Prachtig tochquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanochtend nog............
Vrouw bij logistiek vraagt aan me: Stephan, ik heb een nummertje nodig! Geef 'r mij eens eentje
Baas hoort dit en reageert met: Nou, dan ben jij bij Stephan aan het verkeerde adres hoor!
Vrouw: Ach welnee, we hebben wel vaker een nummertje gemaakt samen hoor. Met hem kun je alle kanten op!![]()
Moet kunnen.
quote:
Huppel en MB, ik ga mee om te keurenquote:
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huppel en MB, ik ga mee om te keuren
Het ging dan ook niet om het verhaal van Kluts. Het begon met het verhaal van Tally en het grapje over het oveer haar heenlopen zodat de collega onder de rok kon kijken. Daar zouden sommigen hier al een verhaal over sexuele intimidatie bij afsteken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
moet kunnen, maar verhaal van kluts ging al te ver
Ow. Ik zat echt aan van die klemmetjes met van die tandjes te denkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Jarretels zijn vaak van die schuifhaakjes aan de onderkant. Die je door je kousen heen haalt en dan (veel) moeite moet doen om ze dicht te krijgen zonder dat ze weer open schieten
beter vandaag, dan op zaterdagquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef Under_Score het volgende:
![]()
zo boodschappen doen. helemaal geen zin in.
Idd.. Zolang het niet handtastelijk wordt vind ik het prima (dus niet die vieze ouwe vent van 55 die me in de lift probeerde te zoenenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet om het verhaal van Kluts. Het begon met het verhaal van Tally en het grapje over het oveer haar heenlopen zodat de collega onder de rok kon kijken. Daar zouden sommigen hier al een verhaal over sexuele intimidatie bij afsteken.
DAARNA kwam Klits pas met haar verhaal over herhaadelijke sexuele opmerkingen en dicht tegen haar aan gaan staan. Dat vind ik een hele andere situatie dan de bovenste.
das waar. weet alleen nog neit wat ik allemaal ga halen, dus het zal wel een krat vol random stuff worden waar je geen fatsoenlijke maaltijd mee kan makenquote:
Anders zie ik dr nooit meer zo sexy, want ze gaat trouwenquote:
Ik word zo chagrijnig van lingerieshoppenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef PeuRac het volgende:
ik snap nooit waarom andere mannen nooit mee willen lingerie shoppen met vrouwen, daar heb ik juist het minste moeite mee
knullen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bijna alles
Van sommige knullen hier hoef ik niks
Nja. Geld. Zonder iets in return.
Van die mannen die dan mokkend met een sigaretje buiten bij de ingang staanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef PeuRac het volgende:
ik snap nooit waarom andere mannen nooit mee willen lingerie shoppen met vrouwen, daar heb ik juist het minste moeite mee
die van Tally hangt van de persoon af.. maar ook wel aardig op het randje hoor.. toch anders dan slechts opmerkingen maken...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet om het verhaal van Kluts. Het begon met het verhaal van Tally en het grapje over het oveer haar heenlopen zodat de collega onder de rok kon kijken. Daar zouden sommigen hier al een verhaal over sexuele intimidatie bij afsteken.
hallo knulquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:56 schreef dawg het volgende:
[..]
knullen.daar had ik t gister met iemand anders over, raar woord vind ik dat.
doet me meteen denken aan suske & wiske, de koperen knullen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Idd.. Zolang het niet handtastelijk wordt vind ik het prima (dus niet die vieze ouwe vent van 55 die me in de lift probeerde te zoenen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |