Een paarse.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Thrust het volgende:
[..]
Kleine aanvulling, ze rijd in een fiesta!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die ouwe?Ja, die belde vorige week maar we zitten beetje lastig met afspreken. Hij kan niet wanneer ik kan en andersom.
Dus hij belt deze of volgende week weer.
Nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen verstand van auto's, maar ik gok dat het a la koekblik is?
Ik ook wel. Geen idee hoe het zal zijn zeg maar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef krengetje het volgende:
[..]!! Ben benieuwd!! Hou me op de hoogte
er zijn uitzonderingen op de regelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik moet je zeggen dat kleine meisje strakkere kutjes hebben.
Nee joh gekkie. Ik neuk van alles.quote:
Vrij kort ja, net als de Ka van -Engel- en mijn Swift..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Morgenochtendquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Vraagje aan de dames: vanavond benen scheren voor date morgen, of morgenochtend? Ik kan me even niet meer herinneren hoe snel er stoppels komen.
Zoiets maar dan andersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Paarsquote:
Ik zei dat ik er geen verstand van hadquote:
Gewoon 's morgens. Why take the risk? Trouwens, hoe snel het groeit verschilt per vrouw hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Vraagje aan de dames: vanavond benen scheren voor date morgen, of morgenochtend? Ik kan me even niet meer herinneren hoe snel er stoppels komen.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook wel. Geen idee hoe het zal zijn zeg maar.
Is dat zo? Ik kan lange meisjes met strakke en niet strakke kutjes. Maar ken geen 1 klein meisje met een niet strak kutje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingen op de regel
Morgenochtend. En eerst insmeren met cremespoeling, worden ze extra gladquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Het is geen grote auto nee, maar zeker geen koekblik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrij kort ja, net als de Ka van -Engel- en mijn Swift..
Al kan ik met de bus ook fileparkeren achteruit
Godverdomme, je hebt je eisen bijgesteld! Ik zit er maar twee kilo en twee centimeter van verwijderd!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef JoeyT het volgende:
Hehehe goed man :p
Maar moet je eerlijk zeggen dat mn toekomstige vriendin 1.70m is. Maar nog wel onder de 53kg
Je hebt al twee keer m'n foto gezien.. geen pm gezien, dus niet neukbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Ik neuk van alles.
Het was voor mij kleiner dan 1.55m en lichter dan 53 kg. Maar ik waardeer langere meisjes nu ook. Misschien te lang met de kleintjes geneukt.
aan zijn posts te lezen, it doesn't matterquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Maar geen model koekblik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fiesta is wel maar een kleintje
Nu heb ik de tijd, morgenochtend iets minder ivm Peuter enzo, vandaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon 's morgens. Why take the risk? Trouwens, hoe snel het groeit verschilt per vrouw he
ivm rode bultjes altijd de avond van te voren.... maar ik heb een ander marteltuig voor mijn benenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Wax? Of hoe noemen ze het...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ivm rode bultjes altijd de avond van te voren.... maar ik heb een ander marteltuig voor mijn benen![]()
Epil ladyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ivm rode bultjes altijd de avond van te voren.... maar ik heb een ander marteltuig voor mijn benen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |