Sneller ook wel volgensmij..quote:
Ja weet ik veel ik raak in de war en krijg nooit meer PM. Wanneer krijg ik weer PM?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kwam niet door de naamtopic
En waarom hoor ik maar niks over onze date!
Ik heb een muggen-BBQquote:
quote:
Nu wel ja. Na 3 dates ofzo? Grmbl.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, tis tenminste duidelijk nu....
Laxeermiddel werkt ook.. maar duurt evenquote:
iets om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ga je nu dus echt niet meer overleven
Dat moet je die mensen vragen die jouw pmén.. niet mij!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik raak in de war en krijg nooit meer PM. Wanneer krijg ik weer PM?![]()
Nu je het zegt. Morgen heb ik een date met een FOK!ster...
4 dates. Oh well, shit happens....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nu wel ja. Na 3 dates ofzo? Grmbl.
Val je nog meer van afquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Vorige week ook gedaan.. toen kotste ik bloed
Ik hou van mannen die weten hoe ze echt moeten zoenen....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:40 schreef JoeyT het volgende:
I knowww... Mn vriendin is van het zachtjes zoenen. Ik vond het altijd maar boring. Blijkbaar ben ik niet de enige.
Les: Als je vreemd gaat nooit de stijl van je vriendin gebruiken!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar je hebt gister geneukt? Een FOK!ker?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Laxeermiddel werkt ook.. maar duurt even![]()
een hotdog eten bij IKEA werkt hetzelfde
Is dat lekker? Of bedoel je zo'n electrisch killer geval?quote:
quote:
Auwquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hij heeft mij in het verleden wel gesteund en zou dat nu ook doen. Andersom weet ik niet of ik dat echt zou kunnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb met mijn beste maatje ook weinig contact meestal, maar als het nodig is zijn we er voor elkaar
Zekers helaas lukt het mij niet om uit die situatie te komenquote:
Electric killerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat lekker? Of bedoel je zo'n electrisch killer geval?
Om je jaloers te maken natuurlijk. Wanneer gaan wij dan daten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat moet je die mensen vragen die jouw pmén.. niet mij!![]()
En waarom vertel je mij dat!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |