wie wel ?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 iemand die op jou reageert vanwege je verleden van persoonlijke aanvallen en nogmaals, ik kan het tekort aan onbegrip/intelligentie niet voor jou compenseren
Maar de beweging is niet de juiste richting als je zou verwachten op basis van aardschokken. Dat is een beetje het zweepprincipe dat er golven in de aarde doortrillen in een pilaar van steen (in dit geval wtc) waarin die schokken "versterkt" worden omdat de massa kleiner is (en de energie hetzelfde blijft). Wanneer die energie de top bereikt kan het geen andere kant op dan óf terug, of naar buiten toe. Het gevolg daarvan is dat zon gebouw of omkantelt (zoals in het filmpje van Gray), of dat he gebouw stukken steen van zich "afschud". Twee dingen die beiden niet gebeurd zijn.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:36 schreef THEFXR het volgende:
Dit plaatje zegt genoeg, dit is echt heel veel energie,wat aan het werk is!
[ afbeelding ]
hoe kom je erbij? verzin je het allemaal zelf of heb je ook een bron?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar de beweging is niet de juiste richting als je zou verwachten op basis van aardschokken. Dat is een beetje het zweepprincipe dat er golven in de aarde doortrillen in een pilaar van steen (in dit geval wtc) waarin die schokken "versterkt" worden omdat de massa kleiner is (en de energie hetzelfde blijft). Wanneer die energie de top bereikt kan het geen andere kant op dan óf terug, of naar buiten toe. Het gevolg daarvan is dat zon gebouw of omkantelt (zoals in het filmpje van Gray), of dat he gebouw stukken steen van zich "afschud". Twee dingen die beiden niet gebeurd zijn.
Uit je eigen quote & uit het begrijpen van hoe krachten werken I guess...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe kom je erbij? verzin je het allemaal zelf of heb je ook een bron?
Wat daar staat, tussen een aantal vreemde aannames na die ik zo zal benoemen, is dat:quote:Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
"First, when the compressive shock wave reaches the surface, it is
reflected back. If the tensile forces exceed the tensile strength of the
ground, it will spall - i.e. peel off in horizontal layers and in fact be
pulverised, literally torn apart.
The Twin Towers can be considered to be essentially a finger of rock
extending up into the air, integrally bound into the earth at the base by
the concrete foundations. The shock waves generated by the nuclear
blast would travel up the steel and concrete structure in much the same
way as through the earth itself, with the effects of the blast seen at the
top of the rock pillar or skyscraper instead of on a wide expanse of
ground as in a normal nuclear test - for the simple reason that the bomb
was exploded below the skyscraper.
We would therefore expect to see the reflected shock wave spall layers
from the building or “artificial rock pillar” from the top as it travels back
down to the bottom.
This is indeed exactly what was witnessed. The building vaporised from
the top down at high speed. At 150 feet per second for the shock wave,
this would take about 9 seconds to travel from top to bottom of the 1360
feet high towers. The towers fell in 8 seconds and 10 seconds
respectively. Therefore, the speed of the collapse is in the right order of
magnitude that would be expected if it was generated by an intense
subterranean shock wave"
Dat is een mening, geen argument.quote:
Vraag met een vraag beantwoorden oftewel oeps busted maar ik zal het nooit toegeven. Het maakt jou blijkbaar ook niet uit wat het is als het maar een nuke is? Wat ik al zei je weet het niet je wilt het gewoon. Het 'bewijs' waar je mee aan kwam schreeuwen is een andere theorie dan de magische mini nukes die al tijden loopt te verkondigingen.. Dus wat was het nou de nucleaire reactoren of de mini nukes? Andere theorieën ander bewijs...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het maakt jou toch niet uit of net nuclaire reactoren zijn of nukes?
Wie heeft het over leugenaar? Alleen jij. Ik gaf alleen aan dat er andere oorzaken voor de gevonden stoffen kunnen zijn en dit zelfs bevestigd wordt door een mini nuke aanhanger. Dus om dat al schreeuwend als het bewijs aan te dragen is op z'n minst nogal voorbarig van jouw (en Tahill).quote:want die Tahill is bij voorbaat al een leugenaar omdat hij een andere visie op de voorraad grondstoffen voor accu's? weinig wetenschappers zijn het met elkaar eens over alle onderwerpen, die gasten vliegen altijd elkaar in de haren.
Je 'bewijs' heb ik tijd geleden al gelezen dus weer een verkeerde conclusie van je, het is niets nieuws in de nuke onzin verhalen. Ik hoef ook niet het tegendeel van het rapport te bewijzen het gaat namelijk om de manier waarop de data geïnterpreteerd wordt, er worden verkeerde en voorbarige conclusies uit getrokken en dat heb ik je willen aantonen door door de conclusies van een van je mede mini nuke aanhangers te laten zien. Het ligt niet aan het rapport maar aan de degene die de conclusies trekt, die 'wetenschappers' van je probeer je nu weg te zetten als slachtoffers terwijl je naar de inhoud en argumenten moet kijken en dat doe je hier alweer niet. Waarom negeer je de conclusies van een mede mini nuke aanhanger?quote:Ik had duidelijk gezegd, dat je het rapport eerst moest lezen, dat heb je niet gedaan, je hebt gewoon een conclusie van iemand anders gepost
Het rapport van de USGS staat hier: http://pubs.usgs.gov/of/2001/ofr-01-0429/results.html
Het enigste wat Tahill heeft gedaan is de cijfers omgezet in grafieken.
Verder kan ik Khalezov wel als bron noemen,maar dan wordt die weer weggezet als een dronken rus.
Of als ik de Finse Militair opgeef, dan is weer iets anders wat er niet klopt.
Je kunt het tegendeel van het rapport niet bewijzen, omdat het geschoold is op de USGS data, tenzij die org malafide is.
Om met je eigen woorden te spreken lees de voorgaande delen nog eens door, ik heb je al meerdere keren laten zien dat voor beide torens tijdelijk deel van de core vanaf de grond is blijven staan. Hoelang blijf je dat negeren, snap wel dat je dat blijft doet want anders klopt je verhaal niet meer..quote:hoe kan een ondergrondse nucleaire explosie onder de toren de core laten staan en de torens van bovenaf laten instorten?
Hoe kom je erbij dat de core is blijven staan?, bovenaf instorten is crush zone
Je claimde totale verpulvering van de toren goed om te zien dat je iig daar nu op terugkomt, het is een begin. Vreemd genoeg was die crush wave ook zo selectief als het je uitkomt..quote:Hoe kan je verpulvering claimen terwijl complete top als geheel in de stofwolk verdwijnt?
De top verdwijnt als geheel, omdat de crush zone maar tot 50 meter onder de top kwam!
Owh nu hebben we opeens ook magische explosieven die complete stalen balken tientallen meters hebben weggeblazen dus die explosieven hadden ze ook nog geplaatst... Als je een beetje had nagedacht over je eigen theorie had je gewoon gezegd dat het gewoon stukken van de buitenmuur zijn die door de kracht van het instorten worden weggeslingerd. Dat past tenminste in je theorie dat alleen de core is verpulverd maarja uit de foto's hierboven blijkt dat je ook daarin fout zit... Of bedoel je explosieven in de gebouwen zelf die op magische wijze niemand zijn opgevallen en daarbij moet je dan wel even uitleggen hoe de grote stalen balken daar terecht zijn gekomen.quote:Hoe verklaar je de schade aan o.a. Bankers Trust, World Financial center, WTC3, WTC4?
Explosieven
Vreemd ik dacht dat hitte een belangrijk kenmerk was van een nucleaire explosies, zijn het magische koude nukes geworden die weg gestuurde shockwaves hebben hmm hoe kan je die wave sturen als de nuke sterk reageert met harde structuren en je de nuke dus nooit kan richten? Dan is het ook erg apart dat die magische seismic crushwaves van je geen enkele invloed hebben op de ramen in de crushzone want terwijl intern alles verpulverd en wegeblazen worst door de crushwaves blijven alle ramen gewoon in tact, zelf op het punt waar de nuke afgegaan zouden zijn... Of heb je daar inmiddels ook wat voor verzonnen?quote:Hoe verklaar je dat een nucleaire explosie blijkbaar geen invloed heeft op papier?
Omdat het type nuke sterker reageert met harde structuren,dan met papier
Misschien moet je eens doen waar je andere mensen graag op wijst, namelijk lezen. Ik had het over mensen die bijna bovenop je nukes stonden dan moet je niet met een filmpje komen van anderhalve kilometer verderopquote:Hoe verklaar je dat een ondergrondse nucleaire explosie geen reactie veroorzaakt bij mensen die er bijna bovenop staan maar wel een toren kan laten instorten en de reacties van de mensen dan naar boven is gericht ipv naar de grond?
Die reactie is er zeker wel
De cores verdwenen waar je bij staat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:35 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Vraag met een vraag beantwoorden oftewel oeps busted maar ik zal het nooit toegeven. Het maakt jou blijkbaar ook niet uit wat het is als het maar een nuke is? Wat ik al zei je weet het niet je wilt het gewoon. Het 'bewijs' waar je mee aan kwam schreeuwen is een andere theorie dan de magische mini nukes die al tijden loopt te verkondigingen.. Dus wat was het nou de nucleaire reactoren of de mini nukes? Andere theorieën ander bewijs...
[..]
Wie heeft het over leugenaar? Alleen jij. Ik gaf alleen aan dat er andere oorzaken voor de gevonden stoffen kunnen zijn en dit zelfs bevestigd wordt door een mini nuke aanhanger. Dus om dat al schreeuwend als het bewijs aan te dragen is op z'n minst nogal voorbarig van jouw (en Tahill).
En jij hebt natuurlijk wel de kennis die die wetenschappers niet hebben om alle data zo te mis/gebruiken om je nuke theorie maar in stand te houden ook al moet je daarvoor van theorie switchen of je pakt her en der wat je nodig hebt er blijft er dingen bij verzinnen om maar kloppend te krijgen... Maar met deze comment geef je dus sowieso aan dat die wetenschappers het niet met elkaar eens zijn hoe kan jij dan wel beide theorieën als de waarheid zien? Want beide heb je ondertussen als het bewijs voor nukes aangedragen. Heb je door dat er iets niet klopt in je redenering?
[..]
Je 'bewijs' heb ik tijd geleden al gelezen dus weer een verkeerde conclusie van je, het is niets nieuws in de nuke onzin verhalen. Ik hoef ook niet het tegendeel van het rapport te bewijzen het gaat namelijk om de manier waarop de data geïnterpreteerd wordt, er worden verkeerde en voorbarige conclusies uit getrokken en dat heb ik je willen aantonen door door de conclusies van een van je mede mini nuke aanhangers te laten zien. Het ligt niet aan het rapport maar aan de degene die de conclusies trekt, die 'wetenschappers' van je probeer je nu weg te zetten als slachtoffers terwijl je naar de inhoud en argumenten moet kijken en dat doe je hier alweer niet. Waarom negeer je de conclusies van een mede mini nuke aanhanger?
De manier waarop je het bracht lijkt er trouwers eerder op dat je het zelf pas onlangs hebt ontdekt. Zelf niet helemaal gelezen of over nagedacht en daarom nu maar alle nuke aanhangers in de slachtofferrol plaatsen?
[..]
Om met je eigen woorden te spreken lees de voorgaande delen nog eens door, ik heb je al meerdere keren laten zien dat voor beide torens tijdelijk deel van de core vanaf de grond is blijven staan. Hoelang blijf je dat negeren, snap wel dat je dat blijft doet want anders klopt je verhaal niet meer..
Ik laat het nog een keer zien let je op?
Core WTC1:
[ afbeelding ]
Vreemd die was toch verpulverd in de magische crushwave? (psst ook nog eens de kant waar de nuke zou liggen.. oeps)
Core WTC2:
Uit het filmpje waar ik je vorige week nog op hebt gewezen en je totaal genegeerd hebt..
[ afbeelding ]
Van de andere kant dan:
[ afbeelding ]
Enkele momenten later is de kern verder gevallen
[ afbeelding ]
Grote versies: http://www.amanzafar.com/WTC/
Dus de core bleef bij beide deels staan en viel pas op het eind, maanden later stond onderste deel van de core zelfs nog: http://www.topflange.com/images/WTC130.jpg waren die niet verpulverd door je magische crushwaves en/of in het nuke gat gevallen??
[..]
Je claimde totale verpulvering van de toren goed om te zien dat je iig daar nu op terugkomt, het is een begin. Vreemd genoeg was die crush wave ook zo selectief als het je uitkomt..
[..]
Owh nu hebben we opeens ook magische explosieven die complete stalen balken tientallen meters hebben weggeblazen dus die explosieven hadden ze ook nog geplaatst... Als je een beetje had nagedacht over je eigen theorie had je gewoon gezegd dat het gewoon stukken van de buitenmuur zijn die door de kracht van het instorten worden weggeslingerd. Dat past tenminste in je theorie dat alleen de core is verpulverd maarja uit de foto's hierboven blijkt dat je ook daarin fout zit... Of bedoel je explosieven in de gebouwen zelf die op magische wijze niemand zijn opgevallen en daarbij moet je dan wel even uitleggen hoe de grote stalen balken daar terecht zijn gekomen.
[..]
Vreemd ik dacht dat hitte een belangrijk kenmerk was van een nucleaire explosies, zijn het magische koude nukes geworden die weg gestuurde shockwaves hebben hmm hoe kan je die wave sturen als de nuke sterk reageert met harde structuren en je de nuke dus nooit kan richten? Dan is het ook erg apart dat die magische seismic crushwaves van je geen enkele invloed hebben op de ramen in de crushzone want terwijl intern alles verpulverd en wegeblazen worst door de crushwaves blijven alle ramen gewoon in tact, zelf op het punt waar de nuke afgegaan zouden zijn... Of heb je daar inmiddels ook wat voor verzonnen?
[..]
Misschien moet je eens doen waar je andere mensen graag op wijst, namelijk lezen. Ik had het over mensen die bijna bovenop je nukes stonden dan moet je niet met een filmpje komen van anderhalve kilometer verderop![]()
Dit is er bovenop, en let op de mensen er is geen reactie op de grond van je nuke explosie en seismic waves en alle ramen blijven gewoon zitten terwijl een een crushwave door de core naar boven ging al die energie en toch geen raam kapot.. It's magic!
En aan de kant waar de nuke lag volgens een van je nuke theorieën:
En voor WTC1 hetzelfde verhaal, totaal geen reactie van de brandweermannen terwijl seismic crushwaves de toren intern verpulveren...
Je kan wel al die termen van shock waves, crush zones etc blijven roepen maar de beelden spreken voor zich: de cores zijn blijven staan, niemand reageert op ondergrondse explosies en gebouwen blijft onderaan compleet in tact... nuke verhaal is onzin.
Leuke quote ja, maar zelfs als dit zou kunnen verklaart het de waarnemingen niet. De torens begonnen namelijk niet bij de top in te storten, maar een stuk eronder rond de impact zones.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
"First, when the compressive shock wave reaches the surface, it is
reflected back. If the tensile forces exceed the tensile strength of the
ground, it will spall - i.e. peel off in horizontal layers and in fact be
pulverised, literally torn apart.
The Twin Towers can be considered to be essentially a finger of rock
extending up into the air, integrally bound into the earth at the base by
the concrete foundations. The shock waves generated by the nuclear
blast would travel up the steel and concrete structure in much the same
way as through the earth itself, with the effects of the blast seen at the
top of the rock pillar or skyscraper instead of on a wide expanse of
ground as in a normal nuclear test - for the simple reason that the bomb
was exploded below the skyscraper.
We would therefore expect to see the reflected shock wave spall layers
from the building or “artificial rock pillar” from the top as it travels back
down to the bottom.
This is indeed exactly what was witnessed. The building vaporised from
the top down at high speed. At 150 feet per second for the shock wave,
this would take about 9 seconds to travel from top to bottom of the 1360
feet high towers. The towers fell in 8 seconds and 10 seconds
respectively. Therefore, the speed of the collapse is in the right order of
magnitude that would be expected if it was generated by an intense
subterranean shock wave"
Zo. dat is een grote stofwolk. Die antenne die er nog tussen de wolken uitsteekt, zou die misschien vastzitten aan 'de core' van het gebouw? Of is de nuke vergeten om die te verpulveren?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem is dat de verklaring die je geeft de waarnemingen niet verklaren...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik weiger niks, sterker nog ik post veel meer dan waarom gevraagd wordt.Mijn punten heb ik al zo vaak uiteen gezet dat het puur reposten wordt en dat lok jij steeds uit, deze reeks loopt hard omdat jij elke keer weer alle woorden van posters spindoktert!
niemand hier, weet hoe jij over 9/11 denkt, omdat je altijd met anderen bezig bent,maar nooit een eigen visie hebt, alleen sterke persoonlijkheden ontwikkelen een eigen visie!
Je bedoelt de core valt waar je bij staat, kijk maar na 1 minuut in deze beelden:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De cores verdwenen waar je bij staat.
Enig idee hoeveel dat stuk gebouw woog voordat het naar beneden ging vallen?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Stof weegt niets. Zelfs 100.000 kilo stof weegt niets.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef netolk het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel dat stuk gebouw woog voordat het naar beneden ging vallen?
nee, jouw verhaal is onzin!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:35 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Vraag met een vraag beantwoorden oftewel oeps busted maar ik zal het nooit toegeven. Het maakt jou blijkbaar ook niet uit wat het is als het maar een nuke is? Wat ik al zei je weet het niet je wilt het gewoon. Het 'bewijs' waar je mee aan kwam schreeuwen is een andere theorie dan de magische mini nukes die al tijden loopt te verkondigingen.. Dus wat was het nou de nucleaire reactoren of de mini nukes? Andere theorieën ander bewijs...
[..]
Wie heeft het over leugenaar? Alleen jij. Ik gaf alleen aan dat er andere oorzaken voor de gevonden stoffen kunnen zijn en dit zelfs bevestigd wordt door een mini nuke aanhanger. Dus om dat al schreeuwend als het bewijs aan te dragen is op z'n minst nogal voorbarig van jouw (en Tahill).
En jij hebt natuurlijk wel de kennis die die wetenschappers niet hebben om alle data zo te mis/gebruiken om je nuke theorie maar in stand te houden ook al moet je daarvoor van theorie switchen of je pakt her en der wat je nodig hebt er blijft er dingen bij verzinnen om maar kloppend te krijgen... Maar met deze comment geef je dus sowieso aan dat die wetenschappers het niet met elkaar eens zijn hoe kan jij dan wel beide theorieën als de waarheid zien? Want beide heb je ondertussen als het bewijs voor nukes aangedragen. Heb je door dat er iets niet klopt in je redenering?
[..]
Je 'bewijs' heb ik tijd geleden al gelezen dus weer een verkeerde conclusie van je, het is niets nieuws in de nuke onzin verhalen. Ik hoef ook niet het tegendeel van het rapport te bewijzen het gaat namelijk om de manier waarop de data geïnterpreteerd wordt, er worden verkeerde en voorbarige conclusies uit getrokken en dat heb ik je willen aantonen door door de conclusies van een van je mede mini nuke aanhangers te laten zien. Het ligt niet aan het rapport maar aan de degene die de conclusies trekt, die 'wetenschappers' van je probeer je nu weg te zetten als slachtoffers terwijl je naar de inhoud en argumenten moet kijken en dat doe je hier alweer niet. Waarom negeer je de conclusies van een mede mini nuke aanhanger?
De manier waarop je het bracht lijkt er trouwers eerder op dat je het zelf pas onlangs hebt ontdekt. Zelf niet helemaal gelezen of over nagedacht en daarom nu maar alle nuke aanhangers in de slachtofferrol plaatsen?
[..]
Om met je eigen woorden te spreken lees de voorgaande delen nog eens door, ik heb je al meerdere keren laten zien dat voor beide torens tijdelijk deel van de core vanaf de grond is blijven staan. Hoelang blijf je dat negeren, snap wel dat je dat blijft doet want anders klopt je verhaal niet meer..
Ik laat het nog een keer zien let je op?
Core WTC1:
[ afbeelding ]
Vreemd die was toch verpulverd in de magische crushwave? (psst ook nog eens de kant waar de nuke zou liggen.. oeps)
Core WTC2:
Uit het filmpje waar ik je vorige week nog op hebt gewezen en je totaal genegeerd hebt..
[ afbeelding ]
Van de andere kant dan:
[ afbeelding ]
Enkele momenten later is de kern verder gevallen
[ afbeelding ]
Grote versies: http://www.amanzafar.com/WTC/
Dus de core bleef bij beide deels staan en viel pas op het eind, maanden later stond onderste deel van de core zelfs nog: http://www.topflange.com/images/WTC130.jpg waren die niet verpulverd door je magische crushwaves en/of in het nuke gat gevallen??
[..]
Je claimde totale verpulvering van de toren goed om te zien dat je iig daar nu op terugkomt, het is een begin. Vreemd genoeg was die crush wave ook zo selectief als het je uitkomt..
[..]
Owh nu hebben we opeens ook magische explosieven die complete stalen balken tientallen meters hebben weggeblazen dus die explosieven hadden ze ook nog geplaatst... Als je een beetje had nagedacht over je eigen theorie had je gewoon gezegd dat het gewoon stukken van de buitenmuur zijn die door de kracht van het instorten worden weggeslingerd. Dat past tenminste in je theorie dat alleen de core is verpulverd maarja uit de foto's hierboven blijkt dat je ook daarin fout zit... Of bedoel je explosieven in de gebouwen zelf die op magische wijze niemand zijn opgevallen en daarbij moet je dan wel even uitleggen hoe de grote stalen balken daar terecht zijn gekomen.
[..]
Vreemd ik dacht dat hitte een belangrijk kenmerk was van een nucleaire explosies, zijn het magische koude nukes geworden die weg gestuurde shockwaves hebben hmm hoe kan je die wave sturen als de nuke sterk reageert met harde structuren en je de nuke dus nooit kan richten? Dan is het ook erg apart dat die magische seismic crushwaves van je geen enkele invloed hebben op de ramen in de crushzone want terwijl intern alles verpulverd en wegeblazen worst door de crushwaves blijven alle ramen gewoon in tact, zelf op het punt waar de nuke afgegaan zouden zijn... Of heb je daar inmiddels ook wat voor verzonnen?
[..]
Misschien moet je eens doen waar je andere mensen graag op wijst, namelijk lezen. Ik had het over mensen die bijna bovenop je nukes stonden dan moet je niet met een filmpje komen van anderhalve kilometer verderop![]()
Dit is er bovenop, en let op de mensen er is geen reactie op de grond van je nuke explosie en seismic waves en alle ramen blijven gewoon zitten terwijl een een crushwave door de core naar boven ging al die energie en toch geen raam kapot.. It's magic!
En aan de kant waar de nuke lag volgens een van je nuke theorieën:
En voor WTC1 hetzelfde verhaal, totaal geen reactie van de brandweermannen terwijl seismic crushwaves de toren intern verpulveren...
Je kan wel al die termen van shock waves, crush zones etc blijven roepen maar de beelden spreken voor zich: de cores zijn blijven staan, niemand reageert op ondergrondse explosies en gebouwen blijft onderaan compleet in tact... nuke verhaal is onzin.
Niet veel, stof heeft geen druk of massa!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef netolk het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel dat stuk gebouw woog voordat het naar beneden ging vallen?
Alles heeft massa, al heeft niet alles gewicht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Niet veel, stof heeft geen druk of massa!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Een nucleaire bom is anders nog een paar maatjes groterquote:Op maandag 9 mei 2011 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Nee jouw verhaal is onzin! kom op zeg... Je kan toch vast wel iets meer inhoudelijk commentaar geven op die mooie uitgebreide post van mouzzer.quote:
En dus moet het wel een nuke zijn geweest? Waarom kan een normale brand dat niet veroorzaken?quote:1) heat generation at ground zero for six months (china syndrome)
2) inability to quench ground zero heat with water
Die claim komt nu al jaren langs, maar is in al die jaren geen enkele keer bewezen. Als jij het beter weet, kom maar op met dat bewijs.quote:3) red hot/molten steel at ground zero
Heb je mouzzers post eigenlijk wel gelezen/gekeken? Daar wordt toch wel erg duidelijk gemaakt dat dit punt nergens op slaat.quote:4) missing core columns from ground zero (vaporized during destruction)
Brrrrrrron?quote:5) spreading of sand at ground zero consistent with attempts to limit radiation
6) washing of steel recovered from pile consistent with radiation decontamination
7) extreme security for ground zero steel shipments consistent with limiting access to radioactive steel
So what?quote:8) extreme security at ground zero, limiting exposure, view of devastation
Als een gebouw van dergelijk formaat instort komt er erg veel energie vrij. Dat het beton in de mangelmolen van vallend puin dan zo kapot gaat lijkt mij niet heel verbazend.quote:9) extreme pulverization of WTC concrete into very fine particles
So what?quote:10) disappearance of over one thousand human bodies from WTC debris
http://americanhistory.si(...)ion/record.asp?ID=40quote:11) disappearance of furniture, phones, filing cabinets and computers from WTC debris
http://americanhistory.si(...)ion/record.asp?ID=75quote:12) disappearance of elevator doors, office doors, office cubicle walls, toilets and sinks from WTC debris
So what? Vuur + samengeslagen tijdens het instorten lijkt me een prima verklaring. Wat zou het volgens jou dan zijn?quote:13) several floor fragments fused together in “meteorite” object
Brrrron?quote:14) bone fragments sprayed into Bankers Trust upper floor during destruction
Again, kijk nog eens goed naar de post van mouzzer.quote:15) multiple blast waves during destruction of tower
16) large fireballs during initiation of WTC1 destruction
En precies daarom kan je een nuke al uitsluiten. Dat soort fallout kan je meten!quote:17) small backpack-sized fission nukes exist
18) fission-nuke technology well-established
19) low efficiency of fission nukes ensures leftover radioactive fragments and China syndrome
Hebben we dat verzinsel weer. Is ook al zo'n hardnekkige, net als het gesmolten staal. Los daarvan zou een eventuele EMP nog steeds geen onderbouwing zijn van een nuke scenario.quote:20) EMP formation during tower destruction (exploding cars, partial burning)
So what? Vuur enzo. Waarom zou de warmte daarvan niet te beschrijven zijn?quote:21) Description of heat in WTC blast cloud
Brrron?quote:22) Extensive cover-up of ground zero air by EPA
Gevalletje de klok horen luiden. Schildklierkanker wordt voornamelijk met nukleaire incidenten geassocieerd, en dan voornamelijk met de radio-actieve jodium die daar vaak bij vrij komt. Ook weer iets wat prima te meten valt.quote:23) High rate of cancers, including thyroid cancer typically associated with radiation exposure, in ground zero responders
Een snelle google search levert op dat hij deze verwondingen op heeft gelopen toen het vliegtuig in de toren sloeg. Oftewel, dat spreekt jouw nuke verhaal juist tegen.quote:24) Melted, hanging skin in WTC survivor Felipe David in absence of fire
So what? Warm metaal is prima te buigen, en iets als gesmolten aluminium vinden is niet zo vreemd binnen het hele verhaal.quote:25) Vaporized press and crumpled steel door in WTC basement reported by Pecoraro
26) Steel beam bent in U, without cracking, evidence of extreme high temps
27) Steel beam bent in U has layer of molten metal on surface
28) Extreme overall devastation of two massive towers and blasted out Ground Zero aftermath
Ahja, andere theorien zijn desinfo etc.quote:29) Appearance of fantastical, nonsensical DEW theory by likely govt agents-- uses evidence of nukes (EMP, extreme pulverization of tower into dust) but denies nukes at all costs
30) Appearance of fantastical, nonsensical thermite (super nano-thermite) theory by likely govt agents-- uses evidence of nukes (molten steel, china syndrome) but denies nukes at all costs
En hoe is dat te rijmen met een ondergrondse nuke? Dat spreekt wederom je eigen verhaal tegen.quote:31) Small iron microspheres found by Jones et al in WTC dust— evidence of steel vaporization by high temps of nukes
quote:32) Pyroclastic debris cloud during WTC destruction
Een debris trail? Die mag je verder toelichten denk ik.quote:33) Upwards jutting debris trails reminiscent of debris trails formed during underground nuke test
En hoe past dat precies in jouw ondergrondse nuke verhaal? Lijkt me dat dit het wederom tegenspreekt.quote:34) Small bright flashes during destruction of both towers
Of je het nou extremely moet noemen weet ik zo net nog niet, maar een compact debris field is precies wat je verwacht als een groot gebouw het begeeft zoals de WTCs dat deden.quote:35) Extremely compacted ground zero debris
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Stof weegt niets. Zelfs 100.000 kilo stof weegt niets.
Ik geef toe, ik had hem niet helemaal goed voorspeld, maar ik kwam in de buurt of niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Held!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
[..]
Ik geef toe, ik had hem niet helemaal goed voorspeld, maar ik kwam in de buurt of niet?
het was een stalen gebouw, niet een betonnen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee jouw verhaal is onzin! kom op zeg... Je kan toch vast wel iets meer inhoudelijk commentaar geven op die mooie uitgebreide post van mouzzer.
[..]
En dus moet het wel een nuke zijn geweest? Waarom kan een normale brand dat niet veroorzaken?
[..]
Die claim komt nu al jaren langs, maar is in al die jaren geen enkele keer bewezen. Als jij het beter weet, kom maar op met dat bewijs.
[..]
Heb je mouzzers post eigenlijk wel gelezen/gekeken? Daar wordt toch wel erg duidelijk gemaakt dat dit punt nergens op slaat.
[..]
Brrrrrrron?
[..]
So what?
[..]
Als een gebouw van dergelijk formaat instort komt er erg veel energie vrij. Dat het beton in de mangelmolen van vallend puin dan zo kapot gaat lijkt mij niet heel verbazend.
[..]
So what?
[..]
http://americanhistory.si(...)ion/record.asp?ID=40
[..]
http://americanhistory.si(...)ion/record.asp?ID=75
Voor deze twee punten nog een vraag voor jou. Heeft iemand daadwerkelijk gezocht?
[..]
So what? Vuur + samengeslagen tijdens het instorten lijkt me een prima verklaring. Wat zou het volgens jou dan zijn?
[..]
Brrrron?
[..]
Again, kijk nog eens goed naar de post van mouzzer.
[..]
En precies daarom kan je een nuke al uitsluiten. Dat soort fallout kan je meten!
[..]
Hebben we dat verzinsel weer. Is ook al zo'n hardnekkige, net als het gesmolten staal. Los daarvan zou een eventuele EMP nog steeds geen onderbouwing zijn van een nuke scenario.
[..]
So what? Vuur enzo. Waarom zou de warmte daarvan niet te beschrijven zijn?
[..]
Brrron?
[..]
Gevalletje de klok horen luiden. Schildklierkanker wordt voornamelijk met nukleaire incidenten geassocieerd, en dan voornamelijk met de radio-actieve jodium die daar vaak bij vrij komt. Ook weer iets wat prima te meten valt.
[..]
Een snelle google search levert op dat hij deze verwondingen op heeft gelopen toen het vliegtuig in de toren sloeg. Oftewel, dat spreekt jouw nuke verhaal juist tegen.
[..]
So what? Warm metaal is prima te buigen, en iets als gesmolten aluminium vinden is niet zo vreemd binnen het hele verhaal.
[..]
Ahja, andere theorien zijn desinfo etc.
[..]
En hoe is dat te rijmen met een ondergrondse nuke? Dat spreekt wederom je eigen verhaal tegen.
[..]
[..]
Een debris trail? Die mag je verder toelichten denk ik.
[..]
En hoe past dat precies in jouw ondergrondse nuke verhaal? Lijkt me dat dit het wederom tegenspreekt.
[..]
Of je het nou extremely moet noemen weet ik zo net nog niet, maar een compact debris field is precies wat je verwacht als een groot gebouw het begeeft zoals de WTCs dat deden.
En dan zeurt men over mijn one-linersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was een stalen gebouw, niet een betonnen!
Kijk nu eens goed! Ja een klein deel valt. Maar het grote gedeeltee vaporized. Het smelt weg.quote:
ja, en dat was er weer 1 van je!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dan zeurt men over mijn one-liners
nee, dat willen ze niet, het waren geen nukes, het kan niet, ze bestaan niet, ze geloven nog eerder dat aliens from space het gedaan hebben!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk nu eens goed! Ja een klein deel valt. Maar het grote gedeeltee vaporized. Het smelt weg.
core voor je ogen, in alle beelden zie je hem duidelijk gewoon vallen.
Daar gaat hij precies te werk zoals jij 99% van de tijd te werk gaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dan zeurt men over mijn one-liners
uhh ik hebt er nog nooit van gehoord dat een zielig kantoor prullebak brandje wat hoogstens een halfuurtje en tevens nog eens zeer matig brandde. Wat op moment van instorten UIT was. 6 maanden lang 1000+ graden kan zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee jouw verhaal is onzin! kom op zeg... Je kan toch vast wel iets meer inhoudelijk commentaar geven op die mooie uitgebreide post van mouzzer.
[..]
En dus moet het wel een nuke zijn geweest? Waarom kan een normale brand dat niet veroorzaken?
Weken na 911 verbranden de laarzen van de brandweer nog.quote:[..]
Die claim komt nu al jaren langs, maar is in al die jaren geen enkele keer bewezen. Als jij het beter weet, kom maar op met dat bewijs.
ja en ook zijn filmpjes bekijken. Jullie zijn blind.quote:[..]
Heb je mouzzers post eigenlijk wel gelezen/gekeken? Daar wordt toch wel erg duidelijk gemaakt dat dit punt nergens op slaat.
[..]
Je weet ook wel dat truckdrivers die ook maar even verkeerd reden, of vertragen opliepen. Direct ontslagen of gewoon vermist zijn.quote:Brrrrrrron?
Dat het kapot gaat niet nee. Maar dat het gros verpulvert tot 0.2 micron wel. Kijk nog maar eens goed naar hoe een gebouw wel hoort kapot te gaan zonder CD. Neem TU-Delft gebouw.quote:[..]
So what?
[..]
Als een gebouw van dergelijk formaat instort komt er erg veel energie vrij. Dat het beton in de mangelmolen van vallend puin dan zo kapot gaat lijkt mij niet heel verbazend.
Wel bij een zwak zielig slecht kortstondig brandje.quote:[..]
So what? Vuur + samengeslagen tijdens het instorten lijkt me een prima verklaring. Wat zou het volgens jou dan zijn?
Beetje bij blijven he.quote:[..]
Brrrron?
Ja mooi he? Niet zo hypocriet doen dusquote:
Een barbecue smeult ook nog gemakkelijk een uur na, wanneer je het met water hebt geprobeerd te doven. Zo gek is dat dus niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
Weken na 911 verbranden de laarzen van de brandweer nog.
Ja maar dan heeft wel veel langer en heter gebrand dan dat het tijdens 911 deed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Een barbecue smeult ook nog gemakkelijk een uur na, wanneer je het met water hebt geprobeerd te doven. Zo gek is dat dus niet.
Is dat zo? Is dat echt zo?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft wel veel langer en heter gebrand dan dat het tijdens 911 deed.
whaha, wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Een barbecue smeult ook nog gemakkelijk een uur na, wanneer je het met water hebt geprobeerd te doven. Zo gek is dat dus niet.
Ja? Smeulende aarde vergelijken met smeulende aarde is geen goede vergelijking?quote:
Vergeet de komkommers niet!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef THEFXR het volgende:
wie wil er met mij een demo bedrijf beginnen?, alles war we nodig hebben is kerosine en lucifers![]()
je vergeet iemandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach.. al die theorieën van thermite, laser beams, mini-nukes, hologrammen en weet ik wat nog meer zijn door de controlled opposition de wereld in geholpen. Voor iedere theorie is wel weer een ondersteunende aanwijzing verwerkt in vele beelden / interviews en weet ik wat nog meer. Echter, ga je graven dan zul je NOOIT het echte bewijs vinden dat jouw theorie volledig ondersteunt. Dit maakt dat de 9/11 truth movement erg verdeeld is en niet tot 1 consensus kan komen en al jaren in cirkeltjes om elkaar heen blijft draaien. Wie zouden daar nu voordeel bij hebben? Juist... de masterminds achter deze enorme corporate media hoax.
Tot de controlled oposition behoren onder andere:
- Alex Jones
- Steven Jones
- Judy Wood
- Dimitri Khalezov
- Jessy Ventura
- Jason Bermas
- HoppaHoppa
- JoepiePoepie
- OompaLoompa
- Richard Gage
- Bob McIlvaine
- Barry Jennings
- Donna Marsh O'connor
- The Jersey Girls
- Kurt Sonnenfeld
etc etc.
Wat is dan nog te geloven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach.. al die theorieën van thermite, laser beams, mini-nukes, hologrammen en weet ik wat nog meer zijn door de controlled opposition de wereld in geholpen. Voor iedere theorie is wel weer een ondersteunende aanwijzing verwerkt in vele beelden / interviews en weet ik wat nog meer. Echter, ga je graven dan zul je NOOIT het echte bewijs vinden dat jouw theorie volledig ondersteunt. Dit maakt dat de 9/11 truth movement erg verdeeld is en niet tot 1 consensus kan komen en al jaren in cirkeltjes om elkaar heen blijft draaien. Wie zouden daar nu voordeel bij hebben? Juist... de masterminds achter deze enorme corporate media hoax.
- Alex Jones
- Steven Jones
- Judy Wood
- Dimitri Khalezov
- Jessy Ventura
- Jason Bermas
- HoppaHoppa
- JoepiePoepie
- OompaLoompa
- Richard Gage
- Bob McIlvaine
- Barry Jennings
- Donna Marsh O'connor
- The Jersey Girls
- Kurt Sonnenfeld
etc etc.
Nee hoor, er staat toch "etc etc."quote:
de hond van oomaloperaaaoo hoort er ook bijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, er staat toch "etc etc."
Alles wat je aandacht afleidt van het feit dat het een media hoax betreft moet je voorzichtig mee zijn. Zoals ik al vaker aan heb gegeven.. het boeit niet hoe die gebouwen zijn neergehaald. De beelden gaan het antwoord echt niet geven. Tevens heb je niets aan de verhalen van rescue workers en ooggetuigen aangezien de genen die in de media verschijnen voor 99% zeker gatekeepers zijn. Simpelweg omdat de gebouwen waarschijnlijk in een gesloten safe zone zijn neergehaald en omstanders op veilige afstand de boel konden gadeslaan zonder echt goed te zien wat er nu gaande is geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat is dan nog te geloven.
Maar sommige zijn zeker discutabele gatekeepers.
Of misschien ben jij er wel een
Jouw komkommers zijn als geen ander!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die komkommers van mij zijn wel populair hé?
Moet ik hieruit concluderen dat jullie hele "beweging" er hopeloos voor staat? Aangezien jullie geen concensus hebben kunnen jullie ook geen concrete bewijzen leveren. M.a.w. we kunnen maar weer beter met zijn allen nuttige dingen doen, zoals studeren/geld verdienen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
- Alex Jones
- Steven Jones
- Judy Wood
- Dimitri Khalezov
- Jessy Ventura
- Jason Bermas
- HoppaHoppa
- JoepiePoepie
- OompaLoompa
- Richard Gage
- Bob McIlvaine