Onderdanige vrouwen!quote:
Meestal willen ze 't daar toch wel zachtjes en teder is mijn ervaring..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef rival het volgende:
[..]
zo een centrifugetong daar beneden kan toch ook wel positief uitpakken?
Wanneer gaan wij daten?quote:
we weten iig waar jouw gedachtes zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dubieuze post, aangezien het hier met name over de zoenkunsten van mannen gaat.
Nah, ik denk dat je daaronder hele andere kwaliteiten nodig hebt. Hand-mond-coordinatie bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef rival het volgende:
[..]
zo een centrifugetong daar beneden kan toch ook wel positief uitpakken?
... die je uiteindelijk zo onderdanig als de pest kan makenquote:
Kijk dit mistte ik nou hier. Gewoon gezellige kutwijvenquote:
ik knoei nooit als ik met mijn handen eetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat je daaronder hele andere kwaliteiten nodig hebt. Hand-mond-coordinatie bijvoorbeeld
Juist.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat je daaronder hele andere kwaliteiten nodig hebt. Hand-mond-coordinatie bijvoorbeeld
Geen flauw idee, ooit met een meisje gezoent die een tong had als een gummiknuppel, paar jaar daarna zei ik dat voor de grap tegen dr en ze was knap beledigt. Wat dan uiteraard tactloos was van mij natuurlijk, maar als een vrouw daar iets over te klagen heeft weet binnen de kortste keren haar hele vriendenkring dat "die en die niet kan zoenen".quote:
That's mequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk dit mistte ik nou hier. Gewoon gezellige kutwijven
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef Thisbe het volgende:
Ik haat jou ook, keiveel.
En ik ben niet eigenzinnig, doch een onafhankelijke, intelligente en wereldwijze vrouw!
En vooruit, ik ben single.
but I like it messyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik knoei nooit als ik met mijn handen eet
ZIE JE NOU WEL!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
Het is een wonder, ik heb in 1 keer netjes achteruit file geparkeerd.
Slaap lekker Bosjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen.
Tot de volgende keer ofzo
Met een paar goede bondageknopen kom je daar niet zo heel snel uit.quote:
Dude, waarom zeg je iets dat je meent 'voor de grap'..? Dat is toch ook heul nie leuk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ooit met een meisje gezoent die een tong had als een gummiknuppel, paar jaar daarna zei ik dat voor de grap tegen dr en ze was knap beledigt. Wat dan uiteraard tactloos was van mij natuurlijk, maar als een vrouw daar iets over te klagen heeft weet binnen de kortste keren haar hele vriendenkring dat "die en die niet kan zoenen".
Ja, dat moet je dus ook niet als grap brengenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ooit met een meisje gezoent die een tong had als een gummiknuppel, paar jaar daarna zei ik dat voor de grap tegen dr en ze was knap beledigt. Wat dan uiteraard tactloos was van mij natuurlijk, maar als een vrouw daar iets over te klagen heeft weet binnen de kortste keren haar hele vriendenkring dat "die en die niet kan zoenen".
Ik ben wat dat betreft net Houdiniquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een paar goede bondageknopen kom je daar niet zo heel snel uit.
* Cue_ is niet geschikt voor joeyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Thisbe het volgende:
JoeyT houdt van kleine vrouwtjes van rond de 1.50.
Waarom weet ik dit nog.
Omdat je langer bent?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Thisbe het volgende:
Waarom weet ik dit nog.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]En ik deed niet eens mijn bed. Gewoon uit de losse pols!
Trusten Bos!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen.
Tot de volgende keer ofzo
Flexibele, onderdanige vrouwen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef krengetje het volgende:
Ik ben wat dat betreft net Houdini
Vrouwen kunnen best autorijdenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
Het is dat je het zelf een wonder noemtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
Dan ken je haar nog nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:02 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dude, waarom zeg je iets dat je meent 'voor de grap'..? Dat is toch ook heul nie leuk!
tuurlijk wel..... als je daarna degene kan bijsturen ......quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef FreelanceMessias het volgende:
Als man kun je t blijkbaar ook niet maken om te zeggen dat een vrouw niet kan zoenen
Thx. En ik voelde me zo blij en happy toen ik van mijn werk naar huis reed. Heerlijk muziekje op van één van mijn favoriete bands.quote:
Lul niet, ze werd boos dus in dit geval pakte je het niet goed aan, mmkay?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Dan ken je haar nog niet. Af en toe moet ze kort gehouden worden
Beter lastig dan makkelijkquote:
ja die voelen er tenminste wat van, die kleine vrouwtjesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Thisbe het volgende:
Waarom weet ik dit nog.
Hehehe goed man :pquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Thisbe het volgende:
Waarom weet ik dit nog.
Nog wat gehoord van euh.. die ja?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx. En ik voelde me zo blij en happy toen ik van mijn werk naar huis reed. Heerlijk muziekje op van één van mijn favoriete bands.
Nou, ik parkeer echt nooit zo. Altijd vooruit enzo. Maar dat kwam ff niet zo uit dus deed ff deze poging. En het ging zowaar goed. Ik was serieus verbaasd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf een wonder noemt
Maar er zijn zat vrouwen die beter kunnen rijden dan veel mannen![]()
Kleine aanvulling, ze rijd in een fiesta!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen best autorijden![]()
Het bewijs is geleverd
Naja ik moet je zeggen dat kleine meisje strakkere kutjes hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja die voelen er tenminste wat van, die kleine vrouwtjes![]()
ik heb je gemist Joey
Die carrière, tsja. Wat zal ik ervan zeggen? Ik ga wat anders doen, alleen weet ik nog niet precies wat. Ik heb nu meer mogelijkheden dan ik eerst had, en ik ga eens kijken wat ik ermee ga doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
Hoe is het met je carrière? Al stappen gemaakt richting het pluche?
Die ouwe?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nog wat gehoord van euh.. die ja?
ik heb helemaal geen verstand van auto's, maar ik gok dat het a la koekblik is?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:04 schreef Thrust het volgende:
[..]
Kleine aanvulling, ze rijd in een fiesta!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |