abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:41:04 #126
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_98163960
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:35 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Is het een feit omdat jij het zegt of omdat jij het denkt? Zit Monsanto nu ook al in de kernbommen business? Volgens mij zijn het vooral onsuccesvolle klote boeren die klagen.
Verdiep eerst eens hoe corporaties werken. Hoe vervolgens ook nog eens specifiek Monsanto werkt. En wat de implicaties zijn van dergelijk misdadig handelen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_98163969
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:40 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

veel wat? Fluor of kwik?
Alcoholistische versnaperingen.
Another day in paradise, surrounded by bloodsuckers and parasites.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:42:00 #128
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_98164007
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de zin was nog niet af...

Monsanto helpt die boeren juist de vernieling in.
Om even te nuanceren, ik vind Monsanto ook geen prettig bedrijf. Toch kun je er zelf wat aan doen, door bv. geen kiloknallers te kopen maar biologisch vlees. Want, minder kiloknallers=minder regenwoud dat gekapt wordt om soja te planten als grondstof voor veevoer=minder sojazaden die bij Monsanto worden besteld=minder geld naar Monsanto. Stemmen doe je met je portemonnee in dit geval.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:43:52 #129
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98164073
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:41 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Alcoholistische versnaperingen.
Wat is dat dan, het bloed van mijn buurman? ;)

Nee ik drink niet veel
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_98164116
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:42 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Om even te nuanceren, ik vind Monsanto ook geen prettig bedrijf. Toch kun je er zelf wat aan doen, door bv. geen kiloknallers te kopen maar biologisch vlees. Want, minder kiloknallers=minder regenwoud dat gekapt wordt om soja te planten als grondstof voor veevoer=minder sojazaden die bij Monsanto worden besteld=minder geld naar Monsanto. Stemmen doe je met je portemonnee in dit geval.
1
2
3
<?php

?>

Zeker mee eens.

Maar Monsanto werk niet in haar eentje. Grote corporaties vanuit verschillende sectoren plus bepaalde elementen in de overheid en vooral bovenalles de media werken met elkaar samen. Het is een machtige vijand.
pi_98164152
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:45 schreef dadgad het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

Zeker mee eens.

Maar Monsanto werk niet in haar eentje. Grote corporaties vanuit verschillende sectoren plus bepaalde elementen in de overheid en vooral bovenalles de media werken met elkaar samen. Het is een machtige vijand.
Vijand van wie? Een paar boeren die hun vak niet verstaan? Dankzij Monsanto hoeven wij geen honger te lijden.
pi_98164183
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:46 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Vijand van wie? Een paar boeren die hun vak niet verstaan? Dankzij Monsanto hoeven wij geen honger te lijden.
haha..mafkees. 8)7

tering he, wordt met de dag erger

ik kan enkel concluderen dat de fluoride zijn werk doet
pi_98164615
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef dadgad het volgende:

[..]

haha..mafkees. 8)7

tering he, wordt met de dag erger

ik kan enkel concluderen dat de fluoride zijn werk doet
Waar slaat dit gescheld nou weer op? Ik begrijp je wel hoor, je neemt het op voor de arme boertjes. Maar in de echte wereld moet geld verdient worden en willen mensen eten. Als zo'n azijnpisser het dan niet uit kan staan dat hij niet genoeg meer verdient dan moet hij zelf zaden gaan maken of anders een dikke cup of shut the fuck up nemen.
pi_98164770
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:46 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Dankzij Monsanto hoeven wij geen honger te leiden?

En je dan verbazen als mensen gaan schelden?

Als jij niet kan nadenken probeer dan ook geen slimme dingen te vertellen.

Hoe kan je eigenlijk cheerleaden voor Monsanto en geen troll zijn?
pi_98164816
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:59 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Waar slaat dit gescheld nou weer op? Ik begrijp je wel hoor, je neemt het op voor de arme boertjes. Maar in de echte wereld moet geld verdient worden en willen mensen eten. Als zo'n azijnpisser het dan niet uit kan staan dat hij niet genoeg meer verdient dan moet hij zelf zaden gaan maken of anders een dikke cup of shut the fuck up nemen.
Haha. De echte wereld?

Veel plezier in lala land.
pi_98164866
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:04 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Dankzij Monsanto hoeven wij geen honger te leiden?

En je dan verbazen als mensen gaan schelden?

Als jij niet kan nadenken probeer dan ook geen slimme dingen te vertellen.

Hoe kan je eigenlijk cheerleaden voor Monsanto en geen troll zijn?
Zo zeg, wat een diepzinnige reactie. Rustig maar hoor, ik ben geen reptiel.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 18:07:24 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98164877
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

feit is dat het nucleaire afval is en ze hebben een mooie oplossing gevonden.
Doe eens niet zo liegen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_98164890
De echte wereld is een wereld van business. En in die wereld is competitie een zonde.

Het is een wereld van bedrog en smerige spelletjes. En hoe meer kapitaal je hebt hoe makkelijker je de tegenstander kunt uitschakelen.

Monsanto is enkel een hongerige wolf, een bulldozer met het kenteken 666. Voor mededogen, moraliteit en dergelijke is geen plaats. De hoogste bieder maakt de wet.

En als dat fijn vind geef dan gerust je stem.

Maar vergeet niet dat je meest genetische gemanipuleerde rotzooi naar binnen werkt.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 18:08:48 #139
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98164925
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:25 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Die door big-pharma gesponsorde corporatieve prostituees die zichzelf "tv persoonlijkheid" noemen:

En jij kan dat bericht goed beoordelen op die paar losse kreten? Wauw... Dan moet je wel helderziend zijn ofzo.
Onikaan ni ov dovah
pi_98164986
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En jij kan dat bericht goed beoordelen op die paar losse kreten? Wauw... Dan moet je wel helderziend zijn ofzo.
Nee hoor. Jij raakt gewoon telkens verstrikt in details en zal zo nooit werkelijk overzicht of inzicht krijgen. Anderen pakken dat anders aan.
pi_98165005
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:07 schreef dadgad het volgende:
De echte wereld is een wereld van business. En in die wereld is competitie een zonde.

Het is een wereld van bedrog en smerige spelletjes. En hoe meer kapitaal je hebt hoe makkelijker je de tegenstander kunt uitschakelen.

Monsanto is enkel een hongerige wolf, een bulldozer met het kenteken 666.
Ja ze verdienen graag geld, dat verbaast mij niets.
pi_98165034
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:11 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Nee hoor. Jij raakt gewoon telkens verstrikt in details en zal zo nooit werkelijk overzicht of inzicht krijgen. Anderen pakken dat anders aan.
Jij begint gewoon met tieren in de hoop informatie te verwerven?
pi_98165039
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:11 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Ja ze verdienen graag geld, dat verbaast mij niets.
Nee, niks wat ook maar enigszins met corporaties over de overheid samenhangt verbaast jou.

Dat zegt meer over jou dan over die praktijken.
pi_98165060
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Jij begint gewoon met tieren in de hoop informatie te verwerven?
Aan jou hebben we helemaal niets voor informatie, zo blijkt wel weer.
pi_98165127
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Nee, niks wat ook maar enigszins met corporaties over de overheid samenhangt verbaast jou.

Dat zegt meer over jou dan over die praktijken.
Dus omdat ik erken dat zij geld willen verdienen zegt dat iets over mij? Wat dan? Dat ik een "mafkees" ben? Nou sorry hoor maar ik geloof niet dat Monsanto er op uit is om jou dood te maken. Zonder Monsanto hadden we hier misschien wel geen prijzenknallers, heb je daar al eens aan gedacht? Je zou je ogen uit je kop moeten schamen man.
pi_98165158
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:13 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Aan jou hebben we helemaal niets voor informatie, zo blijkt wel weer.
Jouw scheldpartijen daarentegen zijn zeer informatief.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 18:19:55 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98165294
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:11 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Details zijn ook ontzettend belangrijk. Zoals ik al schreef, als je een globaal beeld hebt van hoe iets zou moeten werken, dan moet dat nog steeds in overeenstemming zijn met de details. Anders heb je niet meer dan een interessant stuk fictie te pakken.
Onikaan ni ov dovah
pi_98165338
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Details zijn ook ontzettend belangrijk. Zoals ik al schreef, als je een globaal beeld hebt van hoe iets zou moeten werken, dan moet dat nog steeds in overeenstemming zijn met de details. Anders heb je niet meer dan een interessant stuk fictie te pakken.
Jij blijft steeds hangen in details. Soms kan je zaken beter vanaf een ander perspectief benaderen.
pi_98165371
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:15 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Dus omdat ik erken dat zij geld willen verdienen zegt dat iets over mij? Wat dan? Dat ik een "mafkees" ben? Nou sorry hoor maar ik geloof niet dat Monsanto er op uit is om jou dood te maken. Zonder Monsanto hadden we hier misschien wel geen prijzenknallers, heb je daar al eens aan gedacht? Je zou je ogen uit je kop moeten schamen man.
Never mind, wat een verspilling van mn tijd
pi_98165387
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:15 schreef AgentMoloch21 het volgende:

[..]

Ach jij weet niet wat je zegt en hebt je niet verdiept.

Prijzenknallers knallen wel meer dan alleen de prijs.

Het jammere is dat ook ik en mijn kinderen de vruchten van jouw debiliteit moeten plukken. Ik zou ze je vooral zelf gunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')