klinkt mij een beetje dunquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Lily-Ella het volgende:
Ben ik de enige die 53 kilo bij 1.70 erg weinig vind? Of kom ik te weinig buiten?
Ja en jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Lily-Ella het volgende:
Ben ik de enige die 53 kilo bij 1.70 erg weinig vind? Of kom ik te weinig buiten?
jij bent ook lief!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Wie zei dat ik lief was?
Ze doet ook vaak zat dingen in die orde die mij tegen mijn mannen-ego schoppen.
Nadat ze toen ze met mij liep een andere jongen ging daten die ze helemaal niet leuk vond om mij jaloers te maken heb ik wel wat krediet. Niet dat me dat wat boeit, maar af en toe schenen schoppen omdat het kan, heerlijk.
Ik denk bij zulke proporties meteen aan inwendig xylofoon spelen op haar ribbenkast, maar dat is persoonlijk natuurlijk.quote:
Hou het maar op aandacht voor de dames in mijn leven.quote:
Ik ben serieus compleet verloren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef rival het volgende:
[..]
wel schattig dat je daar zo mee bezig bent, watje
Ja. Ik moet nog ander werk zoekenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Als ze me vrijdag iets beters te bieden hebben dan maak ik ook gelijk een ontslagbriefdus ik ga voor je duimen.
Ik wil het wel 1 keer voor komen doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, opnieuw lukt het vast niet.
Zelfs mijn ex noemde me gisteren lief.quote:
Hoeft niet, voortaan parkeer ik gewoon weer vooruit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil het wel 1 keer voor komen doen
Ik ben 1.71 en 60 kilo en ik zou er wel nog wat bij willen hebben zelfs.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het erg skinny, maar ik moet zeggen, mijn zus is 1.70 bij 49 kilo, dus ik ben bevooroordeeld
Ja. Maar zus kan dat ook zijnquote:
Als het daar op stuk loopt is het voor hem niet zo speciaal als voor jou moet je maar denken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik ben serieus compleet verloren.Ik weet dat we voor anderen hier het zoveelste stelletje zijn, maar ik ben voor het eerst in verdomme acht jaar compleet van de wereld, dat ga ik niet verpesten door mijn benen niet te scheren.
Exen die je lief noemen zijn niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Zelfs mijn ex noemde me gisteren lief.
Ik vermoed een twilight zone!
1.60m en 98 kgquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben serieus compleet verloren.Ik weet dat we voor anderen hier het zoveelste stelletje zijn, maar ik ben voor het eerst in verdomme acht jaar compleet van de wereld, dat ga ik niet verpesten door mijn benen niet te scheren.
ik ben 1.72 en meer dan 70 kilo, precies zou ik het niet weten, ik heb al in geen tijden meer op de weegschaal gestaan en het boeit me ook nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben 1.71 en 60 kilo en ik zou er wel nog wat bij willen hebben zelfs.
quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1.60m en 98 kg![]()
Nee 1.83m en momenteel zo'n 84 kg
That's cute. En laat die negatievelingen (that's not a word) maar lullen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dun is geilquote:
Mooi om te horen dat het goed gaat! En ondernemer kun je ook later nog worden, geef die droom niet op zou ik zeggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:10 schreef AirwiN het volgende:
Iets anders doen bij dezelfde werkgever of ben je verder aan het kijken dan dat?
Combinatie van alles. Privé gaat alles lekker z'n gangetje. Zakelijk stappen gemaakt richting zelfstandig ondernemer. Was helaas niet helemaal de juiste tijd voor een start-up. Werk inmiddels weer in loondienst als afdelingshoofd bij een overheidsinstelling en ben daar, net als vroeger, bezig met het reorganiseren van inefficiënte en/of ineffectieve afdelingen.
Ik vind dat zooo slecht, vooruit in vakken parkeren al helemaal.. Ik parkeer altijd achteruit.. Als je dan weer weg wilt heb ej veel meer overzicht op wat er gebeurd, en je houdt niemand op..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeft niet, voortaan parkeer ik gewoon weer vooruit.
alcolholhoudende deo... die ken ik nog niet.... ga ik een keer uit proberenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rode bultjes? Dan moet je het insprayen met alcoholhoudende deo..
maar tegenwoordig hars ik
Wat andere denken/roepen niks van aantrekken lekker genieten ervan!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jij durfal!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Lily-Ella het volgende:
Vandaag urenlang buiten geweest joh. Trots dat ik was.
Ik doe dat juist liever en vind ik makkelijker. Ik kan er altijd prima weer uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat zooo slecht, vooruit in vakken parkeren al helemaal.. Ik parkeer altijd achteruit.. Als je dan weer weg wilt heb ej veel meer overzicht op wat er gebeurd, en je houdt niemand op..
Hoe zwaar ben je?quote:
Das toch die een beetje pup?quote:
ik was 1.70 en 60 kilo en dat vind ik perfect. helaas nu iets van 65 ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben 1.71 en 60 kilo en ik zou er wel nog wat bij willen hebben zelfs.
Ja zekersquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:11 schreef krengetje het volgende:
Gaan jullie wel duimen voor me volgende week vrijdag? Sollicitatiegesprek
Zelfs als het breekbaar isquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:17 schreef rival het volgende:
[..]
Zoals jij al zei, ik neuk van alles
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Mooi om te horen dat het goed gaat! En ondernemer kun je ook later nog worden, geef die droom niet op zou ik zeggen.
Ik ga in ieder geval in januari wat anders doen. Ik vind het notariaat niet leuk, ook al heb ik er veel van opgestoken en heel bijzondere transacties gedaan. De vastgoedsector is een puinhoop nu, en alle leuke collega's zijn vertrokken. En de stad waar ik woon vind ik niet zo leuk, dus niets houdt me hier.
Het zal de advocatuur of het bedrijfsleven worden denk ik. En dankzij de forse operatie van een paar maanden geleden ben ik voortaan een heuse cyborg.
Ik had 2 vrijkaarten voor een festivalletje, en zij kon er nog 1 krijgen via haar werk, maar ze wist niet of dat ging lukken qua tijd, ik had gezegt van "Als t niet lukt, en ik vind niemand, mag je mijn extra kaartje wel hebben" ik ga toch met een hele groep die al een kaartje heeft, waar zij ook bij hoort, dus zo erg vond ik dat niet. Maar ze vond me lief. Dus het was ook puur materieelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Exen die je lief noemen zijn niet te vertrouwen.
en van te voren insmeren met cremespoeling, ik heb het op harsen na nog nooit zo glad en zacht gevoeldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
alcolholhoudende deo... die ken ik nog niet.... ga ik een keer uit proberen
En hoe vaak heb je gehad dat er bijna iemand tegen je auto aan zat toen je de vakken weer uit wilde?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik doe dat juist liever en vind ik makkelijker. Ik kan er altijd prima weer uit.![]()
56kg.. maar ben een kleintje...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe zwaar ben je?
Damn dit lijkt echt weer op vroeger
Heb eigenlijk geen idee wie of wat het is maar echt een puppy volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Das toch die een beetje pup?
Die lijkt me wel mooi staan bij L-E
Nooit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je gehad dat er bijna iemand tegen je auto aan zat toen je de vakken weer uit wilde?
Jij zag er verdraaide goed uit, niet miepen! Je boobs hebben die 5 kilo te pakken gehadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik was 1.70 en 60 kilo en dat vind ik perfect. helaas nu iets van 65 ofzo![]()
maar 53 is wel errug weinig. ik woog een paar jaar terug 57 en toen kreeg ik nogal wat klachten van mn omgeving dat ik er ongezond uitzag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |