pfoe strength in numbers, ik weet gewoon niet eens meer waar te beginnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:22 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder een nuke verstaat; een sterke EMP kan bijvoorbeeld worden opgewekt door een kernreactie dat op grote afstand de energie levert voor de EMP. Ik denk verder dat er EMP-wapens zijn gebruikt om de afgestelde explosieven op afstand te activeren.
Verder denk ik dat men niet kan uitsluiten dat men ondergrondse mini-nukes heeft gebruikt die het instorten van de Twin Towers' constructie mede hebben veroorzaakt[ .
Mini-nukes werden in de Vietnam oorlog al uitgetest als ondergrondse mini-kernwapens, maar
kregen een verkeerd naamkaartje mee: Agent Orange.
Waarom zouden ze het zo ontzettend ingewikkeld willen maken?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:22 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder een nuke verstaat; een sterke EMP kan bijvoorbeeld worden opgewekt door een kernreactie dat op grote afstand de energie levert voor de EMP. Ik denk verder dat er EMP-wapens zijn gebruikt om de afgestelde explosieven op afstand te activeren.
Dat denk ik wel. Immers, hoe wil wat voorn explosie dan ook onderaan het gebouw er voor zorgen dat deze ergens bovenin in begint te storten?quote:Verder denk ik dat men niet kan uitsluiten dat men ondergrondse mini-nukes heeft gebruikt die het instorten van de Twin Towers' constructie mede hebben veroorzaakt[ .
IIRC was Agent Orange een chemisch ontblader middel. Wat heeft dat nou weer met ondergrondse mini-nukes te maken?quote:Mini-nukes werden in de Vietnam oorlog al uitgetest als ondergrondse mini-kernwapens, maar
Je zegt dus dat er explosieven zijn gebruikt (nukes) om een EMP op te wekken zodat die explosieven activeert? Niet alleen is dat zeer onwaarschijnlijk, maar vooral onzinnig wanneer men tegenwoordig beschikt over radiogolven en andere soort communicatiemiddelen.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:22 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Verder denk ik dat men niet kan uitsluiten dat men ondergrondse mini-nukes heeft gebruikt die het instorten van de Twin Towers' constructie mede hebben veroorzaakt[ .
Mini-nukes werden in de Vietnam oorlog al uitgetest als ondergrondse mini-kernwapens, maar
voor mij zijn het geen onbekende wapens.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het zo ontzettend ingewikkeld willen maken?Het doet je verhaal niet echt goed qua geloofwaardigheid als je onbekende wapens moet bedenken om je hele verhaal sluitend te krijgen he.
[..]
Door een gat te doen ontstaan onder de constructie van de kern-koker van een towerquote:Dat denk ik wel. Immers, hoe wil wat voorn explosie dan ook onderaan het gebouw er voor zorgen dat deze ergens bovenin in begint te storten?
[..]
Verdiep je in de slachtoffers van de Vietnam oorlog.quote:IIRC was Agent Orange een chemisch ontblader middel. Wat heeft dat nou weer met ondergrondse mini-nukes te maken?
Ok dan. Care to share?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
voor mij zijn het geen onbekende wapens.
En hoe moet dat er voor zorgen dat de torens bovenin beginnen met instorten? (en in het geval van 1 van de torens, de kern langer blijft staan dan de rest van de toren?) Sorry hoor, maar dat antwoord is totaal onzinnig.quote:Door een gat te doen ontstaan onder de constructie van de kern-koker van een tower
Zo zeg, die hebben dan een erg vooruitziende blik gehad. In de Vietnam oorlog een middel verzinnen als overkoepelende noemer om iets uit de golfoorlog te verklaren. Right...quote:Verdiep je in de slachtoffers van de Vietnam oorlog.
Agent Orange is een verzonnen naam voor een verzonnen vergif voor de verklaring van diverse ziektes. vgl. Gulfwar syndrom.
Dus naast dat het de naam is van een niet bestaand vergif is het tevens een kleine atoombom? Je moet wel een reptiel zijn om zoiets debiels te verzinnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
[..]
Door een gat te doen ontstaan onder de constructie van de kern-koker van een tower
[..]
Verdiep je in de slachtoffers van de Vietnam oorlog.
Agent Orange is een verzonnen naam voor een verzonnen vergif voor de verklaring van diverse ziektes. vgl. Gulfwar syndrom.
Care ok, maar niet zomaar voor iedereen.quote:
Ik gaf een voorbeeld an sich.quote:En hoe moet dat er voor zorgen dat de torens bovenin beginnen met instorten? (en in het geval van 1 van de torens, de kern langer blijft staan dan de rest van de toren?) Sorry hoor, maar dat antwoord is totaal onzinnig.
[..]
Dit laatste zou idd zelfs deels kunnen; in de zin van voorbereiding op latere oorlogen en hun te verklaren bijkomende syndromen in de toekomst, dat door MSM voor zoete koek wordt geslikt.quote:Zo zeg, die hebben dan een erg vooruitziende blik gehad. In de Vietnam oorlog een middel verzinnen als overkoepelende noemer om iets uit de golfoorlog te verklaren. Right...
Dan ben je zelf dus geen flikker beter. -edit-quote:Op maandag 9 mei 2011 19:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Care ok, maar niet zomaar voor iedereen.
Sterker nog, het was een ontwikkeld wapen om te kunnen worden ingezet TEGEN reptielen (onder het aardoppervlak).quote:Op maandag 9 mei 2011 19:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus naast dat het de naam is van een niet bestaand vergif is het tevens een kleine atoombom? Je moet wel een reptiel zijn om zoiets debiels te verzinnen.
Ach, ik heb idd een klein beetje reptiel DNA in m'n genen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dan ben je zelf dus geen flikker beter. -edit-
Bedoel je Lacerta en haar vriendjes? (onder het aardoppervlak)quote:Op maandag 9 mei 2011 19:21 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Sterker nog, het was een ontwikkeld wapen om te kunnen worden ingezet TEGEN reptielen (onder het aardoppervlak).
Illuminati zijn 50% reptiel i.t.t. de 100% reptielen onder het aardoppervlak.
Waarom niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Care ok, maar niet zomaar voor iedereen.
Een voorbeeld wat nergens op slaat... Wat moeten wij daar nou weer mee dan?quote:Ik gaf een voorbeeld an sich.
Ahja, meer geheimzinnige wapens. Waarom ook niet...quote:Dit laatste zou idd zelfs deels kunnen; in de zin van voorbereiding op latere oorlogen en hun te verklaren bijkomende syndromen in de toekomst, dat door MSM voor zoete koek wordt geslikt.
maar het gulfwar syndroom heeft ook te maken met ELF/EMF pulse wapens en mind-control uitgetest op zowel Iraqi soldaten als Amerikaanse soldaten.
Maak ze aan ons ook maar bekend dan, wie weet helpt het mensen te overtuigen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dan stort die nog steeds vanaf onder in. Probeer maar eens in de supermarkt een blik onderaan de stapel weg te trekken.quote:[..]
Door een gat te doen ontstaan onder de constructie van de kern-koker van een tower
Agent Orange werd in begin 1940 door Arthur W. Galston, een graduate student plantenkunde aan de University of Illinois, ontdekt. Hij zag dat een synthetisch middel, de groei van planten bespoedigde. Echter, wanneer hogere concentraties werden gebruikt bleek het extreem toxisch te zijn, waardoor de bladeren van de planten vielen. Hij publiceerde de resultaten in 1943 in zijn thesis en ging toen in dienst van de Navy om het eind van WO2 mee te maken.quote:[..]
Verdiep je in de slachtoffers van de Vietnam oorlog.
Nee, wel underground military bases van reptielen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Bedoel je Lacerta en haar vriendjes? (onder het aardoppervlak)
Het is hier het 9/11 topic! en die mini-nukes zijn precies ontworpen om die ondergrondse basissen om zeep te helpen. Neem maar was mij aan dat je voorvaderen die aliens om zeep hebben geholpen!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, wel underground military bases van reptielen.
we gaan idd wat off-topic, maar het een heeft toch met het ander te maken.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het is hier het 9/11 topic! en die mini-nukes zijn precies ontworpen om die ondergrondse basissen om zeep te helpen. Neem maar was mij aan dat je voorvaderen die aliens om zeep hebben geholpen!
Dat is de metro, BF.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
we gaan idd wat off-topic, maar het een heeft toch met het ander te maken.
New York bevat ook grote underground bases.
http://en.wikipedia.org/wiki/Seismic_wavequote:Op maandag 9 mei 2011 19:12 schreef ATuin-hek het volgende:
En hoe moet dat er voor zorgen dat de torens bovenin beginnen met instorten? (en in het geval van 1 van de torens, de kern langer blijft staan dan de rest van de toren?) Sorry hoor, maar dat antwoord is totaal onzinnig.
Interpretatie plz.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Seismic_wave
Wat gray schrijft. Wat wil je hier precies mee zeggen?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Seismic_wave
Ja, duh. Maar hoe maken die dat een gebouw van bovenaf instort?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:42 schreef Silverdigger2 het volgende:
de oplossing is duidelijk dat het een aarbeving is, want dat zijn seismic waves!
of zal een wave die door de grond gaat, een ontploffing maken ergens 50+ verdiepingen boven de grond
De shockwave gaat eerst omhoog door het gebouw heen, daarna heb je top down demo.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat gray schrijft. Wat wil je hier precies mee zeggen?
Ah, dat verklaart dan ook meteen waarom tijdens aardbevingen huizen altijd van boven naar beneden instorten.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De shockwave gaat eerst omhoog door het gebouw heen, daarna heb je top down demo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |