Dat kan ik al redelijk, goed genoeg voor hier. Maar Tango is pure seksquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tango is fokking moeilijk....:(
Salsa leren dan?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar wat eten![]()
Tot later allen![]()
Heb zelfs je ogen en gezicht ondergespoten... Staat op foto en film, dusseh....quote:
Op die van mij zat paprikaquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op mijn pizza zit meer pepertjes dan pizza
Ik kan niet anders dan het hiermee eens zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik al redelijk, goed genoeg voor hier. Maar Tango is pure seks![]()
Ja, ik wil bewijs zien natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb zelfs je ogen en gezicht ondergespoten... Staat op foto en film, dusseh....
Hehe, jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Assistent-account/administrateur. Nee, geen saai leven. Je kunt vele dingen meer ook als administrateur. Ben deze discussie al vaak aangegaan, lol..
Heb je dezelfde kaas als ik?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
We zitten op dezelfde spacelengte
getverquote:
Studeer jij nog, zoja, wat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, jij liever dan ik.
Dus jij hebt accountancy gekozen als studierichting, leuk.
..houd ik liever voor mezelfquote:
Ze moet wel een enorm geil seksbeest zijn; al die frustaties van een saai kutleven moeten eruit...quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, jij liever dan ik.
Dus jij hebt accountancy gekozen als studierichting, leuk.
Ssssst.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze moet wel een enorm geil seksbeest zijn; al die frustaties van een saai kutleven moeten eruit...
![]()
Stil in bed?quote:
kan ook niet anders.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Jullie.![]()
Ik heb het gister overleefd! His momma loves me.
Wat een vragen, wat een vragen.quote:
Dat kan dan ook niet anders, jijquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Jullie.![]()
Ik heb het gister overleefd! His momma loves me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |