Watte?quote:
Mja, hier in Enschede zijn er zat, dat scheelt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben hier aan het zoeken naar een dansschoolen partner
Ik ben met de hondquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Estoy con perro.
I'm with dawg.
El Samatador. Sounds good. Kom maar op met die Sammies. Kijk omhoog, Sammie, kijk omhoog.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
We hebben een sam-z, een sam-x, waar is sam-y![]()
Daar heb ik betrekkelijk weinig aan helaasquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, hier in Enschede zijn er zat, dat scheelt.
alles!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nee.. is me nooit gevraagd.. Wat wil je weten?
Ey ouuweequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
El Samatador. Sounds good. Kom maar op met die Sammies. Kijk omhoog, Sammie, kijk omhoog.
Truequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik betrekkelijk weinig aan helaas
Yup.quote:
Oh, dat is mij ook nooit gevraagdquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
alles!
wie ben je, wat doe je, je cupmaat, haarkleur, kledingstijl, muzieksmaak, etc etc.
Dat staat je goed. Wat voor hond is jouw lievelingshond?quote:
Waarom moet ik omhoog kijken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
El Samatador. Sounds good. Kom maar op met die Sammies. Kijk omhoog, Sammie, kijk omhoog.
Mijn naam is Sam, ben assistent-accountant, stuur me een PM, donkerblonde haren, kleed me gewoon ''netjes'', muzieksmaak Top 40... hmmm... heb geen inspiratiequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
alles!
wie ben je, wat doe je, je cupmaat, haarkleur, kledingstijl, muzieksmaak, etc etc.
Dat samen tango dansen gaat nooit wat worden he?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
TrueMaar ik heb weinig aan een dansschool op Malta
Hier was de eerste om 5 uur al opquote:
vreetbeerquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier was de eerste om 5 uur al opEn nr 2 straks na het douchen
Ik hoorde het alquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pauldude!
Je hebt wat gemist zaterdag.
Ook war specialere dingen dan dit standaardlijstje?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Mijn naam is Sam, ben assistent-accountant, stuur me een PM, donkerblonde haren, kleed me gewoon ''netjes'', muzieksmaak Top 40... hmmm... heb geen inspiratie
Zolang jij op Malta zit en ik geen geld heb om naar Malta te komen, niet neequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat samen tango dansen gaat nooit wat worden he?
zo dan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Mijn naam is Sam, ben assistent-accountant, stuur me een PM, donkerblonde haren, kleed me gewoon ''netjes'', muzieksmaak Top 40... hmmm... heb geen inspiratie
Assistent-accountquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Neu, niet echt. Iedereen weet m'n cupmaat ondertussen welquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, voel je aangesproken zou ik zeggen, sammiegirls.
Ja!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik hoorde het alGoed feestje geweest dus.
ik niet. f ofzo?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, niet echt. Iedereen weet m'n cupmaat ondertussen wel
GMTA!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Assistent-account![]()
Als accountant ben je al een saaie lul, als je hem moet assisteren bij het saai zijn, heb je al helemaal een kutleven
Tango is fokking moeilijk....:(quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat samen tango dansen gaat nooit wat worden he?
Oftewel: zuip je veel, gebruik je drugs, heb je een clittatoo zoals de helft hier..quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook war specialere dingen dan dit standaardlijstje?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oftewel: zuip je veel, gebruik je drugs, heb je een clittatoo zoals de helft hier..
Jup! En ik ben gepijpt door kloonquote:
Assistent-account/administrateur. Nee, geen saai leven. Je kunt vele dingen meer ook als administrateur. Ben deze discussie al vaak aangegaan, lol..quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Assistent-account![]()
Als accountant ben je al een saaie lul, als je hem moet assisteren bij het saai zijn, heb je al helemaal een kutleven
Pardon?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jup! En ik ben gepijpt door kloon
Dan ga ik nu maar wat etenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolang jij op Malta zit en ik geen geld heb om naar Malta te komen, niet nee
Some have more cards up their sleeve(s)...quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oftewel: zuip je veel, gebruik je drugs, heb je een clittatoo zoals de helft hier..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
op mijn pizza zit meer pepertjes dan pizzaquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die verse pizza's v appie hein...zijn klein
Als je op mij leek,kan dat ook niet anders hèquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jup! En ik ben gepijpt door kloon
Clittattoo, lees ik dat goed?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |