Heeft toch geen zin, Dr_flash heeft toch wel de beste score.quote:
rat.quote:
De TT is zo uitstekend.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
Ik had een pracht-TT in mijn binnenzak.
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
rat.Ik had een pracht-TT in mijn binnenzak.
Oja, ik wilde er nog bij zetten dat je stationsnamen helemaal uit moest schrijven. Zoals ook op de stationsborden staat. Ik heb je toch nog je 2 extra punten gegeven.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik typte in "Utrecht"... misschien handig om een autocomplete toe te voegen die de beschikbare opties toont?
We zullen zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin, Dr_flash heeft toch wel de beste score.
Ja ik ga het jullie niet te makkelijk maken hè.quote:
Ben jij "Hoi"?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
ik ben te lang geleden op de meeste stations geweest om de exacte situatie voor te kunnen stellen, maar die ene van het dieselspoor had ik wel goed
Ja dat viel mij ook al op. Ik ga morgen wel weer even knutselen. Gooi ik gelijk een tweede ronde online.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:26 schreef CrashO het volgende:
Ik vind dat spel toch nog niet ideaal![]()
Ik had "Utrecht centraal" en dat was dus fout, want ik had centraal niet met een hoofdletter![]()
Kan je niet gewoon alles naar lowercase forceren zodat hoofdletters niet meer uitmaken?
Dankje!quote:
jaquote:
Dit seizoen dacht ik Het programma komt helaas pas volgend jaar weer terug.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Vorig jaar was er trouwens wel eens een aflevering van De Slimste Belg ter Wereld waar het over stations ging, en die wist ik allemaal![]()
Dat was wel tof
Dat kan.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:26 schreef CrashO het volgende:
Ik vind dat spel toch nog niet ideaal![]()
Ik had "Utrecht centraal" en dat was dus fout, want ik had centraal niet met een hoofdletter![]()
Kan je niet gewoon alles naar lowercase forceren zodat hoofdletters niet meer uitmaken?
Ja dat had ik dus ook. Toch was er eoa pipo met 20 puntenquote:Op zondag 8 mei 2011 09:52 schreef JDude het volgende:
8 punten tot het spel besloot maar geen foto's meer weer te geven.
Dat had ik ook! Alleen Geldermalsen wist ik niet, en Schubbekutteveen had goed moeten worden gerekend.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:52 schreef JDude het volgende:
8 punten tot het spel besloot maar geen foto's meer weer te geven.
Die isquote:Op zondag 8 mei 2011 11:57 schreef Igen het volgende:
Hier staat een InterCity op een opstelspoor te station Norddeich:
[ afbeelding ]
Hij was nog meerquote:
Klopt, de samenstelling van die trein luidt alsvolgt:quote:Op zondag 8 mei 2011 12:36 schreef greavy het volgende:
De IC Norddeich Mole - Luxembourg heeft als het goed is ook nog een ex-ICL rijtuig bij hun (Volgens mij Avmz)
Sorry, moment, dan zet ik ze er even achter.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:44 schreef Ireyon het volgende:
Ok, ik weet dat B = 2de klas en A = 1ste klas. Wie legt de rest even uit?
Toch nog wel?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, de samenstelling van die trein luidt alsvolgt:
Rijtuig 5: Bimdz (2. Klassewagen mit Abteil- und Großraumbereich sowie 8 Fahrradstellplätzen)
Rijtuig 6 & 7: Bimz (2. Klassewagen mit Abteil- und Großraumbereich)
...
Verbaasde mij ook enigszins.quote:
Ha, dan is er één rijtuig tussenuit gehaald dus. Ik tel op de foto ook 7 rijtuigen inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Igen het volgende:
Ik heb nog eens goed op mijn foto ingezoomd en in de verte, direct achter de locomotief, zitten inderdaad nog twee (dus niet drie!) ex-IR rijtuigen.
Er zat een fout in, waardoor hij soms na de laatste vraag nog door ging. Dat heb ik nu verbeterd. Ook is hij niet meer hoofdlettergevoelig en kan je niet meer 2 keer met dezelfde naam spelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:52 schreef JDude het volgende:
8 punten tot het spel besloot maar geen foto's meer weer te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2011 15:47:12 ]
Je kan maar 1 keer hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 15:33 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Er zat een fout in, waardoor hij soms na de laatste vraag nog door ging. Dat heb ik nu verbeterd. Ook is hij niet meer hoofdlettergevoelig en kan je niet meer 2 keer met dezelfde naam spelen.
Ja dat weet ik, maar van mij mag je best twee keer spelen hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:55 schreef greavy het volgende:
@KapiteinT, heb ff gekeken, je moet er gewoon een IP-max op zetten. Onder een andere naam kan je gewoon opnieuw.
Verder erg leuk gemaakt.
'soep'?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef Zug-Chef het volgende:
De machinist had een flinke kop 'soep' gemorst waardoor de lok meteen schoongemaakt moest worden, om erger te voorkomen. Hierdoor werd de hulp ingeroepen van deze fraaie groene lok,
Ik denk dat hij het over de kleur van de loc heeftquote:
Ik denk toch dat het over iets anders gaatquote:Op zondag 8 mei 2011 18:45 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over de kleur van de loc heeft![]()
Wel leuk gevonden, maar dat kotskleurtje trekt echt op niets
Photosoep - Photoshop dusquote:
Bron: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=125217quote:Het treintraject tussen Zwolle en Coevorden moet meer stukken met dubbelspoor krijgen, vanwege de toename van het goederenvervoer per trein.
Drukte op spoor
Dat wil de Duitse spoorwegonderneming Bentheimer Eisenbahn, die vanaf juni containertreinen via Coevorden naar de Rotterdamse haven laat rijden. Volgens de spoorwegonderneming is het spoor nu al overvol en ontstaan er problemen als er meer goederentreinen gaan rijden. Spoorbeheerder Prorail vindt dat zomaar het aanleggen van dubbelspoor te ver gaat en vindt dat de situatie eerst moet onderzocht worden. Of dat ook gebeurt, bepaalt uiteindelijk het Rijk.
de Leerdam Deadlockquote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Goederenvervoer op enkelspoor is tof. Als treindienstleider dan...
In het Noorden komt er tenminste nog overdag een goederentrein.. Op de MerwedeLingeLijn worden cargo's geweerd (mogen alleen vanaf Dordrecht naar industrie De Staart). Dit "omdat Arriva alle capaciteit nodig heeft"quote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Goederenvervoer op enkelspoor is tof. Als treindienstleider dan...
Nou ja, elke 2 haltes heb je daar ook gewoon een kruisende trein, dus zo raar is dat nietquote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef greavy het volgende:
[..]
In het Noorden komt er tenminste nog overdag een goederentrein.. Op de MerwedeLingeLijn worden cargo's geweerd (mogen alleen vanaf Dordrecht naar industrie De Staart). Dit "omdat Arriva alle capaciteit nodig heeft"
Betuweroute was geen 6 miljard. En is een betere investering geweest dat die HSL-Zuid.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
er ontstaan helemaal geen problemen![]()
Er gaan gewoon niet meer goederentreinen rijden![]()
Pak de Betuweroute maar met je zes miljard badslippers
Pak gewoon de auto als deze Dubai-achtige plannen jou depressief stemmen. Doe je iedereen een groot plezier mee...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:50 schreef Ascendancy het volgende:
Ja, maar waar zijn die goederentreinen voor nodig? Er is nergens meer een aansluitend spoor voor goederenvervoer op de MLL, dus alles wat nodig is kan bij Geldermalsen de betuweroute op.
Daarnaast is er ook gewoon echt geen ruimte. En terecht. Ze wilden eerst de MLL opwaarderen tot grote vervoerscorridor. Midden door de dorpen
Dordrecht - Geldermalsen is ooit geëlektrificeerd om als omleidingsroute te kunnen dienen, onder andere voor goederentreinen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:50 schreef Ascendancy het volgende:
Ja, maar waar zijn die goederentreinen voor nodig? Er is nergens meer een aansluitend spoor voor goederenvervoer op de MLL, dus alles wat nodig is kan bij Geldermalsen de betuweroute op.
Daarnaast is er ook gewoon echt geen ruimte. En terecht. Ze wilden eerst de MLL opwaarderen tot grote vervoerscorridor. Midden door de dorpen
Aan de bewoners langs die route om ervoor te zorgen dat die spoorlijn geen Grand Travaux Inutile wordt. Iedereen wil de duurste auto's, wil de duurste zwembaden en de duurste woningen, maar niemand wil de goederentrein die dat mogelijk maakt.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dordrecht - Geldermalsen is ooit geëlektrificeerd om als omleidingsroute te kunnen dienen, onder andere voor goederentreinen.
Dat was toch om geen dieseleiland te creëren?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dordrecht - Geldermalsen is ooit geëlektrificeerd om als omleidingsroute te kunnen dienen, onder andere voor goederentreinen.
Heb je er argumentatie voor. Geen eens een voorbeeld wanneer het functioneel zou zijn? En zijn het hoeveelheden goederen die zo'n verdubbeling rendabel maken? Want naar Geldermalsen zit er nu buiten de spits al amper een kip in. Dat heb ik niet bedacht, dat is de realiteit.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Pak gewoon de auto als deze Dubai-achtige plannen jou depressief stemmen. Doe je iedereen een groot plezier mee...
Altijd uitgaan van het meest negatieve, maar zelf geen aanstalten doen met vernuftigheden te komen.
Stimmt. En toen NS er nog een 'verneukte' DRGL had, was het ook mogelijk voor de goederentreinen. Nu worden ze geweerd. Dat was niet de insteek van elektrificatie.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dordrecht - Geldermalsen is ooit geëlektrificeerd om als omleidingsroute te kunnen dienen, onder andere voor goederentreinen.
Via conventioneel spoor (Emmerich-Arnhem-Driebergen-Utrecht-Gouda-Rotterdam-Kijfhoek.)quote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef Peter het volgende:
Hoe moeten goederentreinen rijden als de betuweroute geblokkeerd is?
En dat traject kan het aantal goederentreinen aan dat er nu via de betuweroute rijdt?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef greavy het volgende:
[..]
Via conventioneel spoor (Emmerich-Arnhem-Driebergen-Utrecht-Gouda-Rotterdam-Kijfhoek.)
Nee, daarom zou het ook nog via Venlo kunnen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef Peter het volgende:
[..]
En dat traject kan het aantal goederentreinen aan dat er nu via de betuweroute rijdt?
Nee, lang niet allemaal.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef Peter het volgende:
[..]
En dat traject kan het aantal goederentreinen aan dat er nu via de betuweroute rijdt?
quote:Wisselstoring Gouda-Rotterdam (2e dossier)
De beperkingen als gevolg van een wisselstoring tussen Amsterdam Centraal en Rotterdam Centraal zijn voorbij.
De vertraging zal geleidelijk afnemen.
Prognose:
* Treindienst normaal om 23:00 uur.
Wisselstoring Gouda-Rotterdam
De beperkingen als gevolg van een wisselstoring tussen Gouda en Rotterdam Centraal zijn voorbij.
De vertraging zal geleidelijk afnemen.
Prognose:
* Treindienst normaal om 23:00 uur.
Kans X kosten als het wel mis gaat vs. kosten voor backup = risicoanalysequote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef Ascendancy het volgende:
Ik denk dat je je dan moet afvragen in hoeverre het economisch verantwoord om een hele lijn te verdubbelen voor de kans dat de betuweroute gestremd is. Daarnaast heeft men juist met de aanleg van de betuweroute zowel de verbreding van de A15 als de MLL praktisch onmogelijk gemaakt, omdat de corridor tussen Hardinxveld en Gorinchem nu ingeklemd zit tussen de Betuweroute en het water.
Eind 2012quote:Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Wanneer wordt de hanzelijn in gebruik genomen, dit jaar nog?
Maar denk je werkelijk dat die positief uit gaat vallen voor verbreding. Je moet die treinen daar wel kwijt kunnen en men heeft de kapitale fout gemaakt dat sommige goederentreinen op Utrecht-Den Bosch moeten kruisen bij Meteren aansluiting, waardoor ook daar helemaal geen capaciteit bestaat om de MLL op te rijden.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Kans X kosten als het wel mis gaat vs. kosten voor backup = risicoanalyse
12 - 12 -12quote:Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Wanneer wordt de hanzelijn in gebruik genomen, dit jaar nog?
Kan met een berg geld vast wel opgepakt wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar denk je werkelijk dat die positief uit gaat vallen voor verbreding. Je moet die treinen daar wel kwijt kunnen en men heeft de kapitale fout gemaakt dat sommige goederentreinen op Utrecht-Den Bosch moeten kruisen bij Meteren aansluiting, waardoor ook daar helemaal geen capaciteit bestaat om de MLL op te rijden.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Aan de bewoners langs die route om ervoor te zorgen dat die spoorlijn geen Grand Travaux Inutile wordt. Iedereen wil de duurste auto's, wil de duurste zwembaden en de duurste woningen, maar niemand wil de goederentrein die dat mogelijk maakt.
Laat hem. Olyfes vindt dat ik een reactionair persoon ben omdat ik niet wil dat de staat economisch onverantwoorde investeringen doet in het OV.quote:
Een bezoek aan xkcd.nl kan riskant zijn volgens McAfee.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef James1988 het volgende:
Zo, ik ben weer terug uit Noord-Frankrijk. Prachtige dag gehad, mooi weer, heel veel TGVs (Eurostar, Eurostar NOL in binnenlandse dienst, Thalys, TGV POS, TGV PSE, TGV Duplex, ...) en ook nog wat regionale treinen gezien. Allemaal dubbeldeks Coradia-treinen waarvan sommige zelfs slechts 2 bakken
Helaas ben ik er op deze manier wel achter gekomen dat mijn huidige camera absoluut niet voldoet voor de dingen die ik ermee wilde doen. Leuk voor kiekjes, niet voor spotten. Binnenkort maar eens een nieuwe camera regelen en een nieuwe spottrip inplannen.
De meeste foto's zijn dus ook mislukt. Scherp bovenleidingsportaal, ballast, noem maar op. En dan een bewogen TGV
Mja, ik kan dat niet eens instellen. Gewoon zo'n compact camera (Casio Exilim EX-Z77). Tijd voor iets beters dus. Sowieso had ik de meest crappy cameraquote:
een Iphonequote:Op zondag 8 mei 2011 23:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mja, ik kan dat niet eens instellen. Gewoon zo'n compact camera (Casio Exilim EX-Z77). Tijd voor iets beters dus. Sowieso had ik de meest crappy camera
Waarmee schieten jullie hier zoal je foto's?
Canon Powershot. Allerlei verschillende modellen. Heb net een Ixus. Maar of dat nou het ei van Columbus is moet nog maar blijken.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mja, ik kan dat niet eens instellen. Gewoon zo'n compact camera (Casio Exilim EX-Z77). Tijd voor iets beters dus. Sowieso had ik de meest crappy camera
Waarmee schieten jullie hier zoal je foto's?
Op sportstand werkt ook niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mja, ik kan dat niet eens instellen. Gewoon zo'n compact camera (Casio Exilim EX-Z77). Tijd voor iets beters dus. Sowieso had ik de meest crappy camera
Waarmee schieten jullie hier zoal je foto's?
Voor een ton per jaar zou ik direct machinist wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
Het mag wat kosten:
Griekse Spoorwegen (OSE) maken dagelijk 3 miljoen euro verlies
Ik moet eigenlijk ook nog even testen met mijn nieuwe IXUS. Die heeft wel een burst mode van 8 foto's per seconde en daar verwacht ik natuurlijk wel wat vanquote:Op zondag 8 mei 2011 23:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet echt uitgeprobeerd eigenlijk. Zo goed ken ik mijn camera nou
Een TGV die aan 300 km/h passeert? Of dan juist niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook tof. ALS je er een zinnige toepassing voor kunt bedenken.
Canon EOS 500D.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mja, ik kan dat niet eens instellen. Gewoon zo'n compact camera (Casio Exilim EX-Z77). Tijd voor iets beters dus. Sowieso had ik de meest crappy camera
Waarmee schieten jullie hier zoal je foto's?
Ik heb een Canon EOS 1000D. Goede camera, maar zit geen film functionaliteit op. Daarvoor gebruik ik dan weer een filmcamera.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mja, ik kan dat niet eens instellen. Gewoon zo'n compact camera (Casio Exilim EX-Z77). Tijd voor iets beters dus. Sowieso had ik de meest crappy camera
Waarmee schieten jullie hier zoal je foto's?
Camera meetrekken helpt ook niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef James1988 het volgende:
De meeste foto's zijn dus ook mislukt. Scherp bovenleidingsportaal, ballast, noem maar op. En dan een bewogen TGV
Lijkt me welquote:Op maandag 9 mei 2011 08:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Camera meetrekken helpt ook niet?
Dan doe je toch echt wat fout met de instellingen of het resizen, als je foto's als deze krijgt:quote:Op maandag 9 mei 2011 06:49 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik heb een Canon EOS 1000D. Goede camera, maar zit geen film functionaliteit op. Daarvoor gebruik ik dan weer een filmcamera.
Schopje KPD.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Scherpe kloten omgeven door prettige dynamiek.
Dan ga je via Zutphen en Venlo, ook leukquote:Op maandag 9 mei 2011 11:12 schreef Basekid_NZ het volgende:
Wow, het is gewoon 3+ uur met de trein van Apeldoorn naar Maastricht...
Balen dat je via Utrecht moet, en daar dan 30min moet wachten
Heerlijk toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 10:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Scherpe kloten omgeven door prettige dynamiek.
PTA wordt steeds spannender.quote:
Via-kaartjes zijn tegenwoordig veel duurder dan `gewone´ kaartjes en overschrijden zelfs het maximumtarief van een dagkaart.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:24 schreef greavy het volgende:
Via Zutphen kan wel. Maar dan ben je 3u30 onderweg (als je overstapt in Den Bosch). Apeldoorn-Zutphen-Nijmegen-Roermond-Maastricht is ook 3u30.
Maar als je op een los kaartje reist moet je via doen. Met een SOV/Jaarnet/Maandnet oid hoeft dat niet.
Er is natuurlijk wel de reisplanner van NS op internet. Of jouw argument zo steekhoudend is, vraag ik me daarom af. Je kunt het natuurlijk altijd proberen. De via-kaartjes zijn tegenwoordig gelijk aan twee enkeltjes samen. Overigens gaat die reisplanner wel weer raar doen als voor het eindstation en het viastation hetzelfde gekozen wordt.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Via-kaartjes zijn tegenwoordig veel duurder dan `gewone´ kaartjes en overschrijden zelfs het maximumtarief van een dagkaart.
Daarom koop ik bij dit soort `kleine´ `via-reizen´ geen `via-kaartjes´ meer. Ik ben er nog nooit op aangesproken in de trein, maar heb mijn verweer al klaar: "U verkoopt geen Spoorboekjes meer waarmee ik mijn reis kan plannen, ik heb op de spoorkaart op het station gekeken hoe de route ongeveer is". Moet werken.
Nooit.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:25 schreef lyolyrc het volgende:
Je kunt natuurlijk ook met de OV-chipkaart reizen.
Ja. Je kunt natuurlijk ook een auto huren.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:25 schreef lyolyrc het volgende:
Je kunt natuurlijk ook met de OV-chipkaart reizen.
Of gewoon zwart rijden...quote:Op maandag 9 mei 2011 14:25 schreef lyolyrc het volgende:
Je kunt natuurlijk ook met de OV-chipkaart reizen.
Of thuis blijven.quote:
Niet dus. Als je de kortste route volgt (en die gaat in dit geval toch echt via Zutphen-Nijmegen-Roermond) heb je natuurlijk geen via-kaartje nodig.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:24 schreef greavy het volgende:
Via Zutphen kan wel. Maar dan ben je 3u30 onderweg (als je overstapt in Den Bosch). Apeldoorn-Zutphen-Nijmegen-Roermond-Maastricht is ook 3u30.
Maar als je op een los kaartje reist moet je via doen.
Jawel, want je reist met een niet-NS trein, en de NS kaartautomaat berekent je reis automatisch via de langere NS-only route als je niet expliciet een via-station opneemt.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:06 schreef ReisT het volgende:
[..]
Niet dus. Als je de kortste route volgt (en die gaat in dit geval toch echt via Zutphen-Nijmegen-Roermond) heb je natuurlijk geen via-kaartje nodig.
Geldt niet voor de Maaslijn omdat daar wel eerste klas aan wordt geboden.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:10 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Jawel, want je reist met een niet-NS trein, en de NS kaartautomaat berekent je reis automatisch via de langere NS-only route als je niet expliciet een via-station opneemt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef bork het volgende:
http://kd5-lamp.de/DB-Energiesparsimulator/
Met drie ontbrekende bordjes Fles!
Ook leuk als je via de routeplanner zonder Toon reisadvies voor OV-Jaarkaart of NS-Jaarkaart aangevinkt van Haarlem naar Utrecht Zuilen wilt.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Daarom koop ik bij dit soort `kleine´ `via-reizen´ geen `via-kaartjes´ meer. Ik ben er nog nooit op aangesproken in de trein, maar heb mijn verweer al klaar: "U verkoopt geen Spoorboekjes meer waarmee ik mijn reis kan plannen, ik heb op de spoorkaart op het station gekeken hoe de route ongeveer is". Moet werken.
o, ik hoefde maar 1 dingetje te installeren, picciequote:Op maandag 9 mei 2011 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Hebbie een screenie? Ik moet eerst allerlei software gaan installeren hier. Kan niet gezond zijn
Volgens mij niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zijn hier ook machinisten te vinden? Zo ja, waarom ben je machinist geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |