het was een stalen gebouw, niet een betonnen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee jouw verhaal is onzin! kom op zeg... Je kan toch vast wel iets meer inhoudelijk commentaar geven op die mooie uitgebreide post van mouzzer.
[..]
En dus moet het wel een nuke zijn geweest? Waarom kan een normale brand dat niet veroorzaken?
[..]
Die claim komt nu al jaren langs, maar is in al die jaren geen enkele keer bewezen. Als jij het beter weet, kom maar op met dat bewijs.
[..]
Heb je mouzzers post eigenlijk wel gelezen/gekeken? Daar wordt toch wel erg duidelijk gemaakt dat dit punt nergens op slaat.
[..]
Brrrrrrron?
[..]
So what?
[..]
Als een gebouw van dergelijk formaat instort komt er erg veel energie vrij. Dat het beton in de mangelmolen van vallend puin dan zo kapot gaat lijkt mij niet heel verbazend.
[..]
So what?
[..]
http://americanhistory.si(...)ion/record.asp?ID=40
[..]
http://americanhistory.si(...)ion/record.asp?ID=75
Voor deze twee punten nog een vraag voor jou. Heeft iemand daadwerkelijk gezocht?
[..]
So what? Vuur + samengeslagen tijdens het instorten lijkt me een prima verklaring. Wat zou het volgens jou dan zijn?
[..]
Brrrron?
[..]
Again, kijk nog eens goed naar de post van mouzzer.
[..]
En precies daarom kan je een nuke al uitsluiten. Dat soort fallout kan je meten!
[..]
Hebben we dat verzinsel weer. Is ook al zo'n hardnekkige, net als het gesmolten staal. Los daarvan zou een eventuele EMP nog steeds geen onderbouwing zijn van een nuke scenario.
[..]
So what? Vuur enzo. Waarom zou de warmte daarvan niet te beschrijven zijn?
[..]
Brrron?
[..]
Gevalletje de klok horen luiden. Schildklierkanker wordt voornamelijk met nukleaire incidenten geassocieerd, en dan voornamelijk met de radio-actieve jodium die daar vaak bij vrij komt. Ook weer iets wat prima te meten valt.
[..]
Een snelle google search levert op dat hij deze verwondingen op heeft gelopen toen het vliegtuig in de toren sloeg. Oftewel, dat spreekt jouw nuke verhaal juist tegen.
[..]
So what? Warm metaal is prima te buigen, en iets als gesmolten aluminium vinden is niet zo vreemd binnen het hele verhaal.
[..]
Ahja, andere theorien zijn desinfo etc.
[..]
En hoe is dat te rijmen met een ondergrondse nuke? Dat spreekt wederom je eigen verhaal tegen.
[..]
[..]
Een debris trail? Die mag je verder toelichten denk ik.
[..]
En hoe past dat precies in jouw ondergrondse nuke verhaal? Lijkt me dat dit het wederom tegenspreekt.
[..]
Of je het nou extremely moet noemen weet ik zo net nog niet, maar een compact debris field is precies wat je verwacht als een groot gebouw het begeeft zoals de WTCs dat deden.
En dan zeurt men over mijn one-linersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was een stalen gebouw, niet een betonnen!
Kijk nu eens goed! Ja een klein deel valt. Maar het grote gedeeltee vaporized. Het smelt weg.quote:
ja, en dat was er weer 1 van je!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dan zeurt men over mijn one-liners
nee, dat willen ze niet, het waren geen nukes, het kan niet, ze bestaan niet, ze geloven nog eerder dat aliens from space het gedaan hebben!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk nu eens goed! Ja een klein deel valt. Maar het grote gedeeltee vaporized. Het smelt weg.
core voor je ogen, in alle beelden zie je hem duidelijk gewoon vallen.
Daar gaat hij precies te werk zoals jij 99% van de tijd te werk gaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dan zeurt men over mijn one-liners
uhh ik hebt er nog nooit van gehoord dat een zielig kantoor prullebak brandje wat hoogstens een halfuurtje en tevens nog eens zeer matig brandde. Wat op moment van instorten UIT was. 6 maanden lang 1000+ graden kan zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee jouw verhaal is onzin! kom op zeg... Je kan toch vast wel iets meer inhoudelijk commentaar geven op die mooie uitgebreide post van mouzzer.
[..]
En dus moet het wel een nuke zijn geweest? Waarom kan een normale brand dat niet veroorzaken?
Weken na 911 verbranden de laarzen van de brandweer nog.quote:[..]
Die claim komt nu al jaren langs, maar is in al die jaren geen enkele keer bewezen. Als jij het beter weet, kom maar op met dat bewijs.
ja en ook zijn filmpjes bekijken. Jullie zijn blind.quote:[..]
Heb je mouzzers post eigenlijk wel gelezen/gekeken? Daar wordt toch wel erg duidelijk gemaakt dat dit punt nergens op slaat.
[..]
Je weet ook wel dat truckdrivers die ook maar even verkeerd reden, of vertragen opliepen. Direct ontslagen of gewoon vermist zijn.quote:Brrrrrrron?
Dat het kapot gaat niet nee. Maar dat het gros verpulvert tot 0.2 micron wel. Kijk nog maar eens goed naar hoe een gebouw wel hoort kapot te gaan zonder CD. Neem TU-Delft gebouw.quote:[..]
So what?
[..]
Als een gebouw van dergelijk formaat instort komt er erg veel energie vrij. Dat het beton in de mangelmolen van vallend puin dan zo kapot gaat lijkt mij niet heel verbazend.
Wel bij een zwak zielig slecht kortstondig brandje.quote:[..]
So what? Vuur + samengeslagen tijdens het instorten lijkt me een prima verklaring. Wat zou het volgens jou dan zijn?
Beetje bij blijven he.quote:[..]
Brrrron?
Ja mooi he? Niet zo hypocriet doen dusquote:
Een barbecue smeult ook nog gemakkelijk een uur na, wanneer je het met water hebt geprobeerd te doven. Zo gek is dat dus niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
Weken na 911 verbranden de laarzen van de brandweer nog.
Ja maar dan heeft wel veel langer en heter gebrand dan dat het tijdens 911 deed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Een barbecue smeult ook nog gemakkelijk een uur na, wanneer je het met water hebt geprobeerd te doven. Zo gek is dat dus niet.
Is dat zo? Is dat echt zo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft wel veel langer en heter gebrand dan dat het tijdens 911 deed.
whaha, wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Een barbecue smeult ook nog gemakkelijk een uur na, wanneer je het met water hebt geprobeerd te doven. Zo gek is dat dus niet.
Ja? Smeulende aarde vergelijken met smeulende aarde is geen goede vergelijking?quote:
Vergeet de komkommers niet!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef THEFXR het volgende:
wie wil er met mij een demo bedrijf beginnen?, alles war we nodig hebben is kerosine en lucifers![]()
je vergeet iemandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach.. al die theorieën van thermite, laser beams, mini-nukes, hologrammen en weet ik wat nog meer zijn door de controlled opposition de wereld in geholpen. Voor iedere theorie is wel weer een ondersteunende aanwijzing verwerkt in vele beelden / interviews en weet ik wat nog meer. Echter, ga je graven dan zul je NOOIT het echte bewijs vinden dat jouw theorie volledig ondersteunt. Dit maakt dat de 9/11 truth movement erg verdeeld is en niet tot 1 consensus kan komen en al jaren in cirkeltjes om elkaar heen blijft draaien. Wie zouden daar nu voordeel bij hebben? Juist... de masterminds achter deze enorme corporate media hoax.
Tot de controlled oposition behoren onder andere:
- Alex Jones
- Steven Jones
- Judy Wood
- Dimitri Khalezov
- Jessy Ventura
- Jason Bermas
- HoppaHoppa
- JoepiePoepie
- OompaLoompa
- Richard Gage
- Bob McIlvaine
- Barry Jennings
- Donna Marsh O'connor
- The Jersey Girls
- Kurt Sonnenfeld
etc etc.
Wat is dan nog te geloven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach.. al die theorieën van thermite, laser beams, mini-nukes, hologrammen en weet ik wat nog meer zijn door de controlled opposition de wereld in geholpen. Voor iedere theorie is wel weer een ondersteunende aanwijzing verwerkt in vele beelden / interviews en weet ik wat nog meer. Echter, ga je graven dan zul je NOOIT het echte bewijs vinden dat jouw theorie volledig ondersteunt. Dit maakt dat de 9/11 truth movement erg verdeeld is en niet tot 1 consensus kan komen en al jaren in cirkeltjes om elkaar heen blijft draaien. Wie zouden daar nu voordeel bij hebben? Juist... de masterminds achter deze enorme corporate media hoax.
- Alex Jones
- Steven Jones
- Judy Wood
- Dimitri Khalezov
- Jessy Ventura
- Jason Bermas
- HoppaHoppa
- JoepiePoepie
- OompaLoompa
- Richard Gage
- Bob McIlvaine
- Barry Jennings
- Donna Marsh O'connor
- The Jersey Girls
- Kurt Sonnenfeld
etc etc.
Nee hoor, er staat toch "etc etc."quote:
de hond van oomaloperaaaoo hoort er ook bijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, er staat toch "etc etc."
Alles wat je aandacht afleidt van het feit dat het een media hoax betreft moet je voorzichtig mee zijn. Zoals ik al vaker aan heb gegeven.. het boeit niet hoe die gebouwen zijn neergehaald. De beelden gaan het antwoord echt niet geven. Tevens heb je niets aan de verhalen van rescue workers en ooggetuigen aangezien de genen die in de media verschijnen voor 99% zeker gatekeepers zijn. Simpelweg omdat de gebouwen waarschijnlijk in een gesloten safe zone zijn neergehaald en omstanders op veilige afstand de boel konden gadeslaan zonder echt goed te zien wat er nu gaande is geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat is dan nog te geloven.
Maar sommige zijn zeker discutabele gatekeepers.
Of misschien ben jij er wel een
Jouw komkommers zijn als geen ander!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die komkommers van mij zijn wel populair hé?
Moet ik hieruit concluderen dat jullie hele "beweging" er hopeloos voor staat? Aangezien jullie geen concensus hebben kunnen jullie ook geen concrete bewijzen leveren. M.a.w. we kunnen maar weer beter met zijn allen nuttige dingen doen, zoals studeren/geld verdienen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
- Alex Jones
- Steven Jones
- Judy Wood
- Dimitri Khalezov
- Jessy Ventura
- Jason Bermas
- HoppaHoppa
- JoepiePoepie
- OompaLoompa
- Richard Gage
- Bob McIlvaine