Dat had ik ook! Alleen Geldermalsen wist ik niet, en Schubbekutteveen had goed moeten worden gerekend.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:52 schreef JDude het volgende:
8 punten tot het spel besloot maar geen foto's meer weer te geven.
Die isquote:Op zondag 8 mei 2011 11:57 schreef Igen het volgende:
Hier staat een InterCity op een opstelspoor te station Norddeich:
[ afbeelding ]
Hij was nog meerquote:
Klopt, de samenstelling van die trein luidt alsvolgt:quote:Op zondag 8 mei 2011 12:36 schreef greavy het volgende:
De IC Norddeich Mole - Luxembourg heeft als het goed is ook nog een ex-ICL rijtuig bij hun (Volgens mij Avmz)
Sorry, moment, dan zet ik ze er even achter.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:44 schreef Ireyon het volgende:
Ok, ik weet dat B = 2de klas en A = 1ste klas. Wie legt de rest even uit?
Toch nog wel?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, de samenstelling van die trein luidt alsvolgt:
Rijtuig 5: Bimdz (2. Klassewagen mit Abteil- und Großraumbereich sowie 8 Fahrradstellplätzen)
Rijtuig 6 & 7: Bimz (2. Klassewagen mit Abteil- und Großraumbereich)
...
Verbaasde mij ook enigszins.quote:
Ha, dan is er één rijtuig tussenuit gehaald dus. Ik tel op de foto ook 7 rijtuigen inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:57 schreef Igen het volgende:
Ik heb nog eens goed op mijn foto ingezoomd en in de verte, direct achter de locomotief, zitten inderdaad nog twee (dus niet drie!) ex-IR rijtuigen.
Er zat een fout in, waardoor hij soms na de laatste vraag nog door ging. Dat heb ik nu verbeterd. Ook is hij niet meer hoofdlettergevoelig en kan je niet meer 2 keer met dezelfde naam spelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:52 schreef JDude het volgende:
8 punten tot het spel besloot maar geen foto's meer weer te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2011 15:47:12 ]
Je kan maar 1 keer hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 15:33 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Er zat een fout in, waardoor hij soms na de laatste vraag nog door ging. Dat heb ik nu verbeterd. Ook is hij niet meer hoofdlettergevoelig en kan je niet meer 2 keer met dezelfde naam spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |