Maak niet uit. Ik ben er voor de student, alcoholist, partypeople en drugsgebruikers. Minimaal 3.000.000 stemmen, in de pocket. Hoooppppaaa.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:47 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Jammer dat ik tegen die tijd al van school af ben hehe
Mijn droom Minister-Presidentquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maak niet uit. Ik ben er voor de student, alcoholist, partypeople en drugsgebruikers. Minimaal 3.000.000 stemmen, in de pocket. Hoooppppaaa.
Lolquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maak niet uit. Ik ben er voor de student, alcoholist, partypeople en drugsgebruikers. Minimaal 3.000.000 stemmen, in de pocket. Hoooppppaaa.
AC/DCquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
Dit lijkt me een goed moment om een van m'n favo deuntjes erin te knallen
Mooi zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:45 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Danku. Het is bijna een vermelding in mijn signature waard.
Mail je meteen even de mutaties door van 2009?
Ik sta achter hem.quote:
Heb je je premie betaald? Als je even de prolongatie mailt dan kan ik kijken of het klopt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ik mail je het adres van een begrafenisondernemer. Je kan nooit te vroeg zijn met regelen.
Ik zoek een verband...quote:
Welkom terug!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef -Engel- het volgende:
zo afwas deaud .....
En hoi mensjes die er net niet waren
In de la, links onder, naast de pleistersquote:
Ik betaal niks en als je er problemen mee hebt, heb je pech.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Heb je je premie betaald? Als je even de prolongatie mailt dan kan ik kijken of het klopt.
Lijkt me echt niets voor jouquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sta achter hem.
Regel het buitenlandbeleid dan wel.
Dat accountants dat woord kennen! Sjjeeezuus.quote:
* Sam-x moest lachenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In de la, links onder, naast de pleisters
Ah dank je. Het verband dat ik omhad na mijn voetbalongeluk in Colombiaquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In de la, links onder, naast de pleisters
Daarom veel verdienen is ook veel uitgeven ..quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik betaal niks en als je er problemen mee hebt, heb je pech.
Het leven is om van te genieten
echte moeders weten datquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah dank je. Het verband dat ik omhad na mijn voetbalongeluk in Colombia
Als jij levende pizza hebt wordt het tijd dat je de houdbaarheidsdatum eens gaat controleren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken is een stuk pizza aan het vermoorden
Dank.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat accountants dat woord kennen! Sjjeeezuus.
Hihihihi,,goedemorgen deze morgen. Lullo's, geweldig.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef missbehavin het volgende:
En hup, zo heb je weer een kuthumeur
quote:
Lijkt me meer Cue_'s pakkie an. Maar je hebt er wel de luchtafweer voor...quote:Mag ik Defensie doen?
Ik regel alles. Buitenlanders zijn niet welkom, eigen volk eerst!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sta achter hem.
Regel het buitenlandbeleid dan wel.
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Daarom veel verdienen is ook veel uitgeven ..
Dat wordt dan een heel selectief beleid, met al onze nationaliteiten!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik regel alles. Buitenlanders zijn niet welkom, eigen volk eerst!
Zo sprak de buitenlander
Die pizza is dood en afgebakken en al.. Maar het is blijkbaar veel leuker speelgoed dan etenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als jij levende pizza hebt wordt het tijd dat je de houdbaarheidsdatum eens gaat controleren.
Begin er nou niet over..moeten we weer die foto's bekijkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee kerstmuts..... hoe is het met je tattoo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |