abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96617970
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Moet ik hieruit concluderen dat jullie hele "beweging" er hopeloos voor staat? Aangezien jullie geen concensus hebben kunnen jullie ook geen concrete bewijzen leveren. M.a.w. we kunnen maar weer beter met zijn allen nuttige dingen doen, zoals studeren/geld verdienen.
Niet geheel.. de groep mensen die werkelijk doorhebben dat het een hoax betreft groeit gestaag. En wie zegt dat ik geen geld verdien en zo nu en dan eens wat bij studeer? ;)
pi_96618004
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach.. al die theorieën van thermite, laser beams, mini-nukes, hologrammen en weet ik wat nog meer zijn door de controlled opposition de wereld in geholpen. Voor iedere theorie is wel weer een ondersteunende aanwijzing verwerkt in vele beelden / interviews en weet ik wat nog meer. Echter, ga je graven dan zul je NOOIT het echte bewijs vinden dat jouw theorie volledig ondersteunt. Dit maakt dat de 9/11 truth movement erg verdeeld is en niet tot 1 consensus kan komen en al jaren in cirkeltjes om elkaar heen blijft draaien. Wie zouden daar nu voordeel bij hebben? Juist... de masterminds achter deze enorme corporate media hoax.

Tot de controlled oposition behoren onder andere:

- Alex Jones
- Steven Jones
- Judy Wood
- Dimitri Khalezov
- Jessy Ventura
- Jason Bermas
- HoppaHoppa
- JoepiePoepie
- OompaLoompa
- Richard Gage
- Bob McIlvaine
- Barry Jennings
- Donna Marsh O'connor
- The Jersey Girls
- Kurt Sonnenfeld

etc etc.
Het nederlands elftal heb ik dan misschien net niet gehaald, maar in dit illustere rijtje ben ik dan toch maar mooi opgenomen.

Wat zal mama trots zijn!!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96618149
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet geheel.. de groep mensen die werkelijk doorhebben dat het een hoax betreft groeit gestaag.
Laat maar eens zien dat wetenschappelijk onderzoek waar dat uit blijkt. Of is dit ook een holle bewering? Ik wil een grafiekje!
pi_96618365
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit maakt dat de 9/11 truth movement erg verdeeld is en niet tot 1 consensus kan komen en al jaren in cirkeltjes om elkaar heen blijft draaien. Wie zouden daar nu voordeel bij hebben?
De mensen die al die 9/11 truth sites exploiteren en daar reclame-inkomsten uit genereren. Duh!
pi_96618517
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

De mensen die al die 9/11 truth sites exploiteren en daar reclame-inkomsten uit genereren. Duh!
Vast een deel daarvan ja.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:16:52 #256
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96618557
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het nederlands elftal heb ik dan misschien net niet gehaald, maar in dit illustere rijtje ben ik dan toch maar mooi opgenomen.

Wat zal mama trots zijn!!
Vooral omdat ze je vroeger weer in de kinderwagen netjes terug legde, nadat je eruit gevallen was, je bent altijd een aparte jongen geweest :')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:18:06 #257
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96618653
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

of al die persoonlijke gedenk sites met vicsims
pi_96618744
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Vooral omdat ze je vroeger weer in de kinderwagen netjes terug legde, nadat je eruit gevallen was, je bent altijd een aparte jongen geweest :')
Ik hoor jouw moeder net roepen dat het bedtijd is. Morgen een schriftelijke overhoring en dan moet je wel fit zijn.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:21:17 #259
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96618953
Gezellig weer O+
The truth was in here.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:22:02 #260
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96619026
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:21 schreef Bastard het volgende:
Gezellig weer O+
*;
pi_96619158
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

*;
Kusje op theFXR. Wil je een ijsje knul?
pi_96619186
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet geheel.. de groep mensen die werkelijk doorhebben dat het een hoax betreft groeit gestaag. En wie zegt dat ik geen geld verdien en zo nu en dan eens wat bij studeer? ;)
Het is intussen weer 10 jaar geleden. De tijd staat niet aan jullie kant. Over nog eens 10 jaar kan het bijna niemand nog iets schelen en vervalt dit allemaal tot nog lagere niveaus dan het nu al is. Laten we even serieus zijn, waar zie je dit naartoe gaan? De hoeveelheid mensen die uberhaupt in jullie theorieen geloven zijn nog altijd ruim in de minderheid (16% volgens wiki, zal volgens jullie wel wat hoger liggen), die minderheid is ook nog eens verdeeld, en van die mensen die het geloven zijn het maar weinig mensen met de macht om er echt iets aan te doen, en van de rest kun je je afvragen wie echt de wil heeft om er daadwerkelijk iets aan te gaan doen.
An unstable system is a system that is not stable
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:27:16 #263
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96619412
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:23 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Kusje op theFXR. Wil je een ijsje knul?
Kap nou eens met trollen en ga gewoon lekker op de stof in Hoppa. :')
The truth was in here.
pi_96619416
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:24 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Het is intussen weer 10 jaar geleden. De tijd staat niet aan jullie kant. Over nog eens 10 jaar kan het bijna niemand nog iets schelen en vervalt dit allemaal tot nog lagere niveaus dan het nu al is. Laten we even serieus zijn, waar zie je dit naartoe gaan? De hoeveelheid mensen die uberhaupt in jullie theorieen geloven zijn nog altijd ruim in de minderheid (16% volgens wiki, zal volgens jullie wel wat hoger liggen), die minderheid is ook nog eens verdeeld, en van die mensen die het geloven zijn het maar weinig mensen met de macht om er echt iets aan te doen, en van de rest kun je je afvragen wie echt de wil heeft om er daadwerkelijk iets aan te gaan doen.
Van dat percentage gelooft het grootste deel in een vorm van betrokkenheid bij de kapingen (incluus ik). No-planers halen een nog veel lager percentage. Om over die 0,0000000001% nukebelievers nog maar te zwijgen.
pi_96619519
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kap nou eens met trollen en ga gewoon lekker op de stof in Hoppa. :')
Wie begint hier godverdomme met mij te beschuldigen van een verstandelijke handicap? Voor een dergelijke opmerking ben ik ooit gebanned, volgens mij.
pi_96619645
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Van dat percentage gelooft het grootste deel in een vorm van betrokkenheid bij de kapingen (incluus ik). No-planers halen een nog veel lager percentage. Om over die 0,0000000001% nukebelievers nog maar te zwijgen.
Laat maar eens zien dat wetenschappelijk onderzoek waar dat uit blijkt. Of is dit ook een holle bewering? Ik wil een grafiekje!
pi_96619742
quote:

[..]

Kortom, het is een verloren strijd voor al die "thruthers". Zelfs al zouden ze gelijk hebben, door hun eigen incompetentie raken hun fabelachtige theorieen volledig in de vergetelheid. In plaats van dat ze met een concensus komen met de meest geloofwaardige theorie, zoals iets met radiografisch bestuurde vliegtuigen (waar ik ook genoeg kritiek op kan hebben), komen ze met beam weapons, nukes, thermite en weet ik veel wat voor onzin nog meer.

Maar ik ben wel echt benieuwd waar thruthers zichzelf zien over 10 jaar. Wie gaan jullie dan nog aanklagen? Bush zit dan al in een bejaardentehuis, zelfs Obama zal geen president meer zijn. Allemaal nieuwe mensen aan de macht, van wie het al helemaal moeilijk wordt te bewijzen dat ze er iets mee te maken hadden.
pi_96619932
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:31 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Kortom, het is een verloren strijd voor al die "thruthers". Zelfs al zouden ze gelijk hebben, door hun eigen incompetentie raken hun fabelachtige theorieen volledig in de vergetelheid. In plaats van dat ze met een concensus komen met de meest geloofwaardige theorie, zoals iets met radiografisch bestuurde vliegtuigen (waar ik ook genoeg kritiek op kan hebben), komen ze met beam weapons, nukes, thermite en weet ik veel wat voor onzin nog meer.

Maar ik ben wel echt benieuwd waar thruthers zichzelf zien over 10 jaar. Wie gaan jullie dan nog aanklagen? Bush zit dan al in een bejaardentehuis, zelfs Obama zal geen president meer zijn. Allemaal nieuwe mensen aan de macht, van wie het al helemaal moeilijk wordt te bewijzen dat ze er iets mee te maken hadden.
Die theorie is er ook. ;)
pi_96620096
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die theorie is er ook. ;)
Weet ik, daar doelde ik ook op. Maar ja, dat is natuurlijk ook klinkklare onzin. Maar het feit dat die theorie bestaat geeft ook maar weer aan in wat voor een jammerlijke positie jullie je bevinden. Elke genoemde theorie heeft een zekere aanhang en geeft maar weer aan hoe verdeeld jullie zijn. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het WTC is neergehaald door dynamiet, thermite, beam weapons, mini-nukes en radiografisch bestuurde vliegtuigen, allemaal tegelijk!
pi_96620219
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:36 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Weet ik, daar doelde ik ook op. Maar ja, dat is natuurlijk ook klinkklare onzin. Maar het feit dat die theorie bestaat geeft ook maar weer aan in wat voor een jammerlijke positie jullie je bevinden. Elke genoemde theorie heeft een zekere aanhang en geeft maar weer aan hoe verdeeld jullie zijn. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het WTC is neergehaald door dynamiet, thermite, beam weapons, mini-nukes en radiografisch bestuurde vliegtuigen, allemaal tegelijk!
Ben ik totaal met je eens. Ik steun dan ook geen enkele van de theorieën die je hier opsomt. Ik ben nog veel gekker dan de gemiddelde poster hier :P

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 21:40:26 ]
pi_96620443
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ben ik totaal met je eens. Ik steun dan ook geen enkele van de theorieën die je hier opsomt.
Dus jij behoort weer tot een andere fractie van de fractie mensen die in een inside job gelooft? Maar beantwoord mijn vraag even. Ik ben toch echt benieuwd waar jullie je beweging zien over 10 jaar. Hebben jullie over 10 jaar concensus bereikt en een theorie naar voren geschoven die serieus wordt genomen door de wetenschappelijke community? Of zitten jullie over 10 jaar nog steeds op internet forums mensen van alles nog wat wijs te maken wat er 20 jaar geleden zich heeft afgespeeld?
pi_96620566
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:39 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Dus jij behoort weer tot een andere fractie van de fractie mensen die in een inside job gelooft? Maar beantwoord mijn vraag even. Ik ben toch echt benieuwd waar jullie je beweging zien over 10 jaar. Hebben jullie over 10 jaar concensus bereikt en een theorie naar voren geschoven die serieus wordt genomen door de wetenschappelijke community? Of zitten jullie over 10 jaar nog steeds op internet forums mensen van alles nog wat wijs te maken wat er 20 jaar geleden zich heeft afgespeeld?
Er is geen 1 beweging. Je doet net alsof er een soort van padvindersclub is.
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 21:46:32 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_96621008
Kijk nu eens allemaal naar National Geographics, gaat over aliens en al dat soort dingen.
Even afkoelen en nieuwe inspiratie opdoen.
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 22:03:53 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_96622571
On topic nu.

[ Bericht 79% gewijzigd door Lavenderr op 10-05-2011 22:10:50 ]
pi_96623881
quote:

[..]

Je vergeet het percentage mensen dat in de komkommer-theorie gelooft.
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')