ja, wel maar 1. maar ik ken er 1. die heeft er ook wel veel gebruik van gemaakt in de jarenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan lange meisjes met strakke en niet strakke kutjes. Maar ken geen 1 klein meisje met een niet strak kutje.
Jij wel?
Wie zei dat ik lief was?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Lul niet, ze werd boos dus in dit geval pakte je het niet goed aan, mmkay?
Zal ik de gok wagen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef rival het volgende:
[..]
aan zijn posts te lezen, it doesn't matter
rode bultjes? Dan moet je het insprayen met alcoholhoudende deo..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ivm rode bultjes altijd de avond van te voren.... maar ik heb een ander marteltuig voor mijn benen![]()
Hooguit 15cm, maar veel meer is het niet hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is geen grote auto nee, maar zeker geen koekblik.En lijkt ook niet op een ka, mijne is iets langer.
Iets anders doen bij dezelfde werkgever of ben je verder aan het kijken dan dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef Thisbe het volgende:
Die carrière, tsja. Wat zal ik ervan zeggen? Ik ga wat anders doen, alleen weet ik nog niet precies wat. Ik heb nu meer mogelijkheden dan ik eerst had, en ik ga eens kijken wat ik ermee ga doen.
Combinatie van alles. Privé gaat alles lekker z'n gangetje. Zakelijk stappen gemaakt richting zelfstandig ondernemer. Was helaas niet helemaal de juiste tijd voor een start-up. Werk inmiddels weer in loondienst als afdelingshoofd bij een overheidsinstelling en ben daar, net als vroeger, bezig met het reorganiseren van inefficiënte en/of ineffectieve afdelingen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef Thisbe het volgende:
En jij, hoe staat jouw leven ervoor? Huisje, boompje, beestje of Groots en Meeslepen?
Ja op een gegeven moment heb je het wel gehad met dezelfde meisjes en ga je weer andere dingen proberen. Maar die 2 kilo eraf is voldoende voor mequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Godverdomme, je hebt je eisen bijgesteld! Ik zit er maar twee kilo en twee centimeter van verwijderd!
Over vier jaar ben ik jouw droomvrouw!
Zolang je voor zorgende créme achteraf gebruikt maakt het niet uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ivm rode bultjes altijd de avond van te voren.... maar ik heb een ander marteltuig voor mijn benen![]()
En toch vind ik het model van Ka meer een koekblik dan mijn Fiësta.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hooguit 15cm, maar veel meer is het niet hoor![]()
M'n ouders hebben een 2005 Fiesta, hiervoor hadden ze een 2000 variant, weet dus goed wat het voor auto's zijn![]()
Ben in het algemeen autofreak, dus ja..
murmquote:
Ik ben er erg blij mee niet in jouw profiel te passenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment heb je het wel gehad met dezelfde meisjes en ga je weer andere dingen proberen. Maar die 2 kilo eraf is voldoende voor me.
En je bent slim. Dat vind ik ook erg geil.
Morgen opnieuw doen en opnemen, dan op Youtube knallenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef vencodark het volgende:
Ik vond het eigenlijk jammer dat nu niemand heeft gezien hoe mooi ik de auto parkeerde.
En je profiel isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment heb je het wel gehad met dezelfde meisjes en ga je weer andere dingen proberen. Maar die 2 kilo eraf is voldoende voor me.
En je bent slim. Dat vind ik ook erg geil.
Ja, ik zal duimen voor je.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef krengetje het volgende:
Gaan jullie wel duimen voor me volgende week vrijdag? Sollicitatiegesprek
Ik vroeg me hetzelfde afquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zolang je voor zorgende créme achteraf gebruikt maakt het niet uit.
waarom weet ik dit weer
Nee, opnieuw lukt het vast niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen opnieuw doen en opnemen, dan op Youtube knallen
Nee en ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Lily-Ella het volgende:
Ben ik de enige die 53 kilo bij 1.70 erg weinig vind? Of kom ik te weinig buiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |