Lacerta dus.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, wel underground military bases van reptielen.
En heb je enige reden om te denken dat dit in de praktijk mogelijk is? En zo ja, wat is die rede?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De shockwave gaat eerst omhoog door het gebouw heen, daarna heb je top down demo.
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Lacerta dus.
Waar denk je dat ik het over heb dan? Tevens zijn die ondergrondse basissen niet van hen maar van ons, zij hebben ze wel gebouwd maar niet voor zichzelf. Na de nederlaag van de Bavarische Illuminati in 1422 zijn ze benaderd door de reptielen om de fundering te leggen voor de totale overname van deze planeet, zij hadden die bunkers al honderden jaren daarvoor gebouwd voor ons en het juiste moment. De Illuminati heeft in ruil daarvoor mensenlevens opgeofferd (vooral tijdens het MK-Ultra project) en veel wapens die de reptielen ontwikkelen worden boven getest door ons op ons. Geheime wapens als de UF-102 "liquid plane" en de inmiddels bekende "magnetronbus", of mocht ik dat niet verklappen? Als de reptielen niet onder ons zouden leven waren wij nu niet aan het communiceren, de microchip is namelijk een cadeautje van hun.
Ik verwacht ook niet dat je alles weet. Wat snap je niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
![]()
Vind je het erg als ik je niet meer kan volgen ?
De microchip als cadeautje voor onsquote:Op maandag 9 mei 2011 20:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat je alles weet. Wat snap je niet?
Je moet eens zien wat er met meneer oompaloompa aka Hoppahoppa is gebeurt in het BNW-studie -topic.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
The fuck.. wat lezen mijn mooie bruine ogen voor bagger? Doet eens ff heel gauw ontopic a.u.b.
Ben met je eens dat ze het topic vaak kapen en de discussie continu proberen te verdraaien, maar dit wat ik nu lees gaat helemaal nergens over. Past overigens wel mooi in het holle aarde topic: Is onze aarde hol? #3: Op zoek naar het babyzonnetje!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je moet eens zien wat er met meneer oompaloompa aka Hoppahoppa is gebeurt in het BNW-studie -topic.
Dat verklaart een hoop off-topic en false flag discussies over 09/11 in BNW
Zoals dit?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart dan ook meteen waarom tijdens aardbevingen huizen altijd van boven naar beneden instorten.
Nee die chips zijn door de reptielen in ons brein gestopt om ons te controleren, duuuh!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef Gray het volgende:
De microchip is het gevolg van chemisch en natuurkundig onderzoek...
Ik schat Jokkebroks intelligentie een stukje hoger in.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je moet eens zien wat er met meneer oompaloompa aka Hoppahoppa is gebeurt in het BNW-studie -topic.
dat is omvallen, niet instortenquote:
Mij zijn ze ook kwijt hoor. Dit WIL ik niet eens meer kunnen volgen....quote:Op maandag 9 mei 2011 21:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
The fuck.. wat lezen mijn mooie bruine ogen voor bagger? Doet eens ff heel gauw ontopic a.u.b.
Bwoehaha, geloof je het nou nog steeds. Bankroet, je moet echt eens een reality-check. Effe kijken of alle chippies nog recht zitten enzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Goed opgemerkt. Overigens kan ik op youtube geen instortende gebouwen vinden door aardbevingen. Behalve dan dat filmpje van 2x2 pixels...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee die chips zijn door de reptielen in ons brein gestopt om ons te controleren, duuuh!
[..]
Ik schat Jokkebroks intelligentie een stukje hoger in.
[..]
dat is omvallen, niet instortenEn dat is dan ook weer erg logisch. (i.t.t. instorten van bovenaf)
Hij loopt te fucken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bwoehaha, geloof je het nou nog steeds. Bankroet, je moet echt eens een reality-check. Effe kijken of alle chippies nog recht zitten enzo.
De meeste gebouwen zijn zo gebouwd dat ze de schokgolven van een aardbeving kunnen hebben structureel gezien, zou me dus ook niet verbazen als je ze voornamelijk "om ziet vallen"quote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Goed opgemerkt. Overigens kan ik op youtube geen instortende gebouwen vinden door aardbevingen. Behalve dan dat filmpje van 2x2 pixels...
Dat dacht ik vroeger ook...quote:
Dat dacht ik vroeger ook...quote:
Nope, die hebben we gekregen nadat de reptielen hun wijsheid hadden gekregen van de agressievere entiteiten uit het derde dal-universum.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De microchip als cadeautje voor ons
ik dacht dat het gejat was.
Luisteren naar Lavenderr. Kappen met die grappen en serieus on-topic!!!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nope, die hebben we gekregen nadat de reptielen hun wijsheid hadden gekregen van de agressievere entiteiten uit het derde dal-universum.
De microchips doen hun werk goed bij jou zie ik, ze lachen je keihard uit in het derde dal-universum.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Luisteren naar Lavenderr. Kappen met die grappen en serieus on-topic!!!
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De microchips doen hun werk goed bij jou zie ik, ze lachen je keihard uit in het derde dal-universum.
Roekiekoekoek...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De microchips doen hun werk goed bij jou zie ik, ze lachen je keihard uit in het derde dal-universum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |