Ik heb dat wel eens in helsinki gedaan. Dat was minder, had echt geen idee waar ik was. Ergens op het platteland ofzo. Chauffeur heeft me wel naar de stad terug gebracht, maar ook op een volslagen onbekende plek. En de eerste persoon die ik aansprak rende ongeveer huilend weg.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, geloof me niet alleen vrouwen. Mijn pa is buschauffeur geweest en via hem ken ik ook vele verhalen van mensen die vroegen of de bus naar Groningen ging terwijl er Groningen op de bus stond. Of mensen die in de bus stappen en dan helemaal boos zijn dat het een andere lijn is dan zij moesten hebben terwijl het wel goed op de bus staat.
It has happenend beforequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik, een goede cocktail weggooien?
Wat had je gedaan dan?quote:
Cocktailjurkjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen cocktailjurkjes. Mijn prachtige galajurk is naar m'n zusje gegaan![]()
Die dingen krimpen zo snel hèquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat was geen probleemHij past niet meer
ywquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een goed idee! Thanks YipYip
Dat heet luiheid.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bekend verhaaltje.. Wij hebben dat bij de ECT.. Hebben we een verzamelplek waar iedere lijn dus z'n eigen plek heeft.. en er staat een bord naar welke gebouwen op het terrein we gaan.. En dan NOG vragen..
Dan mag het, wel eerst mijn kostuum uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Om hem van zn lichaam af te likken
Die rukt ze eerst van je lijfquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan mag het, wel eerst mijn kostuum uit
Ik? Niks.quote:
Ik vind galajurken veel mooier. Maar m'n borsten passen er praktisch nooit in. En ik heb geen geld om een hele dure te kopen en te laten vermakenquote:
Met beleid mag ik hopen danquote:
Ik denk,ik zal ook eens iets op een nette manier zeggenquote:
Niet voor iedereen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon lezen kost minder energie dan praten, toch?
Ja, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik denk,ik zal ook eens iets op een nette manier zeggen
Ligt aan het kostuumquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind galajurken veel mooier. Maar m'n borsten passen er praktisch nooit in. En ik heb geen geld om een hele dure te kopen en te laten vermaken
Het is Italiaansquote:
Ik geloof het ookquote:
Die is prachtigquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RRAAAWWRRRR
*insert John Barry's Human Jungle![]()
Hee, Engelquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef -Engel- het volgende:
Keep the levels intact.......I think I may.... I think I may...
![]()
Mede Singles... de week is weer bijna door midden.... morgen Bier Tijd
(denk ik
)
Dealquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik alMaar ik had 'm aan tijdens het gala op de middelbare school en dat is 6 jaar geleden. Sindsdien zijn niet alleen m'n borsten ronder geworden, laten we het daarop houden
van mij mag je....... en ik heb er nog een superbling collier bij ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is prachtig
Maar rood is niet echt mijn kleur. Zwart of heel donkerblauw ook goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |