abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 18:35:37 #126
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96557598
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:22 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je onder een nuke verstaat; een sterke EMP kan bijvoorbeeld worden opgewekt door een kernreactie dat op grote afstand de energie levert voor de EMP. Ik denk verder dat er EMP-wapens zijn gebruikt om de afgestelde explosieven op afstand te activeren.

Verder denk ik dat men niet kan uitsluiten dat men ondergrondse mini-nukes heeft gebruikt die het instorten van de Twin Towers' constructie mede hebben veroorzaakt[ .

Mini-nukes werden in de Vietnam oorlog al uitgetest als ondergrondse mini-kernwapens, maar
kregen een verkeerd naamkaartje mee: Agent Orange.
pfoe strength in numbers, ik weet gewoon niet eens meer waar te beginnen.

Maar er is dus een grote nuke op afstand gebruikt om emp op te wekken die dan weer kleine nukes af heeft laten gaan?
Maar ik dacht dat je juist over emp begon vanwege heel dat papier vs. beton verhaal. Nu lijkt je te zeggen dat het toch nukes waren?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 9 mei 2011 @ 18:48:47 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96558210
quote:

[..]

Ligt eraan wat je onder een nuke verstaat; een sterke EMP kan bijvoorbeeld worden opgewekt door een kernreactie dat op grote afstand de energie levert voor de EMP. Ik denk verder dat er EMP-wapens zijn gebruikt om de afgestelde explosieven op afstand te activeren.
Waarom zouden ze het zo ontzettend ingewikkeld willen maken? :? Het doet je verhaal niet echt goed qua geloofwaardigheid als je onbekende wapens moet bedenken om je hele verhaal sluitend te krijgen he.

quote:
Verder denk ik dat men niet kan uitsluiten dat men ondergrondse mini-nukes heeft gebruikt die het instorten van de Twin Towers' constructie mede hebben veroorzaakt[ .
Dat denk ik wel. Immers, hoe wil wat voorn explosie dan ook onderaan het gebouw er voor zorgen dat deze ergens bovenin in begint te storten?

quote:
Mini-nukes werden in de Vietnam oorlog al uitgetest als ondergrondse mini-kernwapens, maar
IIRC was Agent Orange een chemisch ontblader middel. Wat heeft dat nou weer met ondergrondse mini-nukes te maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_96558788
quote:

[..]

Je zegt dus dat er explosieven zijn gebruikt (nukes) om een EMP op te wekken zodat die explosieven activeert? Niet alleen is dat zeer onwaarschijnlijk, maar vooral onzinnig wanneer men tegenwoordig beschikt over radiogolven en andere soort communicatiemiddelen.

Ik ga niet ontkennen dat er mogelijk explosieven zijn gebruikt, maar dit is wel erg vergezocht.
pi_96558850
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zouden ze het zo ontzettend ingewikkeld willen maken? :? Het doet je verhaal niet echt goed qua geloofwaardigheid als je onbekende wapens moet bedenken om je hele verhaal sluitend te krijgen he.

[..]
voor mij zijn het geen onbekende wapens.

quote:
Dat denk ik wel. Immers, hoe wil wat voorn explosie dan ook onderaan het gebouw er voor zorgen dat deze ergens bovenin in begint te storten?

[..]
Door een gat te doen ontstaan onder de constructie van de kern-koker van een tower

quote:
IIRC was Agent Orange een chemisch ontblader middel. Wat heeft dat nou weer met ondergrondse mini-nukes te maken?
Verdiep je in de slachtoffers van de Vietnam oorlog.

Agent Orange is een verzonnen naam voor een verzonnen vergif voor de verklaring van diverse ziektes. vgl. Gulfwar syndrom.
  maandag 9 mei 2011 @ 19:12:37 #130
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96559441
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:02 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ok dan. Care to share?

quote:
Door een gat te doen ontstaan onder de constructie van de kern-koker van een tower
En hoe moet dat er voor zorgen dat de torens bovenin beginnen met instorten? (en in het geval van 1 van de torens, de kern langer blijft staan dan de rest van de toren?) Sorry hoor, maar dat antwoord is totaal onzinnig.

quote:

Agent Orange is een verzonnen naam voor een verzonnen vergif voor de verklaring van diverse ziektes. vgl. Gulfwar syndrom.
Zo zeg, die hebben dan een erg vooruitziende blik gehad. In de Vietnam oorlog een middel verzinnen als overkoepelende noemer om iets uit de golfoorlog te verklaren. Right...
Onikaan ni ov dovah
pi_96559577
quote:

[..]

[..]

[..]

Dus naast dat het de naam is van een niet bestaand vergif is het tevens een kleine atoombom? Je moet wel een reptiel zijn om zoiets debiels te verzinnen.
pi_96559738
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ok dan. Care to share?

[..]
Care ok, maar niet zomaar voor iedereen.

quote:
En hoe moet dat er voor zorgen dat de torens bovenin beginnen met instorten? (en in het geval van 1 van de torens, de kern langer blijft staan dan de rest van de toren?) Sorry hoor, maar dat antwoord is totaal onzinnig.

[..]
Ik gaf een voorbeeld an sich.

quote:
Zo zeg, die hebben dan een erg vooruitziende blik gehad. In de Vietnam oorlog een middel verzinnen als overkoepelende noemer om iets uit de golfoorlog te verklaren. Right...
Dit laatste zou idd zelfs deels kunnen; in de zin van voorbereiding op latere oorlogen en hun te verklaren bijkomende syndromen in de toekomst, dat door MSM voor zoete koek wordt geslikt.

maar het gulfwar syndroom heeft ook te maken met ELF/EMF pulse wapens en mind-control uitgetest op zowel Iraqi soldaten als Amerikaanse soldaten.
pi_96559853
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dan ben je zelf dus geen flikker beter. -edit-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 09-05-2011 19:23:28 ]
pi_96559900
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:14 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dus naast dat het de naam is van een niet bestaand vergif is het tevens een kleine atoombom? Je moet wel een reptiel zijn om zoiets debiels te verzinnen.
Sterker nog, het was een ontwikkeld wapen om te kunnen worden ingezet TEGEN reptielen (onder het aardoppervlak).

Illuminati zijn 50% reptiel i.t.t. de 100% reptielen onder het aardoppervlak.
pi_96559950
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dan ben je zelf dus geen flikker beter. -edit-
Ach, ik heb idd een klein beetje reptiel DNA in m'n genen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 09-05-2011 19:23:54 ]
pi_96560612
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:21 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Sterker nog, het was een ontwikkeld wapen om te kunnen worden ingezet TEGEN reptielen (onder het aardoppervlak).

Illuminati zijn 50% reptiel i.t.t. de 100% reptielen onder het aardoppervlak.
Bedoel je Lacerta en haar vriendjes? (onder het aardoppervlak)
  maandag 9 mei 2011 @ 19:33:15 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96560689
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Waarom niet?

quote:
Ik gaf een voorbeeld an sich.
Een voorbeeld wat nergens op slaat... Wat moeten wij daar nou weer mee dan?

quote:
Dit laatste zou idd zelfs deels kunnen; in de zin van voorbereiding op latere oorlogen en hun te verklaren bijkomende syndromen in de toekomst, dat door MSM voor zoete koek wordt geslikt.

maar het gulfwar syndroom heeft ook te maken met ELF/EMF pulse wapens en mind-control uitgetest op zowel Iraqi soldaten als Amerikaanse soldaten.
Ahja, meer geheimzinnige wapens. Waarom ook niet...
Onikaan ni ov dovah
pi_96560717
quote:

[..]

Maak ze aan ons ook maar bekend dan, wie weet helpt het mensen te overtuigen.

quote:
[..]

Dan stort die nog steeds vanaf onder in. Probeer maar eens in de supermarkt een blik onderaan de stapel weg te trekken. ;)

quote:
[..]

Agent Orange werd in begin 1940 door Arthur W. Galston, een graduate student plantenkunde aan de University of Illinois, ontdekt. Hij zag dat een synthetisch middel, de groei van planten bespoedigde. Echter, wanneer hogere concentraties werden gebruikt bleek het extreem toxisch te zijn, waardoor de bladeren van de planten vielen. Hij publiceerde de resultaten in 1943 in zijn thesis en ging toen in dienst van de Navy om het eind van WO2 mee te maken.
Na de oorlog bleek dat militaire onderzoekers zijn thesis hadden gelezen en het gebruikten voor onderzoek, maar ook om krachtige herbiciden te ontwikkelen die in tijden van oorlog gebruikt konden worden. De meest gebruikte mix van herbiciden werd later Agent Orange genaamd, wegens de oranje streep om de 55-gallon vaten waarin dit bewaard werd.
Galston heeft tot aan 1970 gestreden om het gebruik van de vruchten van zijn gedachten verboden te maken. Later schreef hij: "I used to think that one could avoid involvement in the anti-social consequences of science simply by not working on any project that might be turned to evil or destructive ends. I have learned that thing are not that simple... The only recourse is for a scientist to remain involved with it to the end."[1]

[1] Galston, Arthur W. Science and Social Responsibility: A Case History Annals of the New York Academy of Science

Bron: On Being a Scientist: A Guide to Responsible Conduct in Research, 3rd edition.
pi_96562018
quote:
4s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Bedoel je Lacerta en haar vriendjes? (onder het aardoppervlak)
Nee, wel underground military bases van reptielen.
  maandag 9 mei 2011 @ 20:16:56 #140
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96563907
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:52 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee, wel underground military bases van reptielen.
Het is hier het 9/11 topic! en die mini-nukes zijn precies ontworpen om die ondergrondse basissen om zeep te helpen. Neem maar was mij aan dat je voorvaderen die aliens om zeep hebben geholpen!
pi_96564153
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het is hier het 9/11 topic! en die mini-nukes zijn precies ontworpen om die ondergrondse basissen om zeep te helpen. Neem maar was mij aan dat je voorvaderen die aliens om zeep hebben geholpen!
we gaan idd wat off-topic, maar het een heeft toch met het ander te maken.

New York bevat ook grote underground bases.
  maandag 9 mei 2011 @ 20:21:16 #142
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96564263
Ik hoor het wel wanneer jullie een coherent verhaal hebben heh?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_96564367
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

we gaan idd wat off-topic, maar het een heeft toch met het ander te maken.

New York bevat ook grote underground bases.
Dat is de metro, BF. :+
  maandag 9 mei 2011 @ 20:26:19 #144
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96564680
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:12 schreef ATuin-hek het volgende:

http://en.wikipedia.org/wiki/Seismic_wave
pi_96565316
quote:
Interpretatie plz.
  maandag 9 mei 2011 @ 20:39:12 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96565681
quote:
Wat gray schrijft. Wat wil je hier precies mee zeggen?
Onikaan ni ov dovah
pi_96565925
de oplossing is duidelijk dat het een aarbeving is, want dat zijn seismic waves!
of zal een wave die door de grond gaat, een ontploffing maken ergens 50+ verdiepingen boven de grond
pi_96566162
quote:
11s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:42 schreef Silverdigger2 het volgende:
de oplossing is duidelijk dat het een aarbeving is, want dat zijn seismic waves!
of zal een wave die door de grond gaat, een ontploffing maken ergens 50+ verdiepingen boven de grond
Ja, duh. Maar hoe maken die dat een gebouw van bovenaf instort?
  maandag 9 mei 2011 @ 20:48:56 #149
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96566352
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat gray schrijft. Wat wil je hier precies mee zeggen?
De shockwave gaat eerst omhoog door het gebouw heen, daarna heb je top down demo.
  maandag 9 mei 2011 @ 20:50:06 #150
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96566438
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

De shockwave gaat eerst omhoog door het gebouw heen, daarna heb je top down demo.
Ah, dat verklaart dan ook meteen waarom tijdens aardbevingen huizen altijd van boven naar beneden instorten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')