O ja... en mijn poepertje is ook exit-only.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij was heel gesloten volgens je RL vrienden.
Sterretje en Butch dan wel hequote:
true, maar het is wel snel uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Als ik wel iets a-erotisch vind dan is het wel sportkleding
* missbehavin trekt snel haar sportpakje uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Galajurk gaat sneller.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar het is wel snel uit.
Wissel het om voor een cocktailjurkjequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin trekt snel haar sportpakje uit
Het heeft die naam niet voor niets.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar het is wel snel uit.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Als ik wel iets a-erotisch vind dan is het wel kleding
Bij vrouwen? Mwa.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:29 schreef Barbusse het volgende:
Nou vooruit, nog een voorkeur qua kleur?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wissel het om voor een cocktailjurkje
True. Helaas nog nooit een mooie vrouw in badjas mijn favoriete cocktailbar binnen zien lopenquote:
*gaat zich snel omkleden*quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. Helaas nog nooit een mooie vrouw in badjas mijn favoriete cocktailbar binnen zien lopen
Satijn zwart.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, nog een voorkeur qua kleur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |