abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96617970
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Moet ik hieruit concluderen dat jullie hele "beweging" er hopeloos voor staat? Aangezien jullie geen concensus hebben kunnen jullie ook geen concrete bewijzen leveren. M.a.w. we kunnen maar weer beter met zijn allen nuttige dingen doen, zoals studeren/geld verdienen.
Niet geheel.. de groep mensen die werkelijk doorhebben dat het een hoax betreft groeit gestaag. En wie zegt dat ik geen geld verdien en zo nu en dan eens wat bij studeer? ;)
pi_96618004
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach.. al die theorieën van thermite, laser beams, mini-nukes, hologrammen en weet ik wat nog meer zijn door de controlled opposition de wereld in geholpen. Voor iedere theorie is wel weer een ondersteunende aanwijzing verwerkt in vele beelden / interviews en weet ik wat nog meer. Echter, ga je graven dan zul je NOOIT het echte bewijs vinden dat jouw theorie volledig ondersteunt. Dit maakt dat de 9/11 truth movement erg verdeeld is en niet tot 1 consensus kan komen en al jaren in cirkeltjes om elkaar heen blijft draaien. Wie zouden daar nu voordeel bij hebben? Juist... de masterminds achter deze enorme corporate media hoax.

Tot de controlled oposition behoren onder andere:

- Alex Jones
- Steven Jones
- Judy Wood
- Dimitri Khalezov
- Jessy Ventura
- Jason Bermas
- HoppaHoppa
- JoepiePoepie
- OompaLoompa
- Richard Gage
- Bob McIlvaine
- Barry Jennings
- Donna Marsh O'connor
- The Jersey Girls
- Kurt Sonnenfeld

etc etc.
Het nederlands elftal heb ik dan misschien net niet gehaald, maar in dit illustere rijtje ben ik dan toch maar mooi opgenomen.

Wat zal mama trots zijn!!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96618149
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet geheel.. de groep mensen die werkelijk doorhebben dat het een hoax betreft groeit gestaag.
Laat maar eens zien dat wetenschappelijk onderzoek waar dat uit blijkt. Of is dit ook een holle bewering? Ik wil een grafiekje!
pi_96618365
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit maakt dat de 9/11 truth movement erg verdeeld is en niet tot 1 consensus kan komen en al jaren in cirkeltjes om elkaar heen blijft draaien. Wie zouden daar nu voordeel bij hebben?
De mensen die al die 9/11 truth sites exploiteren en daar reclame-inkomsten uit genereren. Duh!
pi_96618517
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

De mensen die al die 9/11 truth sites exploiteren en daar reclame-inkomsten uit genereren. Duh!
Vast een deel daarvan ja.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:16:52 #256
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96618557
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het nederlands elftal heb ik dan misschien net niet gehaald, maar in dit illustere rijtje ben ik dan toch maar mooi opgenomen.

Wat zal mama trots zijn!!
Vooral omdat ze je vroeger weer in de kinderwagen netjes terug legde, nadat je eruit gevallen was, je bent altijd een aparte jongen geweest :')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:18:06 #257
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96618653
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

of al die persoonlijke gedenk sites met vicsims
pi_96618744
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Vooral omdat ze je vroeger weer in de kinderwagen netjes terug legde, nadat je eruit gevallen was, je bent altijd een aparte jongen geweest :')
Ik hoor jouw moeder net roepen dat het bedtijd is. Morgen een schriftelijke overhoring en dan moet je wel fit zijn.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:21:17 #259
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96618953
Gezellig weer O+
The truth was in here.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:22:02 #260
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96619026
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:21 schreef Bastard het volgende:
Gezellig weer O+
*;
pi_96619158
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef THEFXR het volgende:

[..]

*;
Kusje op theFXR. Wil je een ijsje knul?
pi_96619186
quote:

[..]

Niet geheel.. de groep mensen die werkelijk doorhebben dat het een hoax betreft groeit gestaag. En wie zegt dat ik geen geld verdien en zo nu en dan eens wat bij studeer? ;)
Het is intussen weer 10 jaar geleden. De tijd staat niet aan jullie kant. Over nog eens 10 jaar kan het bijna niemand nog iets schelen en vervalt dit allemaal tot nog lagere niveaus dan het nu al is. Laten we even serieus zijn, waar zie je dit naartoe gaan? De hoeveelheid mensen die uberhaupt in jullie theorieen geloven zijn nog altijd ruim in de minderheid (16% volgens wiki, zal volgens jullie wel wat hoger liggen), die minderheid is ook nog eens verdeeld, en van die mensen die het geloven zijn het maar weinig mensen met de macht om er echt iets aan te doen, en van de rest kun je je afvragen wie echt de wil heeft om er daadwerkelijk iets aan te gaan doen.
An unstable system is a system that is not stable
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:27:16 #263
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96619412
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:23 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Kusje op theFXR. Wil je een ijsje knul?
Kap nou eens met trollen en ga gewoon lekker op de stof in Hoppa. :')
The truth was in here.
pi_96619416
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:24 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Het is intussen weer 10 jaar geleden. De tijd staat niet aan jullie kant. Over nog eens 10 jaar kan het bijna niemand nog iets schelen en vervalt dit allemaal tot nog lagere niveaus dan het nu al is. Laten we even serieus zijn, waar zie je dit naartoe gaan? De hoeveelheid mensen die uberhaupt in jullie theorieen geloven zijn nog altijd ruim in de minderheid (16% volgens wiki, zal volgens jullie wel wat hoger liggen), die minderheid is ook nog eens verdeeld, en van die mensen die het geloven zijn het maar weinig mensen met de macht om er echt iets aan te doen, en van de rest kun je je afvragen wie echt de wil heeft om er daadwerkelijk iets aan te gaan doen.
Van dat percentage gelooft het grootste deel in een vorm van betrokkenheid bij de kapingen (incluus ik). No-planers halen een nog veel lager percentage. Om over die 0,0000000001% nukebelievers nog maar te zwijgen.
pi_96619519
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kap nou eens met trollen en ga gewoon lekker op de stof in Hoppa. :')
Wie begint hier godverdomme met mij te beschuldigen van een verstandelijke handicap? Voor een dergelijke opmerking ben ik ooit gebanned, volgens mij.
pi_96619645
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:27 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Van dat percentage gelooft het grootste deel in een vorm van betrokkenheid bij de kapingen (incluus ik). No-planers halen een nog veel lager percentage. Om over die 0,0000000001% nukebelievers nog maar te zwijgen.
Laat maar eens zien dat wetenschappelijk onderzoek waar dat uit blijkt. Of is dit ook een holle bewering? Ik wil een grafiekje!
pi_96619742
quote:

[..]

Kortom, het is een verloren strijd voor al die "thruthers". Zelfs al zouden ze gelijk hebben, door hun eigen incompetentie raken hun fabelachtige theorieen volledig in de vergetelheid. In plaats van dat ze met een concensus komen met de meest geloofwaardige theorie, zoals iets met radiografisch bestuurde vliegtuigen (waar ik ook genoeg kritiek op kan hebben), komen ze met beam weapons, nukes, thermite en weet ik veel wat voor onzin nog meer.

Maar ik ben wel echt benieuwd waar thruthers zichzelf zien over 10 jaar. Wie gaan jullie dan nog aanklagen? Bush zit dan al in een bejaardentehuis, zelfs Obama zal geen president meer zijn. Allemaal nieuwe mensen aan de macht, van wie het al helemaal moeilijk wordt te bewijzen dat ze er iets mee te maken hadden.
pi_96619932
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:31 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Kortom, het is een verloren strijd voor al die "thruthers". Zelfs al zouden ze gelijk hebben, door hun eigen incompetentie raken hun fabelachtige theorieen volledig in de vergetelheid. In plaats van dat ze met een concensus komen met de meest geloofwaardige theorie, zoals iets met radiografisch bestuurde vliegtuigen (waar ik ook genoeg kritiek op kan hebben), komen ze met beam weapons, nukes, thermite en weet ik veel wat voor onzin nog meer.

Maar ik ben wel echt benieuwd waar thruthers zichzelf zien over 10 jaar. Wie gaan jullie dan nog aanklagen? Bush zit dan al in een bejaardentehuis, zelfs Obama zal geen president meer zijn. Allemaal nieuwe mensen aan de macht, van wie het al helemaal moeilijk wordt te bewijzen dat ze er iets mee te maken hadden.
Die theorie is er ook. ;)
pi_96620096
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die theorie is er ook. ;)
Weet ik, daar doelde ik ook op. Maar ja, dat is natuurlijk ook klinkklare onzin. Maar het feit dat die theorie bestaat geeft ook maar weer aan in wat voor een jammerlijke positie jullie je bevinden. Elke genoemde theorie heeft een zekere aanhang en geeft maar weer aan hoe verdeeld jullie zijn. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het WTC is neergehaald door dynamiet, thermite, beam weapons, mini-nukes en radiografisch bestuurde vliegtuigen, allemaal tegelijk!
pi_96620219
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:36 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Weet ik, daar doelde ik ook op. Maar ja, dat is natuurlijk ook klinkklare onzin. Maar het feit dat die theorie bestaat geeft ook maar weer aan in wat voor een jammerlijke positie jullie je bevinden. Elke genoemde theorie heeft een zekere aanhang en geeft maar weer aan hoe verdeeld jullie zijn. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het WTC is neergehaald door dynamiet, thermite, beam weapons, mini-nukes en radiografisch bestuurde vliegtuigen, allemaal tegelijk!
Ben ik totaal met je eens. Ik steun dan ook geen enkele van de theorieën die je hier opsomt. Ik ben nog veel gekker dan de gemiddelde poster hier :P

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 21:40:26 ]
pi_96620443
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ben ik totaal met je eens. Ik steun dan ook geen enkele van de theorieën die je hier opsomt.
Dus jij behoort weer tot een andere fractie van de fractie mensen die in een inside job gelooft? Maar beantwoord mijn vraag even. Ik ben toch echt benieuwd waar jullie je beweging zien over 10 jaar. Hebben jullie over 10 jaar concensus bereikt en een theorie naar voren geschoven die serieus wordt genomen door de wetenschappelijke community? Of zitten jullie over 10 jaar nog steeds op internet forums mensen van alles nog wat wijs te maken wat er 20 jaar geleden zich heeft afgespeeld?
pi_96620566
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:39 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Dus jij behoort weer tot een andere fractie van de fractie mensen die in een inside job gelooft? Maar beantwoord mijn vraag even. Ik ben toch echt benieuwd waar jullie je beweging zien over 10 jaar. Hebben jullie over 10 jaar concensus bereikt en een theorie naar voren geschoven die serieus wordt genomen door de wetenschappelijke community? Of zitten jullie over 10 jaar nog steeds op internet forums mensen van alles nog wat wijs te maken wat er 20 jaar geleden zich heeft afgespeeld?
Er is geen 1 beweging. Je doet net alsof er een soort van padvindersclub is.
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 21:46:32 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_96621008
Kijk nu eens allemaal naar National Geographics, gaat over aliens en al dat soort dingen.
Even afkoelen en nieuwe inspiratie opdoen.
  Moderator dinsdag 10 mei 2011 @ 22:03:53 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_96622571
On topic nu.

[ Bericht 79% gewijzigd door Lavenderr op 10-05-2011 22:10:50 ]
pi_96623881
quote:

[..]

Je vergeet het percentage mensen dat in de komkommer-theorie gelooft.
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
pi_96625717
quote:

[..]

Je kan veel meer geld verdienen als je een boek schrijft over 0911 fakery TV.

bijvoorbeeld: een bundel-set van al jouw posts hier over 09/11.

Dat wordt een bestseller, en de mensen hebben weer wat te lezen met kerst, i.p.v. die saaie boeken van de boekenweek.

Echt, moet je doen.

:)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:56:37 #277
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96626957
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

uhh ik hebt er nog nooit van gehoord dat een zielig kantoor prullebak brandje wat hoogstens een halfuurtje en tevens nog eens zeer matig brandde. Wat op moment van instorten UIT was. 6 maanden lang 1000+ graden kan zijn.

Ongelaublich. Hoe achterlijk jouw statement is.
Kom op lambiekje, dit is al umptheen keer ter sprake gekomen. Overkom die plaat voor je kop eens, en accepteer dat je het hier fout hebt.

quote:
Weken na 911 verbranden de laarzen van de brandweer nog.

[..]

ja en ook zijn filmpjes bekijken. Jullie zijn blind.

Lekker inhoudelijk commentaar...

quote:
Je weet ook wel dat truckdrivers die ook maar even verkeerd reden, of vertragen opliepen. Direct ontslagen of gewoon vermist zijn.

Daarnaast was het verboden toegang voor alles en iedereen. Juist voor de commissieleden.
Nee ik weet dat niet. Vertel, hoe zit dat dan en waarom weet je het zo zeker?

quote:
Het overgebleven staal ZONDER onderzoek binnen no-time onder de marktprijs verpatst is aan China/India
Weer zo'n oud onzinpunt. Zie het punt over de plaat voor je kop enzo.

quote:
Dat het kapot gaat niet nee. Maar dat het gros verpulvert tot 0.2 micron wel. Kijk nog maar eens goed naar hoe een gebouw wel hoort kapot te gaan zonder CD. Neem TU-Delft gebouw.

Dat is appels met peren vergelijken, en dat weet je. Niet zo misleidend doen Lambiekje.

quote:
Wel bij een zwak zielig slecht kortstondig brandje.

Dat was het dan ook niet he.

quote:
Ok dan. Wat is daar dan zo bijzonder aan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:01:17 #278
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_96627363
Deze reactie had ik nog ergens gepost op THEFXR, zou er graag reactie op krijgen, aangezien ik dat al 2 threads lang probeer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:21 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Uit je eigen quote & uit het begrijpen van hoe krachten werken I guess...

[..]

Wat daar staat, tussen een aantal vreemde aannames na die ik zo zal benoemen, is dat:
1. de aarde trilt
2. die trilling doorgaat in het gebouw
3. door dat trillen er dingen van het gebouw moeten vallen (spalling)

Dat is allemaal nog logisch en door iedereen te volgen neem ik aan. Schud heel erg hard met iets en er schieten vanzelf wel dingen los in de richting van de energie. Pak een lepel, stop hem in een pot vla, schud ermee en de vla vliegt in de richting van het schudden.

Maar dan komen de conclusies die uit de lucht komen vallen, je kunt ook zien dat er geen argumenten voor gegeven worden o.i.d., de belangrijkste is natuurlijk de conclusie: daarom moet het gebouw "vaporisen", dat is namelijk juist net niet wat spalling betekent, noch de "richting" die de energie in het gebouw zou hebben (denk aan het schudden met de vla-lepel, de krach gaat naar buiten toe, niet naar binnen gekeerd). Zeker omdat ze in hetzelfde stukje nog letterlijk claimen "literally torn apart".

Daarnaast nog wat kleine vreemde aannames:

A. with the effects of the blast seen at the top of the rock pillar or skyscraper instead of on a wide expanse of ground as in a normal nuclear test - for the simple reason that the bomb was exploded below the skyscraper.
geen idee waar dat uit voortkomt, noch wat het zou moeten betekenen, weet jij het?

B. At 150 feet per second for the shock wave, this would take about 9 seconds to travel from top to bottom of the 1360 feet high towers.
geen idee waar die snelheid vandaan komt, noch wat het zou moeten betekenen aangezien ze daarna claimen dat het slechts 8 seconde duurde voordat het hele gebouw instortte
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:03:05 #279
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_96627519
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kom op lambiekje, dit is al umptheen keer ter sprake gekomen. Overkom die plaat voor je kop eens, en accepteer dat je het hier fout hebt.
Quadriljarste keer. Jij hebt ongelijk., En het is overigens umpteen

quote:
[..]

Lekker inhoudelijk commentaar...

[..]

Nee ik weet dat niet. Vertel, hoe zit dat dan en waarom weet je het zo zeker?

[..]
Wat weet je wel :D
Zeker weten doe je niets. Maar dat er obstructie was voor de onderzoekers staat vast.
quote:
Weer zo'n oud onzinpunt. Zie het punt over de plaat voor je kop enzo.
Dat is zeker geen onzin punt. Dat incrimineert.
quote:
[..]

Dat is appels met peren vergelijken, en dat weet je. Niet zo misleidend doen Lambiekje.
Dat is appels met appels. Er is niets misleidends aan. TUDelftgebouw heeft mooi laten zien dat contructiefalen door brand zo hoort te gaan en niet verpulvert in een pyroclastisch wolk.

quote:
[..]

Dat was het dan ook niet he.
Dat was het wel. Want het brandje was virtueel uit en brandmeester.
quote:
[..]

Ok dan. Wat is daar dan zo bijzonder aan?
Niet zoveel. Alleen dat je de feitjes niet zo weet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:59:20 #280
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96631006
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Quadriljarste keer. Jij hebt ongelijk., En het is overigens umpteen

Kinderachtig gaan doen gaat ook al niet helpen. Stop toch eens met in die waan leven. Je hebt in de loop van de jaren al zoveel bewijzen gekregen van heftige branden en daar niet veel meer dan "die donkere rook geeft aan dat het een onvolledige verbranding is!" tegen in kunnen brengen.
Een korte google search geeft bijv dit:
Nou niet bepaald een brandende prullebak.

quote:
Wat weet je wel :D
Zeker weten doe je niets. Maar dat er obstructie was voor de onderzoekers staat vast.
Ik weet vrij veel, wees maar niet bang.

quote:
Dat is zeker geen onzin punt. Dat incrimineert.
Alleen als het waar zou zijn ja...

quote:
Dat is appels met appels. Er is niets misleidends aan. TUDelftgebouw heeft mooi laten zien dat contructiefalen door brand zo hoort te gaan en niet verpulvert in een pyroclastisch wolk.
Kom op Lambiekje, doe eens niet zo simpel. De WTC torens en het TU Delft gebouw zijn totaal andere gebouwen. Naast het absurde verschil in formaat hadden ze ook nog eens een totaal andere constructie. Elke idioot moet dat toch kunnen begrijpen?

quote:
Dat was het wel. Want het brandje was virtueel uit en brandmeester.

Zie de eerdere punten. Haal die plaat eens voor je kop weg.

quote:
Niet zoveel. Alleen dat je de feitjes niet zo weet.
Wat boeit dit feit nou weer mbt de aanwezigheid van een nuke? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_96634041
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, jouw verhaal is onzin!

Bedankt voor het negeren van diverse vragen, argumenten en vooral feiten.. zo hou je die nuke onzin wel in stand ja. Dit antwoord van je zegt genoeg, gewoon te eigenwijs om toe te geven. Is dat lijstje nu opeens weer het bewijs? Om met je eigen woorden te spreken lees de oude topics eens door want deze lijst is allang al langsgekomen en (zoals ATuin-hek weer heeft laten zien) staat het net als het andere nuke 'bewijs' weer vol met onzinnige claims en argumenten. Simpel voorbeeld hoe kan je mensen serieus blijven geloven die het over een Pyroclastic debris cloud hebben? Toch wel het toppunt van niet weten waar je het over hebt enen waarom dat zo is is ook al meerdere keren langsgekomen ;)

Nog een keer het is heel simpel: De basis (kern aka core ;) ) van de nuke theorie klopt al niet, je claim dat ondergrondse nukes die de core wegvagen waardoor de torens instorten klopt gewoon niet en dat is een feit. Het belangrijkste punt waar de nukes nodig voor waren is niet gebeurd dus de nuke theorie is onzin. Je zal dit vast blijven negeren dat is wel duidelijk so be it maar meer dan een mening dat het nukes geweest zijn zal en kan het echt niet worden.
pi_96634383
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk nu eens goed! Ja een klein deel valt. Maar het grote gedeeltee vaporized. Het smelt weg.

Zeg je hier nu echt dat de core pas vaporized NADAT de toren al is ingestort? Soort van magische vaporizing vertraging die ook nog eens zeer selectief is... niet zo vreemd dat je daarvoor het mist duidelijke filmpje quote.

Maar het kan nog veel duidelijker dus om met je eigen woorden te spreken kijk nu eens goed naar onderstaand filmpje en vanaf 0:40 dan zie je diverse malen het instorten met een duidelijke neerwaartse beweging vooral op 1:22. Je vaporized claim is dus onzin.

woensdag 11 mei 2011 @ 07:33:11 #283
52357 Lambiekje
pi_96635589
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 02:06 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Zeg je hier nu echt dat de core pas vaporized NADAT de toren al is ingestort? Soort van magische vaporizing vertraging die ook nog eens zeer selectief is... niet zo vreemd dat je daarvoor het mist duidelijke filmpje quote.

Maar het kan nog veel duidelijker dus om met je eigen woorden te spreken kijk nu eens goed naar onderstaand filmpje en vanaf 0:40 dan zie je diverse malen het instorten met een duidelijke neerwaartse beweging vooral op 1:22. Je vaporized claim is dus onzin.

op 1:00 POEF ... weg is het. In het shot er na zie je zelfs nog de zwarte verpulvering.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 mei 2011 @ 07:40:09 #284
52357 Lambiekje
pi_96635627
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kinderachtig gaan doen gaat ook al niet helpen. Stop toch eens met in die waan leven. Je hebt in de loop van de jaren al zoveel bewijzen gekregen van heftige branden en daar niet veel meer dan "die donkere rook geeft aan dat het een onvolledige verbranding is!" tegen in kunnen brengen.
Een korte google search geeft bijv dit:[ afbeelding ]
Nou niet bepaald een brandende prullebak.
In verhouding hoe en dergelijk brand er uit hoort te zien is dit een gematigd brandje. Wat niet eens doorzet en overslaat e.d. In mijn optiek is dit een gecontroleerd brandje en is waarschijnlijk aangestoken.

quote:
[..]

Ik weet vrij veel, wees maar niet bang.
Ik ben bang, dat je hier ongelijk hebt. Die expertise heb je nog nimmer getoond. Ik twijfel daar ten zeerste aan.

quote:
[..]

Alleen als het waar zou zijn ja...
Het is waar. gekkie

quote:
[..]

Kom op Lambiekje, doe eens niet zo simpel. De WTC torens en het TU Delft gebouw zijn totaal andere gebouwen. Naast het absurde verschil in formaat hadden ze ook nog eens een totaal andere constructie. Elke idioot moet dat toch kunnen begrijpen?
Dat klopt maar dat gebouw heeft het langer volgehouden dan WTC.

quote:
[..]

Zie de eerdere punten. Haal die plaat eens voor je kop weg.
Brand was uit voor instorting.

[quote]
[..]
  woensdag 11 mei 2011 @ 07:43:16 #285
52357 Lambiekje
pi_96635651
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef oompaloompa het volgende:
Deze reactie had ik nog ergens gepost op THEFXR, zou er graag reactie op krijgen, aangezien ik dat al 2 threads lang probeer.

[..]

wat zullen we lachen dat we toch gelijk blijken te hebben achteraf. Alleen al het feit dat men het slagveld officieel Ground Zero heet zou je wenkbrauwen moeten fronzen.
pi_96635720
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 07:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat zullen we lachen dat we toch gelijk blijken te hebben achteraf. Alleen al het feit dat men het slagveld officieel Ground Zero heet zou je wenkbrauwen moeten fronzen.
De term 'Ground Zero' in zowel militaire als burger definitie betekent niets anders als het punt waar EEN explosie heeft plaatsgevonden. We hebben kunnen zien (niet alleen bij de Twin Towers) dat een vliegtuig dat een gebouw raakt explodeert. Niets geks aan die naam, al is het natuurlijk typisch Amerikaans om zo'n 'grote benaming' mee te geven aan de plek van de aanslag.

Maar ook dat is in de afgelopen 48 topics al 48x uitgelegd.
pi_96637214
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er is geen 1 beweging. Je doet net alsof er een soort van padvindersclub is.
Aangezien je mijn vraag stelselmatig negeert, moet ik dus inderdaad concluderen dat al die conspiracies volledig kansloos zijn en nergens heen gaan. Over 10 jaar hebben jullie wat leuks te vertellen tegen jullie kinderen, die het verder allemaal niet zoveel zal interesseren verder. Maar de wereld is intussen al aan jullie theorietjes voorbij.
pi_96638701
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:22 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Aangezien je mijn vraag stelselmatig negeert, moet ik dus inderdaad concluderen dat al die conspiracies volledig kansloos zijn en nergens heen gaan. Over 10 jaar hebben jullie wat leuks te vertellen tegen jullie kinderen, die het verder allemaal niet zoveel zal interesseren verder. Maar de wereld is intussen al aan jullie theorietjes voorbij.
Dat is geen logische gevolgtrekking. Wel is het een zwaktebod van hen die allerlei onwaarschijnlijke stellingen opwerpen, maar aan tegenargumenten geen gehoor geven.
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:29:21 #289
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96639259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is geen logische gevolgtrekking. Wel is het een zwaktebod van hen die allerlei onwaarschijnlijke stellingen opwerpen, maar aan tegenargumenten geen gehoor geven.
Mooi gezegd O+
The truth was in here.
pi_96639302
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:22 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Ik kijk nooit zo ver als 10 jaar vooruit. En inderdaad de meeste van die theorieën zijn volledig kansloos, maar voor vele is het gewoon vermaak. De een verzamelt postzegels of doet aan punniken.... de ander stort zich op 9/11. Zo simpel is het.
pi_96639845
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Dan vind je dus ook dat het tijd wordt dat een aantal mensen hier eens inhoudelijk gaat reageren op de posts van onder andere Mouzzer, Atuin en Oompa? In plaats van bakken met lijstjes van obscure websites te reposten? Of vertaal ik je verkeerd...?

Hoe dan ook. Groot respect voor iemand die dit zo mooi en genuanceerd kan verwoorden. Ik kan nog veel van je leren.
pi_96640699
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:46 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dan vind je dus ook dat het tijd wordt dat een aantal mensen hier eens inhoudelijk gaat reageren op de posts van onder andere Mouzzer, Atuin en Oompa? In plaats van bakken met lijstjes van obscure websites te reposten? Of vertaal ik je verkeerd...?
Je hebt me goed begrepen. Het was een van de redenen waarom ik hier vaker en vaker ben gaan posten.

quote:
Hoe dan ook. Groot respect voor iemand die dit zo mooi en genuanceerd kan verwoorden. Ik kan nog veel van je leren.
Dank je. Ik heb m'n momenten. :P
pi_96640813
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Je hebt me goed begrepen. Het was een van de redenen waarom ik hier vaker en vaker ben gaan posten.

Mooi, dan begrijpen we elkaar. Ik denk er hetzelfde over, maar mijn temperament staat zo nu en dan een mooie genuanceerde reactie in de weg.
quote:
Dank je. Ik heb m'n momenten. :P
Ach ja, we moeten elkaar een beetje helpen in het leven, toch? En goed weten waar je sterke en zwakke punten zitten is nu eenmaal belangrijk.

Laten we nu maar weer snel on-topic gaan!
pi_96640868
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 07:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In verhouding hoe en dergelijk brand er uit hoort te zien is dit een gematigd brandje. Wat niet eens doorzet en overslaat e.d. In mijn optiek is dit een gecontroleerd brandje en is waarschijnlijk aangestoken.

Heb je meer foto's van kantoorbranden die zijn veroorzaakt door een inslaande Boeing? Je pretendeert namelijk vergelijkingsmateriaal te hebben en daar ben ik erg benieuwd naar.
pi_96640907
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 07:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

op 1:00 POEF ... weg is het. In het shot er na zie je zelfs nog de zwarte verpulvering.
Uhm na 1:00 verschijnt de core pas tijdens de instorting. Maar je ontkent dus dat er bijv. vanaf 1:17 een duidelijke neerwaartse beweging is te zien? Tja als je dat al niet wilt zien dan valt er weinig meer over te zeggen.
pi_96641119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:14 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Uhm na 1:00 verschijnt de core pas tijdens de instorting. Maar je ontkent dus dat er bijv. vanaf 1:17 een duidelijke neerwaartse beweging is te zien? Tja als je dat al niet wilt zien dan valt er weinig meer over te zeggen.
Is dat iele ding dat overeind blijft de core die het grootste deel van het gebouw moest dragen?
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:41:58 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96642181
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 07:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een brand over een aanzienlijk percentage van meerdere verdiepingen noem je een gematigd brandje? Doe eens niet zo kortzichtig joh. Leg die plaat voor je kop eens weg.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:43:30 #298
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_96642235
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Is dat iele ding dat overeind blijft de core die het grootste deel van het gebouw moest dragen?
Niet helemaal. De core deelde deze taak met de buitenwanden.
Onikaan ni ov dovah
pi_96642613
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Niet helemaal. De core deelde deze taak met de buitenwanden.
Je sais, dat heb ik hier laatst uit staan leggen. Maar volgens enkele mensen hier was de core het deel dat de meeste krachten droeg.
pi_96648951
Ik ga weer even verder. Waarom ondersteunt het verhaal van de 19 kapers op 9/11 de theorie van een terrorsimulatie? Hieronder een aantal flinke vaagheden mbt tot de identiteit van deze 19 kapers, waaruit je zou kunnen concluderen dat het verhaal van de kapers een broodje aap is en er dus helemaal geen sprake is geweest van kapingen op 11 september 2001:

De Amerikaanse overheid is er niet in geslaagd om op overtuigende wijze te bewijzen dat de 19 personen die worden beschuldigd van massamoord op 11 september 2001, in de betreffende vliegtuigen zijn ingestapt waarmee de aanslagen zouden zijn uitgevoerd.

Er is geen origineel geverifieerde passagierslijst gereleased waarop hun namen worden getoond. Er is niemand bekend die deze personen daadwerkelijk het toestel hebben zien boarden. Er zijn geen beelden van het boarden vastgelegd. Er is niets bekend over een afscheurstrookje van een boarding pass en er is geen bewijs dat de vermeende kapers daadwerkelijk op de crashsites zijn overleden, omdat hun overblijfselen niet positief zijn geïdentificeerd (behalve in een dubieus geval) en deze overblijfselen worden niet door een "chain-of-custody" document vergezeld.

In de maanden die volgden op 11 september, verschenen berichten in de mainstream media dat op zijn minst 5 van de vermeende kapers daadwerkelijk in verschillende Arabische landen leven. Deze berichten leidden er toe dat er getwijfeld werd aan de identiteit van verschillende kapers. Een eigenaardig voorbeeld van zo'n bericht is een bericht van Associated Press van 3 November 2001 waarin staat:

quote:
“The FBI released the names and photos of the hijackers in late September. The names were those listed on the planes’ passenger manifests and investigators were certain those were the names the hijackers used when they entered the United States. But questions remained about whether they were the hijackers’ true identities. The FBI has not disclosed which names were in doubt and [FBI Director] Mueller provided no new information on the hijackers’ identities beyond his statement to reporters.”
De 9/11 commissie is sowieso niet ingegaan op deze twijfels en vragen omtrent de identiteit van de vermeende kapers of over de vermeende kapers die nog in leven zouden zijn.

Op 14 september 2001 heeft de FBI de namen van de 19 individuen, die gezien werden als dé kapers aan boord van de vier vliegtuigen die op 11 september crashte, bekend gemaakt.

Op 27 september 2001, gaf de FBI foto's van deze 19 personen vrij. In tegenstelling tot de beschuldiging in de eerdere verklaring van 14 september, stond in dit nieuwe persbericht dat dit foto's waren waarvan de FBI slechts geloofde dat dit foto's van de kapers waren. Echter, werd voor de meeste namen geen geboortedatum, geen geboorteplaats of specifiek adres genoemd, ondanks de schijnbare beschikbaarheid van dergelijke data op Visa inschrijfformulieren en andere documenten in het bezit van de FBI.

De FBI webpagina had het volgende addertje onder het gras:

quote:
“It should be noted that attempts to confirm the true identities of these individuals are still under way.”
Dit statement dateert van 27 september 2001 en is voor zover ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds valide en daardoor blijft de claim van de VS dat dit de identiteiten zijn van de kapers, nog steeds twijfelachtig. Daarbij komt nog dat er een significant verschil zit tussen de officiële positie die de overheid van de VS inneemt, zoals wordt weerspiegeld door de website van de FBI, aangaande de indentiteit van deze vermeende daders van de misdaad die op 9/11 is begaan en de gepopulariseerde versie die door politici en de media werden gepapegaaid. De 9/11 commissie heeft de vraag m.b.t. de identiteit van de kapers zorgvuldig vermeden.

Hier moet aan toegevoegd worden dat het bovengenoemde statement opzettelijk misleidend is, aangezien er geen hard bewijs is dat er überhaupt sprake is van enige persoon die vliegtuigen gekaapt zou hebben en ze gecrashed zou hebben op de welbekende locaties.

Bijna 10 jaar zijn er nu voorbij gegaan na de aanslagen van 11 september. De overheid van de VS heeft in al die jaren voldoende de tijd gehad om de identiteit van de kapers te bewijzen. Toch hebben zij dit nagelaten. Als het officiële verhaal zou kloppen, dan zou de VS als geen ander er voor zorgen dat dergelijk bewijs er was geweest om de wereld voor eens en voor altijd te bewijzen wie de massamoord heeft begaan. Niemand zou meer voordeel halen uit zulk bewijs dan de overheid van de VS. Toch is het in theorie mogelijk dat ze het bewijs hebben, maar bewijs dit wordt minder waarschijnlijk naarmate de jaren verstrijken. Evenals de jaren lang achtergehouden beelden die via de NIST FOIA release zijn vrijgegeven. Wie zegt mij dat er niet mee is geklooid of dat het zelfs is gecreëerd?

Dan nog dit:

The total absence of evidence proving the guilt of Muslims for the crime of 9/11 gives
rise to the following observations:

quote:
(a) Due to the lack of evidence regarding the guilt of the 19 named Muslims for the crime of 9/11, it is unconscionable to claim that Muslims (or al Qaeda) committed this crime. Any such
accusations or insinuations amount to slander and possibly racial incitement.
quote:
(b) In view of harmful policies pursued by the U.S. government on the base of allegedly secret evidence, it is politically irresponsible to accord the US Government the benefit of the doubt by presuming the existence, albeit hidden, of incriminating evidence against Muslims for the crime of 9/11.
quote:
(c) The lack of evidence regarding the boarding of the four airliners that reportedly crashed on 9/11 and the failure of the U.S. government to formally prove its case, justify suspicion about
its complicity in the crime of 9/11 and its cover-up.
De misdaden van 9/11 hebben er voor gezorgd dat 2 agressieve oorlogen gerechtvaardigd konden worden, er een onbegrensde "War on Terror" gestart kon worden. De PATRIOT Act ingevoerd kon worden, het volk bespioneerd kan worden en men het Internationale recht serieus heeft geschonden.

Vele overheden, waaronder de onze, hebben mbt deze schendingen samengespannen met de VS en hebben zelfs de leugens aangaande de gebeurtenissen op 9/11 gesteund. Het almaar aanhoudende vertrouwen ten aanzien van het officiële verhaal van 9/11 zijn derhalve een bedreiging voor de internationale vrede en veiligheid.

Overigens... het gebeuren nu met Bin Laden staat ook weer bol van dergelijke vaagheden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 15:01:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')