abonnement Unibet Coolblue
pi_96570756
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:47 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ah gossie, wat de MSM vertelt slik je als zoete koek maar als ik échte insiders info heb rechtstreeks van de bron (ufopiloot uit het derde dal-universum) dan is het niet goed? Heel droevig dit.
Hou op. Ik lig al onder de bank huilend van het lachen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96570851
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

De meeste gebouwen zijn zo gebouwd dat ze de schokgolven van een aardbeving kunnen hebben structureel gezien, zou me dus ook niet verbazen als je ze voornamelijk "om ziet vallen"

[..]

Dat dacht ik vroeger ook...

edit: is jouw naam overigens expres Gray of is dat toevallig?
Dat is niet toevallig, want bewust gekozen, maar niet vanwege aliens. Overigens worden die de greys genoemd. Gray is toevallig wel in de VS een andere spelling voor grijs, of grey, maar daar heeft mijn alias niets mee te maken.
  maandag 9 mei 2011 @ 21:50:42 #178
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96570928
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:47 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ah gossie, wat de MSM vertelt slik je als zoete koek maar als ik échte insiders info heb rechtstreeks van de bron (ufopiloot uit het derde dal-universum) dan is het niet goed? Heel droevig dit.
pech voor jou.
pi_96570975
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Hou op. Ik lig al onder de bank huilend van het lachen.
Dat is nogmaals de microchip. De entiteiten uit het derde-daluniversum zijn ook de slechtste niet. Dat zijn de schuimers uit het vierde-daluniversum.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:00:31 #180
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96571583
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En heb je enige reden om te denken dat dit in de praktijk mogelijk is? En zo ja, wat is die rede?
Voor hij vergeten wordt tussen al die bagger hierboven ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 22:01:11 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_96571630
En nu allemaal weer on topic. Heb helemaal geen zin om te gaan vegen, dus graag posten over 9/11 :)
  maandag 9 mei 2011 @ 22:04:33 #182
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96571888
Ik ben voornamelijk nog op zoek naar het nuke --> emp --> kleinere nukes --> alles vergruisd behalve papier verhaal, want ik snap nog steeds niet hoe dat dan gegaan zou moeten zijn.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 9 mei 2011 @ 22:26:59 #183
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96573655
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
En nu allemaal weer on topic. Heb helemaal geen zin om te gaan vegen, dus graag posten over 9/11 :)
"First, when the compressive shock wave reaches the surface, it is
reflected back. If the tensile forces exceed the tensile strength of the
ground, it will spall - i.e. peel off in horizontal layers and in fact be
pulverised, literally torn apart.
The Twin Towers can be considered to be essentially a finger of rock
extending up into the air, integrally bound into the earth at the base by
the concrete foundations. The shock waves generated by the nuclear
blast would travel up the steel and concrete structure in much the same
way as through the earth itself, with the effects of the blast seen at the
top of the rock pillar or skyscraper instead of on a wide expanse of
ground as in a normal nuclear test - for the simple reason that the bomb
was exploded below the skyscraper.
We would therefore expect to see the reflected shock wave spall layers
from the building or “artificial rock pillar” from the top as it travels back
down to the bottom.
This is indeed exactly what was witnessed. The building vaporised from
the top down at high speed. At 150 feet per second for the shock wave,
this would take about 9 seconds to travel from top to bottom of the 1360
feet high towers. The towers fell in 8 seconds and 10 seconds
respectively. Therefore, the speed of the collapse is in the right order of
magnitude that would be expected if it was generated by an intense
subterranean shock wave"
pi_96574316
En ik verwacht nog een tegenargument wat betreft mijn Agent Orange anekdote.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:36:23 #185
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96574397
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

"First, when the compressive shock wave reaches the surface, it is
reflected back. If the tensile forces exceed the tensile strength of the
ground, it will spall - i.e. peel off in horizontal layers and in fact be
pulverised, literally torn apart.
The Twin Towers can be considered to be essentially a finger of rock
extending up into the air, integrally bound into the earth at the base by
the concrete foundations. The shock waves generated by the nuclear
blast would travel up the steel and concrete structure in much the same
way as through the earth itself, with the effects of the blast seen at the
top of the rock pillar or skyscraper instead of on a wide expanse of
ground as in a normal nuclear test - for the simple reason that the bomb
was exploded below the skyscraper.
We would therefore expect to see the reflected shock wave spall layers
from the building or “artificial rock pillar” from the top as it travels back
down to the bottom.
This is indeed exactly what was witnessed. The building vaporised from
the top down at high speed. At 150 feet per second for the shock wave,
this would take about 9 seconds to travel from top to bottom of the 1360
feet high towers. The towers fell in 8 seconds and 10 seconds
respectively. Therefore, the speed of the collapse is in the right order of
magnitude that would be expected if it was generated by an intense
subterranean shock wave"
Is een leuke quote, maar is gewoon niet hoe het werkt. Stel dat er een zware aardbeving zou zijn (torens waren gebouwd om redelijke aardbevingen te kunnen hebben) en stel eventjes dat op de een of andere manier die aardbeving niet is gemeten / niemand hem heeft gemerkt / er geen straling vrijkwam / elke andere aanname die nodig is voor deze "theorie". Dan nog zou het niet op deze manier gebeuren. Als de golf door de toren naar boven zou resoneren, zou dat betekenen dat de zijwaartse kracht in de top extreem zou zijn. Het gevolg zou zijn dat de toren of om zou klappen (zoals het filmpje van Gray) of dat het puib met enorme snelheden naar de zijkant "van de toren af zou vallen", dat is ook de vertaling van spall overigens. Wat niet zou gebeuren is een instorting recht naar beneden, of zoals veel mensen het hier noemen: perfecte ineenstorting in de footprints.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 9 mei 2011 @ 22:38:51 #186
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96574576
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Is een leuke quote, maar is gewoon niet hoe het werkt. Stel dat er een zware aardbeving zou zijn (torens waren gebouwd om redelijke aardbevingen te kunnen hebben) en stel eventjes dat op de een of andere manier die aardbeving niet is gemeten / niemand hem heeft gemerkt / er geen straling vrijkwam / elke andere aanname die nodig is voor deze "theorie". Dan nog zou het niet op deze manier gebeuren. Als de golf door de toren naar boven zou resoneren, zou dat betekenen dat de zijwaartse kracht in de top extreem zou zijn. Het gevolg zou zijn dat de toren of om zou klappen (zoals het filmpje van Gray) of dat het puib met enorme snelheden naar de zijkant "van de toren af zou vallen", dat is ook de vertaling van spall overigens. Wat niet zou gebeuren is een instorting recht naar beneden, of zoals veel mensen het hier noemen: perfecte ineenstorting in de footprints.
we hebben het niet over aardbevingen, dus je trekt je conclusie op basis van verkeerde aanames.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:41:30 #187
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96574768
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

we hebben het niet over aardbevingen, dus je trekt je conclusie op basis van verkeerde aanames.
quote:
http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/seismic
quote:
seismic Bijvoeglijk naamwoord
of earthquakes: seismic disturbances.
aardbevings-

seis'mology (Zelfstandig naamwoord)

the science or study of earthquakes.
seismologie
http://www.encyclo.nl/begrip/seismologie
quote:
seismologie
seis - mo - lo` gie («Grieks) de -woord (vrouwelijk) aardbevingsleer
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/seismologie

Seismologie
Seismologie is de studie van aardbevingen. De naam is afgeleid van het Griekse woord `seismos`, wat schudding of trilling betekent. Kennis over de processen die een rol spelen bij aardbevingen kunnen geen aardbevingen voorkomen, maar kunnen wel bijdragen om beter voorbereid te zijn op de schokken en...
Gevonden op http://www.knmi.nl/VinkCMS/concept_detail.jsp?id=2

Seismologie
Seismologisch onderzoek houdt zich bezig met aardbevingen, hun oorsprong en de voortplanting van de seismische golven in de aarde en richt zich dus ook op de werking van de platen en breuken. Meestal werken ze in seismologische stations, waar allerlei metingen worden gedaan. Aardbevingen kunnen natu...
Gevonden op http://www.scholieren.be/huiswerk/show_stuk.php?id

seismologie
aardbevingsleer
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/seismologie

seismologie
[wetenschap] de wetenschap van de aardbevingen, een wetenschappelijke discipline binnen de geofysica.
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/seismologie

seismologie
1) Aardbevingenleer 2) Aardbevingkunde 3) Aardbevingsleer 4) Leer der aardbevingen 5) Leer van de aardbevingen 6) Studie van de aardbevingen
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/se

Seismologie
De `seismologie` is een wetenschappelijke discipline binnen de geofysica die zich bezighoudt met het bestuderen, beschrijven en meten van seismische golven bij aardbevingen. Exploratieseismiek : Een verwante discipline is de seismiek, waarin met opgewekte seismische golven de structuur van de onderg...
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Seismologie

seismologie
wetenschap van aardbevingen seismologie - wetenschap die zich bezighoudt met het onderzoek van aardbevingen en overeenkomstige verschijnselen op andere hemellichamen Relaties met andere woorden Hyperoniem: wetenschap Uitspraak Plaats hoofdklemtoon: 4de lettergreep Woordsoort Type: substantief Beteke...
Gevonden op http://anw.inl.nl/article/seismologie
Inhoudelijk nog iets op te merken? Of wil je lekker over semantiek blijven doorneuzelen om toch echt maar niet iets te hoeven onderbouwen?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 9 mei 2011 @ 22:49:34 #188
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96575337
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:41 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/seismic

[..]

http://www.encyclo.nl/begrip/seismologie

[..]

Inhoudelijk nog iets op te merken? Of wil je lekker over semantiek blijven doorneuzelen om toch echt maar niet iets te hoeven onderbouwen?
cherrypicking is your friend,right?

Seismic waves are waves of energy that travel through the earth, for example as a result of an earthquake, explosion, or some other process that imparts low-frequency acoustic energy.

begin zelfs maar eens met onderbouwing, afkraker!
  maandag 9 mei 2011 @ 22:53:18 #189
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96575627
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

cherrypicking is your friend,right?

Seismic waves are waves of energy that travel through the earth, for example as a result of an earthquake, explosion, or some other process that imparts low-frequency acoustic energy.

begin zelfs maar eens met onderbouwing, afkraker!
Ok, het zijn dus golven beweging die zich door de aarde verplaatsen...

Eigenlijk, als het ware, een beving...

in de aarde?

wajooo, je zou toch bijna denken dat dat beven van de aarde een aardbeving zou kunnen zijn?

(cherrypicking is overigens niet iets waarbij je de eerste hit op google neemt en dan vervolgens alle definities die je maar kunt vinden post)

Onderbouwing staat er boven, is dat stuk dat je zo oost-indisch negeert.
(waarin ik overigens al werkte met de assumptie dat je bedoelde dat de aardbeving veroorzaakt zou zijn door een nuke, waarom zou ik anders überhaupt over straling beginnen :? )
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 9 mei 2011 @ 22:56:35 #190
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96575874
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ok, het zijn dus golven beweging die zich door de aarde verplaatsen...

Eigenlijk, als het ware, een beving...

in de aarde?

wajooo

Onderbouwing staat er boven, is dat stuk dat je zo oost-indisch negeert.
(waarin ik overigens al werkte met de assumptie dat je bedoelde dat de aardbeving veroorzaakt zou zijn door een nuke, waarom zou ik anders überhaupt over straling beginnen :? )
shockwave!, zodra er meer dan 3 zinnen tekst staan, dan sla je het gewoon over?
wat een mierengeneuk, zeg. altijd maar weer afkraken,maar zelf nooit met een verklaring komen!
  maandag 9 mei 2011 @ 23:05:01 #191
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96576475
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

shockwave!, zodra er meer dan 3 zinnen tekst staan, dan sla je het gewoon over?
wat een mierengeneuk, zeg. altijd maar weer afkraken,maar zelf nooit met een verklaring komen!
Gast....

Een aardbeving is niets meer of minder dan het trillen van de aarde.

Je punt, al 3 pagina's lang, is dat door middel van nukes de aarde aan het trillen is gebracht onder de torens, dat die trilling over gegaan is in de torens die daarbij functioneerden als een soort stenen pilaar, en dat daarom de torens van boven tot beneden in zijn gestort. Dat is in ieder geval wat er in de teksten staat die je zelf linkt. (waarbij ik langzaam begin te twijfelen of je ze zelf wel bregrijpt).

God, moet ik je eerst uit gaan leggen wat je nou precies claimt voordat we het kunnen gaan bediscussiëren, het moet niet gekker worden.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96576727
quote:
13s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:05 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Gast....

Een aardbeving is niets meer of minder dan het trillen van de aarde.

Je punt, al 3 pagina's lang, is dat door middel van nukes de aarde aan het trillen is gebracht onder de torens, dat die trilling over gegaan is in de torens die daarbij functioneerden als een soort stenen pilaar, en dat daarom de torens van boven tot beneden in zijn gestort. Dat is in ieder geval wat er in de teksten staat die je zelf linkt. (waarbij ik langzaam begin te twijfelen of je ze zelf wel bregrijpt).

God, moet ik je eerst uit gaan leggen wat je nou precies claimt voordat we het kunnen gaan bediscussiëren, het moet niet gekker worden.
Aan de andere kant... jij zoekt dit topic en voornamelijk dit onderwerp steeds weer op... :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2011 23:09:58 ]
  maandag 9 mei 2011 @ 23:11:05 #193
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96576846
quote:
13s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:05 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Gast....

Een aardbeving is niets meer of minder dan het trillen van de aarde.

Je punt, al 3 pagina's lang, is dat door middel van nukes de aarde aan het trillen is gebracht onder de torens, dat die trilling over gegaan is in de torens die daarbij functioneerden als een soort stenen pilaar, en dat daarom de torens van boven tot beneden in zijn gestort. Dat is in ieder geval wat er in de teksten staat die je zelf linkt. (waarbij ik langzaam begin te twijfelen of je ze zelf wel bregrijpt).

God, moet ik je eerst uit gaan leggen wat je nou precies claimt voordat we het kunnen gaan bediscussiëren, het moet niet gekker worden.
nee, dat klopt helemaal niet met wat ik beweer, ik kan er niks aan doen dat je het verkeerd leest/begrijpt! en dat is altijd zo, als jij het niet begrijpt dan is het onmogelijk!
pi_96576863
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
En nu allemaal weer on topic. Heb helemaal geen zin om te gaan vegen, dus graag posten over 9/11 :)
Waarom zou je überhaupt willen vegen? De absolute waarheid komt eindelijk boven tafel.

Ontopic: Mini aardbevingen die de torens hebben laten instorten? Kom óp zeg.
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 23:14:17 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_96577041
quote:
13s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Waarom zou je überhaupt willen vegen? De absolute waarheid komt eindelijk boven tafel.

Ontopic: Mini aardbevingen die de torens hebben laten instorten? Kom óp zeg.
Omdat er een heleboel off topic reacties waren die het topic vervuilden en op een ander topic thuishoorden. Daarom.
  maandag 9 mei 2011 @ 23:14:49 #196
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96577081
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, dat klopt helemaal niet met wat ik beweer, ik kan er niks aan doen dat je het verkeerd leest/begrijpt! en dat is altijd zo, als jij het niet begrijpt dan is het onmogelijk!
Nou ja ik vraag al sinds de vorige thread om uitleg die je steeds weigert te geven. Zo nu en dan copy-paste je iets of post je een linkje, en in die dingen staat precies wat ik hierboven heb gezegd.

Daarnaast heb ik (en vele anderen) al meerdere malen gevraagd je punt uiteen te zetten. Als je dat weigert kun je net zo goed plaatjes van je oma gaan posten, voegt net zoveel toe aan de threat en is misschien nog wel vermakelijker ook.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96577286
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:35 schreef Gray het volgende:
En ik verwacht nog een tegenargument wat betreft mijn Agent Orange anekdote.
Je zit er helemaal naast.
  maandag 9 mei 2011 @ 23:21:22 #198
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96577460
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:14 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou ja ik vraag al sinds de vorige thread om uitleg die je steeds weigert te geven. Zo nu en dan copy-paste je iets of post je een linkje, en in die dingen staat precies wat ik hierboven heb gezegd.

Daarnaast heb ik (en vele anderen) al meerdere malen gevraagd je punt uiteen te zetten. Als je dat weigert kun je net zo goed plaatjes van je oma gaan posten, voegt net zoveel toe aan de threat en is misschien nog wel vermakelijker ook.
nee, ik weiger niks, sterker nog ik post veel meer dan waarom gevraagd wordt.Mijn punten heb ik al zo vaak uiteen gezet dat het puur reposten wordt en dat lok jij steeds uit, deze reeks loopt hard omdat jij elke keer weer alle woorden van posters spindoktert!
niemand hier, weet hoe jij over 9/11 denkt, omdat je altijd met anderen bezig bent,maar nooit een eigen visie hebt, alleen sterke persoonlijkheden ontwikkelen een eigen visie!
  maandag 9 mei 2011 @ 23:31:23 #199
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96578065
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, ik weiger niks, sterker nog ik post veel meer dan waarom gevraagd wordt.Mijn punten heb ik al zo vaak uiteen gezet dat het puur reposten wordt en dat lok jij steeds uit, deze reeks loopt hard omdat jij elke keer weer alle woorden van posters spindoktert!
niemand hier, weet hoe jij over 9/11 denkt, omdat je altijd met anderen bezig bent,maar nooit een eigen visie hebt, alleen sterke persoonlijkheden ontwikkelen een eigen visie!
Ik ben zo'n sterke persoonlijkheid dat ik mijn visie niet aan anderen op hoef te dringen ;)

En nou weet ik nog steeds niet hoe het volgens jou met die nukes gegaan moet zijn. Loop de threat (en de vorige) maar terug, nergens staat enige vorm van uitleg, slechts een link naar schokgolven op wikipedia en een gecopy-paste stukje uit "Dirt 2" dat aantoonbaar valsheden bevat, die ik ook wilde bediscussiëren maar waar jij een soort debat over de definitie van aardbeving van hebt gemaakt. Zelfs toen ik daarna om opheldering vroeg, besloot je je puur op persoonlijke aanvallen te richten i.p.v. inhoudelijk ergens op in te gaan.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 9 mei 2011 @ 23:34:08 #200
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96578211
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik ben zo'n sterke persoonlijkheid dat ik mijn visie niet aan anderen op hoef te dringen ;)

En nou weet ik nog steeds niet hoe het volgens jou met die nukes gegaan moet zijn. Loop de threat (en de vorige) maar terug, nergens staat enige vorm van uitleg, slechts een link naar schokgolven op wikipedia en een gecopy-paste stukje uit "Dirt 2" dat aantoonbaar valsheden bevat, die ik ook wilde bediscussiëren maar waar jij een soort debat over de definitie van aardbeving van hebt gemaakt. Zelfs toen ik daarna om opheldering vroeg, besloot je je puur op persoonlijke aanvallen te richten i.p.v. inhoudelijk ergens op in te gaan.
Er is nog maar 1 iemand die op jou reageert vanwege je verleden van persoonlijke aanvallen en nogmaals, ik kan het tekort aan onbegrip/intelligentie niet voor jou compenseren :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')