Op een station waarschijnlijk....quote:
Er stond niet "Dan moet je je door iemand laten volstoppen." geloof ik hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat klinkt dat lekker vies uit jouw mond.
Dat komt door mijn MI van jou in cocktailjurkjequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat klinkt dat lekker vies uit jouw mond.
BLONDTQquote:
Oh, dan zal ik wel lezen wat ik wil lezenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er stond niet "Dan moet je je door iemand laten volstoppen." geloof ik hoor
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt door mijn MI van jou in cocktailjurkje
Dat vermoeden had ik al jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik wel lezen wat ik wil lezen
Wacht maar even met blozen jijquote:
Waarop?quote:
Ik vind dat toch knap. Het staat boven het perron, het staat op de trein en dan toch de verkeerde pakken.quote:
uhuhquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik wel lezen wat ik wil lezen
quote:
Op wat ik dan tegen je zeg als ik je zie in zo'n jurkjequote:
Welkom in de wondere wereld der vrouwen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind dat toch knap. Het staat boven het perron, het staat op de trein en dan toch de verkeerde pakken.
"Dit is toch niet echt wat ik verwachtte, sorry.." ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op wat ik dan tegen je zeg als ik je zie in zo'n jurkje
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op wat ik dan tegen je zeg als ik je zie in zo'n jurkje
Ik vind het ook een prestatie. Heb er ook bijna 36 jaar over gedaan om het voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind dat toch knap. Het staat boven het perron, het staat op de trein en dan toch de verkeerde pakken.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Dit is toch niet echt wat ik verwachtte, sorry.." ?
Pas jij even op dat de vuige sensuele romanticus in je niet de overhand krijgt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Dit is toch niet echt wat ik verwachtte, sorry.." ?
Nee hoor, geloof me niet alleen vrouwen. Mijn pa is buschauffeur geweest en via hem ken ik ook vele verhalen van mensen die vroegen of de bus naar Groningen ging terwijl er Groningen op de bus stond. Of mensen die in de bus stappen en dan helemaal boos zijn dat het een andere lijn is dan zij moesten hebben terwijl het wel goed op de bus staat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld der vrouwen.
Trein terug, niks aan t handje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
En nu?
Do a little dance?
Make a little love?
Get down tonight?
Goed zoquote:
I tryquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent zo schattig als je probeert terug te bitchen
Dat, òf je gooit je cocktail in m'n gezicht. Kan ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
* missbehavin veegt zichzelf vast op
Ja heuj, als nou gewoon van het negatieve uitgaat, kan het alleen maar meevallen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pas jij even op dat de vuige sensuele romanticus in je niet de overhand krijgt?
Ik, een goede cocktail weggooien?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat, òf je gooit je cocktail in m'n gezicht. Kan ook.
Ik ben daar zelfs heul goed in, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo
Ik bedenk me net dat ik helemaal geen galajurken heb... Niet meer iig.
Die je had ging niet snel genoeg uit?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo
Ik bedenk me net dat ik helemaal geen galajurken heb... Niet meer iig.
Ah, oechiekoechiekoeeequote:
Bekend verhaaltje.. Wij hebben dat bij de ECT.. Hebben we een verzamelplek waar iedere lijn dus z'n eigen plek heeft.. en er staat een bord naar welke gebouwen op het terrein we gaan.. En dan NOG vragen..quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, geloof me niet alleen vrouwen. Mijn pa is buschauffeur geweest en via hem ken ik ook vele verhalen van mensen die vroegen of de bus naar Groningen ging terwijl er Groningen op de bus stond. Of mensen die in de bus stappen en dan helemaal boos zijn dat het een andere lijn is dan zij moesten hebben terwijl het wel goed op de bus staat.
Ik heb alleen cocktailjurkjes. Mijn prachtige galajurk is naar m'n zusje gegaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben daar zelfs heul goed in, al zeg ik het zelf![]()
And you go gets one!
Om hem van zn lichaam af te likkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik, een goede cocktail weggooien?
Oh, dat was geen probleemquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die je had ging niet snel genoeg uit?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Om hem van zn lichaam af te likken
Ik heb dat wel eens in helsinki gedaan. Dat was minder, had echt geen idee waar ik was. Ergens op het platteland ofzo. Chauffeur heeft me wel naar de stad terug gebracht, maar ook op een volslagen onbekende plek. En de eerste persoon die ik aansprak rende ongeveer huilend weg.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, geloof me niet alleen vrouwen. Mijn pa is buschauffeur geweest en via hem ken ik ook vele verhalen van mensen die vroegen of de bus naar Groningen ging terwijl er Groningen op de bus stond. Of mensen die in de bus stappen en dan helemaal boos zijn dat het een andere lijn is dan zij moesten hebben terwijl het wel goed op de bus staat.
It has happenend beforequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik, een goede cocktail weggooien?
Wat had je gedaan dan?quote:
Cocktailjurkjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen cocktailjurkjes. Mijn prachtige galajurk is naar m'n zusje gegaan![]()
Die dingen krimpen zo snel hèquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat was geen probleemHij past niet meer
ywquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een goed idee! Thanks YipYip
Dat heet luiheid.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bekend verhaaltje.. Wij hebben dat bij de ECT.. Hebben we een verzamelplek waar iedere lijn dus z'n eigen plek heeft.. en er staat een bord naar welke gebouwen op het terrein we gaan.. En dan NOG vragen..
Dan mag het, wel eerst mijn kostuum uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Om hem van zn lichaam af te likken
Die rukt ze eerst van je lijfquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan mag het, wel eerst mijn kostuum uit
Ik? Niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |