abonnement Unibet Coolblue
pi_96093837
Wat een eer dat ik de nieuwe FB mag openen! Hier dan de lastpost van de vorige.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Aha... dus nu zijn de figuren die continu aan het trollen zijn en altijd al zijn geweest, (ook toen het nog over het instorten van de gebouwen en weet ik wat nog meer ging) ineens aan het springen om een inhoudelijke discussie die dieper ingaat op zaken als:

- Wist de overheid er vanaf
- Kwam het ze misschien wel goed uit
- Waren ze betrokken bij de planning van de kaping
- etc.

Haha... het moet niet gekker worden met deze figuren. Zelfs Joepiepoepie is weer onder een pseudoniem actief om maar weer het topic te kunnen frustreren. :')

Maar goed... het frapante is dat deze zelfde figuren die nu zo hard roepen om een topic change en het liefst willen dat de no-planers de mond gesnoerd worden, zelf amper inbreng leveren aangaande de onderwerpen die zij nu ineens zo graag willen bespreken. _O-
Beste Jokkie, ik roep al vanaf dag 1 dat ik hier op BNW zit dat ik best geloof in complotten, maar dat ik niet geloof in het no-plane gebeuren. Omdat ik, en dat roep ik ook vanaf dag 1, vind dat je moet discussieren aan de hand van of feiten (met bewijs) of veronderstellingen (met logisch redeneren). Voor de no-plane theorie is geen bewijs en het is in een logische redenatie zeker niet een stap die ik zou maken. Een terroristische simulatie kan veel eenvoudiger en met veel minder betrokkenen. Misschien ben je blind of dyslectisch, dat weet ik niet, maar als je echt serieus hier bent om een discussie te voeren, dan zou je eens moeten beginnen met lezen en de beweegredenen van mensen proberen te begrijpen. Dan zou je allang snappen waarom ik aan deze discussies deelneem? Denk jij nou echt dat ik uren van mijn week zou besteden aan jou het leven zuur maken, gewoon voor de lol? Get a life man.

Dat jij nu pas begrijpt dat ik over complotten wil praten, buiten de no-plane-theorie zegt meer over jou dan over mij. Bovendien is het deel van het instorten van de gebouwen gekoppeld aan de no-plane theorie. Die gebouwen zijn gewoon ingestort omdat ze niet bestand waren op dit type vliegtuig, bij deze snelheid onder deze omstandigheden. Niet vanwege nukes of wat dan ook. En natuurlijk heb jij weer 100 filmpjes waaruit 'blijkt' dat dat niet zo is, maar dat boeit me niet.

quote:
Ik heb verder niet veel over andere onderwerpen mbt 9/11 in te brengen, want ze zijn niet relevant. Maar goed... als jullie zo graag willen, laat dan zelf maar zien dat jullie serieus bezig kunnen zijn, maar ik kan nu al op een briefje geven dat het trollen gewoon verder gaat, maar dan toegespitst op andere onderwerpen...

Succes ermee he! :)
Maar dat is het nou. Eigenlijk is juist de hele vraag of er wel of geen vliegtuigen zijn gebruikt niet relevant. Dat is de hele grap van jouw inspanningen op dit onderwerp. Het gaat er om dat er een manier gevonden moet worden om aan te tonen dat er een verband is tussen de aanslagen en de regering van de VS. De reden waarom jij je concentreert op dit ene aspect is dat dat het enige onderdeel is waarover je onderzoek kunt doen van achter je computer. Het aantonen van de daadwerkelijke connectie tussen de terroristen en Bush is veel complexer. Natuurlijk is er zoals Lambiekje aangaf de link tussen de familie van Osama (waar Bin Laden ruzie mee zou hebben, naar het schijnt) en papa Bush, maar dat is niet afdoende om samenwerking te veronderstellen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96093969
Illuminati is meervoud, sggggatje.
De rest is net zo interessant.
'... derom binne hja wol begien mei in sieke mar net mei in deade.' (Utopia)
pi_96094060
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:30 schreef Moeskopje het volgende:
Illuminati is meervoud, sggggatje.
De rest is net zo interessant.
Dat ligt er aan. De illuminati als entiteit is enkelvoud. Het is maar net hoe je het leest, sgggatje.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96094101
Eigenlijk hoort dit topic onder de 'sticky topics', omdat het de feedback is. Dat doen de mods wel neem ik aan?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96094539
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:32 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat ligt er aan. De illuminati als entiteit is enkelvoud. Het is maar net hoe je het leest, sgggatje.
Verstopplekje gevonden? ^O^
'... derom binne hja wol begien mei in sieke mar net mei in deade.' (Utopia)
pi_96095103
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:43 schreef Moeskopje het volgende:

[..]

Verstopplekje gevonden? ^O^
Schatje is trouwens met ch. Maar dat weet je wel, of niet?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96095335
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
Eigenlijk hoort dit topic onder de 'sticky topics', omdat het de feedback is. Dat doen de mods wel neem ik aan?
Dat neem je goed aan dan ;)
pi_96095381
.......
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:56 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Schatje is trouwens met ch. Maar dat weet je wel, of niet?
schchchchchatje .......... nee, dat ziet er niet uit!
'... derom binne hja wol begien mei in sieke mar net mei in deade.' (Utopia)
pi_96095514
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat neem je goed aan dan ;)
Heel soms neem ik wel eens gewoon iets aan. Al was dit ook weer gebaseerd op bewijs en logisch redeneren!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96095535
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef Moeskopje het volgende:
.......

[..]

schchchchchatje .......... nee, dat ziet er niet uit!
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, eigenlijk.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96095544
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef Moeskopje het volgende:
.......

[..]

schchchchchatje .......... nee, dat ziet er niet uit!
Zullen we de FB voor feedback houden? Voor gezellig gebabbel kunnen julie hier BNW SC #18 this weird white stuff oozing from our skies terecht :)
pi_96095612
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zullen we de FB voor feedback houden? Voor gezellig gebabbel kunnen julie hier BNW SC #18 this weird white stuff oozing from our skies terecht :)
Ik vind dat een stom topic (dat is een vorm van feedback toch?) springt maar van de hak op de tak zonder consistente verhaallijn.

Maar je punt is helder hoor. Ik tyf hier wel op.... ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96096359
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
Beste Jokkie, misschien ben je blind of dyslectisch, dat weet ik niet
Geen van beiden, kan ik je melden. oO<

quote:
Denk jij nou echt dat ik uren van mijn week zou besteden aan jou het leven zuur maken, gewoon voor de lol? Get a life man.
Ik heb een leven man. Sta je van te kijken he... maat?

En nee, ik denk dat jij gewoon plezier haalt uit trollen op fora. Je hebt het gewoon te vaak met allerlei users aan de stok om niet door de mand te vallen. Nu ben ik het... volgende week is het weer iemand anders en die week er op heb je het weer aan de stok met de mods. Het is niet zo moeilijk om door users als jij heen te prikken... al denk jij natuurlijk dat jij de slimste hier bent en je hier met een stel ):O ):O ):O te maken hebt.

Uiteraard ben ik de vervelendste niet en ben ik best bereid om je in die waan te laten. :)

Ennuh... mij het leven zuur maken? haha ... daar komt wel wat meer bij kijken dan een beetje getroll op internet. :')

quote:
Dat jij nu pas begrijpt dat ik over complotten wil praten, buiten de no-plane-theorie zegt meer over jou dan over mij.
Dat zegt helemaal niet meer over mij dan over jou. Ik zeg gewoon wat ik hier op dit subforum constateer en dat is dat je nogal van trollen houdt.

Op de rest ga ik verder niet in, aangezien dat niet in dit topic thuishoort. Zou jij ook eens wat vaker moeten doen... kijken wat er wel en niet in een topic thuishoort. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2011 17:32:54 ]
  donderdag 28 april 2011 @ 18:13:24 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96098122
:)
The truth was in here.
pi_96098312
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:08 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik vind dat een stom topic (dat is een vorm van feedback toch?) springt maar van de hak op de tak zonder consistente verhaallijn.

Maar je punt is helder hoor. Ik tyf hier wel op.... ;)
Nee, dat is de slowchat, en ja, die springt van de hak op de tak. Net zoals dat gaat op een verjaardagsfeestje, elk onderwerp komt langs.

Dit is alleen voor feedback , dus niet om er achter te komen hoe je schatje schrijft.
  donderdag 28 april 2011 @ 18:26:55 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96098704
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat is de slowchat, en ja, die springt van de hak op de tak. Net zoals dat gaat op een verjaardagsfeestje, elk onderwerp komt langs.

Dit is alleen voor feedback , dus niet om er achter te komen hoe je schatje schrijft.
Mijn schatje *;
The truth was in here.
pi_96105506
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mijn schatje *;
Boek een kamer ofzo.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96134884
Hey Bastard,

Ik maakte niemand zwart? Ik trok alleen een conclusie. Volgens mij is het niet mogelijk om de waarheid over 9/11 te achterhalen aan de hand van filmpjes en foto's op het internet. Dat heb ik keurig onderbouwd en dat heeft niets met trollen of zwartmaken te maken. Als je echt wilt weten wat er gebeurt is, dan moet je aan echte journalistiek gaan doen. Maar zie het maar als mijn afscheidspost op het 9/11 topic.

Even goede vrienden hoor, ik wist dat het een kwestie van tijd was voordat je weer op zinloze wijze inhoudelijke berichten van mij ging verwijderen. Als FXR mensen uitmaakt voor 'luie hond' dan kan dat gewoon blijven staan natuurlijk, daar is niets mis mee. Als Venus Castina, die met verstand van zaken inhoudelijk post, wordt uitgemaakt voor leugenaar en Indiana Jones, dan is dat natuurlijk ook geen probleem.

Maakt niet uit, het is je werk zullen we maar zeggen. Ik geef jullie allemaal een dikke ^O^ en ga me weer vermaken op het politiek forum. Ajuus, ik lees het boek over de echte gebeurtenissen op 9/11 wel als het ooit uitkomt. Succes met het opstellen van een coherent lekker lezend verhaal!!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96135048
Ik geef het ook op hoor, nutteloos.

Word nu al weer misselijk en moe van dat gelijkhalende gedrag van J0kkebr0k. Blind voor feiten, blind voor tegenargumentatie. Net als die Culto overigens.

[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 12:59:43 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:06:55 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96135436
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hey Bastard,

Ik maakte niemand zwart? Ik trok alleen een conclusie. Volgens mij is het niet mogelijk om de waarheid over 9/11 te achterhalen aan de hand van filmpjes en foto's op het internet. Dat heb ik keurig onderbouwd en dat heeft niets met trollen of zwartmaken te maken. Als je echt wilt weten wat er gebeurt is, dan moet je aan echte journalistiek gaan doen. Maar zie het maar als mijn afscheidspost op het 9/11 topic.

Nou even goeie vrienden dan inderdaad :)
Ben er de laatste tijd wat kien op dat topic omdat het wat onrustig is en probeer daar bij te houden wat er word gezegd. Vlgs mij vanmorgen nog iets geedit van FXR, misschien glipt er eens wat door, hetzelfde geldt voor tegenopmerkingen, het is niet helemaal een weegschaal en wij als mods zijn niet zonder fouten dus wat dat betreft erken ik je gevoel.
Echter, punt van edit van de posts van jouw hand is omdat het posts waren die geen bijdrage geven in de discussie. Het enige waar ze wel goed voor waren is polarisatie, zwartmaken van de andere partij omdat je niet je waarheid opgelegd krijgt en gefrustreerd word.
Eigenlijk zou je op die momenten beter niet kunnen posten misschien, want het schept alleen maar een vervelende sfeer. "hun tegen ons" en dat leest domweg niet prettig.. vandaar dus.
Je geeft zelf aan dat het slechts een kwestie van tijd was om zinloos te modden op inhoudelijke berichten van je, maar inhoudelijke berichten heb ik niet aangepakt.
Je bent op het moment een beetje een haai in een aquarium met vissen, de vissen worden onrustig en ik tracht slechts de rust te herstellen.

We zien je graag weer terug wanneer je rustiger bent geworden :)
The truth was in here.
pi_96135883
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou even goeie vrienden dan inderdaad :)
Ben er de laatste tijd wat kien op dat topic omdat het wat onrustig is en probeer daar bij te houden wat er word gezegd. Vlgs mij vanmorgen nog iets geedit van FXR, misschien glipt er eens wat door, hetzelfde geldt voor tegenopmerkingen, het is niet helemaal een weegschaal en wij als mods zijn niet zonder fouten dus wat dat betreft erken ik je gevoel.
Echter, punt van edit van de posts van jouw hand is omdat het posts waren die geen bijdrage geven in de discussie. Het enige waar ze wel goed voor waren is polarisatie, zwartmaken van de andere partij omdat je niet je waarheid opgelegd krijgt en gefrustreerd word.
Eigenlijk zou je op die momenten beter niet kunnen posten misschien, want het schept alleen maar een vervelende sfeer. "hun tegen ons" en dat leest domweg niet prettig.. vandaar dus.
Je geeft zelf aan dat het slechts een kwestie van tijd was om zinloos te modden op inhoudelijke berichten van je, maar inhoudelijke berichten heb ik niet aangepakt.
Je bent op het moment een beetje een haai in een aquarium met vissen, de vissen worden onrustig en ik tracht slechts de rust te herstellen.

We zien je graag weer terug wanneer je rustiger bent geworden :)
Niet meer in het betreffende topic. Laat de vaste typetjes elkaar daar maar lekker gelijk geven, terwijl ze elkaar aflebberen. Ik gun ze allemaal een gesimuleerde aanval (want dan zijn er geen slachtoffers) met boeings in hun achtertuin.

Tot ziens,enzo.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator vrijdag 29 april 2011 @ 13:33:49 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_96136756
Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet in .
Er is toch ruimte genoeg voor iedereen om zijn of haar zienswijze te geven op de gebeurtenissen op 9/11?
Vanwaar toch steeds dat gehakketak op elkaar?
De 1 denkt van niet, de ander denkt van wel.
Dat kan allebei en moet ook kunnen op betreffende topic.
Gún elkaar die vrijheid zonder iedere keer weer in het persoonlijk sneren te vervallen.

En wat Bastard zegt: als je boos bent, tel dan even tot tien en wacht dan nóg even voor je weer post, of post niet.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:34:00 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96136766
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:15 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Niet meer in het betreffende topic. Laat de vaste typetjes elkaar daar maar lekker gelijk geven, terwijl ze elkaar aflebberen. Ik gun ze allemaal een gesimuleerde aanval (want dan zijn er geen slachtoffers) met boeings in hun achtertuin.

Tot ziens,enzo.
Mooi, tot ziens :)

Nogmaals, inhoudelijk is 1 manier, zwart maken de ander.
The truth was in here.
pi_96139140
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:15 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Niet meer in het betreffende topic. Laat de vaste typetjes elkaar daar maar lekker gelijk geven, terwijl ze elkaar aflebberen. Ik gun ze allemaal een gesimuleerde aanval (want dan zijn er geen slachtoffers) met boeings in hun achtertuin.

Tot ziens,enzo.
Dit is nu precies zo'n typerende reactie die weer tegenreacties uitlokt. Dat doe je vaak. Als je dat achterwegen probeert te laten en gewoon gezellig mee discussieert, is er toch niets aan de hand?

We hoeven het toch niet met elkaar eens te zijn?

Waar ik mij vaak aan "erger", en ik denk dat anderen daar ook last van hebben, is dat diverse users alles maar weg bagatelliseren a.d.h.v. een of andere niet relevante situatie uit hun eigen leventje of een totaal verzonnen argument dat vaak nergens op slaat.

Aan de ene kant steken ik en vooral Culto dus moeite in onderbouwing, maar vaak wordt het meteen weer van tafel geveegd, zonder dat wij de indruk hebben dat "de tegenpartij" ook maar enigszins de moeite neemt om goed te kijken waar onze argumenten dan vandaan komen.

Uiteraard maken wij ons daar ook weleens schuldig aan en dus krijg je een strijd i.p.v. een discussie en draait het weer uit op ridiculiseren.

EDIT: Ik mis AIVD Infiltrant de laaste tijd. Jammer!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 14:23:02 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:26:36 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96139390
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

EDIT: Ik mis AIVD Infiltrant de laaste tijd. Jammer!
Is dat niet een kloon van Bankfurt :?
The truth was in here.
pi_96139606
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Is dat niet een kloon van Bankfurt :?
Lijkt me vreemd, want hij onderbouwde zijn posts :D
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:31:12 #27
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96139743
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lijkt me vreemd, want hij onderbouwde zijn posts :D
Les1: Een goede kloon gedraagt zich anders om de schijn van klonen weg te houden ;)
The truth was in here.
pi_96139870
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Les1: Een goede kloon gedraagt zich anders om de schijn van klonen weg te houden ;)
Dan heeft Dribedabou / JoepiePoepie die les sowieso slecht begrepen :')
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:34:01 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96139938
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan heeft Dribedabou / JoepiePoepie die les sowieso slecht begrepen :')
:o

Maar ook die zag ik in een andere user recent voorbij komen vlgs mij O-)
The truth was in here.
  zondag 1 mei 2011 @ 08:52:48 #30
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_96198282
Damned....ik zou toch graag eens in de fok database willen rondkijken...geweldig (en nee, ik ben geen hacker)
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_96276132
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Is dat niet een kloon van Bankfurt :?
Nee, ik mis AIVDinfiltrant trouwens ook, met zijn Jezuietengedoe.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 23:16:15 #32
249559 crew  Lavenderr
pi_96276905
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee, ik mis AIVDinfiltrant trouwens ook, met zijn Jezuietengedoe.
Ja, ik ook. Was ook een interessante poster.
pi_96619716
Bastard, ben je nou verdomme helemaal besodemieterd? Lees ook eens de posts van iemand anders door voor je op mij begint te katten.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96620280
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
Bastard, ben je nou verdomme helemaal besodemieterd? Lees ook eens de posts van iemand anders door voor je op mij begint te katten.
Iets met de vermoorde onschuld enzo ... :X
pi_96621168
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Iets met de vermoorde onschuld enzo ... :X
Iets over bemoei je met je eigen zaken, ofzo. Stookeiland.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96621490
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en er niks van geleerd!
Want dit is natuurlijk geen getrol. En die kunderwagenopmerking kon ook best, natuurlijl.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 21:55:31 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_96621812
Mannen, give it up.
pi_96622992
Warm topic.
  woensdag 11 mei 2011 @ 07:47:43 #39
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96635688
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
Bastard, ben je nou verdomme helemaal besodemieterd? Lees ook eens de posts van iemand anders door voor je op mij begint te katten.
Nou misschien ben je vandaag wat meer afgekoeld en kunnen we weer normaal gaan doen? O+

Punt is, ik hou niet meer bij wie nou wat voor lulligs zegt tegen iemand anders.
Er zijn een aantal lieden hier, die onder de gordel lullige opmerkingen blijven maken, en de andere partij moet daar weer even zo giftig op reageren.
De lol om een topic te lezen gaat er daar wel mee van af moet ik zeggen, en als dat voor mij geldt, dan geldt dat ook vast voor andere mensen die niet meer willen lezen en laat staan zich willen mengen tussen een paar volwassen baby's, wat dat zijn jullie vaak wel. (Ik hoef geen expliciet namen te noemen, degene die zich er in herkent trekken het zich maar aan).
Ik ram er een opmerking in tegen jou, net als ik het topic in kom om te zien hoe scheef het weer loopt, en de eerste de beste opmerking komt weer van jou af, dus richt ik mij tot jou daar. Dat had net zogoed FXR kunnen wezen hoor maar die was dan wel zo wijs om zich even koest te houden.
Nu kun je weer de verongelijkte kerel gaan uithangen, dat ik de pik op je zal hebben, en als je zwart was geweest was ik bovendien ook nog eens een rascist geweest, prima allemaal hoor, het enige wat ik van je vraag, en ook van de andere deelnemers, is gewoon normaal sociaal gedrag vertonen.

Hier heb je nog een linkje om na te kijken hoe het ook alweer zat.
The truth was in here.
pi_96635781
quote:
4s.gif Op woensdag 11 mei 2011 07:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou misschien ben je vandaag wat meer afgekoeld en kunnen we weer normaal gaan doen? O+

Punt is, ik hou niet meer bij wie nou wat voor lulligs zegt tegen iemand anders.
Er zijn een aantal lieden hier, die onder de gordel lullige opmerkingen blijven maken, en de andere partij moet daar weer even zo giftig op reageren.
De lol om een topic te lezen gaat er daar wel mee van af moet ik zeggen, en als dat voor mij geldt, dan geldt dat ook vast voor andere mensen die niet meer willen lezen en laat staan zich willen mengen tussen een paar volwassen baby's, wat dat zijn jullie vaak wel. (Ik hoef geen expliciet namen te noemen, degene die zich er in herkent trekken het zich maar aan).
Ik ram er een opmerking in tegen jou, net als ik het topic in kom om te zien hoe scheef het weer loopt, en de eerste de beste opmerking komt weer van jou af, dus richt ik mij tot jou daar. Dat had net zogoed FXR kunnen wezen hoor maar die was dan wel zo wijs om zich even koest te houden.
Nu kun je weer de verongelijkte kerel gaan uithangen, dat ik de pik op je zal hebben, en als je zwart was geweest was ik bovendien ook nog eens een rascist geweest, prima allemaal hoor, het enige wat ik van je vraag, en ook van de andere deelnemers, is gewoon normaal sociaal gedrag vertonen.

Hier heb je nog een linkje om na te kijken hoe het ook alweer zat.
De eerste reply op jouw opmerking kwam niet van mij. Of je bent echt te blind zodat je de *; van TheFXR als een positief signaal ziet. Maar omdat jij gewoon structureel de pik op mij hebt, vind je het elke keer nodig om wel iets van mijn gedrag te zeggen, maar om de rest te negeren. Je zou er eens goed aan doen om bijvoorbeeld de zuigposts van theFXR ook eens op waarde te oordelen.

En die link over hoe een discussie moet lopen, echt te flauw. Als je volgens die maatstaven gaat modden dan is het hele BNW-forum binnen een week leeg.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:07:45 #41
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96635934
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 07:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

De eerste reply op jouw opmerking kwam niet van mij. Of je bent echt te blind zodat je de *; van TheFXR als een positief signaal ziet. Maar omdat jij gewoon structureel de pik op mij hebt, vind je het elke keer nodig om wel iets van mijn gedrag te zeggen, maar om de rest te negeren. Je zou er eens goed aan doen om bijvoorbeeld de zuigposts van theFXR ook eens op waarde te oordelen.

En die link over hoe een discussie moet lopen, echt te flauw. Als je volgens die maatstaven gaat modden dan is het hele BNW-forum binnen een week leeg.
Dus je gooit je kop in de wind en legt mijn open post naar je naast je neer?
The truth was in here.
pi_96635964
quote:
4s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus je gooit je kop in de wind en legt mijn open post naar je naast je neer?
Nee. Maar de symboliek kan ik even niet volgen. Op welke open post doel je?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96636016
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:21 schreef Bastard het volgende:
Gezellig weer O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

*;
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:23 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Kusje op theFXR. Wil je een ijsje knul?
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kap nou eens met trollen en ga gewoon lekker op de stof in Hoppa. :')
En toen werd ik boos....

TheFXR biedt je een knuffel aan, ik bied hem een ijsje aan en jij vindt het nodig om (wederom) alleen mij te beschuldigen van trollen, met zo'n irritante zuig-smiley.

Maar goed, alles best verder, nieuwe dag, nieuwe kansen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:19:12 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96636056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:10 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee. Maar de symboliek kan ik even niet volgen. Op welke open post doel je?
Die van deze ochtend hier die je net zo goed had kunnen beantwoorden met "je hebt toch de pest aan me en je sucked in modden."
Ik geef mijn visie op het gedrag in het algemeen, vooral over het 911 topic en over de deelname daar van mensen, geef nog aan dat ik niet expliciet jou wil aanwijzen maar dat je wel 1 van de deelnemers bent. Vond het persoonlijk een vrij nette post na je
quote:
Bastard, ben je nou verdomme helemaal besodemieterd?
The truth was in here.
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:20:21 #45
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96636074
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
En toen werd ik boos....

Precies, jij word snel boos en uit dat meteen.

Ik ben als een slapende vulkaan.
The truth was in here.
pi_96636152
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:19 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die van deze ochtend hier die je net zo goed had kunnen beantwoorden met "je hebt toch de pest aan me en je sucked in modden."
Ik geef mijn visie op het gedrag in het algemeen, vooral over het 911 topic en over de deelname daar van mensen, geef nog aan dat ik niet expliciet jou wil aanwijzen maar dat je wel 1 van de deelnemers bent. Vond het persoonlijk een vrij nette post na je

[..]

Okeey. Daar heb je gelijk in. Het was een nette post. Hij was nog een stuk netter geweest als je de werkelijke gebeurtenis eens fatsoenlijk terug zou halen, zoals ik hierboven heb samengevat. Je maakt een algemene opmerking over de gezelligheid, daar wordt door twee mensen op gereageerd en je pikt alleen mij er uit. En dan vind je het gek dat ik 'verongelijkt' ga zitten doen.

Het zou je sieren als je gewoon eens een keer toegaf dat je het handiger aan had kunnen pakken, maar voor iemand die zo open staat voor spirituele zaken is je niveau van zelfreflectie bedroevend.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:58:50 #47
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96636709
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:25 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Okeey. Daar heb je gelijk in. Het was een nette post. Hij was nog een stuk netter geweest als je de werkelijke gebeurtenis eens fatsoenlijk terug zou halen, zoals ik hierboven heb samengevat. Je maakt een algemene opmerking over de gezelligheid, daar wordt door twee mensen op gereageerd en je pikt alleen mij er uit. En dan vind je het gek dat ik 'verongelijkt' ga zitten doen.

Het zou je sieren als je gewoon eens een keer toegaf dat je het handiger aan had kunnen pakken, maar voor iemand die zo open staat voor spirituele zaken is je niveau van zelfreflectie bedroevend.
Ik blijf er maar om lachen Hoppa. :)
Dit soort onderwater opmerkingen (flames) van je zie ik iedere dag van je richting tegen iedereen die het niet met je eens is. Ik geef je nogmaals wat handvaten en spelregels nu, het is aan jou om daar wat mee te doen maar begrijp wel dat ik niet eeuwig energie in je wil blijven steken.
The truth was in here.
pi_96637669
quote:
4s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik blijf er maar om lachen Hoppa. :)
^O^
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96830096
Hoppa, ik steun je in dat je posters met regelmaat wijst op fouten in hun betoog.
De wijze waarop je dat doet blijkt niet altijd vruchten af te werpen, waardoor discussies van het onderwerp afraken en voortduren.
Heb je wel eens geprobeerd je woede/frustratie om te zetten in constructieve energie? Negatief gedrag wordt vaak negatief beantwoord, ook in jezelf. Wil je positieve verandering teweegbrengen, dan zal je je postief moeten uitlaten. :)
pi_96831109
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:10 schreef Gray het volgende:
Hoppa, ik steun je in dat je posters met regelmaat wijst op fouten in hun betoog.
De wijze waarop je dat doet blijkt niet altijd vruchten af te werpen, waardoor discussies van het onderwerp afraken en voortduren.
Heb je wel eens geprobeerd je woede/frustratie om te zetten in constructieve energie? Negatief gedrag wordt vaak negatief beantwoord, ook in jezelf. Wil je positieve verandering teweegbrengen, dan zal je je postief moeten uitlaten. :)
Dus meer smileys gebruiken? :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96831731
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:47 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dus meer smileys gebruiken? :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Niet waar ik op doel, maar het zou kunnen helpen.
  zondag 15 mei 2011 @ 12:20:12 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96831958
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:47 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dus meer smileys gebruiken? :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Nee dat is niet wat hij bedoeld.
The truth was in here.
pi_96832120
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee dat is niet wat hij bedoeld.
Bedoelt. :P
  zondag 15 mei 2011 @ 12:31:12 #54
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96832290
Toen ik hier een half jaar geleden regelmatig postte was de afspraak / regel dat je niet slechts links of beledigingen mocht posten maar dat het de bedoeling was dat je zelf ook iets inhoudelijks typte. Bestaat die regel / verwachting nog?
Het is namelijk nogal frustrerend om de moeite te doen om op dingen in te gaan, dingen op te zoeken, en dingen uit te rekenen om vervolgens alleen maar uitgescholden of genegeerd te worden.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96832516
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:31 schreef oompaloompa het volgende:
Toen ik hier een half jaar geleden regelmatig postte was de afspraak / regel dat je niet slechts links of beledigingen mocht posten maar dat het de bedoeling was dat je zelf ook iets inhoudelijks typte. Bestaat die regel / verwachting nog?
Het is namelijk nogal frustrerend om de moeite te doen om op dingen in te gaan, dingen op te zoeken, en dingen uit te rekenen om vervolgens alleen maar uitgescholden of genegeerd te worden.
Heel begrijpelijk. Ik hoop dat die regel/afspraak er nog is en dat die (beter) nageleefd wordt. Zelf probeer ik me er altijd aan te houden, maar dat doe ik vanuit een ethisch standpunt.
  zondag 15 mei 2011 @ 12:52:25 #56
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96833092
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:31 schreef oompaloompa het volgende:
Toen ik hier een half jaar geleden regelmatig postte was de afspraak / regel dat je niet slechts links of beledigingen mocht posten maar dat het de bedoeling was dat je zelf ook iets inhoudelijks typte. Bestaat die regel / verwachting nog?
Het is namelijk nogal frustrerend om de moeite te doen om op dingen in te gaan, dingen op te zoeken, en dingen uit te rekenen om vervolgens alleen maar uitgescholden of genegeerd te worden.
Ja bestaat nog en werkt beide kanten op.
The truth was in here.
  Moderator zondag 15 mei 2011 @ 12:56:50 #57
249559 crew  Lavenderr
pi_96833280
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Heel begrijpelijk. Ik hoop dat die regel/afspraak er nog is en dat die (beter) nageleefd wordt. Zelf probeer ik me er altijd aan te houden, maar dat doe ik vanuit een ethisch standpunt.
De regel bestaat, maar het naleven is voor sommige users blijkbaar moeilijk. Jammer.
Die worden daar dan zonodig weer een keer op gewezen .
  zondag 15 mei 2011 @ 13:10:02 #58
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96833787
maar dit valt daar niet onder?

Dit zijn alle reacties die ik terug heb gekregen van THEFXR over de afgelopen 4 threads. Mijn posts staan er niet tussen maar ik kan zeker 5+ posts vinden die goed uitgeschreven, netjes & beargumenteerd op zijn vragen in gaan.

Dit is letterlijk alles dat hij richting mij heeft gepost afgelopen 5 threads.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hier staan veel getuigenissen van firefighters, die spreken over nukes en eurthquakes
http://wtcdemolition.blog(...)of-firefighters.html
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je bedoelt, door jou is er geen logica in te ontdekken omdat je het niet gelezen hebt!
die gekken zijn wel tig keer slimmer dan jou, die kramen niet zulke onzin commentaren uit.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoe kom je erbij dat papier gespaard is gebleven? er was veel papier na de zogenaamde inslag van de vliegtuigen of door explosieven waar de vliegtuigen moesten inslaan, nadat de towers neer gingen heb ik geen papier meer gezien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

al leg ik het 100x uit, ik heb niet de indruk dat je bekrompen geest het ooit zal snappen, want het onderwerp intresseert je toch niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

kan je mij even uitleggen hoe je erbij komt dat papier het overleeft heeft na de explosies van de towers, heb je daar een filmpje van?
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik claim helemaal niks, er werd een vraag gesteld.
Anders verklaar jij even de gebeurtenissen, dat zie ik nl weinig mensen hier doen, wel afkraken en trollen,maar nooit zelf een verklaring geven voor wat er dan gebeurd is!
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb het bij het juiste eind, WTC down, was een nucleair event.
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik denk dat wtc 7 samen met de towers moest vallen,maar dat het mis is gegaan is, oftewel een failed demolition, omdat te herstellen hadden ze nogal wat tijd nodig.
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoe kom je erbij dat die nuke selectief is?
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

we hebben het niet over aardbevingen, dus je trekt je conclusie op basis van verkeerde aanames.
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

cherrypicking is your friend,right?

Seismic waves are waves of energy that travel through the earth, for example as a result of an earthquake, explosion, or some other process that imparts low-frequency acoustic energy.

begin zelfs maar eens met onderbouwing, afkraker!
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, dat klopt helemaal niet met wat ik beweer, ik kan er niks aan doen dat je het verkeerd leest/begrijpt! en dat is altijd zo, als jij het niet begrijpt dan is het onmogelijk!
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, ik weiger niks, sterker nog ik post veel meer dan waarom gevraagd wordt.Mijn punten heb ik al zo vaak uiteen gezet dat het puur reposten wordt en dat lok jij steeds uit, deze reeks loopt hard omdat jij elke keer weer alle woorden van posters spindoktert!
niemand hier, weet hoe jij over 9/11 denkt, omdat je altijd met anderen bezig bent,maar nooit een eigen visie hebt, alleen sterke persoonlijkheden ontwikkelen een eigen visie!
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:34 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Er is nog maar 1 iemand die op jou reageert vanwege je verleden van persoonlijke aanvallen en nogmaals, ik kan het tekort aan onbegrip/intelligentie niet voor jou compenseren :D
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

op uitgebreide leugens ga ik niet op in.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je fantaseert/beweert eerst vanalles en daarna ga je op basis daarvan vragen stellen.
ik hoef niet steeds jouw tekortkomingen te compenseren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

doe toch die string eens uit, het staat je helemaal niet!
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:13 schreef THEFXR het volgende:
wel of geen nukes??/

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:43 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Vandaar 1500 mensen die "engineers for truth" hebbben opgericht omdat er idd niet veel van dat NIST rapport klopte. Het feit is dat het opgeblazen is,maar als je als engineer daar niet aan wil wagen, zal je altijd zoekende blijven.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Toch 600.000 keer bekeken!
Wordt het niet eens tijd om te gaan bewijzen en verklaren wat jij gelooft over 9/11 ipv, anderen af te kraken!
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee hoor, het ging erom dat er werd gepost dat geen 1 wetenschapper de no-plane story ondersteunde!
Mijn nuke verhaal bestaat al langer, sinds 2006 wordt daar al over gesproken!
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Heeft niet echt zin om erover te hebben aangezien hij/zij het filmpje toch niet heeft bekeken!
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het nuke verhaal voldoet daar prima aan en het kan dus wel bewezen worden, alleen niet in de wereld waar jij in leeft!
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Erom heen draaien is wel de kunst die je beheerst, nooit ingaan op zaken waar naar gevraagd wordt, wat doe je ook alweer in dit topic?
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 01:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en dit verklaart gelijk al jouw bans!
I tel 16 beledigingen en 0 inhoudelijke reacties.
Nogmaals, dit is niet selectief reacties zoeken, dit is elke reactie van de afgelopen 4 threads.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 15 mei 2011 @ 13:14:23 #59
327034 Hoppahoppa
pi_96833963
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:10 schreef oompaloompa het volgende:
maar dit valt daar niet onder?

Dit zijn alle reacties die ik terug heb gekregen van THEFXR over de afgelopen 4 threads. Mijn posts staan er niet tussen maar ik kan zeker 5+ posts vinden die goed uitgeschreven, netjes & beargumenteerd op zijn vragen in gaan.

Dit is letterlijk alles dat hij richting mij heeft gepost afgelopen 5 threads.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I tel 16 beledigingen en 0 inhoudelijke reacties.
Nogmaals, dit is niet selectief reacties zoeken, dit is elke reactie van de afgelopen 4 threads.
Ik weet ook wel dat ik me laat verleiden tot niet-inhoudelijke reacties. Maar zoals ik al vaker heb proberen duidelijk te maken is deze meneer FXR een expert in zuigen. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat hij daar niet op aangesproken wordt.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator zondag 15 mei 2011 @ 13:23:42 #60
249559 crew  Lavenderr
pi_96834380
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:14 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat ik me laat verleiden tot niet-inhoudelijke reacties. Maar zoals ik al vaker heb proberen duidelijk te maken is deze meneer FXR een expert in zuigen. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat hij daar niet op aangesproken wordt.
Wie zegt dat hij daar niet op aangesproken is? Niet alles staat hier vermeld. Er zijn meer manieren om iemand even te wijzen op het feit dat sneren niet gewenst is.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetVyprVPN - de snelle VPNMalwarebytes - stop malware
  zondag 15 mei 2011 @ 13:29:06 #61
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96834575
Daarom ook mijn vraag. Bedankt voor het antwoord.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 15 mei 2011 @ 13:37:26 #62
-1 #ANONIEM
pi_96834933
Het 9/11 topic is kapotgemaakt. Ik haal er ook geen lol meer uit op de manier hoe het nu gaat.
  Moderator zondag 15 mei 2011 @ 13:38:58 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_96834996
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het 9/11 topic is kapotgemaakt. Ik haal er ook geen lol meer uit op de manier hoe het nu gaat.
Het is idd af en toe niet leuk meer.
Teveel op de man en te weinig op de materie. Zonde.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:56:24 #64
287079 Gray
pi_96835754
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het 9/11 topic is kapotgemaakt. Ik haal er ook geen lol meer uit op de manier hoe het nu gaat.
Begrijpelijk en betreurenswaardig. Mijn interesse begon net op te warmen. :'(
  zondag 15 mei 2011 @ 14:10:52 #65
327034 Hoppahoppa
pi_96836482
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij daar niet op aangesproken is? Niet alles staat hier vermeld. Er zijn meer manieren om iemand even te wijzen op het feit dat sneren niet gewenst is.
Akkoord. Bedankt voor het antwoord.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 16 mei 2011 @ 11:21:36 #66
327034 Hoppahoppa
pi_96878857
quote:
4s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee niet dus! Het moet maar een keer afgelopen wezen met dat geruzie om niks en het elkaar moeten afbranden. Het is een stemmingsmakerij die hier de laatste tijd heerst door lullige opmerkingen naar elkaar, daarbij kijk ik diverse mensen aan uit diverse kampen.
Dus als er straks weer streng geedit word of posts verdwijnen, niet komen janken in FB.
Ik ben het echt volledig met je eens, al zul je dat niet misschien niet geloven. Mijn persoonlijke makke is dat ik moeilijk mijn mond kan houden op het moment dat ik uitgedaagd wordt. Dat is zonder meer waar en ik heb ook geen enkele moeite om dat toe te geven. Ik vind alleen dat er te vaak de nadruk wordt gelegd bij degene die reageert en niet bij de uitlokker.

Natuurlijk onderschrijf ik het verhaal van Gray over negativisme. Ik ben ook niet gek. Maar er zijn legio voorbeelden in de afgelopen weken waarbij er, in ieder geval in mijn beeldvorming, erg eenzijdig wordt aangesproken. Misschien lees ik verkeerd, misschien betrek ik teveel op mijzelf, maar je post van vanochtend is daar een mooi voorbeeld van.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 06:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Serieus.. ruzie maken, discusseren wil jij dat noemen, om het discusseren. Doe eens normaal dan!
3-voud heeft een post gemaakt wat objectief inzicht toont, en daarmee zou het verder klaar moeten wezen. Maar nee nu gaan we zeiken omdat hij vervolgens vond dat het niet snel beantwoord werd. (en hij werd ook in eerste instantie genegeerd inderdaad)
Anger managment, zoek het eens op.
3-voud toont inderdaad in zijn post objectief inzicht, maar de post is allesbehalve objectief. Je kunt namelijk wel objectief redeneren, maar wanneer je uitgangspunt niet objectief is, is je uitkomst van de redenatie dat ook niet. Dat heb ik keurig in een reply aangegeven.

Jij gaat er hier vanuit dat ik (en anderen kennelijk) 3-voud negeerde. Dat is pertinent (voor mij in ieder geval) niet waar. Tussen 15:00 en pak-um-beet 17:00 zat ik in de trein met mijn telefoon te spelen. Dan ga ik geen uitgebreide post versturen (dat is zo'n gekloot), maar reageer ik wel op andere korte berichten. De conclusie dat ik 3-voud negeerde slaat dan ook nergens op en is ongefundeerd.

Daarbij: 3-voud bedoelde dit 'objectieve' bericht niet als een éénmalig bericht. Hij wilde er antwoord op, getuige zijn reactie toen dat antwoord niet tijdig kwam. Vervolgens krijgt hij antwoord (zij het later dan hij gewenst had) en wil hij er niet meer op reageren omdat hij niet wil discussieren.

Bastard, ik bedoel dit bericht zeker niet als kritiek, aanval of wat dan ook. Ook ik probeer objectief mijn gevoel weer te geven, al ben ik me er van bewust dat een niet-objectief uitgangpsunt mogelijk tot een gekleurd verhaal leidt. Mijn excuses daarvoor, maar ik wilde dit toch gewoon even kwijt.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:09:45 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96880925
Ik kom er later even op terug als ik wat meer tijd heb.
The truth was in here.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:10:27 #68
327034 Hoppahoppa
pi_96880964
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef Bastard het volgende:
Ik kom er later even op terug als ik wat meer tijd heb.
Ik verwacht anders wel dat je binnen 2 uur reageert.... ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:27:53 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96881616
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:10 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik verwacht anders wel dat je binnen 2 uur reageert.... ;)
Daarom reageerde ik ook.
The truth was in here.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:34:46 #70
327034 Hoppahoppa
pi_96881896
quote:
6s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daarom reageerde ik ook.
^O^
Ik zie de uitgebreide reactie dan later wel tegemoet! Neem er rustig de tijd voor.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Surfshark - veilig toegang tot het open internetVeilig met een Dashlane passwordkluisMalwarebytes - stop malware
  maandag 16 mei 2011 @ 16:25:25 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96890727
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:21 schreef Hoppahoppa het volgende:

Ik ben het echt volledig met je eens, al zul je dat niet misschien niet geloven. Mijn persoonlijke makke is dat ik moeilijk mijn mond kan houden op het moment dat ik uitgedaagd wordt. Dat is zonder meer waar en ik heb ook geen enkele moeite om dat toe te geven. Ik vind alleen dat er te vaak de nadruk wordt gelegd bij degene die reageert en niet bij de uitlokker.

Natuurlijk onderschrijf ik het verhaal van Gray over negativisme. Ik ben ook niet gek. Maar er zijn legio voorbeelden in de afgelopen weken waarbij er, in ieder geval in mijn beeldvorming, erg eenzijdig wordt aangesproken. Misschien lees ik verkeerd, misschien betrek ik teveel op mijzelf, maar je post van vanochtend is daar een mooi voorbeeld van.

Tja,.. op de een of andere manier ben jij opvallend voor ons. ;)
Maar vind het wel heel tof van je dat je toegeeft dat je een van de mensen bent waar de opmerking voor bedoeld is, en dan tevens hier je verhaal komt geven, super! :)
Wederom, ik reageerde vanmorgen op een reactie van jou niet zozeer om het persoonlijk te maken en alleen jou aan te spreken maar omdat druppel.
Het is toch werkelijk dat de tranen af en toe in je ogen springen als je het topic zo doorneemt. Even los van het onderwerp wat misschien natte ogen kan geven, dat kan best en niet iedereen ziet een conspiracy maar we willen dat omdat het onderwerp er nou eenmaal is het ook met eerbied word behandeld door de deelnemers in het topic.
Hoeft niet een parel te wezen of een toonbeeld van een goed topic, is lastig en een onhaalbare opgave. Je hebt met mensen te maken en hun gevoel, die kan de ene dag wat minder zijn dan de andere dag, alle begrip voor. Maar bij stelselmatig geruzie, gekibbel, geklier, gezeur moet er af en toe even aan de rem getrokken worden.
Helaas spreek ik jou aan nu, voor hetzelfde geldt was het FXR geweest als hij niet een korte ban zou genieten was hij misschien de aanleiding geweest.

Het hoeft allemaal niet in een weegschaal, iedereen kan wel eens krom reageren maar het zou fijn zijn dat de credit die ik er over heb ook terug te vinden zou wezen bij een ander, en dat lijkt er niet op. Soms moet er doorgetreiterd worden, nog even een steek erbij geven.. vraag me even niet de voorbeelden erbij te halen, je kent ze zelf ook wel als je er objectief naar kijkt.
Het verpest de sfeer, en eigenlijk is dit stuk ook weer een herhaling van stappen, we hebben het er regelmatig over. Wij als mods hebben het er iig regelmatig over en we vinden dat het beter kan en moet gaan in dat topic.
Vandaar.. als er straks posts verdwijnen, meer geedit word, genote met alle gevolgen die er uit voortvloeien.. er is gewaarschuwd, er is gevraagd aan de deelnemers om ook eens wat respect te hebben en wat veerkrachtigheid. Het is geen wedstrijdje wie het mooiste de ander kan afbranden, het gaat om inhoud, ook al is de inhoud soms lastig in te beelden.
The truth was in here.
  maandag 16 mei 2011 @ 17:24:56 #72
327034 Hoppahoppa
pi_96893643
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tja,.. op de een of andere manier ben jij opvallend voor ons. ;)
Ik ben nou eenmaal een opvallende persoonlijkheid.... Het is een zware belasting in het dagelijkse bestaan.

quote:
Maar vind het wel heel tof van je dat je toegeeft dat je een van de mensen bent waar de opmerking voor bedoeld is, en dan tevens hier je verhaal komt geven, super! :)
Ach, je zult inmiddels wel doorhebben dat ik twee gezichten heb. In real life is dat niet anders, maar weet ik me beter in de hand te houden. Daarbij kom ik in die situaties ook andersoortige mensen tegen dan hier, om het maar even neutraal te zeggen.

quote:
Wederom, ik reageerde vanmorgen op een reactie van jou niet zozeer om het persoonlijk te maken en alleen jou aan te spreken maar omdat druppel.
Het is toch werkelijk dat de tranen af en toe in je ogen springen als je het topic zo doorneemt. Even los van het onderwerp wat misschien natte ogen kan geven, dat kan best en niet iedereen ziet een conspiracy maar we willen dat omdat het onderwerp er nou eenmaal is het ook met eerbied word behandeld door de deelnemers in het topic.
Hoeft niet een parel te wezen of een toonbeeld van een goed topic, is lastig en een onhaalbare opgave. Je hebt met mensen te maken en hun gevoel, die kan de ene dag wat minder zijn dan de andere dag, alle begrip voor. Maar bij stelselmatig geruzie, gekibbel, geklier, gezeur moet er af en toe even aan de rem getrokken worden.
Helaas spreek ik jou aan nu, voor hetzelfde geldt was het FXR geweest als hij niet een korte ban zou genieten was hij misschien de aanleiding geweest.
Ik geef ook aan dat het deels een subjectiviteit is die ik onderken. Neemt niet weg dat mijn verhaal over de aanstoker en de reageerder blijft staan. Ik ben nu kennelijk eenmaal degene die jou vaak de laatste druppel bezorgt. Zolang je je er van bewust bent dat ik niet de hele emmer vul, dan is er niets aan de hand. Dat blijkt gelukkig ook wel vanuit de ban van FXR, er van uitgaande dat hij die te danken heeft aan zijn gedrag binnen BNW.

quote:
Het hoeft allemaal niet in een weegschaal, iedereen kan wel eens krom reageren maar het zou fijn zijn dat de credit die ik er over heb ook terug te vinden zou wezen bij een ander, en dat lijkt er niet op. Soms moet er doorgetreiterd worden, nog even een steek erbij geven.. vraag me even niet de voorbeelden erbij te halen, je kent ze zelf ook wel als je er objectief naar kijkt.
Het verpest de sfeer, en eigenlijk is dit stuk ook weer een herhaling van stappen, we hebben het er regelmatig over. Wij als mods hebben het er iig regelmatig over en we vinden dat het beter kan en moet gaan in dat topic.
Vandaar.. als er straks posts verdwijnen, meer geedit word, genote met alle gevolgen die er uit voortvloeien.. er is gewaarschuwd, er is gevraagd aan de deelnemers om ook eens wat respect te hebben en wat veerkrachtigheid. Het is geen wedstrijdje wie het mooiste de ander kan afbranden, het gaat om inhoud, ook al is de inhoud soms lastig in te beelden.
Het moet in dat topic misschien ook wel beter. Ik zal in ieder geval hier (nogmaals) mijn bewondering uitspreken voor de personen die veel tijd en werk in dat topic steken, met bovenaan natuurlijk Jokkebrok. Maar ook Mouzzer, Atuin, Oompa en Gray. Top. Ik wil ook niet dat Jokkebrok zich uit dat topic terugtrekt, hij hoort zich daar gewoon mee bezig te houden en dat doet hij in de regel goed. Niemand heeft zoveel kennis over het onderwerp , helaas past hij die niet helemaal goed toe en staat hij slecht open voor kritiek (maar daar zijn er meer van...).

Overigens noem je deze post van je een herhaling van zetten. Ik ben het daar niet mee eens, metacommunicatie is nooit een herhaling van zetten, maar een constant proces waarbij je je soms even kwetsbaarder moet op kunnen stellen om daarna weer vrolijk verder te kunnen... ;)

Edit: bedankt voor je uitvoerige reactie.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:49:18 #73
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96938084
een tijd geleden vroeg ik het als grapje, en zeiden jullie dat je met goeie argumenten etc moet komen om als mod de ip-adressen te mogen zien.

wat als ik het nou zelf vraag (voor mezelf dan iig) is het dan gemakkelijker?

Begin er onderhand wel moe van te worden en het neemt niet af.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:50:54 #74
327034 Hoppahoppa
pi_96938162
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:49 schreef oompaloompa het volgende:
een tijd geleden vroeg ik het als grapje, en zeiden jullie dat je met goeie argumenten etc moet komen om als mod de ip-adressen te mogen zien.

wat als ik het nou zelf vraag (voor mezelf dan iig) is het dan gemakkelijker?

Begin er onderhand wel moe van te worden en het neemt niet af.
^O^
Ik heb er eerder ook al om gevraagd. Ik zou het prettig vinden als het gewoon eens ontkracht werd dat wij dezelfde persoon zijn. Het wordt ook steeds erger, zelfs als we er zelf de draak mee steken omdat het zo belachelijk is.

Mijn zegen hebben jullie.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:53:32 #75
-1 #ANONIEM
pi_96938282
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:49 schreef oompaloompa het volgende:
een tijd geleden vroeg ik het als grapje, en zeiden jullie dat je met goeie argumenten etc moet komen om als mod de ip-adressen te mogen zien.

wat als ik het nou zelf vraag (voor mezelf dan iig) is het dan gemakkelijker?

Begin er onderhand wel moe van te worden en het neemt niet af.
Dat zegt niet veel. Als jij met je ene account via een proxy surft en met je andere niet...om maar eens iets te noemen ;)
  Moderator dinsdag 17 mei 2011 @ 13:56:03 #76
249559 crew  Lavenderr
pi_96938404
Wij als mod kunnen geen IP-adressen zien.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:58:10 #77
327034 Hoppahoppa
pi_96938505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
Wij als mod kunnen geen IP-adressen zien.
Maar ik weet van Bastard wel dat jullie een Klooncheck kunnen aanvragen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator dinsdag 17 mei 2011 @ 13:58:33 #78
249559 crew  Lavenderr
pi_96938523
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:58 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Maar ik weet van Bastard wel dat jullie een Klooncheck kunnen aanvragen.
Jawel, dat kan wel.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:00:04 #79
327034 Hoppahoppa
pi_96938583
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jawel, dat kan wel.
Ik vind dat dat kloongezeur van een aantal lieden de boel behoorlijk verziekt. Daarbij heb ik de sterke indruk dat één van die zeurkousen zelf een kloon is....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:01:11 #80
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96938629
Zou je die voor ons aan kunnen vragen met als voetnoot dat je ons niet verdenkt maar dat we die zelf aan vragen om voor eens en altijd van het gezeur af te zijn?

Ik wil namelijk niet gezien worden als een negatief persoon die evt. kloont etc, dus wil niet als "dader" gezien worden, maar wil tegelijkertijd ook echt wel van die loze beschuldigingen af.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
De snelste VPN - FastestVPNVyprVPN - de snelle VPNVyprVPN - de snelle VPN
  Moderator dinsdag 17 mei 2011 @ 14:01:24 #81
249559 crew  Lavenderr
pi_96938640
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:00 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik vind dat dat kloongezeur van een aantal lieden de boel behoorlijk verziekt. Daarbij heb ik de sterke indruk dat één van die zeurkousen zelf een kloon is....
Dat is altijd het probleem he, eigenlijk zijn wij allemaal een kloon.
En klonen mag, tenzij gebanned.
  Moderator dinsdag 17 mei 2011 @ 14:02:32 #82
249559 crew  Lavenderr
pi_96938690
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:01 schreef oompaloompa het volgende:
Zou je die voor ons aan kunnen vragen met als voetnoot dat je ons niet verdenkt maar dat we die zelf aan vragen om voor eens en altijd van het gezeur af te zijn?

Ik wil namelijk niet gezien worden als een negatief persoon die evt. kloont etc, dus wil niet als "dader" gezien worden, maar wil tegelijkertijd ook echt wel van die loze beschuldigingen af.
Dat begrijp ik heel goed. Zal overleggen met Bastard hoe we dit gaan oplossen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:03:34 #83
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96938727
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat begrijp ik heel goed. Zal overleggen met Bastard hoe we dit gaan oplossen.
Super, dank je wel!
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:12:46 #84
327034 Hoppahoppa
pi_96939077
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat begrijp ik heel goed. Zal overleggen met Bastard hoe we dit gaan oplossen.
Fijn. Ook namens ons bedankt. ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:13:20 #85
-1 #ANONIEM
pi_96939098
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:03 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Super, dank je wel!
Jullie kunnen het ook zelf bewijzen door een foto van jezelf te showen waarbij jullie een papiertje met je naam ophouden. Scheelt een hoop gezeur en moeilijk gedoe, dacht ik zo O-)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:17:17 #86
327034 Hoppahoppa
pi_96939237
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jullie kunnen het ook zelf bewijzen door een foto van jezelf te showen waarbij jullie een papiertje met je naam ophouden. Scheelt een hoop gezeur en moeilijk gedoe, dacht ik zo O-)
Nee, want dan kom jij weer met vierkantjes en driehoekjes op die foto's waaruit blijkt dat wij allebei twee ogen en een neus hebben en we dus dezelfde persoon moeten zijn. Ik geloof daarbij niet dat ik mijn foto aan jou kan toevertrouwen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator dinsdag 17 mei 2011 @ 14:18:07 #87
249559 crew  Lavenderr
pi_96939265
Niemand hoeft hier te bewijzen dat hij of zij kloont of niet.
Nogmaals, we zijn allemaal klonen onder onze nicknaam. Alleen als je een ban hebt mag het niet.
Duidelijk zo?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:18:11 #88
-1 #ANONIEM
pi_96939268
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:17 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nee, want dan kom jij weer met vierkantjes en driehoekjes op die foto's waaruit blijkt dat wij allebei twee ogen en een neus hebben en we dus dezelfde persoon moeten zijn. Ik geloof daarbij niet dat ik mijn foto aan jou kan toevertrouwen.
Dat laat ik aan Culto over ;)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:19:00 #89
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96939301
pfft en ik druk bezig met foto's maken :(
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:20:21 #90
-1 #ANONIEM
pi_96939354
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:19 schreef oompaloompa het volgende:
pfft en ik druk bezig met foto's maken :(
Wij wachten met smart! ^O^
Cyberghost VPNVyprVPN - de snelle VPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:24:58 #91
327034 Hoppahoppa
pi_96939513
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
Niemand hoeft hier te bewijzen dat hij of zij kloont of niet.
Nogmaals, we zijn allemaal klonen onder onze nicknaam. Alleen als je een ban hebt mag het niet.
Duidelijk zo?
Zeker. Maar ik ben graag uniek en word niet graag beschuldigd van dubbelgangerschap.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:26:07 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96939557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat begrijp ik heel goed. Zal overleggen met Bastard hoe we dit gaan oplossen.
Nou ik denk niet dat we gaan doen. Als mensen vermoeden dat je een kloon bent van elkaar, mooi niet jou probleem als user. 2 mensen kunnen een zelfde mening hebben of een zelfde manier van posten.. dat we nou in BNW zitten en er direct een complot achter gezocht word zegt meer iets over die personen denk ik.
Deze week kunnen we anders jullie laten checken, de andere keer weer iemand anders en dat allemaal puur voor de lol en voor andermans gemoedsrust, en het zegt eigenlijk nog niks.
The truth was in here.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:27:14 #93
327034 Hoppahoppa
pi_96939594
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou ik denk niet dat we gaan doen. Als mensen vermoeden dat je een kloon bent van elkaar, mooi niet jou probleem als user. 2 mensen kunnen een zelfde mening hebben of een zelfde manier van posten.. dat we nou in BNW zitten en er direct een complot achter gezocht word zegt meer iets over die personen denk ik.
Deze week kunnen we anders jullie laten checken, de andere keer weer iemand anders en dat allemaal puur voor de lol en voor andermans gemoedsrust, en het zegt eigenlijk nog niks.
Akkoord. Misschien moeten we dan gewoon afspreken dat we ophouden met die beschuldigingen. Het leidt enorm af van de inhoud.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator dinsdag 17 mei 2011 @ 14:28:50 #94
249559 crew  Lavenderr
pi_96939657
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Akkoord. Misschien moeten we dan gewoon afspreken dat we ophouden met die beschuldigingen. Het leidt enorm af van de inhoud.
Heel strak plan ^O^
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:30:53 #95
327034 Hoppahoppa
pi_96939733
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heel strak plan ^O^
Uiteraard ga ik er dan ook vanuit dat de mods hier tegen optreden. Anders is de afspraak zinloos.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:33:42 #96
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96939842
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:30 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Uiteraard ga ik er dan ook vanuit dat de mods hier tegen optreden. Anders is de afspraak zinloos.
Werk met de TR's of meldt het hier, komt het vast goed.
The truth was in here.
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:15:37 #97
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96984131
Hoe koppel je een nieuwe thread?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:21:03 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96984334
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:15 schreef oompaloompa het volgende:
Hoe koppel je een nieuwe thread?
Geen idee of jullie dat kunnen en zelf nog weinig ervaring met aanmaken nieuw topic voor reeks dus ik kijk zelf wel even.. 911 neem ik aan. :)
The truth was in here.
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:23:25 #99
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96984421
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Geen idee of jullie dat kunnen en zelf nog weinig ervaring met aanmaken nieuw topic voor reeks dus ik kijk zelf wel even.. 911 neem ik aan. :)
Yeap :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:24:52 #100
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96984476
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:23 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Yeap :)
er is heul geen nieuw 911 topic :)
The truth was in here.
Cyberghost VPNBullguard Internet SecurityDe snelste VPN - FastestVPN
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:25:54 #101
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96984513
Ow kun je hem gewoon maken en dan koppelen?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:32:46 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96984757
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:25 schreef oompaloompa het volgende:
Ow kun je hem gewoon maken en dan koppelen?
Staat er bij jou onderaan boven het invoerveld "open nieuw deel" ?
Geopend.
The truth was in here.
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:33:17 #103
287079 Gray
pi_96984776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:15 schreef oompaloompa het volgende:
Hoe koppel je een nieuwe thread?
Er zit tegenwoordig een knop wanneer je vanuit de laatste post uit het gesloten topic een nieuwe post wil maken.
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:38:01 #104
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96984958
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Staat er bij jou onderaan boven het invoerveld "open nieuw deel" ?
Geopend.
Ben ik net te ongeduldig geweest, kun je de mijne weghalen?

En nu weet ik voortaan hoe het moet :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:53:11 #105
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96985566
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:38 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ben ik net te ongeduldig geweest, kun je de mijne weghalen?

En nu weet ik voortaan hoe het moet :)
Voor mij was het ook de eerste keer.. gedoe ook steeds met die veranderingen.
The truth was in here.
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:02:48 #106
-1 #ANONIEM
pi_96985918
Deze van Hoppa was ook nog wel iets waar ik wat over kwijt wil:

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

Dit was een boeiende post waar je naar refereert, die inderdaad verloren is gegaan in 2 andere discussies die op dat moment liepen. Bovendien had ik op dat moment geen tijd om me daar in te verdiepen.

Het is nogal een uitzoekwerk waar ik niet altijd tijd voor heb. Je moet er nogal wat oude bronnen bijzoeken om dit soort vraagtukken (want dat zijn het voor mij) te beantwoorden. Dat is ook iets in deze discussies waar jij overheen stapt. Want hoewel jij veel werk stopt in je uitgebreide posts en vraagstellingen, het antwoord vinden en verklaren wat jij denkt te zien kost over het algemeen veel meer tijd.

Vragen stellen is makkelijker dan vragen beantwoorden.
Wat wil je dan Hoppa? Je wilt een interessante inhoudelijke discussie, maar bent zelf te beroerd om enig zoekwerk te verrichten. Er blijft helemaal niets over namelijk, als je niet bereid bent om ergens tijd en moeite in te steken. Zeiken en het topic frustreren, daar kun je wel tijd voor maken.

Echt... niet te geloven dit. :')
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:20:11 #107
327034 Hoppahoppa
pi_96986605
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze van Hoppa was ook nog wel iets waar ik wat over kwijt wil:

[..]

Wat wil je dan Hoppa? Je wilt een interessante inhoudelijke discussie, maar bent zelf te beroerd om enig zoekwerk te verrichten. Er blijft helemaal niets over namelijk, als je niet bereid bent om ergens tijd en moeite in te steken. Zeiken en het topic frustreren, daar kun je wel tijd voor maken.

Echt... niet te geloven dit. :')
Ik zeg alleen dat het meer tijd kost om vragen te beantwoorden dan om ze te stellen en dat ik niet altijd de tijd heb om overal in te duiken.

De beweringen over de passagierslijsten goed nazoeken, namen vergelijken, alle bronnen lezen die hierover zijn, enz. enz. dat kost meer tijd dan die paar uurtjes van de dag die ik aan BNW wil besteden. Ik heb je ook al eens eerder uitgelegd dat ik me beperk tot de onderwerpen waar ik verstand van heb en die ik begrijp. Dat zouden meer mensen moeten doen.

Nogmaals, jij ziet dingen die je niet snapt of niet begrijpt en verbindt daar direct conclusies aan. Op het moment dat iemand één van je verklaringen niet kan weerleggen omdat hij over het onderwerp niet voldoende inhoudelijke kennis heeft, dan zie je dat als bewijs voor je theorie, of als luiheid, trollen of hoe je het ook wilt noemen.

Op sommige onderwerpen reageer ik uitgebreid inhoudelijk (foto/video met name, of de psychologische aspecten), op andere reageer ik beperkt inhoudelijk vanuit mijn vermogen tot logisch denken (als het over wetenschappelijke zaken gaat) en op andere zaken reageer ik niet. Shoot me, als je dat vervelend vindt. Er staat nergens dat het verplicht is om op elke post van jou te reageren.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:36:28 #108
-1 #ANONIEM
pi_96987220
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:20 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat het meer tijd kost om vragen te beantwoorden dan om ze te stellen en dat ik niet altijd de tijd heb om overal in te duiken.

De beweringen over de passagierslijsten goed nazoeken, namen vergelijken, alle bronnen lezen die hierover zijn, enz. enz. dat kost meer tijd dan die paar uurtjes van de dag die ik aan BNW wil besteden. Ik heb je ook al eens eerder uitgelegd dat ik me beperk tot de onderwerpen waar ik verstand van heb en die ik begrijp. Dat zouden meer mensen moeten doen.

Nogmaals, jij ziet dingen die je niet snapt of niet begrijpt en verbindt daar direct conclusies aan. Op het moment dat iemand één van je verklaringen niet kan weerleggen omdat hij over het onderwerp niet voldoende inhoudelijke kennis heeft, dan zie je dat als bewijs voor je theorie, of als luiheid, trollen of hoe je het ook wilt noemen.

Op sommige onderwerpen reageer ik uitgebreid inhoudelijk (foto/video met name, of de psychologische aspecten), op andere reageer ik beperkt inhoudelijk vanuit mijn vermogen tot logisch denken (als het over wetenschappelijke zaken gaat) en op andere zaken reageer ik niet. Shoot me, als je dat vervelend vindt. Er staat nergens dat het verplicht is om op elke post van jou te reageren.
Nee dat staat inderdaad nergens Hoppa. Jij bent echter degene die altijd zeurt om een verandering van onderwerp, maar je laat zelf maar bar weinig zien. Wat je wel goed kunt is alles verwerpen.

Dus.... ik ben echt benieuwd naar jouw inbreng in het 9/11 topic, nu ik vanaf de zijlijn met je mee lees.
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:47:09 #109
327034 Hoppahoppa
pi_96987675
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee dat staat inderdaad nergens Hoppa. Jij bent echter degene die altijd zeurt om een verandering van onderwerp, maar je laat zelf maar bar weinig zien. Wat je wel goed kunt is alles verwerpen.

Dus.... ik ben echt benieuwd naar jouw inbreng in het 9/11 topic, nu ik vanaf de zijlijn met je mee lees.
^O^
Voorlopig wacht ik op het lijstje met wetenschappelijke onmogelijkheden. Ik moet natuurlijk wel een basis hebben om over te discussieren. Verder blijft staan wat ik eerder al heb aangegeven. Ik hoef niemand te overtuigen van één of ander duister complot.

Overigens, al die verzoeken om verandering van onderwerp vallen reuze mee. Ik heb 1 keer aangegeven dat IK niet meepraat over vicsims, omdat ik weet dat dat onzin is. Daarnaast vind ik het onderwerp over het vliegtuig in gebouw filmpje inmiddels genoeg besproken. Bovendien wil jij het daar ook niet over hebben, want jij hebt aangegeven het niet relevant te vinden of het al dan niet kan.

Dus mijn inbreng zou je nog wel eens tegen kunnen vallen, ik weet ook niet wat je van me verwacht (en eerlijk gezegd boeit het me ook niet echt). Ik hoop dat je je vermaakt met meelezen, dat wel.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:55:25 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96988014
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:47 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

^O^
Voorlopig wacht ik op het lijstje met wetenschappelijke onmogelijkheden. Ik moet natuurlijk wel een basis hebben om over te discussieren.
Mooi moment om je eerder aangebrachte onderwerpen die je eventueel in dat sidetrack 911 topic wilde gaan openen, op te halen.
The truth was in here.
VyprVPN - de snelle VPNVeilig met een Dashlane passwordkluisVyprVPN - de snelle VPN
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:58:02 #111
327034 Hoppahoppa
pi_96988102
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mooi moment om je eerder aangebrachte onderwerpen die je eventueel in dat sidetrack 911 topic wilde gaan openen, op te halen.
Daar heb je wel een mooi punt ja. Ik zal dat eens opsnorren.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:02:51 #112
-1 #ANONIEM
pi_96988291
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mooi moment om je eerder aangebrachte onderwerpen die je eventueel in dat sidetrack 911 topic wilde gaan openen, op te halen.
Exactly. Hij doet nu net alsof ie nooit om een topic change heeft gevraagd. Hij wilde nota bene een parallel topic naast het bestaande topic openen omdat ie vond dat de onderwerpen ondergesneeuwd werden door de no-plane theorie.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:04:10 #113
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96988338
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Exactly. Hij doet nu net alsof ie nooit om een topic change heeft gevraagd. Hij wilde nota bene een parallel topic naast het bestaande topic openen omdat ie vond dat de onderwerpen ondergesneeuwd werden door de no-plane theorie.
Je hebt gewoon zelf geen stof meer dat ons tot nadenken kan stemmen, geef het maar gewoon toe.
The truth was in here.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:05:10 #114
-1 #ANONIEM
pi_96988386
quote:
16s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je hebt gewoon zelf geen stof meer dat ons tot nadenken kan stemmen, geef het maar gewoon toe.
Verkapte kom-nou-in-deeltje-50-posten-post?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2011 14:06:37 ]
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 14:05:55 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_96988419
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Exactly. Hij doet nu net alsof ie nooit om een topic change heeft gevraagd. Hij wilde nota bene een parallel topic naast het bestaande topic openen omdat ie vond dat de onderwerpen ondergesneeuwd werden door de no-plane theorie.
Oh ja, was ik vergeten.
Nee, alles kan gewoon in het bestaande 9/11-topic.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:11:11 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96988632
quote:
5s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Verkapte kom-nou-in-deeltje-50-posten-post?
Welnee, als jij vind dat je uitgesproken bent wie ben ik dan om je te motiveren.
Tja, wel jammer dat je het idee hebt dat je publiek bestaat uit alleen tegensprekers want ik vermoed zomaar dat er een hoop lurkers zijn die je posts wel graag lezen en er geen weerwoord op hoeven te geven.
Niet ik je standpunt niet begrijp hoor, kijk ik ga ook niet keer op keer uitleggen waarop mijn geloof gestoeld is, dat doe ik een keer, een tweede keer maar blijf niet bezig.
The truth was in here.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:15:02 #117
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_96988823
Nee er zijn veel lurkers die geen zin hebben in die denigrerende/bagatelliserende opmerkingen van bepaalde (ik hoef geen namen te noemen ) users en daarom maar besluiten zich te onthouden van comentaar.
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:15:07 #118
327034 Hoppahoppa
pi_96988829
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Exactly. Hij doet nu net alsof ie nooit om een topic change heeft gevraagd. Hij wilde nota bene een parallel topic naast het bestaande topic openen omdat ie vond dat de onderwerpen ondergesneeuwd werden door de no-plane theorie.
Dat klopt, omdat het maar door bleef gaan over vicsims en ik daar niet over mee wilde lezen. Maar hey, het is al gepiept. We zullen wel zien of er mensen op willen reageren. Zo niet, ook best.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 14:16:32 #119
249559 crew  Lavenderr
pi_96988893
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:15 schreef DeMolay het volgende:
Nee er zijn veel lurkers die geen zin hebben in die denigrerende opmerkingen van bepaalde (ik hoef geen namen te noemen ) users en daarom maar besluiten zich te onthouden van comentaar.
Ja, ook dat. Jammer.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:32:36 #120
-1 #ANONIEM
pi_96989572
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Welnee, als jij vind dat je uitgesproken bent wie ben ik dan om je te motiveren.
Tja, wel jammer dat je het idee hebt dat je publiek bestaat uit alleen tegensprekers want ik vermoed zomaar dat er een hoop lurkers zijn die je posts wel graag lezen en er geen weerwoord op hoeven te geven.

Ik vond jouw opmerking dan overigens wel vrij flauw. Zeker gezien je een mod bent en een voorbeeldfunctie uitdraagt. ;)
quote:
Niet ik je standpunt niet begrijp hoor, kijk ik ga ook niet keer op keer uitleggen waarop mijn geloof gestoeld is, dat doe ik een keer, een tweede keer maar blijf niet bezig.
Mooie tijd om te stoppen dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2011 14:33:07 ]
Surfshark - veilig toegang tot het open internetCyberghost VPNMalwarebytes - stop malware
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:34:30 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96989631
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vond jouw opmerking dan overigens wel vrij flauw. Zeker gezien je een mod bent en een voorbeeldfunctie uitdraagt. ;)
Vergeet die voorbeeldfunctie maar, niemand die mij ziet als voorbeeld hoor. :)
The truth was in here.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:35:08 #122
327034 Hoppahoppa
pi_96989653
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vergeet die voorbeeldfunctie maar, niemand die mij ziet als voorbeeld hoor. :)
:Y :Y Wel! :Y :Y
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:36:06 #123
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96989689
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:35 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

:Y :Y Wel! :Y :Y
Gedraag je er dan eens naar.

(inkoppertje he)
The truth was in here.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:38:09 #124
327034 Hoppahoppa
pi_96989756
quote:
16s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gedraag je er dan eens naar.

(inkoppertje he)
Als ik geen respect voor je had, dan had ik niet zo'n lange posts met uitleg over mijn gedrag gepost. Dat lijkt me helder. Maar soms is dat duiveltje op mijn rechterschouder sterker dan het engeltje op mijn linkerschouder!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:40:22 #125
-1 #ANONIEM
pi_96989833
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vergeet die voorbeeldfunctie maar, niemand die mij ziet als voorbeeld hoor. :)
Ah.. dus dan ga je ineens vanuit het niets J0kkebr0kje maar aanvallen / uitdagen? Eigenlijk ben jij dus een troll met een blauwe username. ;)
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:40:42 #126
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96989854
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:38 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Als ik geen respect voor je had, dan had ik niet zo'n lange posts met uitleg over mijn gedrag gepost. Dat lijkt me helder. Maar soms is dat duiveltje op mijn rechterschouder sterker dan het engeltje op mijn linkerschouder!
Geeft niks, ik ben ook wel eens een botte lul, wie niet? :)
The truth was in here.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:41:20 #127
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96989879
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah.. dus dan ga je ineens vanuit het niets J0kkebr0kje maar aanvallen / uitdagen? Eigenlijk ben jij dus een troll met een blauwe username. ;)
Ik daag je niet uit, en troll zeker niet. Ik prikkel je daar om het beste uit jezelf naar voren te halen.
The truth was in here.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:45:30 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96990066
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Geeft niks, ik ben ook wel eens een botte lul, wie niet? :)
Lavenderr, zij niet nee.
The truth was in here.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:45:59 #129
327034 Hoppahoppa
pi_96990083
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Geeft niks, ik ben ook wel eens een botte lul, wie niet? :)
Precies. En soms moet dat gewoon kunnen.

quote:
17s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

Lavenderr, zij niet nee.
Dat is een vrouw. Die steken gemeen en onder water.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:46:22 #130
-1 #ANONIEM
pi_96990101
quote:
12s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik daag je niet uit, en troll zeker niet. Ik prikkel je daar om het beste uit jezelf naar voren te halen.
Het beste haal ik uit mezelf naar voren door de trollen nu links te laten liggen en te stoppen met moeite doen om iets van het topic te proberen te maken. Het werkt niet, maar dat wist ik eigenlijk al heel lang, maar nu is het klaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2011 14:47:23 ]
Surf prive met PureVPNMalwarebytes - stop malwareSurf volledig anoniem met NordVPN
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:55:29 #131
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96990427
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:45 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Precies. En soms moet dat gewoon kunnen.

[..]

Dat is een vrouw. Die steken gemeen en onder water.
Oh ja dat zeker.
The truth was in here.
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:56:05 #132
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96990446
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het beste haal ik uit mezelf naar voren door de trollen nu links te laten liggen en te stoppen met moeite doen om iets van het topic te proberen te maken. Het werkt niet, maar dat wist ik eigenlijk al heel lang, maar nu is het klaar.
Mooi, dan zien we je morgen weer terugkomen. :)
The truth was in here.
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 15:14:29 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_96991122
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:45 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Precies. En soms moet dat gewoon kunnen.

[..]

Dat is een vrouw. Die steken gemeen en onder water.
o|O
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:29:29 #134
327034 Hoppahoppa
pi_97008249
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

In alle redelijkheid: ligt de sleutel daarvoor niet gewoon bij het deleten van een van je accounts?
Gaan
We
Weer.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:52:39 #135
-1 #ANONIEM
pi_97009935
:D
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:55:19 #136
327034 Hoppahoppa
pi_97010147
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
:D
Tja. Maak je ergens een afspraak over...
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:56:25 #137
-1 #ANONIEM
pi_97010209
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Tja. Maak je ergens een afspraak over...
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:58:06 #138
327034 Hoppahoppa
pi_97010324
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oo, wat een schattig kindje. Is hij er 1 van jou, of gewoon een willekeurige vicsim?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:00:25 #139
-1 #ANONIEM
pi_97010507
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:58 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Oo, wat een schattig kindje. Is hij er 1 van jou, of gewoon een willekeurige vicsim?
Dat is mijn zoon ja. Lief hé :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:01:35 #140
327034 Hoppahoppa
pi_97010596
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is mijn zoon ja. Lief hé :)
Prachtig. Het is een scheetje :')
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Bullguard Internet SecurityVeilig met een Dashlane passwordkluisBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:06:36 #141
-1 #ANONIEM
pi_97010796
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:01 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Prachtig. Het is een scheetje :')
Ik ben hem aan het klaarstomen voor BNW, dus maak je borst maar nat.
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:08:06 #142
327034 Hoppahoppa
pi_97010897
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ben hem aan het klaarstomen voor BNW, dus maak je borst maar nat.
Als hij dan maar beter zindelijk is dan papa. ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:09:01 #143
-1 #ANONIEM
pi_97010959
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:08 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Als hij dan maar beter zindelijk is dan papa. ;)
:D
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 22:14:45 #144
249559 crew  Lavenderr
pi_97011344
Hello boys, dit is Feedback he, dat jullie het even weten. Dit soort grappen kunnen uitstekend op onze SC :)

Btw, leuk zoontje heb je JB *; hij huilt wel veel he?
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:42:12 #145
-1 #ANONIEM
pi_97011457
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef Lavenderr het volgende:

Btw, leuk zoontje heb je JB *; hij huilt wel veel he?
Dat is alleen als ik van bepaalde users de reacties voorlees. Anders huilt ie eigenlijk nooit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2011 22:42:25 ]
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:46:17 #146
-1 #ANONIEM
pi_97011715
Dat is niet zijn zoon, dat is Bin Laden.
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 22:49:01 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_97011894
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:46 schreef Scrummie het volgende:
Dat is niet zijn zoon, dat is Bin Laden.
:D
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:44:47 #148
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97014601
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:53 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Over het nieuwe hondje van Paris, of de zonnebril van Oprah ofzo...

(Ik vermoed ten minste dat oompapoopa bij dergelijke zaken zijn mosterd haalt.)
Wie noemde mij de vorige keer ook alweer oompapoopa?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:50:37 #149
-1 #ANONIEM
pi_97014860
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:44 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wie noemde mij de vorige keer ook alweer oompapoopa?
Dat is wel heel suf. Ik zou dan gaan voor stompalompa. 8-)

Offuh.. oomaoopa..

voel je 'm? :x

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2011 23:55:44 ]
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:02:01 #150
184183 Bankfurt
pi_97015316
Ik wil een topic openen over een dreigende natuurramp, die op de agenda staat van de Illuminati; maar ik wil niet dat dit topic gelijk verziekt wordt en dicht gaat.

Dreigende rampenreeks van ca. rond 21 mei 2011 a.s. en in de maand juni 2011:
Die HAARP-aardbeving annex tsunami bij Japan in maart j.,l. is daarbij kinderspel.

De volgende rampen staan op de agenda binnen 6 weken:

Japan mega aardbevingen/tsunamis
Californie idem
Golf-van Mexico - New Madrid Fault Line - Chicago idem
Yellowstone - Texas mega ontploffingen.
Nederland overstroming

alles moet er aan gedaan worden om dit te voorkomen;

dus bid tot God.

Kan dit topic geopend en beschermd worden ?
Malwarebytes - stop malwareCyberghost VPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:07:55 #151
-1 #ANONIEM
pi_97015506
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:02 schreef Bankfurt het volgende:
Ik wil een topic openen over een dreigende natuurramp, die op de agenda staat van de Illuminati; maar ik wil niet dat dit topic gelijk verziekt wordt en dicht gaat.

Dreigende rampenreeks van ca. rond 21 mei 2011 a.s. en in de maand juni 2011:
Die HAARP-aardbeving annex tsunami bij Japan in maart j.,l. is daarbij kinderspel.

De volgende rampen staan op de agenda binnen 6 weken:

Japan mega aardbevingen/tsunamis
Californie idem
Golf-van Mexico - New Madrid Fault Line - Chicago idem
Yellowstone - Texas mega ontploffingen.
Nederland overstroming

alles moet er aan gedaan worden om dit te voorkomen;

dus bid tot God.

Kan dit topic geopend en beschermd worden ?
Open maar.. Ik bescherm je! :Y
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:11:16 #152
326537 GoudIsEcht
pi_97015645
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:44 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wie noemde mij de vorige keer ook alweer oompapoopa?
Ik zou het niet weten... misschien iemand die het idee had dat je er naar neigt topics te bevuilen met verbale stront?
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:12:06 #153
184183 Bankfurt
pi_97015682
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Open maar.. Ik bescherm je! :Y
Thanks, ik wacht ook op support van de mods.
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:15:21 #154
-1 #ANONIEM
pi_97015804
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Thanks, ik wacht ook op support van de mods.
Binnen een paar dagen dus ... groot onheil?
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:24:29 #155
184183 Bankfurt
pi_97016109
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Binnen een paar dagen dus ... groot onheil?
Ja; althans dat is in de planning en er wordt gewerkt om dit onheil in te perken; maar ik verwacht minstens een zware aardbeving in de Pacific rond 21 mei.

De New Madrid Fault Line is nu echt hot .. ..zandzakken voor de deur helpen niet veel meer....

http://altnewsreport.wordpress.com/2011/05/12/may-2011-video/

Dit is 1 van de 3 problemen:


Deze video's vooral bekijken !


.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bankfurt op 19-05-2011 00:35:12 ]
  donderdag 19 mei 2011 @ 00:55:19 #156
287079 Gray
pi_97017067
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:02 schreef Bankfurt het volgende:
Ik wil een topic openen over een dreigende natuurramp, die op de agenda staat van de Illuminati; maar ik wil niet dat dit topic gelijk verziekt wordt en dicht gaat.

Dreigende rampenreeks van ca. rond 21 mei 2011 a.s. en in de maand juni 2011:
Die HAARP-aardbeving annex tsunami bij Japan in maart j.,l. is daarbij kinderspel.

De volgende rampen staan op de agenda binnen 6 weken:

Japan mega aardbevingen/tsunamis
Californie idem
Golf-van Mexico - New Madrid Fault Line - Chicago idem
Yellowstone - Texas mega ontploffingen.
Nederland overstroming

alles moet er aan gedaan worden om dit te voorkomen;

dus bid tot God.

Kan dit topic geopend en beschermd worden ?
Persoonlijk ben ik er niet zo'n fan van, want het lijkt mij onmogelijk goed te onderbouwen, maar laat je door mij vooral niet tegenhouden. ;)

Ik wil zelfs posters erop aanspreken wanneer ze vervelend doen, zo ben ik dan ook wel weer. Verwacht van mij alleen niet dat ik je beweringen ondersteun, daar moet ik degelijke argumenten voor aangeleverd krijgen (lees: bronnen (lees: degelijke bronnen). :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 06:38:23 #157
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97019572
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:02 schreef Bankfurt het volgende:
Kan dit topic geopend en beschermd worden ?
Het lijkt hier wel een mafia familie :D
Ja natuurlijk heb je onze bescherming 8-)
The truth was in here.
  donderdag 19 mei 2011 @ 08:45:55 #158
-1 #ANONIEM
pi_97020447
Zo'n topic zou ik ook wel interessant vinden. Vraag is altijd: Wat voor reacties krijg je als de "voorspelling" niet uit komt, en hoe reageert TS. Ik denk dat velen je niet meer serieus nemen als je dan iets zegt in de richting van "Oh, mis berekening, het is nu **** datum!". Nee, als het niet is uitgekomen moet je gewoon toegeven dat je bronnen het blijkbaar gewoon echt fout hadden, of gewoon uit hun duim zogen.
  donderdag 19 mei 2011 @ 08:50:52 #159
327034 Hoppahoppa
pi_97020525
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 08:45 schreef Scrummie het volgende:
Zo'n topic zou ik ook wel interessant vinden. Vraag is altijd: Wat voor reacties krijg je als de "voorspelling" niet uit komt, en hoe reageert TS. Ik denk dat velen je niet meer serieus nemen als je dan iets zegt in de richting van "Oh, mis berekening, het is nu **** datum!". Nee, als het niet is uitgekomen moet je gewoon toegeven dat je bronnen het blijkbaar gewoon echt fout hadden, of gewoon uit hun duim zogen.
Of dat het topic er voor gezorgd heeft dat het onheil is voorkomen en dat Bankfurt de redder van de dag is.

Maar goed, Het waren eerst een boel rampen, nu alleen nog een aardbeving in de pacific. En dat in een paar posts. Hoe dan ook, ik blijf hopen!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:01:32 #160
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97020690
Kijk, de TS heeft natuurlijk wel de verantwoording om in de OP aan te geven wat hij wil bereiken met zijn topic. Is tevens een beetje de discussieleider want heeft verantwoording voor zijn eigen topic.
Met een heldere OP, waarin staat wat de bedoeling is, waarover gediscusseerd kan worden en wat niet is het voor de mods ook makkelijker om daarop te modden en bij te sturen.
Mocht dan het topic niet vlgs je bedoeling gaan lopen en heb je het idee dat het ontspoort, plaats even een TR of kom het hier even melden dan kunnen we tijdig bijspringen als dat nodig mocht blijken.
The truth was in here.
Surf volledig anoniem met NordVPNVyprVPN - de snelle VPNMalwarebytes - stop malware
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:01:54 #161
326537 GoudIsEcht
pi_97020697
Bankfurt,

Je hebt dit toch niet van xandernieuws of whatdoesitmean of dergelijke sites geplukt hè?
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:03:36 #162
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97020721
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:01 schreef GoudIsEcht het volgende:
Bankfurt,

Je hebt dit toch niet van xandernieuws of whatdoesitmean of dergelijke sites geplukt hè?
Hier in BNW mag een dergelijke site natuurlijk wel als bron gelden, in NWS is dat niet de bedoeling.
Het zijn conspiracy sites dus prima :)
Hier nog 1 waar je voeding uit kan halen http://www.godlikeproductions.com/forum1/03/31/11/pg1
The truth was in here.
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:05:48 #163
327034 Hoppahoppa
pi_97020764
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:01 schreef GoudIsEcht het volgende:
Bankfurt,

Je hebt dit toch niet van xandernieuws of whatdoesitmean of dergelijke sites geplukt hè?
Hij heeft het rechtstreeks van de bron. Hij geeft alleen nooit aan wie (of wat) die bron is.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:30:38 #164
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97021206
walgelijk manipulatief. Ik stop met praten over de 2 accounts maar noem ze wel allebei hoompahoompa

quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:08 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ja zag het achteraf. Ik begrijp (begreep) nog niet helemaal hoe het hier werkt en wist niet dat er op die manier 'afspraken' gemaakt worden.

Prima, ik hou er over op, maar dan moet hoompahoompa ook niet gaan zeuren dat ze moet wordt van al het werk.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:12 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Hoompa, gedraag je nou eens man.

Ik doe hier verdorie moeite om een verhaal uit te leggen, en als dan blijkt dat jij me valselijk aan de NWO-verhalen koppelt krijg ik nota bene een sneer als dank.

Vind je dat nou normaal? Begrijp je nou echt niet dat mensen op je kotsen hier?

En hoe kan de dollar blijven bestaan bij een lagere koers?

Lees mijn posts nog eens, probeer te begrijpen wat de VS daar allemaal voor doet.

Die schenkstroop is zo gek nog niet, want een lagere koers hangt samen met inflatie, en dat laatste betekent dat ze hun schulden met de drukpers kunnen wegpoetsen.

Bovendien is de rest van de wereld enigszins gedwongen de VS daarin te volgen zolang de dollar zijn positie houdt.

Maar ik zal het nog ingewikkelder voor je maken: het gaat ze misschien niet lukken die positie te behouden, het wordt steeds lastiger.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:38:12 #165
327034 Hoppahoppa
pi_97021392
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:30 schreef oompaloompa het volgende:
walgelijk manipulatief. Ik stop met praten over de 2 accounts maar noem ze wel allebei hoompahoompa

[..]

[..]

Inderdaad. Ik had er zelf gewoon overheen gelezen.... :')

Zo treurig is het.

Wat ik trouwens bijzonder vind is dat GoudIsEcht vanaf dag één mee is gegaan in die onzin van ons 'cloon-zijn'. Voor een zelfstandig denker is dat eigenlijk best een faal.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:40:37 #166
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97021439
Ok dat geedit, misschien moest hij nog de slaap uit zijn ogen wrijven en heeft hij over mn opmerking gelezen..
The truth was in here.
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:41:35 #167
327034 Hoppahoppa
pi_97021467
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:40 schreef Bastard het volgende:
Ok dat geedit, misschien moest hij nog de slaap uit zijn ogen wrijven en heeft hij over mn opmerking gelezen..
Heerlijk, die positieve 'glas is halfvol' instelling! ^O^

Edit: overigens liegt hij in die post ook glashard. Er heeft nog niemand over mij heen gekotst. Ja, mijn neefje toen hij 2 was, maar die doet hier niet mee op het forum.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:41:49 #168
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97021474
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:40 schreef Bastard het volgende:
Ok dat geedit, misschien moest hij nog de slaap uit zijn ogen wrijven en heeft hij over mn opmerking gelezen..
nee hoor hij reageert namelijk op je opmerking. Is gewoon echt lekker passief manipulatief irritant doen

overigens jij natuurlijk bedankt!
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 19 mei 2011 @ 09:46:32 #169
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97021575
Komt goed, probeer er even niet in mee te gaan.
The truth was in here.
  donderdag 19 mei 2011 @ 10:02:38 #170
327034 Hoppahoppa
pi_97021997
En de volgend:
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:54 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Hoompa, luister. Je hangt een mooi theoretisch verhaaltje op hier, maar zo werkt het leven gewoon niet. Als je op jouw manier wil werken blijf je lullen in de marge. Want ook wat kranten schrijven blijkt vaak genoeg niet te kloppen. Dat zulks jou nog niet helemaal duidelijk was is niet zozeer mijn stokpaardje, maar blijkt wel uit het feit dat je zodra het ergens om waarheid ging meteen kwam aanzetten met een link van de NYT. En dat na decennia van aantoonbare leugens nota bene!

Dat je lang niet alles kunt bewijzen ben ik nog wel met je eens, maar dat jij werkelijkheid zou kunnen onderscheiden van theorie niet. De NYT is in elk geval net zo min werkelijkheid als een goed onerbouwd verhaal hier op dit forum, en als je jezelf na al je tijd hier een beetje serieus wil nemen moet je dat toch maar eens gaat inzien.

Du hoppa, staar je niet zo blind op een bron van aanwijsbare leugens, en probeer eens kennis te nemen van de werled op basis van al de vele aanwijzingen die daarvoor voorhanden zijn. Beter ga je namelijk echt niet krijgen.
Als we dan toch namen gaan verzinnen voor elkaar, mag ik GoudIsEcht dan voortaan 'achterlijke rattekop' noemen? Of is dat niet aardig? ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Surf volledig anoniem met NordVPNDe snelste VPN - FastestVPNVeilig met een Dashlane passwordkluis
  donderdag 19 mei 2011 @ 10:12:16 #171
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97022254
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:46 schreef Bastard het volgende:
Komt goed, probeer er even niet in mee te gaan.
Ik zit op mijn handen!
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 19 mei 2011 @ 10:44:30 #172
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97023166
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
En de volgend:

[..]

Als we dan toch namen gaan verzinnen voor elkaar, mag ik GoudIsEcht dan voortaan 'achterlijke rattekop' noemen? Of is dat niet aardig? ;)
Doe maar even niet.. als deze nog even doorgaat lost zich dit vanzelf op.
The truth was in here.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:17:23 #173
-1 #ANONIEM
pi_97026598
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 10:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
En de volgend:

[..]

Als we dan toch namen gaan verzinnen voor elkaar, mag ik GoudIsEcht dan voortaan 'achterlijke rattekop' noemen? Of is dat niet aardig? ;)
Ik wil dat jij me voortaan ook gewoon J0kkebr0k noemt en dus geen Jokkie meer.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
Jokkie, met stip je beste post in tijden, naar mijn mening. Al zie ik deze post in de verste verte niet als onderbouwing van de no-plane theorie, maar meer als een hint naar een theorie die ikzelf veel plausibeler (doch onbewezen) acht. Namelijk die van de bewuste desinformatie na afloop en de mogelijke betrokkenheid van Amerika bij de aanslagen. Natuurlijk bewijzen ook deze gegevens niets en worden een aantal zaken verklaard op 911myths.com.

Toch blijven een aantal dingen overeind die in ieder geval vreemd zijn. Het vervelende is aan de andere kant dat het ook wel logisch is dat er, in het kader van onderzoek, eventuele verdere verdachten (al dan niet in Guantanamo), weinig definitieve informatie in de media wordt teruggegeven.


[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2011 12:17:59 ]
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:18:48 #174
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97026651
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik wil dat jij me voortaan ook gewoon J0kkebr0k noemt en dus geen Jokkie meer.

[..]

Die was dan vlgs mij oprecht vriendelijk bedoeld en niet kleinerend?
The truth was in here.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:19:08 #175
327034 Hoppahoppa
pi_97026670
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die was dan vlgs mij oprecht vriendelijk bedoeld en niet kleinerend?
Dat dus. Ik sluit niet uit dat ik 'Jokkie' ook ooit in een vervelende post heb gebruikt, maar in de regel zijn koosnaampjes bedoeld voor vriendelijke posts.

Maar als jij aanstoot geeft aan 'Jokkie', dan noem ik je voortaan anders. JOkkebrOk!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:20:20 #176
-1 #ANONIEM
pi_97026716
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die was dan vlgs mij oprecht vriendelijk bedoeld en niet kleinerend?
Hoompa is toch ook niet kleinerend. Zijn post was verder ook niet onvriendelijk, lijkt me.

What's all the fuzz about :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2011 12:20:57 ]
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:21:46 #177
327034 Hoppahoppa
pi_97026763
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoompa is toch ook niet kleinerend. Zijn post was verder ook niet onvriendelijk, lijkt me.

Why all the fuzz? :?
Het gaat in dit geval ook niet om de kleinering, maar om de insinuatie dat ik en Oompa (niet kleinerend bedoeld) dezelfde persoon zijn. En daar zouden we mee ophouden.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:23:18 #178
-1 #ANONIEM
pi_97026806
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:21 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het gaat in dit geval ook niet om de kleinering, maar om de insinuatie dat ik en Oompa (niet kleinerend bedoeld) dezelfde persoon zijn. En daar zouden we mee ophouden.
Tja, je kunt er ook gewoon om gniffelen en er niet zo zwaar aan tillen. Je roept het in feite een beetje op jezelf af nu, door er zo'n punt van te maken.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:24:07 #179
-1 #ANONIEM
pi_97026839
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja, je kunt er ook gewoon om gniffelen en er niet zo zwaar aan tillen. Je roept het in feite een beetje op jezelf af nu, door er zo'n punt van te maken.
Mooie vrouwen vragen zeker ook om verkrachting?

Lijkt wel alsof je alleen maar kritisch kan zijn op Hoppa.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2011 12:24:28 ]
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:24:49 #180
327034 Hoppahoppa
pi_97026866
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja, je kunt er ook gewoon om gniffelen en er niet zo zwaar aan tillen. Je roept het in feite een beetje op jezelf af nu, door er zo'n punt van te maken.
Dat mag jij vinden. Geen probleem. Ik word gewoon doodmoe van die insinuaties.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
De snelste VPN - FastestVPNAnoniem en veilig met ProtonVPNSurf prive met PureVPN
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:25:17 #181
327034 Hoppahoppa
pi_97026884
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:24 schreef Scrummie het volgende:

Lijkt wel alsof je alleen maar kritisch kan zijn op Hoppa.
Er lijkt enige frustratie door te klinken, dat ben ik met je eens.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:34:46 #182
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97027227
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja, je kunt er ook gewoon om gniffelen en er niet zo zwaar aan tillen. Je roept het in feite een beetje op jezelf af nu, door er zo'n punt van te maken.
We zouden dat niet meer doen, het kleineren, het expres de username fout schrijven om aan te geven dat het klonen zouden zijn die je dan maar niet serieus hoeft te nemen. Niet doen.

Natuurlijk kun je er boven staan, maar we gaan die posts wat kritischer bekijken, jammer dat het niet vanuit de users zelf kan komen en dat we er als mods uberhaupt afspraken over moeten gaan maken.
The truth was in here.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:42:37 #183
-1 #ANONIEM
pi_97027495
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:24 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden. Geen probleem. Ik word gewoon doodmoe van die insinuaties.
En ik vind dat je je aanstelt. Maar goed... ik zal geen insinuatie meer doen hoor. :*
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:44:45 #184
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97027555
Mooi, allemaal een knuffel en kunnen we een keer normaal op volwassen wijze verder.
The truth was in here.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:47:12 #185
327034 Hoppahoppa
pi_97027620
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En ik vind dat je je aanstelt. Maar goed... ik zal geen insinuatie meer doen hoor. :*
quote:
17s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:44 schreef Bastard het volgende:
Mooi, allemaal een knuffel en kunnen we een keer normaal op volwassen wijze verder.
^O^

Jullie zijn allemaal lief!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:03:26 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97028152
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 00:02 schreef Bankfurt het volgende:
Ik wil een topic openen over een dreigende natuurramp, die op de agenda staat van de Illuminati; maar ik wil niet dat dit topic gelijk verziekt wordt en dicht gaat.

Dreigende rampenreeks van ca. rond 21 mei 2011 a.s. en in de maand juni 2011:
Die HAARP-aardbeving annex tsunami bij Japan in maart j.,l. is daarbij kinderspel.

De volgende rampen staan op de agenda binnen 6 weken:

Japan mega aardbevingen/tsunamis
Californie idem
Golf-van Mexico - New Madrid Fault Line - Chicago idem
Yellowstone - Texas mega ontploffingen.
Nederland overstroming

alles moet er aan gedaan worden om dit te voorkomen;

dus bid tot God.

Kan dit topic geopend en beschermd worden ?
En wat nou als dit allemaal niet plaats vind binnen die 6 weken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:07:33 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97028277
Oh ik liep wat achter :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:09:05 #188
326537 GoudIsEcht
pi_97028312
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hier in BNW mag een dergelijke site natuurlijk wel als bron gelden, in NWS is dat niet de bedoeling.
Het zijn conspiracy sites dus prima :)
Hier nog 1 waar je voeding uit kan halen http://www.godlikeproductions.com/forum1/03/31/11/pg1
Van mij mag alles gebruikt worden, ik bepaal zelf wel wat ik geloofwaardig vind of hoe ik iets waardeer.

Maar dat neemt niet weg dat ik wel geïnteresseerd ben naar de herkomst van een dergelijk verhaal.
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:10:29 #189
327034 Hoppahoppa
pi_97028356
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:07 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh ik liep wat achter :')
Spuit elf. Ik vraag me wel af waar het genoemde topic blijft. Of zou Bankfurt al door de illuminati zijn afgemaakt voor hij de kans kreeg om het te plaatsen?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:32:08 #190
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97029068
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Van mij mag alles gebruikt worden, ik bepaal zelf wel wat ik geloofwaardig vind of hoe ik iets waardeer.

Maar dat neemt niet weg dat ik wel geïnteresseerd ben naar de herkomst van een dergelijk verhaal.
Zolang je dat in BNW doet, prima.
The truth was in here.
Veilig met een Dashlane passwordkluisAnoniem en veilig met ProtonVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:04:23 #191
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97030296
Goed, alle betrokkenen zijn gesproken over het insinuatie debacel en over kleinerend en zuigend gedrag.
Ik geloof dat alle deelnemers van goede wil zijn en graag een volwaardig en volwassen topic zien waarin ruimte is voor een discussie.
Afgesproken is dat kleinerend/gezuig/getroll gedrag geedit dan wel genote word, bij voldoende aanleiding zullen de mods dat verder moeten spelen om dat geklier uit te bannen.
We weten allemaal van ons zelf wanneer we te geprikkeld zijn om normaal te reageren, neem van mij aan, doe het dan even niet. Neem een paar slokken water, schep een luchtje en kom dan weer terug en probeer het gewoon opnieuw of gewoon niet.
Scheelt een hoop frustratie die zoals we gemerkt hebben, lang kan blijven hangen.
Geef elkaar ook eens wat meer credit en speling, iedereen kan wel eens een off day hebben, het heeft weinig zin om dan na een paar weken daar nog steeds kribbig om te reageren.
C'est ca.
The truth was in here.
  Moderator donderdag 19 mei 2011 @ 14:07:06 #192
249559 crew  Lavenderr
pi_97030399
Wat de man hierboven zegt ^O^
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:20:30 #193
184183 Bankfurt
pi_97035666
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 09:01 schreef GoudIsEcht het volgende:
Bankfurt,

Je hebt dit toch niet van xandernieuws of whatdoesitmean of dergelijke sites geplukt hè?
??? Nee, BTW: wie zijn dat ?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:05:39 #194
184183 Bankfurt
pi_97112555
Waarom wordt een "Bankfurt the agent" topic toegelaten in BNW ? .... }:|

Dat is toch tegen de forum-regels ?
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 13:14:29 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_97114637
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef Bankfurt het volgende:
Waarom wordt een "Bankfurt the agent" topic toegelaten in BNW ? .... }:|

Dat is toch tegen de forum-regels ?
Zoiets kun je verwachten na alle rampen die je voorspeld hebt. Dé manier om de aandacht naar je toe te trekken.
If you can´t stand the heat etcetera..
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:01:16 #196
184183 Bankfurt
pi_97130948
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zoiets kun je verwachten na alle rampen die je voorspeld hebt. Dé manier om de aandacht naar je toe te trekken.
If you can´t stand the heat etcetera..
Ik heb geschreven over plannen.

Waar heb ik rampen voorspeld ?
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 22:13:32 #197
249559 crew  Lavenderr
pi_97133849
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:01 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik heb geschreven over plannen.

Waar heb ik rampen voorspeld ?
In dit topic toch? :?
Je eigen topic nota bene.
  zondag 22 mei 2011 @ 02:11:28 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97143596
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:01 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik heb geschreven over plannen.

Waar heb ik rampen voorspeld ?
quote:
De volgende rampen staan op de agenda binnen 6 weken:

Japan mega aardbevingen/tsunamis
Californie idem
Golf-van Mexico - New Madrid Fault Line - Chicago idem
Yellowstone - Texas mega ontploffingen.
Nederland overstroming
^ daar
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 22 mei 2011 @ 09:42:33 #199
184183 Bankfurt
pi_97146252
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[..]

^ daar
Ik schreef dus: ... op de agenda ....

Heel goed ATuinhek, dat je er zelf mee komt;

ook duidelijk hoe je zaken uit z'n verband haalt, want idd plannen staan in een agenda, maar dat is iets heel anders dan "voorspelling" of "zekere uitkomst"; vooral omdat ik er overal bij heb geschreven om de agenda punten juist NIET tot effectuatie te laten komen.

Begrijpend lezen ? voor zo'n iemand als ATuinhek die al jaren op BNW en FOK zit ?

Nee, dit is duidelijk een bewuste poging om de voorstelling van zaken op BNW te verdraaien.

Beste ATuinhek, je staat vanaf vandaag ook op mijn N-lijstje.

;)
  zondag 22 mei 2011 @ 11:06:01 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97147336
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:42 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik schreef dus: ... op de agenda ....

Heel goed ATuinhek, dat je er zelf mee komt;

ook duidelijk hoe je zaken uit z'n verband haalt, want idd plannen staan in een agenda, maar dat is iets heel anders dan "voorspelling" of "zekere uitkomst"; vooral omdat ik er overal bij heb geschreven om de agenda punten juist NIET tot effectuatie te laten komen.

Begrijpend lezen ? voor zo'n iemand als ATuinhek die al jaren op BNW en FOK zit ?

Nee, dit is duidelijk een bewuste poging om de voorstelling van zaken op BNW te verdraaien.

Beste ATuinhek, je staat vanaf vandaag ook op mijn N-lijstje.

;)
Nou moet je niet zo raar gaan doen zeg. "Op de agenda" samen met data in de toekomst wordt gewoon gelezen als 'dit zit er aan te komen', en dus als een voorspelling. Je hebt het zelfs over een "dreigende rampenreeks" met bijbehorende tijdspanne :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
De snelste VPN - FastestVPNSurf prive met PureVPNVeilig met een Dashlane passwordkluis
  zondag 22 mei 2011 @ 12:25:34 #201
287079 Gray
pi_97149580
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef Bankfurt het volgende:
Waarom wordt een "Bankfurt the agent" topic toegelaten in BNW ? .... }:|

Dat is toch tegen de forum-regels ?
Wat mij betreft mag het topic ook gesloten worden. Immers, als we geen namen mogen noemen in posts waarmee mensen persoonlijk worden aangevallen, waarom dan wel een heel topic toestaan dat daarop gericht is?
Wel begrijp ik het punt van lavenderr; het moet geen grote verrassing zijn voor BF dat hij deze vorm van aandacht krijgt na alle ongenuanceerde grootspraak. Jaren terug heb ik 'm daar volgens mij al voor gewaarschuwd, evenals lambiekje. Die overigens ook regelmatig genoemd word in hetzelfde topic.

Trouwens, lieve mods. Willen jullie een beetje letten op de hoeveelheid censuur mbt reacties van users op uispraken van anderen die niet door de beugel kunnen? Zo sprak ik lambiekje aan op name-calling, op een mijns inziens nette, onderbouwde wijze, en is dat gedeelte van mijn reactie volledig weggehaald. Het komt op mij nu over alsof ik zelf een reactie geplaatst zou hebben die niet toegestaan is. Ik denk dat het niet veel kwaad kan wanneer ook users elkaar aanspreken op onbehoorlijk gedrag. Dat gebeurt irl ook al te weinig, naar mijn mening dan.

Ik houd het voortaan wel weer bij 'Foei!' ;)
  Moderator zondag 22 mei 2011 @ 12:36:08 #202
249559 crew  Lavenderr
pi_97149934
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag het topic ook gesloten worden. Immers, als we geen namen mogen noemen in posts waarmee mensen persoonlijk worden aangevallen, waarom dan wel een heel topic toestaan dat daarop gericht is?
Wel begrijp ik het punt van lavenderr; het moet geen grote verrassing zijn voor BF dat hij deze vorm van aandacht krijgt na alle ongenuanceerde grootspraak. Jaren terug heb ik 'm daar volgens mij al voor gewaarschuwd, evenals lambiekje. Die overigens ook regelmatig genoemd word in hetzelfde topic.

Trouwens, lieve mods. Willen jullie een beetje letten op de hoeveelheid censuur mbt reacties van users op uispraken van anderen die niet door de beugel kunnen? Zo sprak ik lambiekje aan op name-calling, op een mijns inziens nette, onderbouwde wijze, en is dat gedeelte van mijn reactie volledig weggehaald. Het komt op mij nu over alsof ik zelf een reactie geplaatst zou hebben die niet toegestaan is. Ik denk dat het niet veel kwaad kan wanneer ook users elkaar aanspreken op onbehoorlijk gedrag. Dat gebeurt irl ook al te weinig, naar mijn mening dan.

Ik houd het voortaan wel weer bij 'Foei!' ;)
Ik heb alleen het gedeelte weggehaald wat ik bij Lambiekje al geedit had.
Jouw reactie is blijven staan. Die was idd netjes en onderbouwd.
Waar gehakt wordt vallen spaanders. Soms is het beter even te wachten met quoten tot de mods de gelegenheid hebben gehad om te editten, waar nodig.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:25:50 #203
287079 Gray
pi_97158244
Begrijpelijk, bedankt voor de toelichting! :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:30:05 #204
184183 Bankfurt
pi_97244721
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou moet je niet zo raar gaan doen zeg. "Op de agenda" samen met data in de toekomst wordt gewoon gelezen als 'dit zit er aan te komen', en dus als een voorspelling. Je hebt het zelfs over een "dreigende rampenreeks" met bijbehorende tijdspanne :D
Tijdspanne in een scenario als beargumenteerde "mogelijkheid".
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:31:53 #205
184183 Bankfurt
pi_97244777
quote:
4s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:04 schreef Bastard het volgende:
Goed, alle betrokkenen zijn gesproken over het insinuatie debacel en over kleinerend en zuigend gedrag.
Ik geloof dat alle deelnemers van goede wil zijn en graag een volwaardig en volwassen topic zien waarin ruimte is voor een discussie.
Afgesproken is dat kleinerend/gezuig/getroll gedrag geedit dan wel genote word, bij voldoende aanleiding zullen de mods dat verder moeten spelen om dat geklier uit te bannen.
We weten allemaal van ons zelf wanneer we te geprikkeld zijn om normaal te reageren, neem van mij aan, doe het dan even niet. Neem een paar slokken water, schep een luchtje en kom dan weer terug en probeer het gewoon opnieuw of gewoon niet.
Scheelt een hoop frustratie die zoals we gemerkt hebben, lang kan blijven hangen.
Geef elkaar ook eens wat meer credit en speling, iedereen kan wel eens een off day hebben, het heeft weinig zin om dan na een paar weken daar nog steeds kribbig om te reageren.
C'est ca.
Ah, nu lees ik het pas; heel goed.

Ben blij dat dat Bankfurt-agent topic dicht is; dat was wel erg kinderachtig.
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:07:15 #206
287079 Gray
pi_97334696
Hey Bastard, was reclame maken voor bedrijven in signatures niet verboden op Fok! ?
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:11:17 #207
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97334877
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:07 schreef Gray het volgende:
Hey Bastard, was reclame maken voor bedrijven in signatures niet verboden op Fok! ?
Geen idee, volgens mij niet.. hoezo? :)
The truth was in here.
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:12:55 #208
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97334962
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Geen idee, volgens mij niet.. hoezo? :)
hahaha
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:11:53 #209
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97339992
uncalled for

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:17 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]En voor je het weet komen er mensen als oompa die ze lukraak gaan beschuldigen van het 'niet hebben weten te voorkomen van zus of zo', en eindigen ze nog op de brandstapel.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:40:17 #210
326537 GoudIsEcht
pi_97343524
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:11 schreef oompaloompa het volgende:
uncalled for

[..]

Wat bedoel je daarmee?

Ik las je duidelijk stellen dat paranormaal begaafde mensen de 'hele wereld zouden kunnen helpen' en dat het egoïstisch was dat ze hun gaven voor zich hielden.

Kan je wel met een of ander paper komen slingeren, maar ik zie je gewoon beschuldigingen uiten op basis van onbewijsbare aannames.

En dat is precies wat ik zei:

quote:
En voor je het weet komen er mensen als oompa die ze lukraak gaan beschuldigen van het 'niet hebben weten te voorkomen van zus of zo', en eindigen ze nog op de brandstapel.
Anoniem en veilig met ProtonVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNZenmate VPN
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:49:11 #211
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97343931
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?

Ik las je duidelijk stellen dat paranormaal begaafde mensen de 'hele wereld zouden kunnen helpen' en dat het egoïstisch was dat ze hun gaven voor zich hielden.

Kan je wel met een of ander paper komen slingeren, maar ik zie je gewoon beschuldigingen uiten op basis van onbewijsbare aannames.

En dat is precies wat ik zei:

[..]

Dat vind ik nog steeds egoïstisch ja
Hoef je alleen niet te gaan impliceren dat mensen "zoals ik" er voor zorgen dat dat soort mensen doodgemaakt worden :?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:21:27 #212
326537 GoudIsEcht
pi_97345376
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat vind ik nog steeds egoïstisch ja
Hoef je alleen niet te gaan impliceren dat mensen "zoals ik" er voor zorgen dat dat soort mensen doodgemaakt worden :?
Brandstapel kan ook figuurlijk zijn, en ik verwees naar jou omdat je opmerking een prima illustratie was voor de houding waar ik op doelde.

Ik denk niet dat het verstandig is om aan zaken die we niet kennen en begrijpen alvast beschuldigingen te gaan ophangen; dat schept niet het juiste klimaat.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:43:12 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97346368
Was ook wel een klein beetje spijkers op laag water vond ik Oompa...
The truth was in here.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:12:54 #214
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97350018
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:43 schreef Bastard het volgende:
Was ook wel een klein beetje spijkers op laag water vond ik Oompa...
Ik vond het erg beschuldigend en het leek me sowieso niet vruchtbaar voor de discussie om in die thread op dit soort persoonlijke beschuldigingen in te gaan maar soit
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:24:16 #215
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97350494
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:12 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik vond het erg beschuldigend en het leek me sowieso niet vruchtbaar voor de discussie om in die thread op dit soort persoonlijke beschuldigingen in te gaan maar soit
Je kan het je ook niet zo erg aan willen trekken. ;)
The truth was in here.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:44:16 #216
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97351354
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je kan het je ook niet zo erg aan willen trekken. ;)
Ik vind het ook goed hoor nu. Ik wilde alleen even laten weten dat ik het niet tof vond en het leek me beter dat hier te doen dan in die thread. Verwacht er voor de rest ook niks over o.i.d. :)

Wilde alleen even zeggen; dit gaat te fur
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:45:36 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97351400
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:44 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik vind het ook goed hoor nu. Ik wilde alleen even laten weten dat ik het niet tof vond en het leek me beter dat hier te doen dan in die thread.
Dat vind ik wel supertof idd. ^O^
The truth was in here.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:23:07 #218
287079 Gray
pi_97453850
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Geen idee, volgens mij niet.. hoezo? :)
Omdat je sig linkt naar een webwinkel?

Kan zijn dat het alleen niet toegestaan was als het je eigen bedrijf was. Het deed me denken aan Verrekijker, die altijd bronvermeldingen plaatste naar zijn eigen site, terwijl zijn OP's net niet genoeg info verschaften.

Maar ik denk dat mijn reactie een beetje gekleurd is door mijn aversie naar homeopathie, paranormale geneeswijzen ivm commerciele doeleinden, terwijl de effectiviteit aantoonbaar nét boven het placebo-effect ligt. :( :)

Vandaar dat ik het even vroeg. ;)
  zondag 29 mei 2011 @ 13:30:53 #219
287079 Gray
pi_97454131
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?

Ik las je duidelijk stellen dat paranormaal begaafde mensen de 'hele wereld zouden kunnen helpen' en dat het egoïstisch was dat ze hun gaven voor zich hielden.

Kan je wel met een of ander paper komen slingeren, maar ik zie je gewoon beschuldigingen uiten op basis van onbewijsbare aannames.

En dat is precies wat ik zei:

[..]

Ik interpreteer het net als oompa, niets om echt kwaad om te worden, maar de suggestie die je maakte, met vermelding van oompa droeg op geen enkele manier bij aan het punt dat je probeer te maken. Een steek onder water, zou ik het noemen.

No big deal, wel uncalled for. :)
  maandag 30 mei 2011 @ 08:03:31 #220
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97485497
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:23 schreef Gray het volgende:

Maar ik denk dat mijn reactie een beetje gekleurd is door mijn aversie naar homeopathie, paranormale geneeswijzen ivm commerciele doeleinden, terwijl de effectiviteit aantoonbaar nét boven het placebo-effect ligt. :( :)
Kijk dat wist ik ook niet ^O^
En ontopic, vlgs mij is het geen probleem maar zal het eens gaan navragen.
The truth was in here.
Cyberghost VPNVyprVPN - de snelle VPNBullguard Internet Security
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:54:32 #221
184183 Bankfurt
pi_97560264
BTW: de Illuminati zijn nu zeker niet aan het slapen, en vrolijk zijn ze al helemaal niet.
  woensdag 1 juni 2011 @ 08:54:28 #222
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97572197
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:54 schreef Bankfurt het volgende:
BTW: de Illuminati zijn nu zeker niet aan het slapen, en vrolijk zijn ze al helemaal niet.
Nou ja ook een keer goed voor ze :P
The truth was in here.
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:34:57 #223
184183 Bankfurt
pi_97572908
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 08:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou ja ook een keer goed voor ze :P
Het wordt nog erger voor ze. 8-)
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:41:56 #224
58277 HyperViper
pi_97573041
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:31 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ah, nu lees ik het pas; heel goed.

Ben blij dat dat Bankfurt-agent topic dicht is; dat was wel erg kinderachtig.
Waarom? Ik vind het heel aannemelijk dat jij een agent bent. Waarom zou dit niet besproken mogen worden?
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:54:35 #225
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97574925
quote:
5s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:41 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Waarom? Ik vind het heel aannemelijk dat jij een agent bent. Waarom zou dit niet besproken mogen worden?
Omdat het onzin is en stigmatiserend werkt. Overigens zijn naamtopics verboten! 8-)
The truth was in here.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:28:02 #226
58277 HyperViper
pi_97577898
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

Omdat het onzin is en stigmatiserend werkt. Overigens zijn naamtopics verboten! 8-)
Hoe weet jij dat het onzin is? Onderbouw dit eens. Tevens zijn er al meerdere naamtopics over Bankfurt langsgekomen waar hij ook gewoon in heeft gepost, waarom liet je die dan wel open?
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:45:59 #227
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97578407
quote:
15s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:28 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat het onzin is? Onderbouw dit eens. Tevens zijn er al meerdere naamtopics over Bankfurt langsgekomen waar hij ook gewoon in heeft gepost, waarom liet je die dan wel open?
Ik ga er gewoon niet in mee dat hij een agent is van de een of andere duistere organisatie.. veel onderwerpen die hier aangehangen worden door zogenoemde believers zijn voor mij niet te geloven, dit is er 1 van.
Verder vind ik dat BNW niet alleen bestaat uit Bankfurt, niemand hoeft zijn claims aan te nemen. Men kan ook zijn eigen ideeen hebben en daarover verder discusseren en zich niks aantrekken van de mening van 1 persoon. Vraag mij wel eens af waarom dat men zo enorm over hem en zijn mening blijft vallen.. het is er slechts 1, ja welliswaar stellig gebracht maar is het waar dat is ten tweede.
The truth was in here.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:00:53 #228
58277 HyperViper
pi_97578865
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ga er gewoon niet in mee dat hij een agent is van de een of andere duistere organisatie.. veel onderwerpen die hier aangehangen worden door zogenoemde believers zijn voor mij niet te geloven, dit is er 1 van.
Dus omdat jij het niet gelooft mag het niet besproken worden? Begrijp mij niet verkeerd ik claim niet dat onze Banker een agent is, ik acht het slechts zeer aannemelijk. Jij claimt dat het onzin is en gebruikt dat als argument waarom het topic gesloten zou moeten worden, dit ruikt als censuur.
quote:
Verder vind ik dat BNW niet alleen bestaat uit Bankfurt, niemand hoeft zijn claims aan te nemen. Men kan ook zijn eigen ideeen hebben en daarover verder discusseren en zich niks aantrekken van de mening van 1 persoon. Vraag mij wel eens af waarom dat men zo enorm over hem en zijn mening blijft vallen.. het is er slechts 1, ja welliswaar stellig gebracht maar is het waar dat is ten tweede.
Ten eerste beantwoord dit mijn vraag niet. Ten tweede zou deze vlieger opgaan als hij in zijn eigen topic bleef raaskallen zonder iets te onderbouwen, helaas voor de rest vergiftigt hij bijna elk topic met zijn hersenscheten. Waarom mogen die andere naamtopics wel en deze niet? Er is niet gescholden en er werden interessante dingen gepost, onder andere door Ali. Ik zie niet in waarom je met twee maten meet, kan je dit nog even ophelderen?

[ Bericht 0% gewijzigd door HyperViper op 01-06-2011 13:06:00 ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:09:34 #229
-1 #ANONIEM
pi_97579161
quote:
4s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:00 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dus omdat jij het niet gelooft mag het niet besproken worden? Begrijp mij niet verkeerd ik claim niet dat onze Banker een agent is, ik acht het slechts zeer aannemelijk. Jij claimt dat het onzin is en gebruikt dat als argument waarom het topic gesloten zou moeten worden, dit ruikt als censuur.

[..]

Ten eerste beantwoord dit mijn vraag niet. Ten tweede zou deze vlieger opgaan als hij in zijn eigen topic bleef raaskallen zonder iets te onderbouwen, helaas voor de rest vergiftigt hij bijna elk topic met zijn hersenscheten. Waarom mogen die andere naamtopics wel en deze niet? Er is niet gescholden en er werden interessante dingen gepost, onder andere door Ali. Ik zie niet in waarom je met twee maten meet, kan je dit nog even ophelderen?
Waar maak je je nou druk om dan? Jij weet ook heel goed dat dat topic niet een serieus topic was maar gewoon een sneer naar Bankfurt, of in ieder geval een poging om hem belachelijk te maken.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:17:24 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97579450
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar maak je je nou druk om dan? Jij weet ook heel goed dat dat topic niet een serieus topic was maar gewoon een sneer naar Bankfurt, of in ieder geval een poging om hem belachelijk te maken.
Nou dat dus inderdaad, vond het niet chique om daar een apart topic over te openen om hem even door te lichten.
Net als het ook niet chique is om in R&P een topic te openen over de weirde BNW'ers ansich.
The truth was in here.
Malwarebytes - stop malwareBetrouwbaar en snel - ExpressVPNBullguard Internet Security
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:18:56 #231
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97579500
Bankfurt the Agent

Hier werd wel gescholden, niet te zuinig ook. Daar verbleken de plaagstootjes (lees = sheeple) van Bankfurt bij in het niet.
The truth was in here.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:47:24 #232
58277 HyperViper
pi_97580525
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar maak je je nou druk om dan? Jij weet ook heel goed dat dat topic niet een serieus topic was maar gewoon een sneer naar Bankfurt, of in ieder geval een poging om hem belachelijk te maken.
Nee dat was het niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou dat dus inderdaad, vond het niet chique om daar een apart topic over te openen om hem even door te lichten.
Net als het ook niet chique is om in R&P een topic te openen over de weirde BNW'ers ansich.
Daarom sloot je hem zo laat? Je zegt net dat je geen naamtopics accepteert, ik vraag jou waarom je die andere topics dan wel accepteert en dan kom je met dit antwoord? Als dit werkelijk jouw motief was om het topic te sluiten zou je het al gelijk gedaan hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:18 schreef Bastard het volgende:
Bankfurt the Agent

Hier werd wel gescholden, niet te zuinig ook. Daar verbleken de plaagstootjes (lees = sheeple) van Bankfurt bij in het niet.
In elk topic wordt wel eens gescholden, waarom sloot je hem niet gelijk na het gescheld dan? Tevens ben ik nog steeds benieuwd waarom je met twee maten meet, Bankfurt mag wel een eigen naamtopic openen en daar zijn vergif propageren maar mensen mogen Banker niet onder de loep nemen? Leg dit nou eens uit.
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:30:10 #233
-1 #ANONIEM
pi_97581821
:O
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:33:45 #234
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97581941
quote:
13s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:47 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Nee dat was het niet.

[..]

Daarom sloot je hem zo laat? Je zegt net dat je geen naamtopics accepteert, ik vraag jou waarom je die andere topics dan wel accepteert en dan kom je met dit antwoord? Als dit werkelijk jouw motief was om het topic te sluiten zou je het al gelijk gedaan hebben.

[..]

In elk topic wordt wel eens gescholden, waarom sloot je hem niet gelijk na het gescheld dan? Tevens ben ik nog steeds benieuwd waarom je met twee maten meet, Bankfurt mag wel een eigen naamtopic openen en daar zijn vergif propageren maar mensen mogen Banker niet onder de loep nemen? Leg dit nou eens uit.
Met zo'n toon is er weinig uit te leggen voor je geloof ik.. maar check anders even de sluitpost van mijn collega, dat somt het wel op.
Begrijp ook niet waar je je nu heel druk om maakt, je was de TS niet eens Bankfurt the Agent
The truth was in here.
  zondag 5 juni 2011 @ 18:53:05 #235
184183 Bankfurt
pi_97748412
Bastard, ik zou graag mijn naam uit de topic titels willen hebben op BNW; . :(

Naamtopics zijn verboden volgens de forum rules.
  zondag 5 juni 2011 @ 19:15:53 #236
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97749826
Done. :)
The truth was in here.
  zondag 5 juni 2011 @ 19:19:30 #237
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97750053
Ik snap trouwens heel dat topic niet, of wat de bedoeling ervan is eigenlijk :?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 5 juni 2011 @ 19:45:28 #238
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97751650
quote:
5s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef oompaloompa het volgende:
Ik snap trouwens heel dat topic niet, of wat de bedoeling ervan is eigenlijk :?
Het gaat een beetje over van alles, waar je andere topics niet aan toekomt. Een beetje een slowchat met afkadering dat het wel over BNW zaken moet gaan.
Vraag en verbaas, vertel en deel. :)
The truth was in here.
  zondag 5 juni 2011 @ 19:46:42 #239
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97751717
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het gaat een beetje over van alles, waar je andere topics niet aan toekomt. Een beetje een slowchat met afkadering dat het wel over BNW zaken moet gaan.
Vraag en verbaas, vertel en deel. :)
Ah ok, cool :)

Thanks voor de info!
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 5 juni 2011 @ 19:49:03 #240
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97751867
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ah ok, cool :)

Thanks voor de info!
Eigenlijk was het eerste deel het beste geloof ik, maar was na het sluiten van de derde niet meer geopend.. ( :@ )
The truth was in here.
Surf volledig anoniem met NordVPNVeilig met een Dashlane passwordkluisVyprVPN - de snelle VPN
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:16:49 #241
85843 Haushofer
pi_97876267
Ik weet dat veel van Lambiekjes waanideeën een plekje moeten kunnen houden in BNW, maar

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is hééél goed dat men op komt tegen het misdadige CO2-beleid. Meer dan terecht dat er dreigbrieven gestuurd worden. Van mij mogen dergelijke wetenschappers dermate mishandeld worden zodat men openlijk verkondigd dat ze bullshit verkondigen. En dat het globalwarming en CO2 een leugen is.

Het bedrog van gevestigde orde wetenschappers mogen wel eens bekend gemaakt worden.

vind ik persoonlijk te ver gaan. In dat andere gefrustreerde gewauwel van em zie ik weinig gevaar, maar dit is domweg gestoord als je het mij vraagt.
-
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 09:46:13 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_97876910
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:16 schreef Haushofer het volgende:
Ik weet dat veel van Lambiekjes waanideeën een plekje moeten kunnen houden in BNW, maar

[..]

vind ik persoonlijk te ver gaan. In dat andere gefrustreerde gewauwel van em zie ik weinig gevaar, maar dit is domweg gestoord als je het mij vraagt.
Ja, gaat veel te ver, mee eens.
  woensdag 8 juni 2011 @ 10:12:10 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97877480
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:16 schreef Haushofer het volgende:
Ik weet dat veel van Lambiekjes waanideeën een plekje moeten kunnen houden in BNW, maar

[..]

vind ik persoonlijk te ver gaan. In dat andere gefrustreerde gewauwel van em zie ik weinig gevaar, maar dit is domweg gestoord als je het mij vraagt.
Mee eens...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:21:21 #244
58277 HyperViper
pi_97879685
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:16 schreef Haushofer het volgende:
Ik weet dat veel van Lambiekjes waanideeën een plekje moeten kunnen houden in BNW, maar

[..]

vind ik persoonlijk te ver gaan. In dat andere gefrustreerde gewauwel van em zie ik weinig gevaar, maar dit is domweg gestoord als je het mij vraagt.
Ja nu wordt het wel gevaarlijk inderdaad, poe zeg. Straks gaat hij nog doen wat hij zegt en gunt hij ze werkelijk dermate ernstige mishandeling. O wacht.

Kut trollen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:40:16 #245
85843 Haushofer
pi_97880341
We zijn geen trollen, we zijn serieus,en dat weten de mods hier ook :)
-
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:07:05 #246
326537 GoudIsEcht
pi_97890789
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 09:16 schreef Haushofer het volgende:
Ik weet dat veel van Lambiekjes waanideeën een plekje moeten kunnen houden in BNW, maar

[..]

vind ik persoonlijk te ver gaan. In dat andere gefrustreerde gewauwel van em zie ik weinig gevaar, maar dit is domweg gestoord als je het mij vraagt.
Inderdaad niet keurig van Lambiekje. Bedenk je tegelijkertijd ook dat de Westerse maatschappij talloze mensen moedwillig laat mishandelen. Wie weet ook de moeite waard om daar eens mensen op aan te spreken, nietwaar?
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:07:48 #247
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97890817
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:07 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Inderdaad niet keurig van Lambiekje. Bedenk je tegelijkertijd ook dat de Westerse maatschappij talloze mensen moedwillig laat mishandelen. Wie weet ook de moeite waard om daar eens mensen op aan te spreken, nietwaar?
Appels en peren.
The truth was in here.
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:10:07 #248
326537 GoudIsEcht
pi_97890925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Appels en peren.
Ha, zo stellig vergelijk ik niet. En wie zegt dat je niet over appels en peren tegelijk kunt praten?

Als iemand zich hier druk maakt om Labiekje en daarover komt zeuren prima. Ik geef enkel de tip dat er ook andere zaken zijn om drukte over te maken voor het geval mensen zulks interessant of belangrijk vinden.

Als er honger is en er zijn weinig appels is het prima een peer te adviseren, nietwaar?
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:11:59 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97890998
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:10 schreef GoudIsEcht het volgende:

Als er honger is en er zijn weinig appels is het prima een peer te adviseren, nietwaar?
Ik ga hem inlijsten :)
The truth was in here.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:35:51 #250
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97972704
Dubbel vraagje.

1. Zou de "gevaar wantrouwen in de wetenschap" mogen veranderen naar "wantrouwen in de wetenschap" omdat het de laatste tijd minder over de gevolgen gaat maar meer over het wantrouwen an sich.

2. Zou de OP van deel 2 deels gekopieerd kunnen worden naar deel drie?
Nu valt het een beetje uit de lucht...

(of moet ik vraag 2 aan lambiekje vragen?)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Anoniem en veilig met ProtonVPNVeilig met een Dashlane passwordkluisZenmate VPN
  Moderator vrijdag 10 juni 2011 @ 12:16:09 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_97976270
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:35 schreef oompaloompa het volgende:
Dubbel vraagje.

1. Zou de "gevaar wantrouwen in de wetenschap" mogen veranderen naar "wantrouwen in de wetenschap" omdat het de laatste tijd minder over de gevolgen gaat maar meer over het wantrouwen an sich.

2. Zou de OP van deel 2 deels gekopieerd kunnen worden naar deel drie?
Nu valt het een beetje uit de lucht...

(of moet ik vraag 2 aan lambiekje vragen?)
Heb de titel gewijzigd :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:47:52 #252
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97982003
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb de titel gewijzigd :)
Thanks, zal Lambiekje straks als ik thuis ben, vragen de op van wat meer info te voorzien.

Als het een reeks blijft kan ik misschien we een leuke standaard op in elkaar flanzen?

[ Bericht 0% gewijzigd door oompaloompa op 10-06-2011 15:31:53 ]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:29:18 #253
-1 #ANONIEM
pi_97983783
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 14:47 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Thanks, zal Lambiekje straks thuis vragen de op van wat meer info te voorzien.
:?

Lambiekje en jij wonen samen?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:31:38 #254
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97983914
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:?

Lambiekje en jij wonen samen?
Kut, die andere kloon ook al ontdekt

Eigenlijk zijn wij namelijk allemaal hologrammen jokkebrok en is BNW een soort matrix leugen waar we jouw levensenergie af tappen om mijn klonen te laten runnen :P

(Ja onduidelijke zin van mij)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 10 juni 2011 @ 15:35:20 #255
-1 #ANONIEM
pi_97984046
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Kut, die andere kloon ook al ontdekt

Eigenlijk zijn wij namelijk allemaal hologrammen jokkebrok en is BNW een soort matrix leugen waar we jouw levensenergie af tappen om mijn klonen te laten runnen :P

(Ja onduidelijke zin van mij)
:D
  Moderator vrijdag 10 juni 2011 @ 16:32:00 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_97986297
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Kut, die andere kloon ook al ontdekt

Eigenlijk zijn wij namelijk allemaal hologrammen jokkebrok en is BNW een soort matrix leugen waar we jouw levensenergie af tappen om mijn klonen te laten runnen :P

(Ja onduidelijke zin van mij)
Ik ben de tel kwijt zo langzamerhand _O- .
Lambiekje en jij wonen samen :o als er iets was wat ik niet voor mogelijk had gehouden is dat het wel.
Zal een gezellige boel zijn bij jullie :X
De roosters hangen op de koelkast? :D
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:36:02 #257
-1 #ANONIEM
pi_97986482
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ben de tel kwijt zo langzamerhand _O- .
Lambiekje en jij wonen samen :o als er iets was wat ik niet voor mogelijk had gehouden is dat het wel.
Zal een gezellige boel zijn bij jullie :X
De roosters hangen op de koelkast? :D
Lambiekje komt niet in de buurt van de koelkast. Daar zit namelijk freon in... en dat maakt je langzaam slaafs. :+
  Moderator vrijdag 10 juni 2011 @ 16:42:43 #258
249559 crew  Lavenderr
pi_97986797
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lambiekje komt niet in de buurt van de koelkast. Daar zit namelijk freon in... en dat maakt je langzaam slaafs. :+
Oh dat komt door de freon, nou ik hoor geen klachten van mijn omgeving 8-)

Wacht, ik zit te baggeren in de fb, sorry :D

Lambiekje, als je thuiskomt bij Oompa, even op de deur van de koelkast kijken, daar hangt een verzoek van Oompa om je OP aan te passen . Dank U ;)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:58:37 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97987480
9/11 #51: Waar we officieel het 50e deel behaalden!

Volgens mij hebben we weer een oudgediende onder een andere naam te pakken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:13:45 #260
58277 HyperViper
pi_97988104
-tegelijk gemod ook-

[ Bericht 97% gewijzigd door Bastard op 10-06-2011 17:33:29 ]
Zenmate VPNDe snelste VPN - FastestVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:35:07 #261
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97988997
Serieus, jullie kunnen gewoon normaal je als volwassenen gedragen of we hebben een mooi FOK loos pinksteren.
The truth was in here.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:36:43 #262
58277 HyperViper
pi_97989067
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef Bastard het volgende:
Serieus, jullie kunnen gewoon normaal je als volwassenen gedragen of we hebben een mooi FOK loos pinksteren.
Dude relax, van mij hoef je niet te gaan hoor. :{
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:39:07 #263
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97989155
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:36 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dude relax, van mij hoef je niet te gaan hoor. :{
If you only knew..

Maar echt, heb al genoeg gezeik aan mijn hoofd gehad vandaag, dit gekleuter kunnen we denk ik wel overslaan. :)
Gooi het maar op de PM anders naar elkaar.
The truth was in here.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:42:53 #264
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_97989297
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef Bastard het volgende:
Serieus, jullie kunnen gewoon normaal je als volwassenen gedragen of we hebben een mooi FOK loos pinksteren.
Dat laatste doe ik toch wel ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:43:58 #265
58277 HyperViper
pi_97989339
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

If you only knew..

Maar echt, heb al genoeg gezeik aan mijn hoofd gehad vandaag, dit gekleuter kunnen we denk ik wel overslaan. :)
Gooi het maar op de PM anders naar elkaar.
:*
I hear you.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:48:18 #266
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97989501
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:43 schreef HyperViper het volgende:

[..]

:* [ afbeelding ]
I hear you.
Lief zijn nu }:|

:*
The truth was in here.
  zondag 12 juni 2011 @ 11:39:31 #267
287079 Gray
pi_98057582
Zeg, het viel me op dat er nu twee topics zijn over de EHEC bacterie, die weliswaar een andere OP hebben, maar dezelfde lijn van discussie volgen.

Kunnen die misschien samengevoegd worden?
  Moderator zondag 12 juni 2011 @ 12:36:32 #268
249559 crew  Lavenderr
pi_98059426
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:39 schreef Gray het volgende:
Zeg, het viel me op dat er nu twee topics zijn over de EHEC bacterie, die weliswaar een andere OP hebben, maar dezelfde lijn van discussie volgen.

Kunnen die misschien samengevoegd worden?
Zal het vragen Gray :)
  zondag 12 juni 2011 @ 21:39:55 #269
345935 dadgad
pi_98083473
hoppapoppa wat ben je toch een vriendelijke vent, desondanks kan ik wel lachen om je brute aanvalskracht. Mijn excuses voor de voorheen geplaatste beledigingen. Ik was in een slechte bui,

Groetjes uit dadgad land waar de klanken van de gitaar altijd heersen.
  Moderator zondag 12 juni 2011 @ 21:53:26 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_98084519
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef dadgad het volgende:
hoppapoppa wat ben je toch een vriendelijke vent, desondanks kan ik wel lachen om je brute aanvalskracht. Mijn excuses voor de voorheen geplaatste beledigingen. Ik was in een slechte bui,

Groetjes uit dadgad land waar de klanken van de gitaar altijd heersen.
Dat vind ik nou klasse ^O^ .
Zenmate VPNSurf prive met PureVPNSurf prive met PureVPN
  zondag 12 juni 2011 @ 21:57:43 #271
327034 Hoppahoppa
pi_98084865
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef dadgad het volgende:
hoppapoppa wat ben je toch een vriendelijke vent, desondanks kan ik wel lachen om je brute aanvalskracht. Mijn excuses voor de voorheen geplaatste beledigingen. Ik was in een slechte bui,

Groetjes uit dadgad land waar de klanken van de gitaar altijd heersen.
Ik ook van jou hoor!!! XXX
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 12 juni 2011 @ 22:06:28 #272
345935 dadgad
pi_98085540
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik ook van jou hoor!!! XXX
pas maar op, ik heb e-coli
  Moderator maandag 13 juni 2011 @ 08:43:24 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_98102235
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:39 schreef Gray het volgende:
Zeg, het viel me op dat er nu twee topics zijn over de EHEC bacterie, die weliswaar een andere OP hebben, maar dezelfde lijn van discussie volgen.

Kunnen die misschien samengevoegd worden?
Het blijven twee aparte topics Gray.
Ze kunnen goed naast elkaar bestaan, hebben toch een andere insteek dus vandaar :)
  maandag 13 juni 2011 @ 09:44:27 #274
327034 Hoppahoppa
pi_98102691
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef dadgad het volgende:

[..]

pas maar op, ik heb e-coli
Volgens mij is dat niet overdraagbaar via het internet. Tenzij Big-Pharma nu internetvirussen heeft ontwikkeld die zich kunnen muteren..... Hmmm.... Ideetje.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 13 juni 2011 @ 16:39:00 #275
326537 GoudIsEcht
pi_98117042
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:58 schreef ATuin-hek het volgende:
9/11 #51: Waar we officieel het 50e deel behaalden!

Volgens mij hebben we weer een oudgediende onder een andere naam te pakken.
Tjongejonge tuinhekkie, je zou beter eens over belangerijker zaken nadenken dan dit soort domme roddel te verspreiden.

Hier wel complotten achter users vermoeden, maar wel gewoon de sprookjes uit de krant blijven geloven.

Ouwe journaalzombie die je bent.
  maandag 13 juni 2011 @ 16:48:29 #276
287079 Gray
pi_98117436
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 08:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het blijven twee aparte topics Gray.
Ze kunnen goed naast elkaar bestaan, hebben toch een andere insteek dus vandaar :)
Okay!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:21:45 #277
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98179240
Ik weet niet hoe je posts moet reporten maar dit lijkt me niet meer normaal Codex Alimentarius en THMPD
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 23:19:19 #278
249559 crew  Lavenderr
pi_98183008
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef oompaloompa het volgende:
Ik weet niet hoe je posts moet reporten maar dit lijkt me niet meer normaal Codex Alimentarius en THMPD
Gezien en wat aan gedaan, thanks Oompa :)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:24:54 #279
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98183296
Thanks, zal ook even mijn quote aanpassen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 23:25:38 #280
249559 crew  Lavenderr
pi_98183334
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:24 schreef oompaloompa het volgende:
Thanks, zal ook even mijn quote aanpassen.
Ja, graag :)
Surfshark - veilig toegang tot het open internetZenmate VPNVeilig met een Dashlane passwordkluis
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:50:13 #281
-1 #ANONIEM
pi_98296625
Jammer dat jullie ermee gestopt zijn Lavenderr en Bastard! Vond jullie altijd zeer correct en "rustig" optreden als het nodig was, met begrip voor ieder kamp dat aan het "strijden" was. Respect, en veel plezier met alle rust! :)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:58:17 #282
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98296965
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:50 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat jullie ermee gestopt zijn Lavenderr en Bastard! Vond jullie altijd zeer correct en "rustig" optreden als het nodig was, met begrip voor ieder kamp dat aan het "strijden" was. Respect, en veel plezier met alle rust! :)
:*
The truth was in here.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:00:59 #283
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98297092
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Okay!
Staat je goed die kleur! :D
The truth was in here.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:04:40 #284
-1 #ANONIEM
pi_98297223
Wat zie ik nu? Stoppen jullie er mee Bastard en Lavenderr? ;(

Jammer zeg, maar ik kan het wel begrijpen. Jullie waren relaxte modjes! Thanks! :)

Oh... en succes Gray! ^O^

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2011 16:05:29 ]
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:07:51 #285
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98297333
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat zie ik nu? Stoppen jullie er mee Bastard en Lavenderr? ;(

Jammer zeg, maar ik kan het wel begrijpen. Jullie waren relaxte modjes! Thanks! :)

Oh... en succes Gray! ^O^
Toen jij de moed opgaf, gaf ik het ook op jongen.
The truth was in here.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:13:58 #286
-1 #ANONIEM
pi_98297552
Zo, dat was dat.

Nu kunnen jullie alles delen wie er waarvan kloon is, en alle inside information uit de geheimzinnige CIFOK database met ons delen.
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 16:16:06 #287
249559 crew  Lavenderr
pi_98297645
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:50 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat jullie ermee gestopt zijn Lavenderr en Bastard! Vond jullie altijd zeer correct en "rustig" optreden als het nodig was, met begrip voor ieder kamp dat aan het "strijden" was. Respect, en veel plezier met alle rust! :)
Erg leuk om te lezen, dankjewel :*
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:23:40 #288
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98297946
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Erg leuk om te lezen, dankjewel :*
Jeetje... dat blauwe stond jou veel mooier eigenlijk :o
The truth was in here.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:29:03 #289
6729 Stranger
pi_98298153
Bedankt voor het modden Bastard en Lavenderr, volgens mij zijn TRU en BNW echt kutforums om te modden omdat je altijd een open mind moet houden ook al spreekt elke vorm van common sense sommige topics tegen.

Anyways, ik denk dat ik weet waarom jullie vertrekken en kan jullie daar alleen maar om applaudiseren.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 16:36:43 #290
287079 Gray
pi_98298510
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh... en succes Gray! ^O^
Dank je, dank je. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jeetje... dat blauwe stond jou veel mooier eigenlijk :o
Dacht ik ook. :o
Cyberghost VPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetSurf volledig anoniem met NordVPN
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:53:25 #291
327034 Hoppahoppa
pi_98301399
Bastard en Lavenderr, we hebben wel eens een discussie gehad en (laten we niet hypocriet doen) ik heb gemengde gevoelens over jullie vertrek als moderators. Neemt niet weg dat ik hoop dat jullie hier nog veel zullen posten, want ik vind jullie allebei cool met een leuk gevoel voor humor.

Ik wil jullie bedanken voor de vele malen dat jullie geduld met me hebben gehad wanneer ik niet redelijk was. De keren dat ik wel redelijk was en jullie het daar niet mee eens waren zullen we maar even vergeten... ;-)

Ik wens Gray veel succes. Vooralsnog heb ik hem leren kennen als een zeer genuanceerde en verstandige kerel die met een wetenschappelijke blik kritisch naar de wereld om hem heen kijkt. Ik denk eerlijk gezegd dat dat een goede eigenschap is voor een moderator op BNW en TRU. We zullen het niet altijd eens zijn, maar ach. Zolang er respect is, komt dat wel goed.

Demon_hunter wens ik ook veel succes, al zijn we elkaar nog niet zo heel veel tegengekomen in topics, volgens mij...?

[ Bericht 6% gewijzigd door Hoppahoppa op 17-06-2011 18:04:04 ]
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:56:47 #292
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_98301502
Hey beste BNW èrs mochten mensen hier problemen met elkaar hebben, PM mij gewoon of PM die persoon, ga niet in topics lopen kloten, ik zal proberen dit gedrag te stimuleren, ik heb er zin in...
Minds are like parachutes. They only function when open.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:59:59 #293
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98301612
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hey beste BNW èrs mochten mensen hier problemen met elkaar hebben, PM mij gewoon of PM die persoon, ga niet in topics lopen kloten, ik zal proberen dit gedrag te stimuleren, ik heb er zin in...
Luister naar die kerel want hij vreet je op!
The truth was in here.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:35:27 #294
-1 #ANONIEM
pi_98302775
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hey beste BNW èrs mochten mensen hier problemen met elkaar hebben, PM mij gewoon of PM die persoon, ga niet in topics lopen kloten, ik zal proberen dit gedrag te stimuleren, ik heb er zin in...
Ah.. nog een nieuwe mod! Succes man! ^O^
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:56:49 #295
6729 Stranger
pi_98317816
Wordt dan eindelijk de 'leipe wiki' sticky geupdate en gealfabetiseerd? <3
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:16:12 #296
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98507946
ToT is inmiddels ook vertrokken als mod, heb ik ook gemist.
Gelukkig blijft ie Fokken :P

Bastard heb ik nie veel meegemaakt, maar ik ken je van True.
Zal jou ook nog wel zien Fokken.

En Lavenderr ga ik natuurlijk het meest missen als mod!!
Maar jij komt ook nog wel Fokken toch Lavenderr, een bnw zonder Lavenderr..... we hebben toch paarse dromen nodig in bnw.....

En hierbij wens ik de nieuwe mod Gray veel succes!! Of komt er nog een mod...?
Volg je hart, gebruik je verstand.
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:06:31 #297
287079 Gray
pi_98509991
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef heartz het volgende:
ToT is inmiddels ook vertrokken als mod, heb ik ook gemist.
Gelukkig blijft ie Fokken :P
Ik heb em al een tijdje niet meer gezien, of kijk ik niet goed?

quote:
En hierbij wens ik de nieuwe mod Gray veel succes!! Of komt er nog een mod...?
Dank je, dank je. :) Vergeet ook Demon_Hunter niet! Hij is de nieuwe Bastard (:P), ik de nieuwe Lavenderr. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:56 schreef Stranger het volgende:
Wordt dan eindelijk de 'leipe wiki' sticky geupdate en gealfabetiseerd? <3
Zet ik op m'n to-do-lijst. Maar eerst het speelfilm-topic, want dat vind ik leuker om te doen. O-)
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:48:41 #298
327034 Hoppahoppa
pi_98516547
Hmmm, is er niet iets van een afspraak over dat wanneer je de laatste post in een reeks doet, dat je dan een nieuw topic opent... Je zou toch verwachten dat nieuwbakken MOD's de regeltjes goed hebben bestudeerd..... :P

9/11 #51: Waar we officieel het 50e deel behaalden!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:16:59 #299
287079 Gray
pi_98517635
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hmmm, is er niet iets van een afspraak over dat wanneer je de laatste post in een reeks doet, dat je dan een nieuw topic opent... Je zou toch verwachten dat nieuwbakken MOD's de regeltjes goed hebben bestudeerd..... :P

9/11 #51: Waar we officieel het 50e deel behaalden!
Goed punt!

Wist het wel, had alleen niet door dat ik de laatste was. :P

Dank je dat je me er op wees. :*
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:27:29 #300
327034 Hoppahoppa
pi_98518055
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Goed punt!

Wist het wel, had alleen niet door dat ik de laatste was. :P

Dank je dat je me er op wees. :*
:)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNZenmate VPNZenmate VPN
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:37:51 #301
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98518496
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

:)
Laat die newbee mod eens met rust :(
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')