Heb je er zoveel dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geeft niet, mag je vinden.. Hij is 3 keer zo groot als elke andere tattoo die ik heb ofzo
Maar die gitaar is zo lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef dawg het volgende:
[..]
je tieten die op en neer schudden als je staat te springen enzo.
Dat wist ik niet!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Velt mee, er is nog plek! Dawg heeft meer
Gewoon tof,vind het altijd wel leuk als mensen spontaan luchtgitaar gaan spelenquote:
Ook goed:) Terug van werken.. wat heb jij vandaag gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
Tot het zover is, spring ik wel op dit rond *luchtgitaar speelt*
Bonsoirquote:
Ik vind dat leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gewoon tof,vind het altijd wel leuk als mensen spontaan luchtgitaar gaan spelen
Wat is er nu weer mis met AC/DC, stamvader der Hardrockquote:
Gatver!quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat leukIk kan het voor geen meter, maar dat interesseert me dan weer weinig
Werken iigquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:23 schreef Sam-x het volgende:
Ook goed:) Terug van werken.. wat heb jij vandaag gedaan?
Zolang je vd muziek geniet is alles geoorloofd tochquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat leukIk kan het voor geen meter, maar dat interesseert me dan weer weinig
Aha! Ga je vandaag nog wat leuks doen? (FOK!en haha)quote:
Let there be rock!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
Tot het zover is, spring ik wel op dit rond *luchtgitaar speelt*
Vind ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang je vd muziek geniet is alles geoorloofd toch
hehehequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef Sam-x het volgende:
Aha! Ga je vandaag nog wat leuks doen? (FOK!en haha)
Veel plezier met afwassenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe
zoals murms al opmerkte, moet ik nog afwassen .... dat is nietmaar goed.... verder weet ik het nog niet...
Fok! en wss
Niks, maar de overgang van gepassioneerde tango naar springend luchtgitaar spelen is te groot voor mequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met AC/DC, stamvader der Hardrock
Snap ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks, maar de overgang van gepassioneerde tango naar springend luchtgitaar spelen is te groot voor me
En headbangen,met mn weelderige haardosquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik doe dat ook hoor, luchtgitaar spelen.
..om het even makkelijk te houden!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
We hebben nog een Sammetje
Hallo
Ik ben hier aan het zoeken naar een dansschoolquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ikMaar, maar, maar... AC/DC
En de tango kan ik nog niet
Mataquote:
Pauldude!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
En headbangen,met mn weelderige haardos
Nee.. is me nooit gevraagd.. Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het vast al eens gevraagd, maar stel je eens voor?
Mr. Romance!quote:
Estoy con perro.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nee.. is me nooit gevraagd.. Wat wil je weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |