O ja... en mijn poepertje is ook exit-only.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij was heel gesloten volgens je RL vrienden.
Sterretje en Butch dan wel hequote:
true, maar het is wel snel uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Als ik wel iets a-erotisch vind dan is het wel sportkleding
* missbehavin trekt snel haar sportpakje uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Galajurk gaat sneller.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar het is wel snel uit.
Wissel het om voor een cocktailjurkjequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin trekt snel haar sportpakje uit
Het heeft die naam niet voor niets.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar het is wel snel uit.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Als ik wel iets a-erotisch vind dan is het wel kleding
Bij vrouwen? Mwa.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Nou vooruit, nog een voorkeur qua kleur?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wissel het om voor een cocktailjurkje
True. Helaas nog nooit een mooie vrouw in badjas mijn favoriete cocktailbar binnen zien lopenquote:
*gaat zich snel omkleden*quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. Helaas nog nooit een mooie vrouw in badjas mijn favoriete cocktailbar binnen zien lopen
Satijn zwart.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, nog een voorkeur qua kleur?
Maar uiteraard!quote:
quote:
Sorry, zwart staat me niet echt... midnight-blue ook goed?quote:
quote:
Slut!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:34 schreef Ang3l het volgende:
Nou dames, ik ben er vandoor.
Mijn left-over chinees wacht op me!
SL.... eet smakelijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:34 schreef Ang3l het volgende:
Nou dames, ik ben er vandoor.
Mijn left-over chinees wacht op me!
ETEN gvd, ETEN!
Ik zag jullie alweer SLUT typen!!!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry, zwart staat me niet echt... midnight-blue ook goed?
Raawrrr julliequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb ik! Een hele mooie, strapless, met een strikje erom
Wat heb ik nu dan weer gedaan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:37 schreef missbehavin het volgende:
Om my fucking god, some people....
Wat doen we nu weer?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:37 schreef missbehavin het volgende:
Moet ik hem nog wel kopen...quote:
Suffiequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:38 schreef Murmeli het volgende:
Hallo utrecht voor de 2e keer vandaag
Ik keek even niet in welke trein ik stapte. Het zag er zo vreemd uit onderweg
ex?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:37 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:38 schreef Murmeli het volgende:
Oeps... doos!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:38 schreef Murmeli het volgende:
Niet eensquote:
Nevermind, moest het even kwijt gewoon...quote:
Dan moet je het door iemand anders laten verstoppen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nevermind, moest het even kwijt gewoon...
oki.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nevermind, moest het even kwijt gewoon...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je het door iemand anders laten verstoppen.
Op een station waarschijnlijk....quote:
Er stond niet "Dan moet je je door iemand laten volstoppen." geloof ik hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat klinkt dat lekker vies uit jouw mond.
Dat komt door mijn MI van jou in cocktailjurkjequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat klinkt dat lekker vies uit jouw mond.
BLONDTQquote:
Oh, dan zal ik wel lezen wat ik wil lezenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er stond niet "Dan moet je je door iemand laten volstoppen." geloof ik hoor
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt door mijn MI van jou in cocktailjurkje
Dat vermoeden had ik al jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik wel lezen wat ik wil lezen
Wacht maar even met blozen jijquote:
Waarop?quote:
Ik vind dat toch knap. Het staat boven het perron, het staat op de trein en dan toch de verkeerde pakken.quote:
uhuhquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik wel lezen wat ik wil lezen
quote:
Op wat ik dan tegen je zeg als ik je zie in zo'n jurkjequote:
Welkom in de wondere wereld der vrouwen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind dat toch knap. Het staat boven het perron, het staat op de trein en dan toch de verkeerde pakken.
"Dit is toch niet echt wat ik verwachtte, sorry.." ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op wat ik dan tegen je zeg als ik je zie in zo'n jurkje
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op wat ik dan tegen je zeg als ik je zie in zo'n jurkje
Ik vind het ook een prestatie. Heb er ook bijna 36 jaar over gedaan om het voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind dat toch knap. Het staat boven het perron, het staat op de trein en dan toch de verkeerde pakken.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Dit is toch niet echt wat ik verwachtte, sorry.." ?
Pas jij even op dat de vuige sensuele romanticus in je niet de overhand krijgt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Dit is toch niet echt wat ik verwachtte, sorry.." ?
Nee hoor, geloof me niet alleen vrouwen. Mijn pa is buschauffeur geweest en via hem ken ik ook vele verhalen van mensen die vroegen of de bus naar Groningen ging terwijl er Groningen op de bus stond. Of mensen die in de bus stappen en dan helemaal boos zijn dat het een andere lijn is dan zij moesten hebben terwijl het wel goed op de bus staat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld der vrouwen.
Trein terug, niks aan t handje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
En nu?
Do a little dance?
Make a little love?
Get down tonight?
Goed zoquote:
I tryquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent zo schattig als je probeert terug te bitchen
Dat, òf je gooit je cocktail in m'n gezicht. Kan ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
* missbehavin veegt zichzelf vast op
Ja heuj, als nou gewoon van het negatieve uitgaat, kan het alleen maar meevallen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pas jij even op dat de vuige sensuele romanticus in je niet de overhand krijgt?
Ik, een goede cocktail weggooien?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat, òf je gooit je cocktail in m'n gezicht. Kan ook.
Ik ben daar zelfs heul goed in, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo
Ik bedenk me net dat ik helemaal geen galajurken heb... Niet meer iig.
Die je had ging niet snel genoeg uit?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo
Ik bedenk me net dat ik helemaal geen galajurken heb... Niet meer iig.
Ah, oechiekoechiekoeeequote:
Bekend verhaaltje.. Wij hebben dat bij de ECT.. Hebben we een verzamelplek waar iedere lijn dus z'n eigen plek heeft.. en er staat een bord naar welke gebouwen op het terrein we gaan.. En dan NOG vragen..quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, geloof me niet alleen vrouwen. Mijn pa is buschauffeur geweest en via hem ken ik ook vele verhalen van mensen die vroegen of de bus naar Groningen ging terwijl er Groningen op de bus stond. Of mensen die in de bus stappen en dan helemaal boos zijn dat het een andere lijn is dan zij moesten hebben terwijl het wel goed op de bus staat.
Ik heb alleen cocktailjurkjes. Mijn prachtige galajurk is naar m'n zusje gegaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben daar zelfs heul goed in, al zeg ik het zelf![]()
And you go gets one!
Om hem van zn lichaam af te likkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik, een goede cocktail weggooien?
Oh, dat was geen probleemquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die je had ging niet snel genoeg uit?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Om hem van zn lichaam af te likken
Ik heb dat wel eens in helsinki gedaan. Dat was minder, had echt geen idee waar ik was. Ergens op het platteland ofzo. Chauffeur heeft me wel naar de stad terug gebracht, maar ook op een volslagen onbekende plek. En de eerste persoon die ik aansprak rende ongeveer huilend weg.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, geloof me niet alleen vrouwen. Mijn pa is buschauffeur geweest en via hem ken ik ook vele verhalen van mensen die vroegen of de bus naar Groningen ging terwijl er Groningen op de bus stond. Of mensen die in de bus stappen en dan helemaal boos zijn dat het een andere lijn is dan zij moesten hebben terwijl het wel goed op de bus staat.
It has happenend beforequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik, een goede cocktail weggooien?
Wat had je gedaan dan?quote:
Cocktailjurkjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen cocktailjurkjes. Mijn prachtige galajurk is naar m'n zusje gegaan![]()
Die dingen krimpen zo snel hèquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat was geen probleemHij past niet meer
ywquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een goed idee! Thanks YipYip
Dat heet luiheid.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bekend verhaaltje.. Wij hebben dat bij de ECT.. Hebben we een verzamelplek waar iedere lijn dus z'n eigen plek heeft.. en er staat een bord naar welke gebouwen op het terrein we gaan.. En dan NOG vragen..
Dan mag het, wel eerst mijn kostuum uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Om hem van zn lichaam af te likken
Die rukt ze eerst van je lijfquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan mag het, wel eerst mijn kostuum uit
Ik? Niks.quote:
Ik vind galajurken veel mooier. Maar m'n borsten passen er praktisch nooit in. En ik heb geen geld om een hele dure te kopen en te laten vermakenquote:
Met beleid mag ik hopen danquote:
Ik denk,ik zal ook eens iets op een nette manier zeggenquote:
Niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon lezen kost minder energie dan praten, toch?
Ja, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik denk,ik zal ook eens iets op een nette manier zeggen
Ligt aan het kostuumquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind galajurken veel mooier. Maar m'n borsten passen er praktisch nooit in. En ik heb geen geld om een hele dure te kopen en te laten vermaken
Het is Italiaansquote:
Ik geloof het ookquote:
Die is prachtigquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RRAAAWWRRRR
*insert John Barry's Human Jungle![]()
Hee, Engelquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef -Engel- het volgende:
Keep the levels intact.......I think I may.... I think I may...
![]()
Mede Singles... de week is weer bijna door midden.... morgen Bier Tijd
(denk ik
)
Dealquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik alMaar ik had 'm aan tijdens het gala op de middelbare school en dat is 6 jaar geleden. Sindsdien zijn niet alleen m'n borsten ronder geworden, laten we het daarop houden
van mij mag je....... en ik heb er nog een superbling collier bij ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is prachtig
Maar rood is niet echt mijn kleur. Zwart of heel donkerblauw ook goed?
Hey Engeltjequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef -Engel- het volgende:
Keep the levels intact.......I think I may.... I think I may...
![]()
Mede Singles... de week is weer bijna door midden.... morgen Bier Tijd
(denk ik
)
Hi YipYipquote:
Nog beterquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is prachtig
Maar rood is niet echt mijn kleur. Zwart of heel donkerblauw ook goed?
Edit: Mijn laatste galajurk was pikzwart fluweel met een strak lijfje en uitlopende rok. Op de rok zitten allemaal parelmoerkleurige strikjes aan de onderrand. Hij was zo prachtig, ik kan 'm niet eens beschrijven
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Barbusse
En blont en blauw???
Oeh, nicequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog beter![]()
En dan mag dit spelen als je de ruimte binnenkomt![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
op je pijnlijke spieren en een virtuele massage
Hi J-Kquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoi Engel!
Kijk eens!
http://i60.photobucket.co(...)st%20me/100_1911.jpg
http://i60.photobucket.co(...)st%20me/100_1912.jpg
Ik weet nog wel een beetje wat echte stijl is.quote:
Tango?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een beetje wat echte stijl is.
Geeft niet, mag je vinden.. Hij is 3 keer zo groot als elke andere tattoo die ik heb ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi J-KIk vind de uil en duif mooi...... maar ik vind het hele plaatje in zijn totaal een beetje groot
sorry
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hebben hebben hebbenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:13 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt op mijn oude jurkAlleen was die van mij strapless en liep het lijfje in een V-vorm naar beneden over in de rok, niet zo recht.
Mooie jurkquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:13 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt op mijn oude jurkAlleen was die van mij strapless en liep het lijfje in een V-vorm naar beneden over in de rok, niet zo recht.
Die bovenstaande is vast wel ergens te koopquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hebben hebben hebben
My pleasurequote:
Say thatquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mooie jurkEn die dame die 'm aanheeft
![]()
Ik wil dat zó graag kunnenquote:
Anders laat je ff je halve arm voltatoeërenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoi Engel!
Kijk eens!
http://i60.photobucket.co(...)st%20me/100_1911.jpg
http://i60.photobucket.co(...)st%20me/100_1912.jpg
De MIquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
Tot het zover is, spring ik wel op dit rond *luchtgitaar speelt*
Velt mee, er is nog plek! Dawg heeft meerquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Anders laat je ff je halve arm voltatoeëren
Heb je er zoveel dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geeft niet, mag je vinden.. Hij is 3 keer zo groot als elke andere tattoo die ik heb ofzo
Maar die gitaar is zo lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef dawg het volgende:
[..]
je tieten die op en neer schudden als je staat te springen enzo.
Dat wist ik niet!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Velt mee, er is nog plek! Dawg heeft meer
Gewoon tof,vind het altijd wel leuk als mensen spontaan luchtgitaar gaan spelenquote:
Ook goed:) Terug van werken.. wat heb jij vandaag gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
Bonsoirquote:
Ik vind dat leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gewoon tof,vind het altijd wel leuk als mensen spontaan luchtgitaar gaan spelen
Wat is er nu weer mis met AC/DC, stamvader der Hardrockquote:
Gatver!quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat leukIk kan het voor geen meter, maar dat interesseert me dan weer weinig
Werken iigquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:23 schreef Sam-x het volgende:
Ook goed:) Terug van werken.. wat heb jij vandaag gedaan?
Zolang je vd muziek geniet is alles geoorloofd tochquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat leukIk kan het voor geen meter, maar dat interesseert me dan weer weinig
Aha! Ga je vandaag nog wat leuks doen? (FOK!en haha)quote:
Let there be rock!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:19 schreef Samzz het volgende:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang je vd muziek geniet is alles geoorloofd toch
hehehequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef Sam-x het volgende:
Aha! Ga je vandaag nog wat leuks doen? (FOK!en haha)
Veel plezier met afwassenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe
zoals murms al opmerkte, moet ik nog afwassen .... dat is nietmaar goed.... verder weet ik het nog niet...
Fok! en wss
Niks, maar de overgang van gepassioneerde tango naar springend luchtgitaar spelen is te groot voor mequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met AC/DC, stamvader der Hardrock
Snap ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks, maar de overgang van gepassioneerde tango naar springend luchtgitaar spelen is te groot voor me
En headbangen,met mn weelderige haardosquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik doe dat ook hoor, luchtgitaar spelen.
..om het even makkelijk te houden!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
We hebben nog een Sammetje
Hallo
Ik ben hier aan het zoeken naar een dansschoolquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ikMaar, maar, maar... AC/DC
En de tango kan ik nog niet
Mataquote:
Pauldude!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
En headbangen,met mn weelderige haardos
Nee.. is me nooit gevraagd.. Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het vast al eens gevraagd, maar stel je eens voor?
Mr. Romance!quote:
Estoy con perro.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nee.. is me nooit gevraagd.. Wat wil je weten?
Watte?quote:
Mja, hier in Enschede zijn er zat, dat scheelt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben hier aan het zoeken naar een dansschoolen partner
Ik ben met de hondquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Estoy con perro.
I'm with dawg.
El Samatador. Sounds good. Kom maar op met die Sammies. Kijk omhoog, Sammie, kijk omhoog.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
We hebben een sam-z, een sam-x, waar is sam-y![]()
Daar heb ik betrekkelijk weinig aan helaasquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, hier in Enschede zijn er zat, dat scheelt.
alles!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nee.. is me nooit gevraagd.. Wat wil je weten?
Ey ouuweequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
El Samatador. Sounds good. Kom maar op met die Sammies. Kijk omhoog, Sammie, kijk omhoog.
Truequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik betrekkelijk weinig aan helaas
Yup.quote:
Oh, dat is mij ook nooit gevraagdquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
alles!
wie ben je, wat doe je, je cupmaat, haarkleur, kledingstijl, muzieksmaak, etc etc.
Dat staat je goed. Wat voor hond is jouw lievelingshond?quote:
Waarom moet ik omhoog kijken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
El Samatador. Sounds good. Kom maar op met die Sammies. Kijk omhoog, Sammie, kijk omhoog.
Mijn naam is Sam, ben assistent-accountant, stuur me een PM, donkerblonde haren, kleed me gewoon ''netjes'', muzieksmaak Top 40... hmmm... heb geen inspiratiequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
alles!
wie ben je, wat doe je, je cupmaat, haarkleur, kledingstijl, muzieksmaak, etc etc.
Dat samen tango dansen gaat nooit wat worden he?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
TrueMaar ik heb weinig aan een dansschool op Malta
Hier was de eerste om 5 uur al opquote:
vreetbeerquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:35 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier was de eerste om 5 uur al opEn nr 2 straks na het douchen
Ik hoorde het alquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pauldude!
Je hebt wat gemist zaterdag.
Ook war specialere dingen dan dit standaardlijstje?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Mijn naam is Sam, ben assistent-accountant, stuur me een PM, donkerblonde haren, kleed me gewoon ''netjes'', muzieksmaak Top 40... hmmm... heb geen inspiratie
Zolang jij op Malta zit en ik geen geld heb om naar Malta te komen, niet neequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat samen tango dansen gaat nooit wat worden he?
zo dan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Mijn naam is Sam, ben assistent-accountant, stuur me een PM, donkerblonde haren, kleed me gewoon ''netjes'', muzieksmaak Top 40... hmmm... heb geen inspiratie
Assistent-accountquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Neu, niet echt. Iedereen weet m'n cupmaat ondertussen welquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, voel je aangesproken zou ik zeggen, sammiegirls.
Ja!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik hoorde het alGoed feestje geweest dus.
ik niet. f ofzo?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, niet echt. Iedereen weet m'n cupmaat ondertussen wel
GMTA!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Assistent-account![]()
Als accountant ben je al een saaie lul, als je hem moet assisteren bij het saai zijn, heb je al helemaal een kutleven
Tango is fokking moeilijk....:(quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat samen tango dansen gaat nooit wat worden he?
Oftewel: zuip je veel, gebruik je drugs, heb je een clittatoo zoals de helft hier..quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook war specialere dingen dan dit standaardlijstje?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oftewel: zuip je veel, gebruik je drugs, heb je een clittatoo zoals de helft hier..
Jup! En ik ben gepijpt door kloonquote:
Assistent-account/administrateur. Nee, geen saai leven. Je kunt vele dingen meer ook als administrateur. Ben deze discussie al vaak aangegaan, lol..quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Assistent-account![]()
Als accountant ben je al een saaie lul, als je hem moet assisteren bij het saai zijn, heb je al helemaal een kutleven
Pardon?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jup! En ik ben gepijpt door kloon
Dan ga ik nu maar wat etenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolang jij op Malta zit en ik geen geld heb om naar Malta te komen, niet nee
Some have more cards up their sleeve(s)...quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oftewel: zuip je veel, gebruik je drugs, heb je een clittatoo zoals de helft hier..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
op mijn pizza zit meer pepertjes dan pizzaquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die verse pizza's v appie hein...zijn klein
Als je op mij leek,kan dat ook niet anders hèquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jup! En ik ben gepijpt door kloon
Clittattoo, lees ik dat goed?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat kan ik al redelijk, goed genoeg voor hier. Maar Tango is pure seksquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tango is fokking moeilijk....:(
Salsa leren dan?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar wat eten![]()
Tot later allen![]()
Heb zelfs je ogen en gezicht ondergespoten... Staat op foto en film, dusseh....quote:
Op die van mij zat paprikaquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op mijn pizza zit meer pepertjes dan pizza
Ik kan niet anders dan het hiermee eens zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik al redelijk, goed genoeg voor hier. Maar Tango is pure seks![]()
Ja, ik wil bewijs zien natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb zelfs je ogen en gezicht ondergespoten... Staat op foto en film, dusseh....
Hehe, jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:38 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Assistent-account/administrateur. Nee, geen saai leven. Je kunt vele dingen meer ook als administrateur. Ben deze discussie al vaak aangegaan, lol..
Heb je dezelfde kaas als ik?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
We zitten op dezelfde spacelengte
getverquote:
Studeer jij nog, zoja, wat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, jij liever dan ik.
Dus jij hebt accountancy gekozen als studierichting, leuk.
..houd ik liever voor mezelfquote:
Ze moet wel een enorm geil seksbeest zijn; al die frustaties van een saai kutleven moeten eruit...quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, jij liever dan ik.
Dus jij hebt accountancy gekozen als studierichting, leuk.
Ssssst.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze moet wel een enorm geil seksbeest zijn; al die frustaties van een saai kutleven moeten eruit...
![]()
Stil in bed?quote:
kan ook niet anders.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Jullie.![]()
Ik heb het gister overleefd! His momma loves me.
Wat een vragen, wat een vragen.quote:
Dat kan dan ook niet anders, jijquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Jullie.![]()
Kom maar kijken...quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik wil bewijs zien natuurlijk
waarom word ik overal in betrokken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben je ook niet hoor, poepje
[..]
Vraag maar aan GoodvsEvil
DE reactie voor een assistent-accountant!quote:
Ik zal je laten zien hoe erg ik me aanstel als ik je onderkots na een hapje paprikaquote:
mss zien ze je als een moederfiguur.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom word ik overal in betrokken?
Hehe.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze moet wel een enorm geil seksbeest zijn; al die frustaties van een saai kutleven moeten eruit...
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DE reactie voor een assistent-accountant!
Leuke vrouwen geven leuke antwoorden.
Jij liever dan ik!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Politicologie.![]()
Word dus later Minister-President. Simpel als dat.
Pure lust ende bewondering.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon eten aannemen/proberen. Daar houden moeders van.quote:
Was wel zenuwachtig hoor.quote:
Wat zullen ze een klote jeugd hebben gehad danquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:44 schreef dawg het volgende:
[..]
mss zien ze je als een moederfiguur.
Het ging over clittatoo's. Das jouw vakgebied.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Danku. Het is bijna een vermelding in mijn signature waard.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DE reactie voor een assistent-accountant!
Leuke vrouwen geven leuke antwoorden.
Snap ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon eten aannemen/proberen. Daar houden moeders van.![]()
[..]
Was wel zenuwachtig hoor.En daar word ik extra verlegen van. Maar ging goed.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Jullie.![]()
Doe maar! Proteines bijvullen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:44 schreef PeuRac het volgende:
Avond![]()
Iemand een gefrituurde sprinkhaan?
kun je de volgende keer ook een half uurtje eerder gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon eten aannemen/proberen. Daar houden moeders van.![]()
[..]
Was wel zenuwachtig hoor.En daar word ik extra verlegen van. Maar ging goed.
Je wil niet weten wat voor een grootse plannen ik heb. O.a. rookruimtes in de tentamenzalen, het legaliseren van in ieder geval softdrugs. Topje van de ijsberg dit.quote:
Jammer dat ik tegen die tijd al van school af ben hehequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor een grootse plannen ik heb. O.a. rookruimtes in de tentamenzalen, het legaliseren van in ieder geval softdrugs. Topje van de ijsberg dit.
Die dingen zijn verdomd lastig te vindenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe maar! Proteines bijvullen.
Yeah, hapjes eten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
kun je de volgende keer ook een half uurtje eerder gaan.
Yup, drukke familie maar had niet anders verwacht. Vind ik juist wel gezellig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ikMaar super dat het goed ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |