Maak niet uit. Ik ben er voor de student, alcoholist, partypeople en drugsgebruikers. Minimaal 3.000.000 stemmen, in de pocket. Hoooppppaaa.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:47 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Jammer dat ik tegen die tijd al van school af ben hehe
Mijn droom Minister-Presidentquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maak niet uit. Ik ben er voor de student, alcoholist, partypeople en drugsgebruikers. Minimaal 3.000.000 stemmen, in de pocket. Hoooppppaaa.
Lolquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maak niet uit. Ik ben er voor de student, alcoholist, partypeople en drugsgebruikers. Minimaal 3.000.000 stemmen, in de pocket. Hoooppppaaa.
AC/DCquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
Dit lijkt me een goed moment om een van m'n favo deuntjes erin te knallen
Mooi zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:45 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Danku. Het is bijna een vermelding in mijn signature waard.
Mail je meteen even de mutaties door van 2009?
Ik sta achter hem.quote:
Heb je je premie betaald? Als je even de prolongatie mailt dan kan ik kijken of het klopt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ik mail je het adres van een begrafenisondernemer. Je kan nooit te vroeg zijn met regelen.
Ik zoek een verband...quote:
Welkom terug!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef -Engel- het volgende:
zo afwas deaud .....
En hoi mensjes die er net niet waren
In de la, links onder, naast de pleistersquote:
Ik betaal niks en als je er problemen mee hebt, heb je pech.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Heb je je premie betaald? Als je even de prolongatie mailt dan kan ik kijken of het klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |