Een jaar of 10 ongeveer, maar denk dat wanneer ik er nu een zou doen het er tussenin zou liggen. Die tweede test was ik een stuk minder uitgeslapen en zat ik een stuk slechter in mijn velquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zat er tussen die tests Oompa?
Itt tot deze post?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef GoudIsEcht het volgende:
Moet je nou kijken, dit topic gat over de Codex,
En dan komen programma's als Oompa en Agent de boel verzieken door het over IQ-testen, alchohol en andere irrelevanties te hebben.
Ik denk dat je gewoon vrij slecht belezen bent betreffende dit onderwerp.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:44 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Alles verboden? Volgens mij is Nederland nog wel een vrij tolerant land, je kan hier zelfs legaal drugs kopen. Ik denk dat een slakropje in jouw moestuintje geen probleem zal zijn hoor. En bedorven ziel? Kom óp zeg, wat een nare opmerking van je. Oke dus nu gaat het om wat ze doen, zaden en varkens patenteren? Boehoe. Moeten zij dan maar energie in producten steken om ze vervolgens weg te geven? Dat lijkt mij geen optie, om goed werk te blijven verrichten moeten ze nou eenmaal geld verdienen.
Kom jij eerst maar eens met argumenten waarom zij dat zouden moeten doen, zaken draaien goed toch? Boeren zijn over het algemeen blij, op een paar falers na. Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:48 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dat is een vraag die Monsanto zichzelf nooit gesteld heeft, en als je hun wil verdedigen moet je daar nu niet plotseling selectief mee afkomen.
En we gaan full circle. Waarom zou je iemand aanraden te stoppen met fluoride tandpasta wanneer de giftige dosis rond de 5 gram ligt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:58 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon vrij slecht belezen bent betreffende dit onderwerp.
kijk hier is rustig tussen, ok? En sorry dat ik je een bedorven ziel noemde, maar ik kan je desondanks werkelijk aanraden te stoppen met fluoride tandpasta.
http://www.corporatewatch.org.uk/?lid=210
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En we gaan full circle. Waarom zou je iemand aanraden te stoppen met fluoride tandpasta wanneer de giftige dosis rond de 5 gram ligt?
Dat is 4 tubes per dag leegeten en doorslikken.
Kan me niet voorstellen dat AgentMoloch21 dat doet.
Lijkt me ook helemaal niet lekker...
Natuurlijk begrijp ik dat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:21 schreef dadgad het volgende:
[..]
![]()
Begrijp je het concept lange termijns effecten? Voorkombaar in dit geval....
het is goed met jouquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Natuurlijk begrijp ik dat.
Kun jij je insinuaties ook staven?
Dus er is geen langetermijneffect?quote:
Nee. Ik kijk naar de details omdat die uiteindelijk het verschil maken tussen feit en fictie. Ik zou een heel verhaal op kunnen zetten waarom iets fictioneels waar is. Als de details daarvan niet kloppen dan gaat het nooit meer worden dan iets fictioneels.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:47 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Kijk aan, het gaat om de details, ik wist het.
Visionaire mensen gebruiken de details om uiteindelijk een visie op te bouwen.
Jij gebruikt details om in details te blijven hangen.
Het is precies hoe ik het zei.
En dat ondanks die tandpasta van mequote:
Put your money where your mouth is enzoquote:
Fluoride kan ook juist zorgen voor slechte tanden, afhankelijk van de dagelijkse hoeveelheid die kinderen binnen krijgen. Groeiende tanden zijn extra gevoelig voor fluoride.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze gestopt zijn met fluoride in drinkwater te stoppen, laatst las ik nog een nieuwsbericht dat het slecht gaat met de tanden van jonge kinderen. Is dat ook een conspiracy jongens??
Ja en melk kan ook zorgen voor kanker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Fluoride kan ook juist zorgen voor slechte tanden, afhankelijk van de dagelijkse hoeveelheid die kinderen binnen krijgen. Groeiende tanden zijn extra gevoelig voor fluoride.
Dankzij Monsanto is ons eten voorgoed verpest. Worden de prijzen opgedreven en plegen. Elke half uur pleegt een boer zelfmoord vanwege dergelijke praktijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:04 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dankzij Monsanto hoeven wij geen honger te leiden?
Ad-druppels: voor sterke botten en tanden. Hoorde van mijn moeder dat elk kind die kreeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ja en melk kan ook zorgen voor kanker.
http://mens-en-gezondheid(...)bederf-en-fluor.html
"Kinderen tot 1 jaar
Geef druppels fluor eenmaal per dag. Bijvoorbeeld MB fluor. Opletten voor melk, want samen met fluor toegediend, vermindert ze de werking ervan. Fluor moet je dus een half uur voor of na de melkvoeding geven."
Zal dus wel meevallen , kan dus prima in het drinkwater.
Die doet dus volstrekt niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:39 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Waarom op een andere manier produceren als de huidige manier voldoet?
Elk half uur? Omgquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dankzij Monsanto is ons eten voorgoed verpest. Worden de prijzen opgedreven en plegen. Elke half uur pleegt een boer zelfmoord vanwege dergelijke praktijken.
Ja en elke seconde sterft een afrikaan door hongersdood. Kunnen we nu concluderen dat Monsanto het goed bedoelt? Mijn eten smaakt goed hoor, lekkere druiven heb ik hier.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dankzij Monsanto is ons eten voorgoed verpest. Worden de prijzen opgedreven en plegen. Elke half uur pleegt een boer zelfmoord vanwege dergelijke praktijken.
Omdat jij het zegt? Wat let je om zelf zaden te gaan maken dan?quote:
Gewist maar niet vergeten,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:05 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ja en elke seconde sterft een afrikaan door hongersdood. Kunnen we nu concluderen dat Monsanto het goed bedoelt? Mijn eten smaakt goed hoor, lekkere druiven heb ik hier.
Gast doe eens normaalquote:
niet opgelet van de week.?!!quote:
Waarom deze verachtelijke woedeaanval? Net bood je mij nog je excuses aan voor je vorige scheldpartij en nu dit? Wat zit je dwars man? Het is maar internet hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef dadgad het volgende:
[..]
Gifkikker. Er zal een dag komen dat het lot bij jouw zal toeslaan. En dan zal ik lachen.
Mensen zoals jij worden vroeg of laat altijd getroffen door het noodlot. Karma heet dat.
Succes verder in je miserabele muggenbestaan, je bent werkelijk een stuk stront.
ik heb ook vreselijke moeite om niet op enter te drukken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |