wat is mn leven toch simpel
.
Gelukkig dat ik niet naar mn vriendin luister op sexgebied.
Zei ik toch, pupkequote:
Goed, net terug van vakantie, vandaag nog drukke dag gehad en nu eindelijk rustig op de bankquote:
meisjes plagen,quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon gemeen ben.![]()
Maar meisjes plaag ik niet, of meestal niet. Eigenlijk alleen als ze zeuren...
quote:
druk druk druk.. over 4 weken pas vakantie pfff... maar voor de rest wel ok..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed, net terug van vakantie, vandaag nog drukke dag gehad en nu eindelijk rustig op de bank
en daar?
Sinds ik geen zin had om tvp te posten!quote:
Dat weet ik toch, zo werkt dat bij mij ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:39 schreef rival het volgende:
[..]
het overgrote deel van mijn liefde is lust
ze is wel eerlijk, fucking eerlijk! daar hou ik van!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind haar niet leuk. Dan kan ze wel naar lentebloesem smaken of weetikveel, maar DIT IS NIET LEUK!
nicequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
druk druk druk.. over 4 weken pas vakantie pfff... maar voor de rest wel ok..
Mwa had wel iets rustiger gemogen. Kon amper meelezen..quote:
Ach, tis tenminste duidelijk nu....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind haar niet leuk. Dan kan ze wel naar lentebloesem smaken of weetikveel, maar DIT IS NIET LEUK!
Ow... ja zeg dat dan gelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds ik geen zin had om tvp te posten!
Stiekem ben jij dus echt hartstikke liefquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zei ik toch, pupke
Als je een keer zielig wilt zijn ben ik er voor je
Eentje waarmee ik de laatste tijd nauwelijk contact meer heb. Ik heb eigenlijk geen echte vrienden. En met mijn ouders kan ik ook niet echt goed overweg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat minder erg dan vriendinnen hebben waar je wel mee zou willen, maar die not that into you zijn...
Je hebt toch genoeg echte vrienden om je heen dan? Als we zo gaan doen dan heb ik er maar 1, en m'n broertje..
Dit topic gaat stormlopenquote:
Het topic was vol.quote:
wordt een keertje tijdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, zo werkt dat bij mij ook
Dat zou je dus niet verklappenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef rival het volgende:
[..]
Stiekem ben jij dus echt hartstikke lief
Heb 't goed kunnen volgen, tegen m'n verwachtingen in.. Volgensmij gaat het doorgaands NOG sneller..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa had wel iets rustiger gemogen. Kon amper meelezen..
Ik kwam niet door de naamtopicquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit topic gaat stormlopen
Cue!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lang geleden naamtopics, toch wel jaar of 4 denk ik.
Topic in uurtje moet kunnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb 't goed kunnen volgen, tegen m'n verwachtingen in.. Volgensmij gaat het doorgaands NOG sneller..
Dit bedoel ik... JoeyT in de naam en de leuke mensen komen weer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef Thisbe het volgende:
Bestaat deze reeks nog steeds? Ik moet hier gepost hebben!
Ik heb met mijn beste maatje ook weinig contact meestal, maar als het nodig is zijn we er voor elkaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eentje waarmee ik de laatste tijd nauwelijk contact meer heb. Ik heb eigenlijk geen echte vrienden. En met mijn ouders kan ik ook niet echt goed overweg.
niet zo boos kijken, onthou dat maar gewoon voor als ik vastgebonden ligquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zou je dus niet verklappen
Dat zuigt....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eentje waarmee ik de laatste tijd nauwelijk contact meer heb. Ik heb eigenlijk geen echte vrienden. En met mijn ouders kan ik ook niet echt goed overweg.
dat ga je nu dus echt niet meer overlevenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef rival het volgende:
[..]
niet zo boos kijken, onthou dat maar gewoon voor als ik vastgebonden lig
Sneller ook wel volgensmij..quote:
Ja weet ik veel ik raak in de war en krijg nooit meer PM. Wanneer krijg ik weer PM?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kwam niet door de naamtopic
En waarom hoor ik maar niks over onze date!
Ik heb een muggen-BBQquote:
quote:
Nu wel ja. Na 3 dates ofzo? Grmbl.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, tis tenminste duidelijk nu....
Laxeermiddel werkt ook.. maar duurt evenquote:
iets om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ga je nu dus echt niet meer overleven
Dat moet je die mensen vragen die jouw pmén.. niet mij!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik raak in de war en krijg nooit meer PM. Wanneer krijg ik weer PM?![]()
Nu je het zegt. Morgen heb ik een date met een FOK!ster...
4 dates. Oh well, shit happens....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nu wel ja. Na 3 dates ofzo? Grmbl.
Val je nog meer van afquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Vorige week ook gedaan.. toen kotste ik bloed
Ik hou van mannen die weten hoe ze echt moeten zoenen....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef JoeyT het volgende:
I knowww... Mn vriendin is van het zachtjes zoenen. Ik vond het altijd maar boring. Blijkbaar ben ik niet de enige.
Les: Als je vreemd gaat nooit de stijl van je vriendin gebruiken!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar je hebt gister geneukt? Een FOK!ker?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Laxeermiddel werkt ook.. maar duurt even![]()
een hotdog eten bij IKEA werkt hetzelfde
Is dat lekker? Of bedoel je zo'n electrisch killer geval?quote:
quote:
Auwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hij heeft mij in het verleden wel gesteund en zou dat nu ook doen. Andersom weet ik niet of ik dat echt zou kunnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb met mijn beste maatje ook weinig contact meestal, maar als het nodig is zijn we er voor elkaar
Zekers helaas lukt het mij niet om uit die situatie te komenquote:
Electric killerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat lekker? Of bedoel je zo'n electrisch killer geval?
Om je jaloers te maken natuurlijk. Wanneer gaan wij dan daten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat moet je die mensen vragen die jouw pmén.. niet mij!![]()
En waarom vertel je mij dat!?
Nee. Die zit zover ik weet niet op FOKquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je hebt gister geneukt? Een FOK!ker?
Ik haal jou en Lotuss altijd door mekaar. Weet nou niet meer wie degene is die mij niet zo mag...
staat wel stoer zo op een forumquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou van mannen die weten hoe ze echt moeten zoenen....
niet met van die slappe lipjes, totaal in control.. enzo....maar de meeste lijken net dolgedraaide wasmachines
... ja dan hoeft het van mij niet meer zo nodig
Hmm, werkt nog niet echtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:47 schreef JoeyT het volgende:
Om je jaloers te maken natuurlijk. Wanneer gaan wij dan daten?
Daten is trws zo'n vies woord. Wanneer gaan we afspreken?
De baas heeft er ook eentje, hij stuurde m'n pa er vanmiddag mee achter een vlieg aan, hilarisch om te zienquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Electric killerMaar wel in het ROZE
Wasmachinesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet met van die slappe lipjes, totaal in control.. enzo....maar de meeste lijken net dolgedraaide wasmachines
Ik wil ook die!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Electric killerMaar wel in het ROZE
True that , veel mannen hangen die lap erin en gaan draaien alsof hun leven er vanaf hangt. Een beetje subtiliteit is gewenst tijdens het zoenen. Zoenen is echt een kunst die veel mensen niet beheersen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik raak in de war en krijg nooit meer PM. Wanneer krijg ik weer PM?![]()
Nu je het zegt. Morgen heb ik een date met een FOK!ster...
Dan nog is bloed kotsen niet goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
ging even niet goed.. teveel aan mn kop
Zo snel? Alhoewel zou kunnenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sneller ook wel volgensmij..
Record stond op 3 in een uur ofzo? Ooit?
En ik doe de naam nog steeds eer aan! Kan niet mooier.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef Thisbe het volgende:
Ik kwam inderdaad op de naam Joey af, en waarempel hij is er ook nog eens!
Joey, ouwe schuinsmarcheerder van me!
Ik ken meisjes tussen de 17 en 21, tuurlijk ken ik hetquote:
Nou, ik heb een keer met een vrouw gezoend en die dacht ook dat ze met haar tong een helicopter na moest doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
True that , veel mannen hangen die lap erin en gaan draaien alsof hun leven er vanaf hangt. Een beetje subtiliteit is gewenst tijdens het zoenen. Zoenen is echt een kunst die veel mensen niet beheersen.
Weet je hoe lang geleden..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
True that , veel mannen hangen die lap erin en gaan draaien alsof hun leven er vanaf hangt. Een beetje subtiliteit is gewenst tijdens het zoenen. Zoenen is echt een kunst die veel mensen niet beheersen.
ben het s'nachts nog naar de ehbo geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog is bloed kotsen niet goed.
Ik krijg ook bijna nooit PM. maar het hoeft voor mij ook niet. Meestal is het meer een last dan een lust, merk ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wil je zo graag een PM dan......
Leer je mij zoenen, leer ik jou neuken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sja. Maar zoenen kan je nog aanlerenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik heb een keer met een vrouw gezoend en die dacht ook dat ze met haar tong een helicopter na moest doen.
echt niet!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg ook bijna nooit PM. maar het hoeft voor mij ook niet. Meestal is het meer een last dan een lust, merk ik.
er zijn ook vrouwen die dat doen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, want er zijn mensen die ervan genieten als hun mond als centrifuge wordt gebruikt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Cue_ het volgende:
Iedereen beheerst het zoenen, alleen wat de 1 lekker vindt past niet bij de ander.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ik ken meisjes tussen de 17 en 21, tuurlijk ken ik het.
En ik maar bittergarnituur vreten voor hun neus. huhu
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, want er zijn mensen die ervan genieten als hun mond als centrifuge wordt gebruikt.
De mensen die het zelf doen wellicht?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, want er zijn mensen die ervan genieten als hun mond als centrifuge wordt gebruikt.
Dat waren nog eens tijden hè? Toen gebeurde er tenminste echt wat!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef JoeyT het volgende:
En ik doe de naam nog steeds eer aan! Kan niet mooier.
Jouw naam doet me zo denken aan de good old [SINGLES] days![]()
![]()
![]()
I bet, maar daar zoen ik niet mee dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn ook vrouwen die dat doen!
of dan doen ze in principe wel rustig maar houden ze die tong helemaal onder spanning ofzo... blegh
Verstandig.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
ben het s'nachts nog naar de ehbo geweest
Welnee, hooguit als kleine crimineel. Dus na een paar weken is 'ie weer uit het gevang.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:50 schreef Thisbe het volgende:
Dat waren nog eens tijden hè? Toen gebeurde er tenminste echt wat!
Waar zijn ze allemaal gebleven? Zelfs Q zit volgens mij gevangen in een relatie?
En toch is dat helicopteren minder erg dan overmatige speekselproductiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
I bet, maar daar zoen ik niet mee dus dat weet ik niet.
Hoezo stoer... ik beschreef even mijn ervaringen.....quote:
quote:maar ik heb nooit iets anders dan complimenten gekregen
Ja maar ik wil dat iedereen t lekker vind. Ik pas me meestal aan an het meisje. Maar had haar verkeerd ingeschat. Dacht dat zij een onderop meisje was, maar ze is een 'bovenop ik kom als eerste klaar' meisje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Cue_ het volgende:
Iedereen beheerst het zoenen, alleen wat de 1 lekker vindt past niet bij de ander.
Mijn ervaring is dat die mannen ook in bed luie minnaars zijn. Ik heb dus geen seks meer met mannen die niet kunnen zoenen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De mensen die het zelf doen wellicht?
Kijk!!!! nog eentje! Air, ouwe niet-single van mequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef AirwiN het volgende:
Welnee, hooguit als kleine crimineel. Dus na een paar weken is 'ie weer uit het gevang.
Nee toch Q geen relatiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden hè? Toen gebeurde er tenminste echt wat!
Waar zijn ze allemaal gebleven? Zelfs Q zit volgens mij gevangen in een relatie?
die zin was voor wat ik daaronder ging schrijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoezo stoer... ik beschreef even mijn ervaringen.....![]()
Dat is niet stoer... dat is triest want als het beter was geweest... had ik nu geen andere hoeven zoeken ja...
[..]
omdat ze het gewoon niet durfden te zeggen
Werkt het andersom dan ook?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die mannen ook in bed luie minnaars zijn. Ik heb dus geen seks meer met mannen die niet kunnen zoenen.
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch is dat helicopteren minder erg dan overmatige speekselproductie
Ik pas me in het begin meestal aan, daarna zie ik het wel en evt gooi ik wat meer van mezelf erin.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat iedereen t lekker vind. Ik pas me meestal aan an het meisje. Maar had haar verkeerd ingeschat. Dacht dat zij een onderop meisje was, maar ze is een 'bovenop ik kom als eerste klaar' meisje.
Trouwens zij is het eerste meisje ooit voor mij waarbij we tegelijk klaarkwamen. Ging een nieuwe wereld voor me open.
Ik ben altijd heel snel weg als iemand niet kan zoenen, dan moet ik er ook niet aan denken om daarmee verder te gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die mannen ook in bed luie minnaars zijn. Ik heb dus geen seks meer met mannen die niet kunnen zoenen.
Heb je ze allemaal gehad dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef Cue_ het volgende:
Owja fokkers die niet kunnen zoenen bestaan niet
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Leer je mij zoenen, leer ik jou neuken?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel snel weg als iemand niet kan zoenen, dan moet ik er ook niet aan denken om daarmee verder te gaan![]()
mn ex was een gemiddelde zoener, dat heb ik m nog wel iets bij kunnen brengen gelukkig
This! Eén van de weinige vrouwen die ik vol liefde kan haten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:53 schreef Thisbe het volgende:
Kijk!!!! nog eentje! Air, ouwe niet-single van me
Scherpquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets ontvangel....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wil je zo graag een PM dan......
Ja, want dat kan ernstig zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
mja.. ik belde en moest gelijk komen.. dat mens was echt in paniek aan de foon
Trustequote:
Sommige vrouwen snappen er ook niks vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets ontvangel....
Jouw PM's niet, maar ik krijg wel eens PM's op posts van me en dat vind ik niet altijd even leukquote:
De jeugd van tegenwoordig....Tegenwoordig is vreemdgaan weer mainstream.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:53 schreef JoeyT het volgende:
Nee toch Q geen relatie???
Ik weet niet wat er gebeurd is. Iedereen is ook zo aardig... Zelfs als ik onaardig doe. Niemand flipt meer![]()
Hoe zit het met jou en de relaties?
Niet lui in bed betekend goed kunnen zoenen? Er zijn vast situaties waarbij die volgorde aan de orde is..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: hoe precies?
Ik dus wel, het is echt viesquote:
Sommige slechte zoeners kunnen bijzonder goed pijpen. ik wacht het meestal dus even afquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel snel weg als iemand niet kan zoenen, dan moet ik er ook niet aan denken om daarmee verder te gaan![]()
Ik weet niet hoor, maar ik neuk niet voordat er gezoend is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet lui in bed betekend goed kunnen zoenen? Er zijn vast situaties waarbij die volgorde aan de orde is..
Ik vind het geil om mn tong diep in de keel te steken en ruige seks te hebben. Maar moet zeggen dat ik net als jij eerst kijk wat de andere wil qua zoenen. Qua seks bepaal ik het wel. Maja daarvoor ben je man.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik pas me in het begin meestal aan, daarna zie ik het wel en evt gooi ik wat meer van mezelf erin.
Lol.. nu ga ik bedenken welke types er allemaal zijn en waar ik in hoor
Je begreep het niet verkeerdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:56 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik neuk niet voordat er gezoend is.Of ik begrijp je helemaal verkeerd.
Ja, ik wacht nog steeds tot die piemel groeit, maar ik denk niet dat het nog komt na 23 jaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige slechte zoeners kunnen bijzonder goed pijpen. ik wacht het meestal dus even af
Dubieuze post, aangezien het hier met name over de zoenkunsten van mannen gaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef rival het volgende:
Sommige slechte zoeners kunnen bijzonder goed pijpen. ik wacht het meestal dus even af
Zolang ik af en toe mijn ding kan doen, mag de mag redelijk wat bepalen. Graag zelfsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:56 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind het geil om mn tong diep in de keel te steken en ruige seks te hebben. Maar moet zeggen dat ik net als jij eerst kijk wat de andere wil qua zoenen. Qua seks bepaal ik het wel. Maja daarvoor ben je man.
Ja ik denk er ook aan om gewoon mee te stoppen... Ik mis het respect dat je vroeger ervoor kreeg...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig....Tegenwoordig is vreemdgaan weer mainstream.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jouw PM's niet, maar ik krijg wel eens PM's op posts van me en dat vind ik niet altijd even leuk
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind het geil om mn tong diep in de keel te steken en ruige seks te hebben. Maar moet zeggen dat ik net als jij eerst kijk wat de andere wil qua zoenen. Qua seks bepaal ik het wel. Maja daarvoor ben je man.
zo een centrifugetong daar beneden kan toch ook wel positief uitpakken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog steeds tot die piemel groeit, maar ik denk niet dat het nog komt na 23 jaar
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef FreelanceMessias het volgende:
Als man kun je t blijkbaar ook niet maken om te zeggen dat een vrouw niet kan zoenen
Misschien overdrijf ik weer, want echt vaak komt het niet voor. Maar ik heb wel eens iets van val iemand anders lastig..quote:
Ik haat jou ook, keiveel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
This! Eén van de weinige vrouwen die ik vol liefde kan haten.
Hoe is het met jou? Al een man gevonden die het uithoudt met jouw eigenzinnigheid?
Onderdanige vrouwen!quote:
Meestal willen ze 't daar toch wel zachtjes en teder is mijn ervaring..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef rival het volgende:
[..]
zo een centrifugetong daar beneden kan toch ook wel positief uitpakken?
Wanneer gaan wij daten?quote:
we weten iig waar jouw gedachtes zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dubieuze post, aangezien het hier met name over de zoenkunsten van mannen gaat.
Nah, ik denk dat je daaronder hele andere kwaliteiten nodig hebt. Hand-mond-coordinatie bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef rival het volgende:
[..]
zo een centrifugetong daar beneden kan toch ook wel positief uitpakken?
... die je uiteindelijk zo onderdanig als de pest kan makenquote:
Kijk dit mistte ik nou hier. Gewoon gezellige kutwijvenquote:
ik knoei nooit als ik met mijn handen eetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat je daaronder hele andere kwaliteiten nodig hebt. Hand-mond-coordinatie bijvoorbeeld
Juist.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat je daaronder hele andere kwaliteiten nodig hebt. Hand-mond-coordinatie bijvoorbeeld
Geen flauw idee, ooit met een meisje gezoent die een tong had als een gummiknuppel, paar jaar daarna zei ik dat voor de grap tegen dr en ze was knap beledigt. Wat dan uiteraard tactloos was van mij natuurlijk, maar als een vrouw daar iets over te klagen heeft weet binnen de kortste keren haar hele vriendenkring dat "die en die niet kan zoenen".quote:
That's mequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk dit mistte ik nou hier. Gewoon gezellige kutwijven
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef Thisbe het volgende:
Ik haat jou ook, keiveel.
En ik ben niet eigenzinnig, doch een onafhankelijke, intelligente en wereldwijze vrouw!
En vooruit, ik ben single.
but I like it messyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik knoei nooit als ik met mijn handen eet
ZIE JE NOU WEL!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
Het is een wonder, ik heb in 1 keer netjes achteruit file geparkeerd.
Slaap lekker Bosjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen.
Tot de volgende keer ofzo
Met een paar goede bondageknopen kom je daar niet zo heel snel uit.quote:
Dude, waarom zeg je iets dat je meent 'voor de grap'..? Dat is toch ook heul nie leuk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ooit met een meisje gezoent die een tong had als een gummiknuppel, paar jaar daarna zei ik dat voor de grap tegen dr en ze was knap beledigt. Wat dan uiteraard tactloos was van mij natuurlijk, maar als een vrouw daar iets over te klagen heeft weet binnen de kortste keren haar hele vriendenkring dat "die en die niet kan zoenen".
Ja, dat moet je dus ook niet als grap brengenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ooit met een meisje gezoent die een tong had als een gummiknuppel, paar jaar daarna zei ik dat voor de grap tegen dr en ze was knap beledigt. Wat dan uiteraard tactloos was van mij natuurlijk, maar als een vrouw daar iets over te klagen heeft weet binnen de kortste keren haar hele vriendenkring dat "die en die niet kan zoenen".
Ik ben wat dat betreft net Houdiniquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een paar goede bondageknopen kom je daar niet zo heel snel uit.
* Cue_ is niet geschikt voor joeyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Thisbe het volgende:
JoeyT houdt van kleine vrouwtjes van rond de 1.50.
Waarom weet ik dit nog.
Omdat je langer bent?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Thisbe het volgende:
Waarom weet ik dit nog.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]En ik deed niet eens mijn bed. Gewoon uit de losse pols!
Trusten Bos!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen.
Tot de volgende keer ofzo
Flexibele, onderdanige vrouwen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef krengetje het volgende:
Ik ben wat dat betreft net Houdini
Vrouwen kunnen best autorijdenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
Het is dat je het zelf een wonder noemtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
Dan ken je haar nog nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dude, waarom zeg je iets dat je meent 'voor de grap'..? Dat is toch ook heul nie leuk!
tuurlijk wel..... als je daarna degene kan bijsturen ......quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef FreelanceMessias het volgende:
Als man kun je t blijkbaar ook niet maken om te zeggen dat een vrouw niet kan zoenen
Thx. En ik voelde me zo blij en happy toen ik van mijn werk naar huis reed. Heerlijk muziekje op van één van mijn favoriete bands.quote:
Lul niet, ze werd boos dus in dit geval pakte je het niet goed aan, mmkay?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Dan ken je haar nog niet. Af en toe moet ze kort gehouden worden
Beter lastig dan makkelijkquote:
ja die voelen er tenminste wat van, die kleine vrouwtjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Thisbe het volgende:
Waarom weet ik dit nog.
Hehehe goed man :pquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Thisbe het volgende:
Waarom weet ik dit nog.
Nog wat gehoord van euh.. die ja?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx. En ik voelde me zo blij en happy toen ik van mijn werk naar huis reed. Heerlijk muziekje op van één van mijn favoriete bands.
Nou, ik parkeer echt nooit zo. Altijd vooruit enzo. Maar dat kwam ff niet zo uit dus deed ff deze poging. En het ging zowaar goed. Ik was serieus verbaasd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf een wonder noemt
Maar er zijn zat vrouwen die beter kunnen rijden dan veel mannen![]()
Kleine aanvulling, ze rijd in een fiesta!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen best autorijden![]()
Het bewijs is geleverd
Naja ik moet je zeggen dat kleine meisje strakkere kutjes hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja die voelen er tenminste wat van, die kleine vrouwtjes![]()
ik heb je gemist Joey
Die carrière, tsja. Wat zal ik ervan zeggen? Ik ga wat anders doen, alleen weet ik nog niet precies wat. Ik heb nu meer mogelijkheden dan ik eerst had, en ik ga eens kijken wat ik ermee ga doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
Hoe is het met je carrière? Al stappen gemaakt richting het pluche?
Die ouwe?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nog wat gehoord van euh.. die ja?
ik heb helemaal geen verstand van auto's, maar ik gok dat het a la koekblik is?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Thrust het volgende:
[..]
Kleine aanvulling, ze rijd in een fiesta!
Een paarse.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Thrust het volgende:
[..]
Kleine aanvulling, ze rijd in een fiesta!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die ouwe?Ja, die belde vorige week maar we zitten beetje lastig met afspreken. Hij kan niet wanneer ik kan en andersom.
Dus hij belt deze of volgende week weer.
Nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen verstand van auto's, maar ik gok dat het a la koekblik is?
Ik ook wel. Geen idee hoe het zal zijn zeg maar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef krengetje het volgende:
[..]!! Ben benieuwd!! Hou me op de hoogte
er zijn uitzonderingen op de regelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik moet je zeggen dat kleine meisje strakkere kutjes hebben.
Nee joh gekkie. Ik neuk van alles.quote:
Vrij kort ja, net als de Ka van -Engel- en mijn Swift..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Morgenochtendquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Vraagje aan de dames: vanavond benen scheren voor date morgen, of morgenochtend? Ik kan me even niet meer herinneren hoe snel er stoppels komen.
Zoiets maar dan andersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Paarsquote:
Ik zei dat ik er geen verstand van hadquote:
Gewoon 's morgens. Why take the risk? Trouwens, hoe snel het groeit verschilt per vrouw hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Vraagje aan de dames: vanavond benen scheren voor date morgen, of morgenochtend? Ik kan me even niet meer herinneren hoe snel er stoppels komen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook wel. Geen idee hoe het zal zijn zeg maar.
Is dat zo? Ik kan lange meisjes met strakke en niet strakke kutjes. Maar ken geen 1 klein meisje met een niet strak kutje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingen op de regel
Morgenochtend. En eerst insmeren met cremespoeling, worden ze extra gladquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Het is geen grote auto nee, maar zeker geen koekblik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrij kort ja, net als de Ka van -Engel- en mijn Swift..
Al kan ik met de bus ook fileparkeren achteruit
Godverdomme, je hebt je eisen bijgesteld! Ik zit er maar twee kilo en twee centimeter van verwijderd!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef JoeyT het volgende:
Hehehe goed man :p
Maar moet je eerlijk zeggen dat mn toekomstige vriendin 1.70m is. Maar nog wel onder de 53kg
Je hebt al twee keer m'n foto gezien.. geen pm gezien, dus niet neukbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Ik neuk van alles.
Het was voor mij kleiner dan 1.55m en lichter dan 53 kg. Maar ik waardeer langere meisjes nu ook. Misschien te lang met de kleintjes geneukt.
aan zijn posts te lezen, it doesn't matterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Maar geen model koekblik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fiesta is wel maar een kleintje
Nu heb ik de tijd, morgenochtend iets minder ivm Peuter enzo, vandaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon 's morgens. Why take the risk? Trouwens, hoe snel het groeit verschilt per vrouw he
ivm rode bultjes altijd de avond van te voren.... maar ik heb een ander marteltuig voor mijn benenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Wax? Of hoe noemen ze het...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ivm rode bultjes altijd de avond van te voren.... maar ik heb een ander marteltuig voor mijn benen![]()
Epil ladyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ivm rode bultjes altijd de avond van te voren.... maar ik heb een ander marteltuig voor mijn benen![]()
ja, wel maar 1. maar ik ken er 1. die heeft er ook wel veel gebruik van gemaakt in de jarenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan lange meisjes met strakke en niet strakke kutjes. Maar ken geen 1 klein meisje met een niet strak kutje.
Jij wel?
Wie zei dat ik lief was?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Lul niet, ze werd boos dus in dit geval pakte je het niet goed aan, mmkay?
Zal ik de gok wagen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef rival het volgende:
[..]
aan zijn posts te lezen, it doesn't matter
rode bultjes? Dan moet je het insprayen met alcoholhoudende deo..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hooguit 15cm, maar veel meer is het niet hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is geen grote auto nee, maar zeker geen koekblik.En lijkt ook niet op een ka, mijne is iets langer.
Iets anders doen bij dezelfde werkgever of ben je verder aan het kijken dan dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef Thisbe het volgende:
Die carrière, tsja. Wat zal ik ervan zeggen? Ik ga wat anders doen, alleen weet ik nog niet precies wat. Ik heb nu meer mogelijkheden dan ik eerst had, en ik ga eens kijken wat ik ermee ga doen.
Combinatie van alles. Privé gaat alles lekker z'n gangetje. Zakelijk stappen gemaakt richting zelfstandig ondernemer. Was helaas niet helemaal de juiste tijd voor een start-up. Werk inmiddels weer in loondienst als afdelingshoofd bij een overheidsinstelling en ben daar, net als vroeger, bezig met het reorganiseren van inefficiënte en/of ineffectieve afdelingen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef Thisbe het volgende:
En jij, hoe staat jouw leven ervoor? Huisje, boompje, beestje of Groots en Meeslepen?
Ja op een gegeven moment heb je het wel gehad met dezelfde meisjes en ga je weer andere dingen proberen. Maar die 2 kilo eraf is voldoende voor mequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Godverdomme, je hebt je eisen bijgesteld! Ik zit er maar twee kilo en twee centimeter van verwijderd!
Over vier jaar ben ik jouw droomvrouw!
Zolang je voor zorgende créme achteraf gebruikt maakt het niet uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En toch vind ik het model van Ka meer een koekblik dan mijn Fiësta.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hooguit 15cm, maar veel meer is het niet hoor![]()
M'n ouders hebben een 2005 Fiesta, hiervoor hadden ze een 2000 variant, weet dus goed wat het voor auto's zijn![]()
Ben in het algemeen autofreak, dus ja..
murmquote:
Ik ben er erg blij mee niet in jouw profiel te passenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment heb je het wel gehad met dezelfde meisjes en ga je weer andere dingen proberen. Maar die 2 kilo eraf is voldoende voor me.
En je bent slim. Dat vind ik ook erg geil.
Morgen opnieuw doen en opnemen, dan op Youtube knallenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef vencodark het volgende:
Ik vond het eigenlijk jammer dat nu niemand heeft gezien hoe mooi ik de auto parkeerde.
En je profiel isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment heb je het wel gehad met dezelfde meisjes en ga je weer andere dingen proberen. Maar die 2 kilo eraf is voldoende voor me.
En je bent slim. Dat vind ik ook erg geil.
Ja, ik zal duimen voor je.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef krengetje het volgende:
Gaan jullie wel duimen voor me volgende week vrijdag? Sollicitatiegesprek
Ik vroeg me hetzelfde afquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zolang je voor zorgende créme achteraf gebruikt maakt het niet uit.
waarom weet ik dit weer
Nee, opnieuw lukt het vast niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen opnieuw doen en opnemen, dan op Youtube knallen
Nee en ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Lily-Ella het volgende:
Ben ik de enige die 53 kilo bij 1.70 erg weinig vind? Of kom ik te weinig buiten?
Als ze me vrijdag iets beters te bieden hebben dan maak ik ook gelijk een ontslagbriefquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik zal duimen voor je.
Jij volgende week donderdag voor mij als ik mijn ontslagbrief afgeef?
Nee. Ik vind het erg skinny, maar ik moet zeggen, mijn zus is 1.70 bij 49 kilo, dus ik ben bevooroordeeldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Lily-Ella het volgende:
Ben ik de enige die 53 kilo bij 1.70 erg weinig vind? Of kom ik te weinig buiten?
Nee, dank je..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
soort van ja![]()
... misschine ook iets voor de mannen
Oja zie je... Jij bent de gemenequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben er erg blij mee niet in jouw profiel te passen
klinkt mij een beetje dunquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja en jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Lily-Ella het volgende:
jij bent ook lief!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Wie zei dat ik lief was?
Ze doet ook vaak zat dingen in die orde die mij tegen mijn mannen-ego schoppen.
Nadat ze toen ze met mij liep een andere jongen ging daten die ze helemaal niet leuk vond om mij jaloers te maken heb ik wel wat krediet. Niet dat me dat wat boeit, maar af en toe schenen schoppen omdat het kan, heerlijk.
Ik denk bij zulke proporties meteen aan inwendig xylofoon spelen op haar ribbenkast, maar dat is persoonlijk natuurlijk.quote:
Hou het maar op aandacht voor de dames in mijn leven.quote:
Ik ben serieus compleet verloren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef rival het volgende:
[..]
wel schattig dat je daar zo mee bezig bent, watje
Ja. Ik moet nog ander werk zoekenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Als ze me vrijdag iets beters te bieden hebben dan maak ik ook gelijk een ontslagbriefdus ik ga voor je duimen.
Ik wil het wel 1 keer voor komen doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, opnieuw lukt het vast niet.
Zelfs mijn ex noemde me gisteren lief.quote:
Hoeft niet, voortaan parkeer ik gewoon weer vooruit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil het wel 1 keer voor komen doen
Ik ben 1.71 en 60 kilo en ik zou er wel nog wat bij willen hebben zelfs.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het erg skinny, maar ik moet zeggen, mijn zus is 1.70 bij 49 kilo, dus ik ben bevooroordeeld
Ja. Maar zus kan dat ook zijnquote:
Als het daar op stuk loopt is het voor hem niet zo speciaal als voor jou moet je maar denken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben serieus compleet verloren.Ik weet dat we voor anderen hier het zoveelste stelletje zijn, maar ik ben voor het eerst in verdomme acht jaar compleet van de wereld, dat ga ik niet verpesten door mijn benen niet te scheren.
Exen die je lief noemen zijn niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Zelfs mijn ex noemde me gisteren lief.
Ik vermoed een twilight zone!
1.60m en 98 kgquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben serieus compleet verloren.Ik weet dat we voor anderen hier het zoveelste stelletje zijn, maar ik ben voor het eerst in verdomme acht jaar compleet van de wereld, dat ga ik niet verpesten door mijn benen niet te scheren.
ik ben 1.72 en meer dan 70 kilo, precies zou ik het niet weten, ik heb al in geen tijden meer op de weegschaal gestaan en het boeit me ook nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben 1.71 en 60 kilo en ik zou er wel nog wat bij willen hebben zelfs.
quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1.60m en 98 kg![]()
Nee 1.83m en momenteel zo'n 84 kg
That's cute. En laat die negatievelingen (that's not a word) maar lullen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dun is geilquote:
Mooi om te horen dat het goed gaat! En ondernemer kun je ook later nog worden, geef die droom niet op zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef AirwiN het volgende:
Iets anders doen bij dezelfde werkgever of ben je verder aan het kijken dan dat?
Combinatie van alles. Privé gaat alles lekker z'n gangetje. Zakelijk stappen gemaakt richting zelfstandig ondernemer. Was helaas niet helemaal de juiste tijd voor een start-up. Werk inmiddels weer in loondienst als afdelingshoofd bij een overheidsinstelling en ben daar, net als vroeger, bezig met het reorganiseren van inefficiënte en/of ineffectieve afdelingen.
Ik vind dat zooo slecht, vooruit in vakken parkeren al helemaal.. Ik parkeer altijd achteruit.. Als je dan weer weg wilt heb ej veel meer overzicht op wat er gebeurd, en je houdt niemand op..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeft niet, voortaan parkeer ik gewoon weer vooruit.
alcolholhoudende deo... die ken ik nog niet.... ga ik een keer uit proberenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rode bultjes? Dan moet je het insprayen met alcoholhoudende deo..
maar tegenwoordig hars ik
Wat andere denken/roepen niks van aantrekken lekker genieten ervan!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jij durfal!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Lily-Ella het volgende:
Vandaag urenlang buiten geweest joh. Trots dat ik was.
Ik doe dat juist liever en vind ik makkelijker. Ik kan er altijd prima weer uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat zooo slecht, vooruit in vakken parkeren al helemaal.. Ik parkeer altijd achteruit.. Als je dan weer weg wilt heb ej veel meer overzicht op wat er gebeurd, en je houdt niemand op..
Hoe zwaar ben je?quote:
Das toch die een beetje pup?quote:
ik was 1.70 en 60 kilo en dat vind ik perfect. helaas nu iets van 65 ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben 1.71 en 60 kilo en ik zou er wel nog wat bij willen hebben zelfs.
Ja zekersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef krengetje het volgende:
Gaan jullie wel duimen voor me volgende week vrijdag? Sollicitatiegesprek
Zelfs als het breekbaar isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:17 schreef rival het volgende:
[..]
Zoals jij al zei, ik neuk van alles
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Mooi om te horen dat het goed gaat! En ondernemer kun je ook later nog worden, geef die droom niet op zou ik zeggen.
Ik ga in ieder geval in januari wat anders doen. Ik vind het notariaat niet leuk, ook al heb ik er veel van opgestoken en heel bijzondere transacties gedaan. De vastgoedsector is een puinhoop nu, en alle leuke collega's zijn vertrokken. En de stad waar ik woon vind ik niet zo leuk, dus niets houdt me hier.
Het zal de advocatuur of het bedrijfsleven worden denk ik. En dankzij de forse operatie van een paar maanden geleden ben ik voortaan een heuse cyborg.
Ik had 2 vrijkaarten voor een festivalletje, en zij kon er nog 1 krijgen via haar werk, maar ze wist niet of dat ging lukken qua tijd, ik had gezegt van "Als t niet lukt, en ik vind niemand, mag je mijn extra kaartje wel hebben" ik ga toch met een hele groep die al een kaartje heeft, waar zij ook bij hoort, dus zo erg vond ik dat niet. Maar ze vond me lief. Dus het was ook puur materieelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Exen die je lief noemen zijn niet te vertrouwen.
en van te voren insmeren met cremespoeling, ik heb het op harsen na nog nooit zo glad en zacht gevoeldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
alcolholhoudende deo... die ken ik nog niet.... ga ik een keer uit proberen
En hoe vaak heb je gehad dat er bijna iemand tegen je auto aan zat toen je de vakken weer uit wilde?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik doe dat juist liever en vind ik makkelijker. Ik kan er altijd prima weer uit.![]()
56kg.. maar ben een kleintje...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe zwaar ben je?
Damn dit lijkt echt weer op vroeger
Heb eigenlijk geen idee wie of wat het is maar echt een puppy volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Das toch die een beetje pup?
Die lijkt me wel mooi staan bij L-E
Nooit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je gehad dat er bijna iemand tegen je auto aan zat toen je de vakken weer uit wilde?
Jij zag er verdraaide goed uit, niet miepen! Je boobs hebben die 5 kilo te pakken gehadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik was 1.70 en 60 kilo en dat vind ik perfect. helaas nu iets van 65 ofzo![]()
maar 53 is wel errug weinig. ik woog een paar jaar terug 57 en toen kreeg ik nogal wat klachten van mn omgeving dat ik er ongezond uitzag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |