Onderdanige vrouwen!quote:
Meestal willen ze 't daar toch wel zachtjes en teder is mijn ervaring..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef rival het volgende:
[..]
zo een centrifugetong daar beneden kan toch ook wel positief uitpakken?
Wanneer gaan wij daten?quote:
we weten iig waar jouw gedachtes zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dubieuze post, aangezien het hier met name over de zoenkunsten van mannen gaat.
Nah, ik denk dat je daaronder hele andere kwaliteiten nodig hebt. Hand-mond-coordinatie bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef rival het volgende:
[..]
zo een centrifugetong daar beneden kan toch ook wel positief uitpakken?
... die je uiteindelijk zo onderdanig als de pest kan makenquote:
Kijk dit mistte ik nou hier. Gewoon gezellige kutwijvenquote:
ik knoei nooit als ik met mijn handen eetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat je daaronder hele andere kwaliteiten nodig hebt. Hand-mond-coordinatie bijvoorbeeld
Juist.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat je daaronder hele andere kwaliteiten nodig hebt. Hand-mond-coordinatie bijvoorbeeld
Geen flauw idee, ooit met een meisje gezoent die een tong had als een gummiknuppel, paar jaar daarna zei ik dat voor de grap tegen dr en ze was knap beledigt. Wat dan uiteraard tactloos was van mij natuurlijk, maar als een vrouw daar iets over te klagen heeft weet binnen de kortste keren haar hele vriendenkring dat "die en die niet kan zoenen".quote:
That's mequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk dit mistte ik nou hier. Gewoon gezellige kutwijven
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:58 schreef Thisbe het volgende:
Ik haat jou ook, keiveel.
En ik ben niet eigenzinnig, doch een onafhankelijke, intelligente en wereldwijze vrouw!
En vooruit, ik ben single.
but I like it messyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik knoei nooit als ik met mijn handen eet
ZIE JE NOU WEL!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
Het is een wonder, ik heb in 1 keer netjes achteruit file geparkeerd.
Slaap lekker Bosjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen.
Tot de volgende keer ofzo
Met een paar goede bondageknopen kom je daar niet zo heel snel uit.quote:
Dude, waarom zeg je iets dat je meent 'voor de grap'..? Dat is toch ook heul nie leuk!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ooit met een meisje gezoent die een tong had als een gummiknuppel, paar jaar daarna zei ik dat voor de grap tegen dr en ze was knap beledigt. Wat dan uiteraard tactloos was van mij natuurlijk, maar als een vrouw daar iets over te klagen heeft weet binnen de kortste keren haar hele vriendenkring dat "die en die niet kan zoenen".
Ja, dat moet je dus ook niet als grap brengenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:00 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ooit met een meisje gezoent die een tong had als een gummiknuppel, paar jaar daarna zei ik dat voor de grap tegen dr en ze was knap beledigt. Wat dan uiteraard tactloos was van mij natuurlijk, maar als een vrouw daar iets over te klagen heeft weet binnen de kortste keren haar hele vriendenkring dat "die en die niet kan zoenen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |