De mensen die het zelf doen wellicht?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, want er zijn mensen die ervan genieten als hun mond als centrifuge wordt gebruikt.
Dat waren nog eens tijden hè? Toen gebeurde er tenminste echt wat!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef JoeyT het volgende:
En ik doe de naam nog steeds eer aan! Kan niet mooier.
Jouw naam doet me zo denken aan de good old [SINGLES] days![]()
![]()
![]()
I bet, maar daar zoen ik niet mee dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn ook vrouwen die dat doen!
of dan doen ze in principe wel rustig maar houden ze die tong helemaal onder spanning ofzo... blegh
Verstandig.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
ben het s'nachts nog naar de ehbo geweest
Welnee, hooguit als kleine crimineel. Dus na een paar weken is 'ie weer uit het gevang.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:50 schreef Thisbe het volgende:
Dat waren nog eens tijden hè? Toen gebeurde er tenminste echt wat!
Waar zijn ze allemaal gebleven? Zelfs Q zit volgens mij gevangen in een relatie?
En toch is dat helicopteren minder erg dan overmatige speekselproductiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
I bet, maar daar zoen ik niet mee dus dat weet ik niet.
Hoezo stoer... ik beschreef even mijn ervaringen.....quote:
quote:maar ik heb nooit iets anders dan complimenten gekregen
Ja maar ik wil dat iedereen t lekker vind. Ik pas me meestal aan an het meisje. Maar had haar verkeerd ingeschat. Dacht dat zij een onderop meisje was, maar ze is een 'bovenop ik kom als eerste klaar' meisje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef Cue_ het volgende:
Iedereen beheerst het zoenen, alleen wat de 1 lekker vindt past niet bij de ander.
Mijn ervaring is dat die mannen ook in bed luie minnaars zijn. Ik heb dus geen seks meer met mannen die niet kunnen zoenen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De mensen die het zelf doen wellicht?
Kijk!!!! nog eentje! Air, ouwe niet-single van mequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef AirwiN het volgende:
Welnee, hooguit als kleine crimineel. Dus na een paar weken is 'ie weer uit het gevang.
Nee toch Q geen relatiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden hè? Toen gebeurde er tenminste echt wat!
Waar zijn ze allemaal gebleven? Zelfs Q zit volgens mij gevangen in een relatie?
die zin was voor wat ik daaronder ging schrijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoezo stoer... ik beschreef even mijn ervaringen.....![]()
Dat is niet stoer... dat is triest want als het beter was geweest... had ik nu geen andere hoeven zoeken ja...
[..]
omdat ze het gewoon niet durfden te zeggen
Werkt het andersom dan ook?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die mannen ook in bed luie minnaars zijn. Ik heb dus geen seks meer met mannen die niet kunnen zoenen.
Dat ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En toch is dat helicopteren minder erg dan overmatige speekselproductie
Ik pas me in het begin meestal aan, daarna zie ik het wel en evt gooi ik wat meer van mezelf erin.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat iedereen t lekker vind. Ik pas me meestal aan an het meisje. Maar had haar verkeerd ingeschat. Dacht dat zij een onderop meisje was, maar ze is een 'bovenop ik kom als eerste klaar' meisje.
Trouwens zij is het eerste meisje ooit voor mij waarbij we tegelijk klaarkwamen. Ging een nieuwe wereld voor me open.
Ik ben altijd heel snel weg als iemand niet kan zoenen, dan moet ik er ook niet aan denken om daarmee verder te gaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die mannen ook in bed luie minnaars zijn. Ik heb dus geen seks meer met mannen die niet kunnen zoenen.
Heb je ze allemaal gehad dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:51 schreef Cue_ het volgende:
Owja fokkers die niet kunnen zoenen bestaan niet
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Leer je mij zoenen, leer ik jou neuken?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel snel weg als iemand niet kan zoenen, dan moet ik er ook niet aan denken om daarmee verder te gaan![]()
mn ex was een gemiddelde zoener, dat heb ik m nog wel iets bij kunnen brengen gelukkig
This! Eén van de weinige vrouwen die ik vol liefde kan haten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:53 schreef Thisbe het volgende:
Kijk!!!! nog eentje! Air, ouwe niet-single van me
Scherpquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets ontvangel....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wil je zo graag een PM dan......
Ja, want dat kan ernstig zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
mja.. ik belde en moest gelijk komen.. dat mens was echt in paniek aan de foon
Trustequote:
Sommige vrouwen snappen er ook niks vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets ontvangel....
Jouw PM's niet, maar ik krijg wel eens PM's op posts van me en dat vind ik niet altijd even leukquote:
De jeugd van tegenwoordig....Tegenwoordig is vreemdgaan weer mainstream.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:53 schreef JoeyT het volgende:
Nee toch Q geen relatie???
Ik weet niet wat er gebeurd is. Iedereen is ook zo aardig... Zelfs als ik onaardig doe. Niemand flipt meer![]()
Hoe zit het met jou en de relaties?
Niet lui in bed betekend goed kunnen zoenen? Er zijn vast situaties waarbij die volgorde aan de orde is..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: hoe precies?
Ik dus wel, het is echt viesquote:
Sommige slechte zoeners kunnen bijzonder goed pijpen. ik wacht het meestal dus even afquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel snel weg als iemand niet kan zoenen, dan moet ik er ook niet aan denken om daarmee verder te gaan![]()
Ik weet niet hoor, maar ik neuk niet voordat er gezoend is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet lui in bed betekend goed kunnen zoenen? Er zijn vast situaties waarbij die volgorde aan de orde is..
Ik vind het geil om mn tong diep in de keel te steken en ruige seks te hebben. Maar moet zeggen dat ik net als jij eerst kijk wat de andere wil qua zoenen. Qua seks bepaal ik het wel. Maja daarvoor ben je man.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik pas me in het begin meestal aan, daarna zie ik het wel en evt gooi ik wat meer van mezelf erin.
Lol.. nu ga ik bedenken welke types er allemaal zijn en waar ik in hoor
Je begreep het niet verkeerdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:56 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik neuk niet voordat er gezoend is.Of ik begrijp je helemaal verkeerd.
Ja, ik wacht nog steeds tot die piemel groeit, maar ik denk niet dat het nog komt na 23 jaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige slechte zoeners kunnen bijzonder goed pijpen. ik wacht het meestal dus even af
Dubieuze post, aangezien het hier met name over de zoenkunsten van mannen gaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef rival het volgende:
Sommige slechte zoeners kunnen bijzonder goed pijpen. ik wacht het meestal dus even af
Zolang ik af en toe mijn ding kan doen, mag de mag redelijk wat bepalen. Graag zelfsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:56 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind het geil om mn tong diep in de keel te steken en ruige seks te hebben. Maar moet zeggen dat ik net als jij eerst kijk wat de andere wil qua zoenen. Qua seks bepaal ik het wel. Maja daarvoor ben je man.
Ja ik denk er ook aan om gewoon mee te stoppen... Ik mis het respect dat je vroeger ervoor kreeg...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig....Tegenwoordig is vreemdgaan weer mainstream.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jouw PM's niet, maar ik krijg wel eens PM's op posts van me en dat vind ik niet altijd even leuk
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind het geil om mn tong diep in de keel te steken en ruige seks te hebben. Maar moet zeggen dat ik net als jij eerst kijk wat de andere wil qua zoenen. Qua seks bepaal ik het wel. Maja daarvoor ben je man.
zo een centrifugetong daar beneden kan toch ook wel positief uitpakken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog steeds tot die piemel groeit, maar ik denk niet dat het nog komt na 23 jaar
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef FreelanceMessias het volgende:
Als man kun je t blijkbaar ook niet maken om te zeggen dat een vrouw niet kan zoenen
Misschien overdrijf ik weer, want echt vaak komt het niet voor. Maar ik heb wel eens iets van val iemand anders lastig..quote:
Ik haat jou ook, keiveel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
This! Eén van de weinige vrouwen die ik vol liefde kan haten.
Hoe is het met jou? Al een man gevonden die het uithoudt met jouw eigenzinnigheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |