Watte?quote:
Mja, hier in Enschede zijn er zat, dat scheelt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben hier aan het zoeken naar een dansschoolen partner
Ik ben met de hondquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Estoy con perro.
I'm with dawg.
El Samatador. Sounds good. Kom maar op met die Sammies. Kijk omhoog, Sammie, kijk omhoog.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
We hebben een sam-z, een sam-x, waar is sam-y![]()
Daar heb ik betrekkelijk weinig aan helaasquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, hier in Enschede zijn er zat, dat scheelt.
alles!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nee.. is me nooit gevraagd.. Wat wil je weten?
Ey ouuweequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
El Samatador. Sounds good. Kom maar op met die Sammies. Kijk omhoog, Sammie, kijk omhoog.
Truequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik betrekkelijk weinig aan helaas
Yup.quote:
Oh, dat is mij ook nooit gevraagdquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
alles!
wie ben je, wat doe je, je cupmaat, haarkleur, kledingstijl, muzieksmaak, etc etc.
Dat staat je goed. Wat voor hond is jouw lievelingshond?quote:
Waarom moet ik omhoog kijken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
El Samatador. Sounds good. Kom maar op met die Sammies. Kijk omhoog, Sammie, kijk omhoog.
Mijn naam is Sam, ben assistent-accountant, stuur me een PM, donkerblonde haren, kleed me gewoon ''netjes'', muzieksmaak Top 40... hmmm... heb geen inspiratiequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
alles!
wie ben je, wat doe je, je cupmaat, haarkleur, kledingstijl, muzieksmaak, etc etc.
Dat samen tango dansen gaat nooit wat worden he?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
TrueMaar ik heb weinig aan een dansschool op Malta
Hier was de eerste om 5 uur al opquote:
vreetbeerquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier was de eerste om 5 uur al opEn nr 2 straks na het douchen
Ik hoorde het alquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pauldude!
Je hebt wat gemist zaterdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |